Forum Miłośników Symulatorów Lotniczych
Hangar => IŁ-2 Szturmowik/Forgotten Battles/Ace Expansion Pack/Pacific Fighters/1946 => IŁ-2 Modyfikacje => Wątek zaczęty przez: zack w Czerwca 24, 2010, 12:44:14
-
Czekamy na pierwszy śmigłowiec:
http://www.sas1946.com/main/index.php/topic,6624.0.html
Drugi zresztą również:
http://www.sas1946.com/main/index.php/topic,6584.0.html
:001:
-
Ostatni raz kiedy na tym enginie próbowano symulować śmigłowce - efekt był katastroficzny :121:
-
Nie jest źle.
-
Nie jest źle.
Gorzej było i klaskali ;-)
-
Pomysł fantastyczny :banan. Nawet jeśli model lotu będzie odstawał - pozostają jednostki AI ( Korea Łelkam Tu ) :karpik
PS.: Sun...czy Ty zawsze musisz gasić tlące się świeczki ? :121:
-
Nawet nie zdajesz sobie sprawy jaką mam z tego frajdę :021:
-
Wiem Sun wiem :021:
-
Niestety, ale narazie AI się gubi. Myślę, że to kwestia czasu.
Za to w kabinie fajnie trzęsie - M.A.S.H. jak się patrzy !
-
A myślałem, że IL2 niżej upaść nie może. Robi się z tego drugie GTA. ja poprosze TIE Fightera albo odrazu Gwiazdę Śmierci :/.
-
Herr Rittmeister - niedługo Albatrosa dostaniecie i bez marudzenia mi !
Zu befehl !
-
Albatrosa, a nawet kilka to ja mam w RoFie ale dzięki za chęci :).
-
Znaczy,co ? Ktoś znowu próbuje wykopać zwłoki z grobu i zrobić z nich Frankensteina?
Podziwiam umiejętności moderów, ale jest już gdzieś kilka lat za późno.
-
Nie wiem, o co tyle marudzenia. Są ludziska, którzy czerpią frajdę z modowania i jak widać mają talent. Szacun dla nich za to i już. Jeśli ktoś jest Iłkowym purystą, to przecież obowiązku jechania na modach nie ma.
Jak dla mnie bomba - jakiś MASH mod to byłaby super opcja. Iłek wciąż żyje i ma się dobrze jak widać. Wciąż drzemie tu olbrzymi potencjał, tymbardziej, że nie ma za bardzo alternatywy dla fanów WWII, wojny o niepodległość Izraela, Korei, czy Wietnamu (w produkcji jest Mig-21 i ponoć są już działające sidewindery do Histomoda).
PS Jak pojawi się mod z Tie-Fighterem i Gwiazdą Śmierci to dajcie koniecznie znać!
-
...że nie ma za bardzo alternatywy dla fanów (...) wojny o niepodległość Izraela, Korei, czy Wietnamu...
SFP1, w którym obecnie śmigłowce są natywnie ;) , ale nie priorytetem, wiec i tam niespecjalnie ciekawie latają... tzn nie w takim stopniu do jakiego przyzwyczaja obecnie DCS, Dodo i HTR.
-
Nie wiem, o co tyle marudzenia. Są ludziska, którzy czerpią frajdę z modowania i jak widać mają talent. Szacun dla nich za to i już. Jeśli ktoś jest Iłkowym purystą, to przecież obowiązku jechania na modach nie ma.
Nie zrozumiałeś mnie. To nie było marudzenie, a raczej refleksja. Ja nie mam nic do modowania. Dobra rzecz pod warunkiem, że wpływa na udoskonalanie (dopracowywanie) gry. Jaki jest sens wprowadzania do gry Bella 47? będziesz go ganiać FW190?. Poza tym odwzorowanie tego będzie na takim samym poziomie co jakiegoś wynalazku z 1946 roku. Ponadto dobrze odwzorowany samolot z epoki równa się banan na twarzy, a tu będzie bo będzie. Zdaje sobie sprawę, że pojawi się jakiś mod Korei czy coś, tylko jeśli chodzi o mnie to pojawia się pytanie po co? Para w komin.
Niemniej co kto lubi, życzę udanej zabawy.
-
Ja tego 190 ganiał nie będę, ale sporo ludzi bawi się w Koreę na Iłku i im to się zapewne przyda. Po co? Bo Mig Alley jest stare i mało komu chodzi (ja np nie mogę tego na swoim systemie nawet zainstalować), bo Targetware ma interfejs, który wymaga lornetki do ogarnięcia, bo SFP1... no moim zdaniem po prostu ssie. Ale ostateczna przyczyna jest jedna - bo można i jest sporo radochy w zrobieniu takiego moda i podarowaniu go ludziom, nawet tylko po to, żeby się powygłupiali. Co do odwzorowania, to Iłek chyba niczego nie odwzorowuje w 100% dokładnie i daleko mu do study-simów (które zresztą też odstają od symulatorów wojskowych). Doskonale rozumiem Twój sceptycyzm. Jeśli latanie tym heli wyda mi się dziwne, to pewnie oleję tego moda, ale i tak fajnie, że ktoś poświęcił swój wolny czas i spróbował, a my to mamy za darmo.
-
Podpiszę się pod tym co pisał Mazak. Nikt - powtarzam - nikt nie neguje frajdy i pozytywnego zaskoczenia, tym, że taki mod powstał. Mam wielki szacunek do ludzi tworzących coś za darmo w swoim wolnym czasie. Nikt tutaj nie neguje ich poświęcenia itd.
Problem robi się kiedy ludziska zaczynają wieszczyć wielki rozwój Iłka ponieważ powstaje do niego x modów na sekundę, i oceniają jego żywotność tylko po tym. Ja mam inne doświadczenia, inny pogląd na to i tyle. Nie wiążę już z tą grą żadnych nadziei - jej forma się wyczerpała zarówno w offline jak i online zarówno dla mnie i dla wielu, wielu ludzi związanych z nią przez kilka lat. HL świeci tym większymi pustkami im więcej modów jest "na rynku". I tyle.
-
Myślę, ze problem z pustkami na HL wynika bardziej z tego, że zostaje już tylko nieliczna grupa ludzi, która umie w to grać i nie szczędzi noobom ołowiu. Mnie granie przez HL nie odpowiada kompletnie, bo kojarzy mi się głównie z wynajdywaniem nowych patentów na danie się zestrzelić. Brakuje jakichś klimatycznych serwerów full-real, a te, które są wymagają jakiegoś konkretnego pakietu modów, wejścia na TSa i ogarnięcia innych rzeczy, na które nie mam czasu. Pod tym względem masz rację.
