Forum Miłośników Symulatorów Lotniczych
Hangar => Rise of Flight/Flying Circus (Volume I/II/III/IV) => Wątek zaczęty przez: lucas w Lipca 23, 2010, 12:49:15
-
Serwis SimHQ opublikował dzisiaj obszerny wywiad z Jasonem z 777Studios oraz Albertem (Loftem) z Neoqb. Wywiad opisuje plany dotyczące RoF i zawiera ponad 20 screenów WIP. Jest mowa o trybie kariery (screeny są fantastyczne), nowej wodzie, zmienionym interfejsie... Oprócz tego twórcy potwierdzili że na jesieni wyjdą Gotha oraz Hadley Page 0/400, a następnie Breguet 14 i DFW C.V, które są na razie jako AI.
Cały wywiad pod tym linkiem: http://www.simhq.com/_air13/air_455a.html Zapowiada się bardzo smakowicie!
-
I DM będzie nowy....kurde...czasem warto wierzyć, a podstaw, po chyba roku, żeby nie wierzyć, nie mam żadnych. Extra.
-
Powiem tak, do znudzenia: oby wygładzili działanie AA i AAA na horyzoncie :D , dla mnie będzie to zmiana the best
-
Powiem tak, do znudzenia: oby wygładzili działanie AA i AAA na horyzoncie :D , dla mnie będzie to zmiana the best
Tak się zastanawiam... może szybciej zmienisz sprzęt? Rozumiem, że to przypadłość twojego konfigu... W innym przypadku... czyżbyś był jedynym, który widzi prawdę?!
Tako rzecze,
Zaratustra
-
Yoyek zjadł nibieskąpigułkę :)
-
Myślałem Yoyo, że już rozwiązałeś swój problem. Owszem, widoczne są drobne skazy na horyzoncie, ale tylko przy długotrwałym wpatrywaniu się. Kiedyś miałeś HD4850, jeśli mnie pamięć nie myli, a teraz jakiegoś HD58xx. Czy to przypadłość jedynie nowych Radeonów?
-
Nie wiem sam juz co. Raczej to wina nowych sterów do radka (od jakiegoś momentu, a opcji testowałem wiele z ustawieniami) + zmian jakie wprowadzono po którymś patchu. Co ciekawe podobny efekt był na HD4850. Wiec to nie karta (obecnie HD5870). Efekt jednak nazwany shimmeringiem występuje u wielu innych osób (co widać na forum RoFa), a naprawdę mocno psuje zabawę, bo horyzont się mieni, niczym świąteczna choinka, ale nie ma tam prezentów, więc mnie wkurza :118:
Click (na screenach widać ze jest wygładzanie 1ego planu ale na horyzoncie Shimmering):
(http://img411.imageshack.us/img411/8606/51739794.th.jpg) (http://img411.imageshack.us/i/51739794.jpg/) (http://img841.imageshack.us/img841/5251/17491863.th.jpg) (http://img841.imageshack.us/i/17491863.jpg/) (http://img697.imageshack.us/img697/6787/18416737.th.jpg) (http://img697.imageshack.us/i/18416737.jpg/)
Poza tym zmiany wyglądają super a bombowiec 1a klasa! Uber woda też, jednak olegowy koncept króluje w świecie simów :D
-
Nie ma co, RoF jest fenomenem w świecie symulacji i gier w ogóle. Autentyczna pasja, jakość, kontakt z community i dobry model biznesowy (króry działa głównie dlatego, że jest pasja, komunikacja i jakość - produkt po prostu jest dobry i dobrze się sprzedaje bez wielkiej pomocy machiny marketingowej). Marketing to narzędzie do wciskania krapu, a to takie proste...wystarczy zrobić coś porządnie, ale wielu po prostu nie ma ani talentu ani pasji.
Yoyo przestań co chwilę o tym gadać i zmień na Nvidie to nie będziesz miał problemów. :021:
-
Tak jak Rafał coś wspominał, oni po którymś puczu, chyba 1.12, skopali to, bo wcześniej można było, włączając jakiś supersampling, zlikwidować takie wyświetlanie terenu i wszystko ładnie wygładzić. Pomocne byłyby też nowe tematy pogodowe ze zmniejszoną widzialnością, co by ukryło te niedomagania. Najlepiej to wygląda, gdy wrzuci się całkowite zachmurzenie, które maskuje cały ten shimmering.
Przyszłe patche zapowiadają się dla mnie rewelacyjnie, głównie z uwagi na bombowce, ale te mniejsze - Bregueta i DFW, które mamy obecnie jako AI. Wg mnie twórcy powinni dorobić do gry jeszcze kilka trochę bardziej uproszczonych modeli służących wyłącznie jako AI (choćby dlatego, że dla wielu maszyn dwuosobowych brakuje danych jak wyglądały ich kokpity), bo przyszły tryb kariery będzie potwornie pusty, bez większego zróżnicowania większych samolotów. Te HP i Gotha tak po prawdzie to miały w ogóle swoje lotniska tam, gdzie mapa się kończy na północy... ;) Pisałem to w innym miejscu, ale ja bardzo chętnie bym zamienił każdy z tych wielkich bomberów na dwie jakieś mniejsze maszyny - BE2c, RE8, LVG C.V, czy Halberstadta Cl.II lub Hannovera Cl.III. Choć z drugiej strony, te bydlęta mogą przyciągnąć wielu nowych graczy, w tym jakiś fanów Counterstrike'a, czy Red Orchestra, którzy będą latać jako strzelcy w multiplayer :D
-
Dla YoYo, może to coś pomoże:
http://riseofflight.com/Forum/viewtopic.php?f=49&t=12073
-
A mnie zainteresował akapit o War of Pacific Ocean - nareszcie ktoś dostrzegł potencjał tego teatru i nie mówi o kolejnym BoBie :]
-
Dla YoYo, może to coś pomoże:
http://riseofflight.com/Forum/viewtopic.php?f=49&t=12073
RoB'ciu, dzieki za pamiec ale ja probowalem juz wszystkiego i bez rezultatów. Ja chce grafe ze starego Rofa :D!
-
Jest na to prosta rada - spraw sobie mniejszy monitor ;)
-
A wróbelki ćwierkają, że plany wydawnicze samolotów na kolejne miesiące (w tym tempie to rok minimum) to Brisfit, Spad VII, RE.8, Halb CL.II i może Snipe. Oczywiście najpierw DFW CV i Breguet 14.
http://riseofflight.com/Forum/viewtopic.php?p=232383#p232383
-
Mnie taki zestaw bardzo pasuje i chętnie nabędę niektóre z nich. Tylko jeszcze jakieś zmiany około samolotowe by się przydały.
-
Na stronie RoF Jason opublikował bardzo fajny reportaż ze swojego pobytu w Moskwie, gdzie nad tytułem pracuje cały zespół. Jest sporo fotek i przedstawienie każdego z członków zespołu.
http://riseofflight.com/Forum/viewtopic.php?t=18481
Dobrze, że Jason zdecydował się na napisanie czegoś takiego, bo mnie osobiście przekonało to do kilku rzeczy i jestem w stanie uwierzyć, że problemem jest czasami bariera językowa na linii twórcy - gracze. Bardzo mi się spodobała wzmianka o "Field hangar", czyli chyba o możliwości zaopatrywania swojej maszyny w "modyfikacje polowe". Trwają prace nad Aldisem oraz nad niemieckim celownikiem refleksyjnym (były takie, a jakże!)