Chociaż wydaje mi się, że nie wynika to z dużej ilości modów, tylko z braku jednolitego community. Gdyby to działało jak w FPSach, na zasadzie, że mamy mod Korea, mod BoB itd jako osobne paczki (czyli aktywujemy takiego moda i mamy dostępne tylko to co w nim jest) to każdy znalazłby coś dla siebie. Wiem, że są próby ujednolicenia tego baładanu i może po patchu 4.10 coś się ruszy.
Jednak z ogólnego punktu widzenia, rozpatruję mody jako coś pozytywnego, bo na gołego Iłka już zwyczajnie patrzeć nie mogę. Jeśli ktoś ma podejście purystyczne, to chyba nic nie stoi na przeszkodzie, żeby zebrać ludzi myślących podobnie, postawić serwer i tam latać ;)
-
Myślę, ze problem z pustkami na HL wynika bardziej z tego, że zostaje już tylko nieliczna grupa ludzi, która umie w to grać i nie szczędzi noobom ołowiu.
Moim zdaniem mylisz się. Ci już w większości dawno odeszli. Mogę wymieniać z pamięci nicki (przez duże N), które kiedyś widywałem co dzień na HL, teraz ich nie ujrzysz.
-
Kurcze - pisałem, pisałem - i skończył mi się czas na edycję poprzedniego posta - proszę moderatora o złączenie moich postów.
Piszesz :
"Brakuje jakichś klimatycznych serwerów full-real, a te, które są wymagają jakiegoś konkretnego pakietu modów, wejścia na TSa i ogarnięcia innych rzeczy, na które nie mam czasu. Pod tym względem masz rację. "
Otóż to - takimi klimatycznymi serwerami full real były wirtualne fronty. Do tego bywały też ambitniejsze dogi. Niestety w tej chwili pojawienia się modów zaczął się ich szybki upadek.
Ostały się tylko jakieś parodie dogów na których wszyscy latają na 10km , i raz na rok zaczynają walkę. Nie ma w tym za grosz życia ani klimatu bo, nie trzeba dbać o wynik misji. Fraguje się tylko bezmyślnie staty. Nie ma w tym żadnego zaangażowania osoby biorącej udział w to co się dzieje na mapie itd.
Ambitniejsi, wieloletni bywalcy HL odeszli bo jedyne co teraz zostało to kilkanaście dogów (większość ustawienia łatwe) na których musisz mieć 123723 różnych dopasowanych modów. Nie każdy ma czas na konfigurowanie tego itd.
W czasach swojej świetności - czyli 2 - 3 lata temu te kilka tysięcy osób nie miało zwyczajnie wyboru - albo latali na frontach takimi jak były - albo nie latali wcale. Następnie wraz z pojawieniem się modów zaczęła się atomizacja tego środowiska (jak i atomizacja środowiska latającego na dogach) - każdy chciał latać na innym modzie bo w jednym są fajne Foki a w innym znowu fajne Spity itp. I tak zaczął się powolny "eksodus" ludzi z HL'a, ponieważ czas oczekiwania na lot stał się nieznośny (2 godziny przykładowo) - mówię o frontach - lub ilość ludzi na dogach strasznie mała.
W końcu zostało to co jest teraz - cień tego co było.
Wynika to właśnie z dużej ilości modów - teraz są one w miarę skonsolidowane w UP2.01, ale nadal nie jest to wybór 0 - 1nkowy gdzie albo możesz latać na nim albo nie. Jest wiele opcji pośrednich i każdy może sobie dopasować jak chce latać - to jest niby fajne - ale paradoksalnie powoduje, że na 100 serwerach bywa 5 osób a nie - na 5 serwerach po 100. Z tą setką to przesada - ale chodzi o samą zasadę podziałów na malutkie środowiska.
Otóż przeszkadza - bo purystów, zwolenników UP2.01 w wersji takiej a takiej lub innej lub jeszcze innej jest niewielka ilość - i każda grupa przeprowadziła się do swojej piaskownicy. O większych przedsięwzięciach można więc zapomnieć. Latanie z kilkoma osobami, których znam, oraz które wiem jak latają od kilku lat to żadna frajda - i to jest przyczyną śmierci tej gry.
Nie dziw się zatem, że widząc fanfary na cześć modów, które wg. mnie spowodowały szybsze zejście Iłka, zaczynam marudzić. Słysząc teksty ludzi którzy nie mają wogóle porównania, o 2giej młodości Iłka też mnie krew zalewa, bo widziałem ile osób grało w tą grę od początki jej istnienia, ile gra dziś. Jeżeli ktoś twierdzi, że mody spowodowały wzrost zainteresowania tą grą to jest w błędzie i śmiem zapytać do jakiego okresu się to odnosi.
Ogólnie mody są rzeczą pozytywną w grach, także w Iłku. Jednak lepszym pomysłem było by gdyby te najlepsze były integrowane w oficjalne patche, a nie "jak się każdemu podoba".
PS. Jest też możliwe, że zamieniłem się w starego pryka, który narzeka na dzisiejszą młodzież.
Cytując :
"Najbardziej mnie teraz w#$^#$ u młodzieży. To, że już więcej do niej nie należę" ;)
-
Nie gram online. Gdyby nie mody Il2 pewnie już dawno poszedł by w zapomnienie. To nie wina modów tylko gra od dość dawna jest na rynku. Ponowny wzrost zainteresowania może nastąpić jak młodzież odkryje tę grę na nowo. Co do dziwnych porównań, pamiętam ile radości sprawiło mi polatanie na Chuck Yager Air Combat Me162 i F4... Ciekawy jestem czy doczekam kiedyś czasów gdy w Il2 pojawi się F-4 i będę mógł sobie potworzyć misje z czasów Wietnamu?
Ale co racja to racja... rozdrobnienie środowiska i brak możliwości porządnego polatania w sieci może powodować złość na moderów. Pamiętajcie jednak że "OFFLINE" was kochają.
-
Ogólnie mody są rzeczą pozytywną w grach, także w Iłku. Jednak lepszym pomysłem było by gdyby te najlepsze były integrowane w oficjalne patche, a nie "jak się każdemu podoba".
Tu się zgodzę 100%, są takie próby, ale przed wydaniem 4.10 nie ma co marzyć. Wydaje mi się, że póki co najlepiej byłoby albo zmontować własną rozsądną paczkę, która poprawiałaby tylko efekty wizualne, albo forsować tego typu podejście na forach modów - tak, żeby była jakaś standardowa paczka do online, na zasadzie pół-oficjalnego patcha, a reszta jako opcje offline-only.
Jeśli w ogóle wbijam na HL to wciskam się na Skies of Fire/Valor. Tam nie ma cudów, czy ufolotów i są w miarę szybkie dogi, ale zawsze ktoś cwańszy mnie pośle na ziemię. Z tego co zauważyłem, to kłopotliwy jest jedynie mod Zutiego, część serwów go ma, część nie, ale ma być zintegrowany w 4.10, więc problem z nim zniknie. Wirtualne front to już chyba tylko domena fanów HSFX.
Wracając do tematu heli - nie sądzę, żeby zaczął on funkcjonować jako mod sieciowy i psuć sytuacje jeszcze bardziej;) Wietnam też jest w dalekich planach, ktoś coś tam robi, ale chyba będzie podobnie.
Nie ma co narzekać na same mody, tylko community, które się nie może dogadać i ustalić standardu. Taki Hades pcha do Ultrapacka co popadnie (połowa map to bety, część nie działa, pojawiają się dziwne samoloty, które nikomu do szczęścia nie są potrzebne, ale wciąż brakuje sensownych dźwięków, czy kokpitów). Dopóki to się nie zmieni, to faktycznie online będzie bałagan. Za to offline, to ja chętnie powitam wszelkie Tie Fightery z otwartymi ramionami ;)
-
Podsumowując - zmęczenie materiału nastąpiło.
Czas na BoBka od Ola... tylko czy znowu zdoła on wywołać taki entuzjazm jaki wywołało nadejście Ił2 Sturmovik - to był w końcu absolutny przełom w symulacjach.
A w Chuck Yager Air Combat to czasem nadal pogram z kilka minut tak ot dla sentymentu ;)
-
A pamiętasz F-15 i F19... to moje pierwsze symulatory na jakich latałem?
-
ACE - latanie trójkątem, strzelanie do trójkątów i tankowanie z dużego trójkąta :banan
-
PS. Jest też możliwe, że zamieniłem się w starego pryka, który narzeka na dzisiejszą młodzież.
To nie jest możliwe. To jest oczywiste :118:
O jakim wy bałaganie mówicie w ogóle? Obecnie 5% serwerów używa w zasadzie dwóch konfiguracji, które przełącza się w 10 sekund. Albo leci się według opisu z modami z UP albo się je wyłącza i już. Na pozostałych 95% i tak nikt nie lata. Pokażcie mi zresztą inną gierkę, gdzie jest obsadzonych 100% dostępnych serwerów 24 godziny na dobę. A zawartości serwerów dogowych, chyba nie trzeba tutaj nikomu objaśniać - to, że jest dostępny latający talerz nie oznacza przecież, że admin dorzuci go do mapy.
Cała nadzieja w młodzieży, bo nie sądzę, żeby SoW był taki rewolucyjny, aby na dłużej przyciągnął zmęczonych życiem weteranów. Ot, poślinią się miesiąc nad grafą i pójdą grać w jakieś crizisy i wiedźminy ;)
Ale obym się mylił w tym ostatnim stwierdzeniu. Łopata do ręki i kopiemy.
-
Nie wiem, o co tyle marudzenia. Są ludziska, którzy czerpią frajdę z modowania i jak widać mają talent. Szacun dla nich za to i już. Jeśli ktoś jest Iłkowym purystą, to przecież obowiązku jechania na modach nie ma.
Jak dla mnie bomba - jakiś MASH mod to byłaby super opcja. Iłek wciąż żyje i ma się dobrze jak widać. Wciąż drzemie tu olbrzymi potencjał, tymbardziej, że nie ma za bardzo alternatywy dla fanów WWII, wojny o niepodległość Izraela, Korei, czy Wietnamu (w produkcji jest Mig-21 i ponoć są już działające sidewindery do Histomoda).
PS Jak pojawi się mod z Tie-Fighterem i Gwiazdą Śmierci to dajcie koniecznie znać!
To ja bym poprosił jeszcze o modele z Aquanox'a :-P
Tak mi się wydaje ze z tymi modami to jest jak z z pewnym samochodem marki FSO w niektórych kregach zwanym po przyjacielsku "Poldasem".
Jaki ten samochód był - każdy z nas wie. Jak przejeli to koreańce - wyznaczyli nowy trend.
Nowy lakier (a jak - metalic !!), klamki w kolorze nadwozia, nowa podsufitka, nowa deska rozdzielcza (a co tam ...), ba ... nawet kilmatyzację wsadzili :002:
Ale, żeby pomysleć o nowym silniku - mocniejszym, bardziej niezawodym i ekonomiczniejszym - to już wyobraźni zabrakło.
Tylny most jak ciekł w latach 80-tych - tak ciekł dalej. Nocą jak się uwaznie posłuchało to mozna było usłyszec jak korozja smacznie zajadała progi w drzwiach.
To samo jest z iłkiem.
Nowy mod, nowy mod !!! O jejku ... a co tam dodali ?
Nową dwudziestą piątą wersję P-51.
Uje .... no dzieki stary za perfekcyjnego moda, Te nowe tracery sa naprawdę cool, jezzy i trendi. I jeszcze te nowe efekty dzwiękowe - iłek zyskał dzięki temu nowy, zupełnie "nieziemski" wymiar.
Hey - słyszeliście ? Nowy mod z lepszymi półcalówkami ...
No teraz to już przeszliście samych siebie - cudo nie mod, po prostu brak słów
I tak mozna by długo ...
Ale ... żeby poprawić:
- amunicję i sposób jej tasmowania w MG151/20 ... nie ma.
- odporność samolotów radzieckich (w końcu były z drewna) ... nie ma
- cudowną właściwość P-39N "niewpadania" w płaskie korki przy gwałtownych manewrach ... nie ma
- przegrzewania się wszystkich super Klimovów w Jakach ... nie ma
- odporności Pe-2 na ostrzał ze wszystkiego ... nie ma
- B-25 i jego niesamowitą odpornośc ... nie ma
- P-39 który jak się zacznie dymić, to żeby się w końcu spalił, albo wysiadł mu silnik ... nie ma
- występujące bombracki w istniejących modelach Fw-190 przy braku zabierania bomby ... nie ma
- występujące we wszystkich modelach Bf "betonowe" stery wysokości przy duzych prędkościach ... nie ma.
- wznoszenie Bf-109 G2 do poziomu normalnego a nie rakiety Proton wynoszacej promy kosmiczne ... nie ma
- dzwięki w grze na te realne - czyli dzwiek silnika i nic więcej ... nie ma
Ale za to mamy:
- mod na chmury (no te stare były zupełnie do du#y ...)
- mod na "haczyki" (no tak ... bez haczyków to już nie to samo latanie ....)
- mod na krew w kokpicie (uje ... fani blood'a tez grająw iłka)
- mod na nowe wybuchy (taa ... tam mnie goni jeszcze dwóch, ale nic to ... popatrzę sobie jak ten pierwszy ładnie dymi i się rozbija. Piękny wybuch, no cacy ...)
Mamy też :
- 8 wersji B-25 (po co ? skoro nie możemy się doprosić poczciwego "ołówka" ...)
- 2 wersje rozpoznawczego Bf-109 F (no comments ... :karpik :karpik)
- 6 wesji G6 (ulalalaaaa ....)
- Fulmara - który jak wszystkim wiadomo był główną siłą FAA, na początku wojny przeciwko .. no nie wiem komu. Szczególnie jesli w grze nie ma brytyjskich lotniskowców :banan :banan
- 4 Fiaty G55 i jednego G56- to tak - siły powietrzne Republiki Socjalnej Salo tez muszą miec swoją reprezentację w grze !!
- 5 wersji FW-190 A5 w tym jedną torpedową :karpik
- 5 wersji D9 - różniących się chyba tylko tym ile sztuk każdej wyprodukowano ...
- 8 wersji szturmowych fok ... kazda wersja na kazdy rok !!
- 3 dodatkowe wersje Ta-152 - chyba po to aby móc sobie odegrać misję jak to Kurt Tank przed Mustangami uciekał ...
- 9 dodatkowych wersji Hurka - no tak ... chyba tak z rozpędu poszło ...
- 8 dodatkowych wersji P-51 - czy ktośtak na szybko powie mi czym się te wersje róznią od siebie ? oprócz malowania oczywiście :003:
- 21 (słownie : dwadzieścia jeden !!! :karpik :karpik :karpik) dodatkowych wersji Spita .... bueee ... do trzydziestki było ciężko dociągnąć ?? :banan :banan
I tak dalej ...
Tyle w temacie.
Ramm.
-
Lepiej bym tego sam nie ujął Ramm. Dzięki. Uderzyłeś prosto w sedno sprawy z tą listą.
To nie jest możliwe. To jest oczywiste :118:
O jakim wy bałaganie mówicie w ogóle? Obecnie 5% serwerów używa w zasadzie dwóch konfiguracji, które przełącza się w 10 sekund. Albo leci się według opisu z modami z UP albo się je wyłącza i już. Na pozostałych 95% i tak nikt nie lata. Pokażcie mi zresztą inną gierkę, gdzie jest obsadzonych 100% dostępnych serwerów 24 godziny na dobę. A zawartości serwerów dogowych, chyba nie trzeba tutaj nikomu objaśniać - to, że jest dostępny latający talerz nie oznacza przecież, że admin dorzuci go do mapy.
Cała nadzieja w młodzieży, bo nie sądzę, żeby SoW był taki rewolucyjny, aby na dłużej przyciągnął zmęczonych życiem weteranów. Ot, poślinią się miesiąc nad grafą i pójdą grać w jakieś crizisy i wiedźminy ;)
Ale obym się mylił w tym ostatnim stwierdzeniu. Łopata do ręki i kopiemy.
1. Na 95% już nikt nie lata właśnie.
2. Dogi mają klimat równy -100 w skali od 0 do 100. Znudziły mi się gdzieś 5 lat temu. Tak czy inaczej jest na nich coraz mniej osób.
Porównaj sobie do czasów sprzed paru lat....a zapomniałem chincz, że wtedy jeszcze nie latałeś :021: :118:
-
Panowie ciągle marudzicie że iłek umiera :003:
A może jednak nie jest tak źle?
Ja mam 15 lat i w iłka nawalam bez wytchnienia od ponad 2 lat i myślę że takich osób jak ja jest dużo więcej. Trochę optymizmu heh :004:
-
Aha. A jak jest dużo ludzi na serwerze, to: łeeeee idę, lagi są :118:
Ciekaw jestem, co nowego się wam spodoba w SoW? Jedna wersja mietka, hurka i spita? Lepsza grafika? A może lot nad Anglię, 7 minut walki i do domu? Co za marudy...
-
To wszystko co napisałeś Rammjager to jest prawda. Tylko ja osobiście nie wrzucałbym tego do jednego wora jako przeciwwaga dla modowania. Tylko wymienione przez Ciebie extrasy były robione przez wielu wielu ludzi robiących je całkowicie niezależnie od siebie. Poza tym nie ma się co dziwić, ze ludzie chcący zrobić coś od siebie dorabiają 3425345 wersję czegoś tam. W końcu niezależnie od tego na ile poprawnie to wyjdzie zawsze łatwiej jest zabazować na czym gotowym. Poprawić osiągi ruskim itd? Sam o tym marzę. Jednak chyba nie jest to takie proste. Nie chce czegoś przekręcić, ale spytaj Loka. On ma sporo do powiedzenia na temat tego jak ciężko jest sprawić, aby samolot zachowywał się na wszystkich pułapach tak jak powinien. Spece z AAA nie potrafili się z tym uporać.
Poza tym jakby "poprawić" ruskie samoloty to wiadomo co by było... nic by nie było. O tym dyskusja już była wielokrotnie. Niestety uznaniowość tematu jest utrudnieniem. Taki wątek mi się przypomniał: http://by-airforce.com/forum/showthread.php?t=6162 (http://by-airforce.com/forum/showthread.php?t=6162)
Btw. To mod na gwiezdne wojny już był. Nie pamiętam czy screeny były w LOLu czy gdzieś w tematach iła. I nie zgodzę się, że w grze nie ma brytyjskiego lotniskowca. O ile pamiętam jest HMS Indomitable. A poza tym to gra przecież umiera, nie ?
-
To wszystko co napisałeś Rammjager to jest prawda. Tylko ja osobiście nie wrzucałbym tego do jednego wora jako przeciwwaga dla modowania. Tylko wymienione przez Ciebie extrasy były robione przez wielu wielu ludzi robiących je całkowicie niezależnie od siebie. Poza tym nie ma się co dziwić, ze ludzie chcący zrobić coś od siebie dorabiają 3425345 wersję czegoś tam. W końcu niezależnie od tego na ile poprawnie to wyjdzie zawsze łatwiej jest zabazować na czym gotowym. Poprawić osiągi ruskim itd? Sam o tym marzę. Jednak chyba nie jest to takie proste. Nie chce czegoś przekręcić, ale spytaj Loka. On ma sporo do powiedzenia na temat tego jak ciężko jest sprawić, aby samolot zachowywał się na wszystkich pułapach tak jak powinien. Spece z AAA nie potrafili się z tym uporać.
Nie zrozumieliśmy się Wind.
Ja nie mówię o całkowitym przerobieniu kodu gry.
Jest to po prostu niemożliwe, ze względów dla mnie oczywistych. Chwała moderom za to co robią - bo robią to za "free" i w wolnym czasie dla uciechy innych.
Mówię o zmianach w modelu zniszczeń i reakcji samolotów na to co się wokół dzieje. Model lotu jest już trochę zbyt skomplikowany aby go ruszać. Ale wiem, ze np Zefir dla swojego Ki-61 potrafił przerobić to i owo aby samolot ładniej wykonywał akrobację.
Zmiany o których mówię to triggery typu - if korba dymi --> silnik kaput po 1.5 min. A nie, że potrafię przelecić cała mapę Nowej Gwinei z dymem silnika
Być może nie siedzę w temacie modów za głęboko jak niektórzy koledzy tutaj - ale zauwazyłem jedną rzecz.
Po złamaniu kodu - wysyp modów natychmiastowy - wszelakiego rodzaju. Ludzie brali się za poprawianie pierdół, czyli zamiast zrobić generalny remont samochodu to połozyli szpachę i pomalowali sprajem :004:
Potem wykrystalizowały się dwa UP i UI. Teraz to już tylko UP raczej.
I tutaj mam niedosyt pewien ... Po prostu mozna było pewne rzeczy poprawić, które były bolączką tej gry.
A tak to wygląda, ze goście od UP pomalowali ziemniaka na czerwono i sprzedają go jako pomidora ("Sklep warzywny nr. 80 w Opolu") ... żeby go chociaż równo obrali, bo niektóre kanty wystają i straszą jak dawniej :003:
Ramm.
-
Ramm, a ja ci przypomnę - jak otwarto iłka to byłeś bardzo przeciw jakimkolwiek modom, a już szczególne zmianie FM. I popatrz jak ci się odmieniło - żądasz teraz poważnej ingerecji w FM, model uszkodzeń itp.
-
Ramm, a ja ci przypomnę - jak otwarto iłka to byłeś bardzo przeciw jakimkolwiek modom, a już szczególne zmianie FM. I popatrz jak ci się odmieniło - żądasz teraz poważnej ingerecji w FM, model uszkodzeń itp.
Oczywiście, podejrzewałem, że stanie się to co dzieje się teraz.
Czyli rozdrobnienie "państwa duńskiego". Nadal twiedzę, że dużo lepiej dla tej gry by było aby kod pozostał w sejfie u Olega niż krążył sobie po sieci.
Ale mleko się rozlało i mnóstwo ludzi przyszło z róznymi, kolorowymi butelkami, żeby sobie wziaść "każdy po trochu" - a nie było mleczarza który by to zebrał w nowe, lepsze takie same bańki. Bo materiał wyjściowy jest ten sam cały czas.
Skoro już mody się pojawiły - to miałem taką cichą, malutką nadzieję, ze ludzie wezmą się za rzeczy istotne, które psują zabawę. Ale niestety, okazało się, że ludziom bardziej zależy na pierdołach (w stylu: nowe dzwięki, nowe chmury, nowe samoloty).
Osobiście nadal latam na "czystym" 4.09m. Uzywam modów tylko i wyłącznie sporadycznie, w momencie kiedy muszę. Dlatego też wywołuje moje niezmienne zdumienie faky jak ludzie potrafią ogarnąć cały ten rozgardziasz z modami ... powaznie.
I uwierz mi Ranwers - po całym tym okresie mody to dla mnie zło konieczne.
Nie przepadam za nimi, ale skoro jestem czasami zmuszony ich używać - chciałbym aby były robione z głową i rozsądnie, a nie na zasadzie "co by tu jeszcze w dzwiękach poprawić ...??"
Ramm.
-
Sprawa jest prosta jak świński ogon ;)
Jeżeli mody są tworzone wyłącznie przez entuzjastów za free, to niestety postęp jest bardzo powolny i ograniczony. Porównajmy gry, które są modowane hobbystycznie, z modowanymi częściowo hobbystycznie, a częściowo komercyjnie. W jednym narożniku jest Falcon 4.0, Enemy Engaged i MechWarrior (to spice things up ;) ), a w drugim Ms Flight Simulator i X-Plane.
O ile zdarzają się ewenementy, że wychodzi coś zmieniającego zasady gry stworzone w całości hobbystycznie i dostępne za darmo, to jest to tylko wyjątek od reguły. Wystarczy spojrzeć z perspektywy czasu jak to wygląda - w Falconie 4.0 nie zmieniono zbyt wiele istotnych spraw mimo iż minęło 12 lat, podobnie w EECH, Mechwarrior to samo - jedynie projekt boczny moderów - Assault Tech jest czymś "nowym" (w sumie to połączenie MW3 z MW4). W świecie gdzie ludzie na tworzeniu modów do gry zarabiają sprawa wygląda zupełnie inaczej - X-Plane jest nadal dość niszowy, więc nie będę się nad nim rozwodził, ale po Ms Flight Simulator wyraźnie widać, że wszystkie poważne zmiany jakie są wprowadzane z nowymi modami są ukierunkowane na zysk. PMDG, A2A, DodoSim, VRS, ORBX itp. itd. A zmiany jakie wprowadzają są nierzadko rewolucyjne.
-
Herr Rammjager...
Jest albo:
"- amunicję i sposób jej tasmowania w MG151/20 ... nie ma.
- odporność samolotów radzieckich (w końcu były z drewna) ... nie ma
- cudowną właściwość P-39N "niewpadania" w płaskie korki przy gwałtownych manewrach ... nie ma
- przegrzewania się wszystkich super Klimovów w Jakach ... nie ma
- odporności Pe-2 na ostrzał ze wszystkiego ... nie ma
- B-25 i jego niesamowitą odpornośc ... nie ma
- P-39 który jak się zacznie dymić, to żeby się w końcu spalił, albo wysiadł mu silnik ... nie ma
- występujące bombracki w istniejących modelach Fw-190 przy braku zabierania bomby ... nie ma
- występujące we wszystkich modelach Bf "betonowe" stery wysokości przy duzych prędkościach ... nie ma.
- wznoszenie Bf-109 G2 do poziomu normalnego a nie rakiety Proton wynoszacej promy kosmiczne ... nie ma
- dzwięki w grze na te realne - czyli dzwiek silnika i nic więcej ... nie ma"
albo
"Ja nie mówię o całkowitym przerobieniu kodu gry."
Bo to powyżej jest właśnie bliższe przerabianiu kodu niż 115 wersji Jaków. Znaczy tak myślę... :004:
A poza tym to trzeba być pro. Ja umiem wpaść w korek na każdej wersji P-39 :002:
-
A poza tym to trzeba być pro. Ja umiem wpaść w korek na każdej wersji P-39 :002:
Yello ... powiem Ci jedną oczywistą dla mnie rzecz. Ty osobiście umiesz bardzo wiele rzeczy :004:
A na dodatek jesteś nie tylko pro ... Ty jesteś turbo-hiper-xbass-abs-ars-uber PR0 !
Pod warunkiem, że nie siedzisz w zasięgu pocisku AGM "Wałek do ciasta" Mk. IV ... i możesz mówić :003:
:002: :002: :002: :002: :002:
Herr Rammjager...
Jest albo:
"- amunicję i sposób jej tasmowania w MG151/20 ... nie ma.
- odporność samolotów radzieckich (w końcu były z drewna) ... nie ma
- cudowną właściwość P-39N "niewpadania" w płaskie korki przy gwałtownych manewrach ... nie ma
- przegrzewania się wszystkich super Klimovów w Jakach ... nie ma
- odporności Pe-2 na ostrzał ze wszystkiego ... nie ma
- B-25 i jego niesamowitą odpornośc ... nie ma
- P-39 który jak się zacznie dymić, to żeby się w końcu spalił, albo wysiadł mu silnik ... nie ma
- występujące bombracki w istniejących modelach Fw-190 przy braku zabierania bomby ... nie ma
- występujące we wszystkich modelach Bf "betonowe" stery wysokości przy duzych prędkościach ... nie ma.
- wznoszenie Bf-109 G2 do poziomu normalnego a nie rakiety Proton wynoszacej promy kosmiczne ... nie ma
- dzwięki w grze na te realne - czyli dzwiek silnika i nic więcej ... nie ma"
albo
"Ja nie mówię o całkowitym przerobieniu kodu gry."
Dla mnie całkowite przerobienie kodu gry to jest naprzykład:
- sprawienie, żeby każdy jak zdychał jak pies z kulawą nogą pod płotem i dusił się jak ryba na piasku po przekroczeniu 6 tysięcy metrów
- sprawienie, ze pilot każdego łagga po spotkaniu z Bf czy Fw wisząc na spadochronie mógł sobie pomysleć " kur##a, ale miałem fart !! Żyję !!"
- sprawienie, że pilot Spita V widząc Fw-190 A4 czy A5 pierwszą rzeczą o jakiej pomyśli był wybór miejsca do awaryjnego lądowania
- sprawienie, że pilot Ta-152 po przekroczeniu 10 tysięcy metrów i widząc dzbanka lub konika mógł pomyśleć którego najpierw zabić, a nie mysleć o tym jak by tu wznieśc się jeszcze wyżej , żeby mieć choć ciut szansy na przezycie
- sprawienie, że pilot Fw-190 wykonując ciasny skręt na wysokości 100 metrów pomyslał o wyborze wieńca na nagrobku, a nie o tym, czy zdąży zabić tego jaka zanim ten go wykręci w drugim kółku
i tak dalej ...
Ramm.
-
- sprawienie, żeby każdy jak zdychał jak pies z kulawą nogą pod płotem i dusił się jak ryba na piasku po przekroczeniu 6 tysięcy metrów
- sprawienie, ze pilot każdego łagga po spotkaniu z Bf czy Fw wisząc na spadochronie mógł sobie pomysleć " kur##a, ale miałem fart !! Żyję !!"
- sprawienie, że pilot Spita V widząc Fw-190 A4 czy A5 pierwszą rzeczą o jakiej pomyśli był wybór miejsca do awaryjnego lądowania
- sprawienie, że pilot Ta-152 po przekroczeniu 10 tysięcy metrów i widząc dzbanka lub konika mógł pomyśleć którego najpierw zabić, a nie mysleć o tym jak by tu wznieśc się jeszcze wyżej , żeby mieć choć ciut szansy na przezycie
- sprawienie, że pilot Fw-190 wykonując ciasny skręt na wysokości 100 metrów pomyslał o wyborze wieńca na nagrobku, a nie o tym, czy zdąży zabić tego jaka zanim ten go wykręci w drugim kółku
i tak dalej ...
Ramm.
Hehe - dobre. Krótko i na temat. Sporo się dowiedziałem. Możesz jeszcze kilka takich smaczków zapodać ? Celem edukacji oczywiście :) Czyli poproszę o rozwinięcie i tak dalej...
-
Rammjager - postulowane przez ciebie zmiany siedzą w FM, a te w buttons, który jest w miarę ustandaryzowany i pilnowany. Co do mnogości kolejnych (wg mnie również niepotrzebnych) wersji różnych maszyn - nikt nie przymusza do ich instalowania. Ludzie robią różne rzeczy - często mało użyteczne, ale widać tylko takie potrafią, więc jeśli czegoś bardzo potrzebujesz, a nie ma tego wśród dostępnych modów - najlepiej zrobić to sobie samemu. Opanować Javę, szereg rzadkich narzędzi, kupa czasu na testy - to wszystko czeka na zapaleńca, któremu wydaje się, że mody do iłka to łatwizna.
-
Pod warunkiem, że nie siedzisz w zasięgu pocisku AGM "Wałek do ciasta" Mk. IV ... i możesz mówić :003:
:002: :002: :002: :002: :002:
To korzystaj, bo najbliższe dwa miesiące mogę. Znaczy tak myślę... :D
-
Ramm jak zwykle celne uwagi daje ale... Skoro moderzy nie mogą liczyć na pieniądze to pozostaje im liczenie na drobną sławę. Sławę gościa/gości którzy stworzyli samolot do iłka, a że Olo bardzo im utrudnił sprawę wypuszczając taką ilość samolotów jak przemysł lotniczy Rzeszy pod rządami Milcha w '44, to muszą niestety robić wersje np. spita w której tylko opony zmieniono :).
Ja widzę jeszcze inny plus dobrej roboty moderów. Mam nadzieję że ich wysiłki dają do myślenia Olowi w jego pracy, czyli co klienci chcą mieć w symulatorze, na jakie rzeczy jest zapotrzebowanie, a jest niestety prze4de wszystkim na dźwięki, chmurki, wodę, krew, wstawienie zdjęcia Ute/Mary w kokpicie. Ale obok tego jest też trochę rzeczy które robi Ranwers i postuluje Ramm. I mam nadzieję że część 1 znalazła się w WoP a druga znajdzie w BoB. Jeżeli Olo chce by jego produkt żył kolejną dekadę i przynosił kasę to na pewno wie że grafiką tego spowoduje.
-
Ja widzę to troszeczkę inaczej jak Ramm. Zgadzam się, że moderzy tracą masę czasu i energii na robienie różnego rodzaju dupereli jak kokpity, dziesiątki wersji tego samego samolotu lub wręcz wypuszczanie maszyn, które nigdy nie latały lub było ich kilka, a jednocześnie nikt nie spróbował odwzorować braku masek tlenowych. Zrobili jednak też dużo dobrego jak np ZutiMDS, czy choćby wersje flyable maszyn dostępnych jako AI zwłaszcze gdy ostatnio "urealniono" części tych maszyn FM no i oczywiście szereg nowych map, ktorych bardzo często brakowało w wersji podstawowej.
To nie wprowadzenie modów spowodowało odpływ graczy. Gdy ktoś stawia serwer sam przecież decyduje czy gracze maja dostęp do 50 wersji spita, czy tylko do wersji z podstawki. Grę zabija brak kreatywności wśród twórców frontów czy też dogów. ZutiMDS dostępny jest już od dłuższego czasu, niedługo będzie dostępna wersja oficjalna zawarta w 4.10, a do tej pory nikt, ale to nikt nie podjął się stworzenia frontu gdzie ze zwykłej misji coop stworzono realne pole walki. Podobnie sprawa wygląda w dogach, jeśli już są AI to po prostu latają bez celu z punktu A do B jako dodatkowe cele, ale jako takie nie uczestniczą w misji, nie atakują celów naziemnych. To nuda, ten sam schemat misji na frontach itp zabijają grę, a nie mody.
-
Shoki, częściowo się zgodzę z Tobą,ale jak zawsze nie do końca :121:
Od pewnego czasu usiłuję twardo wrócić do latania na HL. Ale schemat wygląda tak:
- Włączam HL . Widzę : O! Nawet fajny dog będzie.Wszystko zaptaszkowane- ale czytam : MOD XX##X@5567.
-Szukam moda. Jest . Czytam instrukcję (Pierwszy siwy włos i zmarszczka na czole...)
-Klikam pobierz. KOmunikat : Zarejestruj się na "XXXXXXCCV Forum".Fak... 1114 raz zakładam login,hasło, potwierdzam emailem...
-Pobieram moda (z lekką dozą niepewności czy aby na pewno dobrze zrozumiałem)
-Instaluję moda... Po 10tym CRC error, lub innym komunikacie o jakimś braku lub błędzie zastanawiam się gdzie moja żona mówiąc "Ty nawet czasem inteligentny bywasz,wiesz? " popełniła błąd...?
-Czytam instrukcję.Ok, robię jeszcze raz.HURRA! Ale nie... powinienem mieć poprzedniego moda.Ale go nie ma na linkach.Przecież wszyscy go mają... Ale ja nie jestem wszyscy...
-Znajduję, instaluję. Latam 5 minut. Cholera... północ.Rano do pracy. Wyłączam
Następny dzień .
-Włączam HL.
-O! Inny dog. Czytam: Mod 1119230.
-Szukam moda.
-Znowu gdzieś się rejestruję (1115 raz),potwierdzam aktywację mailem...
-Instaluje moda. O! tylko 1120 katalogów i plików trzeba poumieszczać....
-Wywala mi błąd...
-Odpalam sapera.Będzie szybciej i mniej stresująco.Płytka rozrywka intelektualna w porównaniu do instalacji moda,ale JEST. :)
Więc odpalam sobie 4.09m, robię misję np. Papagei staffel + Me 262 ,dzbankami przy starcie lub lądowaniu ,czy coś... i jest ok.
Solo, ale bez kombinacji.I nie mam 10ciu katalogów z iłem...
Lubię mody.Serio.Ale w pewnym momencie są już chimerami ,każdy serwer ma inne, i grupka ludzi z którymi można latać jest coraz mniejsza... Wolałem już 1254 zdobycie Uvarowki albo ADW i AFW.
Nie neguję ich filozofii, ale teraz to jest jak wizyta w MD albo burger king: Zestaw cheesburger proszę. -Powiększony?-nie-dodatkowa porcja? -nie -Ketchup do frytek?-Nie - A może nowe zakręcone frytki?- NIE!- Dodatkowy ser do burgera? -NIE!!!. A ma Pan może 9 groszy...?.... - K&^%%#!!!!!
Ja właśnie chcę tylko Zestaw.I nic więcej.Mnie do szczęścia wystarczy. Ale teraz aby go dostać trzeba podjąć 20 szczegółowych decyzji.Zamiast po prostu zjeść. VOW dlatego ma klimat.Masz samolot,masz zadanie, lecisz! Proste. Im mniej kombinacji alpejskich tym więcej zabawy,
Śmigłowce są dla mnie dobrym pomysłem. Właśnie np z powodu Korei. Jest duża szansa na zabawę.Prostą,bez kombinacji...
-
Rany :002:
Jedna odpowiedź: UltraPack ściągany torrentem.
Jak już się ściągnie i zainstaluje, to tam będzie taki programik DSCG (czy jakoś tak) służący do włączania/wyłączania modów. Taka instalacja pozwala mieć jedną instalkę do wszystkiego oprócz ADW (ale wiadomo, że u nich nawet tory kolejowe muszą być inne).
Pozdrawiam
-
Chincz... doceniam ,naprawdę :020:
Właśnie mnie poinformowałeś "Aby zjeść tego burgera idź stań w lewej kolejce, poczekaj 15 min na bułkę, po czym skocz do sklepu obok po świeżą sałatę.." - tyle że ja nie mam na to czasu ani ochoty.
Ty wiesz że ultrapack, jaki numer, z którego torrenta,jaki programik.
A ja jestem prostym człowiekiem. Nie mam ani czasu ani ochoty na kombinacje aby przekopywać forum,śledzić wątki, albo inne źródła aby robić rzecz którą robiłem od kilku lat bez tych ceregieli. Kurde, jak z MS. "Ulepszymy wam! zobaczcie jakie super! Wystarczy przejść przez menu x,wciśnąc opcję B z menu 125..."
To się nazywa nieergonomiczność.I generuje wstręt oraz zniechęcenie...
-
Inny przykład:
W Viście też ulepszyli UI i "prosty lud" się pogubił przy przerzucaniu się na to to z XPka.
Może dla garstki osób jest to wszytko jasne. Ale zajrzyj sobie chinczu do tematów pomocy tu na forum, dot. Iłka samego oraz modów. Nadal twierdzisz, że to jest takie proste?
Ja też nie mam ochoty bawić się z tym wszystkim. Zmęczony po pracy chcę usiąść, odpalić i grać.
Pamiętacie ile było motywów na AW2 typu, że ludziska wychodzili z misji bo mieli to albo nie tamto, znaczy bałagan w modach ? To sobie wyobraźcie front teraz - każdy z innym modem bo nie umieją przeważnie tego dobrze zastosować. I jak w takiej sytuacji polecieć.
Ja, ty i parę innych osób zainstaluje sobie tego moda poprawnie. Ale wiesz jak to w praktyce wychodzi i wychodziło - latałeś z nami chincz 2 lata przecież i ile razy była sytuacja, że połowa czerwonych nie weszła bo zainstalowali źle moda itp?
To wszystko wydłuża czas oczekiwania na lot i w praktyce zniechęca do pojawiania się na HL. Tyle.
-
A w hameryce same samochody z automatyczną skrzynią... Ludzie, proszę :002:
Chyba mi nie wmówicie, że fronty padły przez mody. Według moich wiadomości te modowane powstały już w czasie, kiedy zwykłego AW się wam nie chciało latać. A i teraz AW nie jest modowane lecz tłumów nie widzę. Sromota i upadek...
Wieczorem może zrobię instrukcję. Obiecuję, że nie będzie miała więcej niż 5 zdań :118:
Na początek ściągnijcie to: www.apus.lublin.pl/load/up201.torrent
-
No dobrze. Ale na którym froncie mamy latać powiedz mi łaskawco? Na AW, który skończył się 2 lata temu? Czekać 2 godziny na 1 lot bo komuś nie podoba się to czy tamto w UP2.01 a znowu komuś innemu goły 4.09 nie odpowiada? Po czym wszyscy wracamy do HL'a bo połowa graczy ma złego moda?
Jak "community" Iłkowe znowu się jakoś zjednoczy i da się faktycznie polatać przez duże P to mnie zawołaj.
-
Oooo, dzięki chincz zrób taki żebym mógł w końcu wejść na spitv109. Mam UP 2.01 (chyba?) i za cholerę nie mogę wejść na jakikolwiek serwer z modami. Off sobie latam na różnych modach a nie potrafię nigdzie wbić. Przejścia miałem prawie jak Rolam opisał. Po prostu nie umiem i już.
-
O! Światełko w tunelu.. :)
Chincz, teza jaką wysuwam brzmi: Nadmiar modów i ich konfiguracji do tego doprowadził...
Teraz jeszcze torrenta muszę zainstalować... :karpik :118:
Ad rem.
Jeśli tylko zawrą temat Korei lub tego typu teatrów (nawet fikcyjnych) działań dzięki temu modowi, to wróżę powrót aktywności wielu ludzi. Jakiś czas temu postulat o "wojnę jetów" gdzieś widziałem :D
A może jakieś misje ucieczek z bloku wschodniego na zachód?... przemykanie nie/ledwo uzbrojonym samolotem?Dezercja pilotów klucza MiG'ów... ;)
-
Ze spit vs 109 jest u mnie niejaki problem, ale i na to może się da poradzić :004:
Poradnik część II: jak już ściągniecie torrenta, to rozpakujcie gdzieś - tylko nie do katalogu iłka.
PS
Kubusiu, to że ktoś nie umie czytać, to nie moja wina, naprawdę.
-
Chincz, teza jaką wysuwam brzmi: Nadmiar modów i ich konfiguracji do tego doprowadził...
Teraz jeszcze torrenta muszę zainstalować...
Ad rem.
Jeśli tylko zawrą temat Korei lub tego typu teatrów (nawet fikcyjnych) działań dzięki temu modowi, to wróżę powrót aktywności wielu ludzi. Jakiś czas temu postulat o "wojnę jetów" gdzieś widziałem :D
Ultrapack ma już to wszystko i Koreę i jety i HSFX (też z Koreą i jetami) i nic więcej już do zabawy na 90% serwerów nie potrzeba. A instalowanie torrenta... no ręce opadają, nie chce Ci się 2 razy kliknąć, a masz siłę, żeby joyem poruszac? ;) Przesadzacie panowie, mody spowodowały rozwarstwienie i faktycznie trzeba mieć określoną konfigurację, żeby wejść na dany serwer, ale już prościej niż z UP się chyba nie da. To nie jest wcale dużo wysiłku, a wy ma cie podejście jakbyście mieli zaraz zacząć narzekać, że żeby w coś pograć to trzeba kompa najpierw odpalić...
-
A może jakieś misje ucieczek z bloku wschodniego na zachód?... przemykanie nie/ledwo uzbrojonym samolotem?Dezercja pilotów klucza MiG'ów... ;)
Rolam, pamiętasz może, o ile grałeś, od czego zaczynała się kampania Gladiusa :011:
-
To nie jest wcale dużo wysiłku, a wy ma cie podejście jakbyście mieli zaraz zacząć narzekać, że żeby w coś pograć to trzeba kompa najpierw odpalić...
Koszmar mówię Ci :D...
Niestety Smoku, nie grałem w nią :D
-
Tak mi się przypomniało czytając Twój wcześniejszy post. Tam jakoś na początku była właśnie ucieczka Jakiem na zachód.
-
Rutkow na spity wchodzisz czystą wersją 4.09 czyli aktywujesz w JSGME 00_Stock_4.09m, na spity modowane wchodzisz aktywując 00_WarBirdsOfPrey(własna wariacja adminów nt jak to ma wyglądać) wystarczy przeczytać w opisie serwera.
-
Poradnik część III: po zainstalowaniu tego, co podawałem wcześniej, czytamy, to co napisał powyżej Shoki. Stosujemy się i już możemy wchodzić na dowolny serwer postawiony z głową.
Pozdrawiam
-
Są już te śmigłowce do ściągnięcia??
-
Mam problem !
Co to jest CRT = 2, próbuje zagrać na Spit vs 109 i mi to wywala razem z timeout.
Mam ustawione: na spity modowane wchodzisz aktywując 00_WarBirdsOfPrey.
I jeszcze jakieś Timeout.
Mam za duży ping czy brak mi jakiejś mapy !
Przepraszam ale w UP jestem jak ryba wyjęta z wody!
Liczę na pomoc ! :015:
-
CRT=2 to taki antyczit, jeśli Ci to wywala, to znaczy, że masz aktywowane jakieś mody, które nie przechodzą przez CRT=2. Timeout jest wtedy jak nie możesz się połączyć z serwerem - winny zapewne jest firewall.
-
Ok, dziękuje za pomoc . :007: