Forum Miłośników Symulatorów Lotniczych

Hangar => Rise of Flight/Flying Circus (Volume I/II/III/IV) => Wątek zaczęty przez: YoYo w Listopada 05, 2010, 19:37:16

Tytuł: Kampanie oraz tryb kariery
Wiadomość wysłana przez: YoYo w Listopada 05, 2010, 19:37:16
Gotowy do rozpoczecia nowego trybu kampanii  :003: buhahaha (1.017),
plik powinien miec wielkosc 150x210 pixeli

(http://riseofflight.com/Forum/download/file.php?avatar=15988_1288991115.jpg)

tak budziet:

(http://www.777studios.net/Preview/1.2.3.create-new-career.personal-info.change-photo.jpg)
Tytuł: Odp: Odp: Idą zmiany - patchowanie RoF'a
Wiadomość wysłana przez: BOCZEK w Listopada 05, 2010, 21:44:49
Heheh sorki Yoyek, nie mogłem się powstrzymać :

Znajdź pięć różniących szczegółów za zdjęciem z poprzedniej strony..

(http://www.corbisimages.com/images/67/31710A38-5359-485D-954D-6BB6D14D550A/IH171887.jpg)
Tytuł: Odp: Odp: Idą zmiany - patchowanie RoF'a
Wiadomość wysłana przez: YoYo w Listopada 05, 2010, 22:07:44
No mój na pewno jest mniej awanturujacy się, bo w krawacie :D
Tytuł: Odp: Odp: Idą zmiany - patchowanie RoF'a
Wiadomość wysłana przez: KosiMazaki w Listopada 05, 2010, 22:26:55
Wypisz wymaluj Amelia Earhart :118:.
Tytuł: Odp: Kampanie oraz tryb kariery
Wiadomość wysłana przez: YoYo w Listopada 06, 2010, 00:22:43
Jest taka rzecz, która i w kampanii i w karierze mi się nie podoba - waypointy. Są bardzo małe, na moje oko to kółko o średnicy maks 50m. Powoduje to, to, że niestety nie da się latać bez właczonych co rusz simple gauges by sprawdzic temat kierunku. Namierzanie waypointów z mapy jest bardzo fajne i zarazem nietrudne bo dość dobrze odwzorowany jest grunt na mapce, ale właśnie trzeba dokładnie wlecieć w jego małą średnicę (waypointu) by aktywował sie kolejny. Szkoda, że punkt jest aż taki mały.

(http://yoyosims.pl/Obrazki/riseofflight/RoF_1015_53.jpg)

Du Doch Nicht ukończona  :banan . Kampania o wiele trudniejsza niż tryb kariery, a i potyczki bardziej realistyczne. Dużo tego w powietrzu, fajne też zróznicowane misje. Jednorazowo udalo sie popchnac ku ziemi 7 maszyn (Udet byłby dumny ;), latam f.r. ). Najtrudniejsza misja była z czołgiem, nie dość, że musisz go rozwalić od tylca, on w Ciebie strzela,  to do tego d... Ci zawraca jakiś krążący SE5a (nalezy wczesniej sie z nim uporać ale tak by pozostała nadyżka ammo jeszcze) a za chwilę nadlatuje stado cameli, nie mówiąc, że po drodze cos też trzeba wyhaczyć. Ostatnia też niczemu sobie. Bardzo mi się podoba też, że chodzi płynnie pomimo, że jest naprawdę czasem gęsto.

Poniżej jedno chyba z 6 podejsc do misji z pojazdem opancerzonym:
(http://yoyosims.pl/Obrazki/riseofflight/RoF_1015_70.jpg)
Mój Fokkerek gdzieś tam w tle...
Tytuł: Odp: Kampanie oraz tryb kariery
Wiadomość wysłana przez: codex w Listopada 19, 2010, 14:52:48
Mam pytanie co do kampanii i kariery czy w tych trybach są misje z bombowcami,bo jak wiadomo pojawił się preorder lecz do samolotów flyable czy te bombowce są ogółem w misiach?.


Tytuł: Odp: Kampanie oraz tryb kariery
Wiadomość wysłana przez: lucas w Listopada 20, 2010, 01:07:25
Kariera dla HP 0/400 pojawi się w puczu 1.16 wraz z bombowcem. Będzie to niestety coś w stylu istniejących. Całość przerobiona będzie w 1.17, gdy kariera przestanie być podpięta pod typ samolotu i będzie trwała od września 1916 do listopada 1918. Do tego powinna być jedna misja dla trybu Single Player i możliwość włączenia go do Quick Mission.
Tytuł: Odp: Kampanie oraz tryb kariery
Wiadomość wysłana przez: some1 w Grudnia 04, 2010, 22:58:25
Rozegrałem dwie misje z kampanii Du Doch Nicht, licząc na klimatyczną i w miarę realistyczną rozgrywkę. A wyszło, że jest to jakaś %($%@ strzelanka. W misji 2 chodzi o zestrzelenie Bregueta, którego to Udet ubił podczas jednego z patroli, jak możemy wyczytać w "historical background". Tymczasem my lecąc po waypointach najpierw mijamy Fokkera gonionego przez dwa camele, potem balon broniony przez nieuporta, kiedy wreszcie dolecimy do strefy patrolu okazuje się że Bregueta bronią dwa nieuporty, a jeśli je zestrzelimy, to spawnują się w ich miejsce dwa camele. W drodze powrotnej po minięciu linii frontu spawnują się za nami kolejne dwa nieuporty, za którymi lecą jeszcze dwa camele. Całość do rozegrania praktycznie w pojedynkę. W rezultacie skończyłem misję z 4 zestrzeleniami, ale Breguet podziurawiony zwiał, więc mission failed. Jak każda misja ma tak wyglądać, to sorry ale dziękuję, wracam do prostych dogfightów w quick mission.
Tytuł: Odp: Kampanie oraz tryb kariery
Wiadomość wysłana przez: YoYo w Grudnia 04, 2010, 23:58:54
Ale co bys chcial? W porównaniu do tej kampani dynamicznej jest bomba. Masz wlasnie normalny Brief, a nie 1no lakonicznie zdanie, widzisz, nie postarales sie i misja nie zaliczona. Kto Ci kazal wiazac sie w walke? Dostales rozkaz na szukanie bombowca i się nie wywiazales z tego, nie musisz zaliczac wszystkich panienek po drodze by dojsc do tej własciwej  :118: . Wlasnie o to tu chodzi, by odpowiednio zarzadzac swoimi decyzjami i lotem i czasem. Nie trzeba zawsze tez leciec po waypintach, mozna ominac niektore strefy, wejsc wysoko, zaliczyc wyaipoint i znow odejsc itp. Liczy sie cel, a jak ktos ma sile i chce wiazac sie w inne potyczki to żaden problem - misji dodatkowych jest wlasnie pełno. Do tego misje sa trudne przez to. Trzeba kombinowac, a QMB to nie ma co tutaj porownywac :). Mi sie kampania bardzo podobala, a to że strzelanka... hmm, w jednej poszlo do piachu 7 maszyn :D ale ja raczej bylem z tego dumy somełan :) No ale o gustach sie nie dyskutuje  :003: .
Tytuł: Odp: Kampanie oraz tryb kariery
Wiadomość wysłana przez: some1 w Grudnia 05, 2010, 00:30:25
Dostałem rozkaz, żeby dolecieć strefy patrolu i "engage enemy planes". O bombowcu w rozkazie nie było mowy. Za drugim razem poleciałem prosto do miejsca gdzie miałem zestrzelić bombowiec, skończyło się na tym, że w drodze powrotnej goniły mnie 4 Nieuporty, a po minięciu linii frontu jeszcze 4 Spady pojawiły się znikąd. Jakby tak wojna wyglądała, to Udet nie przeżyłby pierwszego dnia. Jak to jest, że wróg zawsze lata co najmniej parami, a mnie samego wysyłają za linię frontu... Ok, wezmę poprawkę na to, że tutaj waypointy to w zasadzie "side questy", dobrze chociaż, że nie dostaje się za nie expa albo upgrade'ów. :002:

Co bym chciał, cóż, chciałbym, żeby to co się dzieje w grze w miarę zgadzało się z briefem. A nie, że czytam o zestrzeleniu jednego samolotu, a w grze dopada mnie ich 8, z czego połowa wyskakuje znikąd jak dolecę do jakiegoś punktu. Albo że Udet poleciał na oparach i zdążył zestrzelić samolot nim skończyło mu się paliwo, a ja startuję z pełnym bakiem i latam ile wlezie, tylko gra po 5 minutach gasi mi światło.

Cytuj
Mi sie kampania bardzo podobala, a to że strzelanka... hmm, w jednej poszlo do piachu 7 maszyn  ale ja raczej bylem z tego dumy somełan

Ja w pierwszej misji zestrzeliłem 6 samolotów i 2 balony :P. We wcześniejszym podejściu byłoby może i 7, ale na sam koniec dostałem strzała w zbiornik paliwa od skrzydłowego, który zadecydował że ostrzela od przodu nieuporta, któremu siedziałem na ogonie. Nieuporta nie trafił, mnie jak najbardziej.  :karpik
Tytuł: Odp: Kampanie oraz tryb kariery
Wiadomość wysłana przez: YoYo w Grudnia 05, 2010, 00:41:32
Ból na pewno taki, ale to dotyczy jak na razie wszystkich trybów łacznie z single missions, że bez zaliczenia waypointu nie bedzie sie aktywował cel itp. Dopiero jego zaliczenie aktywuje inne działanie. Nie wiem jak bedzie w 1.017 ale fajnie by bylo jakby albo zwiekszyli strefe aktywowania waypintu do np. chociaz min. 1-2km od pkt albo po prostu jakos to okreslalo strefe w jakiej sie aktulanie przebywa i wymuszało właczenia AI/aktywacje celu.
Tytuł: Odp: Idą zmiany - patchowanie RoF'a
Wiadomość wysłana przez: YoYo w Lutego 12, 2011, 00:13:23
Tak z ciekawości, czy ktoś zetknął się w obecnych kampaniach dyn. z atakowaniem G.V lub HP 0/400 ?
Tytuł: Odp: Odp: Idą zmiany - patchowanie RoF'a
Wiadomość wysłana przez: mmaruda w Lutego 12, 2011, 04:49:12
Wspaniale, że pytasz - nie? :) Myślę, że po to właśnie jest ta nowa kampania, której jeszcze nie dodali.

Tak z ciekawości, czy ktoś stąd w ogóle udziela się na oficjalnym forum w kwestii feedbacku? Ja jakoś nie mogę się do tego zebrać...
Tytuł: Odp: Odp: Idą zmiany - patchowanie RoF'a
Wiadomość wysłana przez: empeck w Lutego 12, 2011, 10:34:25
Yoyowi pewnie chodzi o tę kampanię - generator napisany przez Patricka Wilsona:

http://www.wingsofhonour.com/riseofflight/resources/html_woh_riseofflight_resources_files_unofficialaddons_gameplay.en.html

Na samym dole.
Tytuł: Odp: Kampanie oraz tryb kariery
Wiadomość wysłana przez: YoYo w Lutego 12, 2011, 18:40:31
Nie, ten generator wbudowany w RoF, czy pojawiły się tam np. misje gdzie starujemy przeciw bombowcom, a tak na marginesie, dzięki za ten link. Wypada go sprawdzić.
Tytuł: Generator Kampanii do RoF.
Wiadomość wysłana przez: traun w Lutego 13, 2011, 09:42:15
Do Generatora Kampanii ściągniętego ze strony RoF siadałem z pewnymi obawami, bo Mission Bulier wprawił mnie w oczopląs i na razie sobie go darowałem.

Generatora ściągamy, następnie rozpakowujemy i zawartość folderu (nie cały folder tylko to co ma w środku) przerzucamy do RoFa do folderu data. Następnie znajdujemy RoFCampaign.jar (on uruchamia program), proponuję aby go ciągle nie szukać dać skrót na pulpit.
Odpalamy i mamy pierwsze okienko.
(http://img715.imageshack.us/img715/4206/cg1a.jpg) (http://img715.imageshack.us/i/cg1a.jpg/)
Mamy tu klawisze do:
Continue – będzie kontynuować ostatnio wybraną kampanię;
Load – jak mamy kilka kampanii to możemy się odwołać do którejś z nich;
Create New – tworzymy nową kampanię;
Planes Ownet – tu wybieramy samoloty jakie mają się znaleźć w naszej kampanii; (bardzo przydatne można wybrać te samoloty które występują historycznie w momencie trwania naszej kampanii, chyba można to zmieniać w czasie jej trwania wtedy z biegiem czasu moglibyśmy ustępujące samoloty wyłączać a włączać ich następców.
(http://img695.imageshack.us/img695/5108/cg2a.jpg) (http://img695.imageshack.us/i/cg2a.jpg/)
Configuration – ustawiamy wszystkie parametry naszej kampanii;
(http://img717.imageshack.us/img717/6554/cg4h.jpg) (http://img717.imageshack.us/i/cg4h.jpg/)
Nie rozumiem jeszcze wszystkich pozycji ale większość jest dość intuicyjna. Ile ma być samolotów po obu stronach, ile typów maszyn ma być dla każdej ze stron, ile ma być obiektów naziemnych, jakiego rodzaju i ile misji ma być w kampanii, jaka odległość do celu itd.
Jak już to ustawimy to można wejść w generowanie nowej misji i wyskoczy nam okienko
(http://img15.imageshack.us/img15/2172/cg3bv.jpg) (http://img15.imageshack.us/i/cg3bv.jpg/)
Wybieramy narodowość,wpisujemy nazwę pilota i jego stopień,  później miesiąc i rok oraz  w jakiej jednostce chcemy latać. Samolot przydzielany jest nam automatycznie uwzględniając szwadron i okres historyczny i już mamy wygenerowaną kampanię która zapisała się w katalogu Campanie (ale w grze nie wyświetli się jako kampania).
Teraz mamy takie okienko:
(http://img202.imageshack.us/img202/7760/cg5t.jpg) (http://img202.imageshack.us/i/cg5t.jpg/)
Naciskamy Cretae a Mision  - wyświetli nam się opis co i jak i z kim przeciw komu jak akceptujemy to akceptujemy i misja zapisze się w tym momencie w katalogu Missions. Po odpaleniu gry wchodzimy do misji i uruchamiamy tą naszą i dalej fru do góry. Po misji możemy obejrzeć filmik kto kogo spuścił, wychodzimy z RoFa i wracamy do generatora.
I teraz może małe rozczarowanie. Dane o przebiegu misji nie są generowane automatycznie, lecz sami prowadzimy coś w rodzaju dziennika lotów.
Combat Raport – pozwala nam opisać misje kto z naszego szwadronu coś zestrzelił i co (no siebie jak coś zestrzeliliśmy też wpisujemy) , kto zaginał, lub zginął itd. Zatwierdzamy raport i reszta dzieje się automatycznie na podstawie osiągnięć dostajemy kolejne medale, lub pochwały i awanse.
Sqadrons – jest opisany nasz skład z nami. Klikając każdego pilota z osobna mamy całą jego karierę swoją zresztą też.
Top Aces – lista asów, nie sprawdzałem czy całkiem poprawna ale uwzględnia listę asów w danym momencie historycznym np. 10.1916 pierwszy jest Albert Ball 31, a drógi Boelcke 30.Jak będziemy ładnie latać to może wskoczymy na tą listę.

Pobawiłem się trochę i wszystko jest fajne poza pewnymi problemami. Nie wiem czy to feler programu, czy ja czegoś nie doczytałem. Zacząłem kampanię w Jesta 5 Albatros II, powybierałem przeciwników na ten rok. Ładnie wygenerowało wszystko tylko nie wiem czemu wszyscy mieli jak bóg przykazał albo Fokkery EIII, albo Albatrosy DII a mnie wygenerowało z uporem maniaka DVa. Mimo że w opisie misji wszystko się zgadzało. Robiłem trochę kampanii w Iłku i wiedziałem że gdzieś w misji to musi być i znalazłem ten wpis z Va i zamieniłem na DII (i leciałem już normalnie DII) ale dalej nie wiem dlaczego akurat tak się robi. Czy przy innych samolotach tak jest nie wiem za krótko nad tym siedziałem.

Generalnie polecam może ktoś bystrzejszy ode mnie więcej wniesie w rozwikłanie niuansów tego edytora .
Pozdrawiam i życzę udanej zabawy.

P.S. Po przejściu jednej misji i sporządzeniu raportu możemy generować następną już z inną datą jako kolejną misję w naszej kampanii.
Tytuł: Odp: Kampanie oraz tryb kariery
Wiadomość wysłana przez: traun w Lutego 13, 2011, 22:50:05
To jeszce dwa słowa o generatorze kampanii.
Online to nie zastąpi ale misje są na pewno o wiele ciekawsze niż w trybie kariery wRoF
1) lata się w końcu na słusznych wysokościach 1000, 1500 nawet 2800m. Jak trzeba to się schodzi niżej ale generalnie nie lata się już na 300 m jak w karierze;
2) na mapie nie ma już pozaznaczane gdzie kogo spotkamy, jest tylko trasa przelotu;
3) samoloty nie pojawiają się z teleportera tylko lecą wszystkie od początku (i dlatego musiałem zmniejszyć ich liczbę bo 15v15 mi komputer nie uciągnął);
4) już nie ma jak w karierze 5 moich na 2 jakieś biedne SPADy tylko może być więcej swoich ale równie dobrze można we dwóch wpaść na pięciu przeciwników;
6) samoloty wroga spotykamy na różnych pułapach raz niżej innym razem atakują nas z przewagą wysokości;
7) mam wrażenie że generalnie jest trudniej niż w trybie kariery a przez to lata się fajniej.
Tytuł: Odp: Kampanie oraz tryb kariery
Wiadomość wysłana przez: traun w Lutego 17, 2011, 13:45:41
Nie wiem czy kontynuować temat bo jakoś odzewu nie widzę, ale z czysto dziennikarskiego obowiązku donoszę:

Jest już wersja RoFCampaign 7.1.

Jest wiele lepsza od tej którą opisywałem, ma wiele zmian na lepsze np. raport po walce może już być generowany automatycznie (choć zostawiono wersję ręczną).

Panowie z http://www.wingsofhonour.com są naprawdę wspaniali ale rejestracja na ich stronie jest przeżyciem samym w sobie więc pragnąc Wam tego zaoszczędzić pozwolę sobie zamieścić link który jest prostszą drogą pozyskania programu (aczkolwiek twórcom mogło by to się nie spodobać):
http://rapidshare.com/files/448416576/RoFCampaign_7.1.zip
Tytuł: Odp: Kampanie oraz tryb kariery
Wiadomość wysłana przez: YoYo w Lutego 17, 2011, 18:04:30
Donoś, donoś, zawsze warto poczytać. Może dopakietuję, pytanie tylko czy naprawili błąd z wyborem maszyny przy rozpoczęciu kampanii ?
Tytuł: Odp: Kampanie oraz tryb kariery
Wiadomość wysłana przez: Nebuluz w Lutego 17, 2011, 22:49:32
Ja czytam i dzięki! :)
Tytuł: Odp: Kampanie oraz tryb kariery
Wiadomość wysłana przez: traun w Lutego 18, 2011, 08:02:00
Witam.
Na początku muszę przeprosić za wprowadzenie w błąd:
- opcja Planes Ownetnie ustawiamy w niej samolotów jakie chcemy mieć w misjach, wybieramy w niej samoloty którymi możemy latać w RoF (znaczy te które mamy zakupione) – jest to typowa opcja „idiotoodporna” bo już widziałem na forum wpisy ludzi którzy wybierali kampanię dla samolotów których nie mają a później psioczących że im nie chodzi..

Tyle tytułem wstępu.
Pobawiłem się wczoraj trochę wersją 7.1 i jestem zadowolony. 
Wygenerowałem dwie kampanie, jedną z N17 a drugą dla Albatrosa DII.
Samoloty generuje już prawidłowo, przeciwników też generuje prawidłowo dla danego okresu historycznego (przywiązują do tego dużą wagę).
Twórcy zastosowali trochę dziwne podejście bo nie zdziwcie się jak ujrzycie w misji że będziecie eskortować Gothe GIV. Po prostu dla poszczególnych okresów powpisywali samoloty które wtedy latały.
Zmienił się trochę panel konfiguracyjny:
(http://img816.imageshack.us/img816/5173/cg1bm.jpg) (http://imageshack.us/photo/my-images/816/cg1bm.jpg/)

Jak widzicie na górze jest (przeze mnie wpisana) ścieżka do katalogu data w RoFie która jest potrzebna do automatycznego odczytywania raportów z misji,
by móc to robić jednak automatycznie - w RoFie  trzeba znaleźć pliczek startup .cfg – wejść do niego i w linijce Mission text log – zamiast 0 wpisać 1. Teraz już po misji raport możemy zatwierdzać automatycznie.
Doszły też inne funkcje - możemy poustawiać ile w misjach chcemy mieć nowicjuszy, normalnych czy weteranów. Możemy pododawać km na froncie (było) ale też na lotniskach..
Panel kampanii wygląda teraz tak:
(http://img843.imageshack.us/img843/4852/cg2br.jpg) (http://imageshack.us/photo/my-images/843/cg2br.jpg/)
Jak widać doszły nowe funkcje.
request leave – podanie o urlop (jak już znudzi nam się mielenie w kółko na tym samym samolocie to możemy trochę odpocząć i przyśpieszyć okres kiedy będzie dostępna już nowa maszyna;
Automatic AAR – tu właśnie zatwierdzamy misję automatycznie;
Intelligence – opis wrogich jak i swoich szwadronów;
Records – (już był ale go nie opisywałem) to taki dziennik szwadronu, a wygląda tak:
(http://img140.imageshack.us/img140/7033/cg3fc.jpg) (http://imageshack.us/photo/my-images/140/cg3fc.jpg/)
Na razie to tyle w razie pytań walcie śmiało…
Tytuł: Odp: Kampanie oraz tryb kariery
Wiadomość wysłana przez: traun w Lutego 22, 2011, 07:51:22
Aktualizuję:
http://rapidshare.com/files/449225273/RoFCampaign_7.1.zip

Tak przy okazji kiedyś link był ważny do momentu jak przez 30 dni nikt z niego nie skorzystał a teraz tylko 10 pobrań?
Jak zrobić by po dodaniu pliczek można było ściągnąć więcej razy?
Tytuł: Odp: Kampanie oraz tryb kariery
Wiadomość wysłana przez: some1 w Lutego 22, 2011, 07:55:11
Zmienić hosting na megaupload, 4shared czy takie tam...
Tytuł: Odp: Kampanie oraz tryb kariery
Wiadomość wysłana przez: KosiMazaki w Lutego 22, 2011, 08:18:49
Zmienić hosting na megaupload, 4shared czy takie tam...

Albo tak:

http://www.il2forum.pl/index.php/topic,13669.0.html
Tytuł: Odp: Kampanie oraz tryb kariery
Wiadomość wysłana przez: traun w Marca 03, 2011, 07:48:26
Koledzy wydali kolejny generator kampanii o numerku 8.0

http://rapidshare.com/files/450697748/RoFCampaign_8.0.zip

Niestety moja przygoda z generatorem chyba dobiegła końca bo wczoraj wersji 7.1 na win 7 64bit nie mogłem niestety odpalić - jakby ktoś mógł coś poradzić...
Tytuł: Odp: Kampanie oraz tryb kariery
Wiadomość wysłana przez: traun w Marca 03, 2011, 18:10:59
Mam bardzo złe wiadomości - jeszcze was ponudzę.
Działa - po prostu nie miałem zainstalowanej Javy.
Co do samego RoFCampaign_8.0 - powiem słowami kabaretu :"ale się pozmieniało".
Tytuł: Odp: Kampanie oraz tryb kariery
Wiadomość wysłana przez: YoYo w Marca 03, 2011, 19:20:43
Czyli nowa instrukcja? To Olo już tak często nie wydawał puczy ;)
Tytuł: Odp: Kampanie oraz tryb kariery
Wiadomość wysłana przez: traun w Marca 03, 2011, 21:53:52
Oj to fakt bo w międzyczasie była jeszcze wersja 7.2 której nawet nie zauważyłem.
Tak na szybko - jest to już chyba zrobione pod RoF 1.018 bo można wybierać kariery: myśliwską, bombową albo zwiadowczą.
Menu i opcje są tak rozbudowane że nie idzie tego ogarnąć tak na szybko...
Tytuł: Odp: Kampanie oraz tryb kariery
Wiadomość wysłana przez: traun w Marca 18, 2011, 20:35:38
No męczę kampanię dla niemieckiego pilota od dwóch tygodni i jestem bardzo zadowolony.
RoFCampaign_8.0 + lekka modernizacja komputera (na czterordzeniowy) dała efekt zadowalający. W misji może już się zmieścić 30 samolotów i z 20 obiektów naziemnych.
Taka ilość samolotów w zupełności wystarczy aby linia frontu nie była pusta i spotykać swoje, wrogie samoloty raz wyżej raz niżej.
Zacząłem od Albatrosa II i powoli przechodziłem przez kolejne miesiące wojny. Na początku nie rozumiałem dlaczego ciągle spotykam ten sam zestaw samolotów N17, DH-2, B XIV. Lekarstwem na to jest po prostu zmiana Jesta bo te co są naprzeciw linii francuskich spotykają przede wszystkim samoloty francuskie ale jak przeniesiemy się do Flandrii to pojawią się samoloty angielskie z HP-400 włącznie.
Typów misji jest dostatek, od eskorty własnych bombowców czy balonów przez patrole do niszczenia wrogich balonów i obiektów naziemnych włącznie. Ilość spotykanych przeciwników i ich zachowanie jest różne i nigdy do końca nie wiemy na co trafimy. Staram się latać jak najrealniej i na całe szczęście jeszcze nie zginąłem (stosując starą zasadę - atakuj kiedy wiesz że wygrasz). Jak zostanę ranny lekko to robię sobie miesiąc urlopu jak ciężko to 3 miesiące. Zmieniam szwadrony, zmieniam samoloty i tak pomalutku do przodu - polecam naprawdę świetna zabawa....
Tytuł: Odp: Kampanie oraz tryb kariery
Wiadomość wysłana przez: garrett w Kwietnia 21, 2011, 18:11:45
http://www.mediafire.com/?e2qv9btf15h0fkb (http://www.mediafire.com/?e2qv9btf15h0fkb)
Wersja 9 Generatora
(stąd) http://www.wingsofhonour.com/forums/ipboard/index.php?/files/file/7-rofcampaignzip/
Podobnież niektórym maszyny glitchują się w hangarach, jednak opisana jest też jako- major rewrite.
*tymczasem serwery leżą, albo awaria, albo 1.019?*
Tytuł: Odp: Kampanie oraz tryb kariery
Wiadomość wysłana przez: traun w Kwietnia 21, 2011, 20:43:11
Jak to 1.019 to i ta wersja 9.0 już nie potrzebna. Ja właśnie skończyłem karierę dla niemieckiego pilota na wersji 8.0 (90ileśtam zestrzeleń) i na razie mam dość.
Jakby kolega coś napisał co nowego tam jest to by było fajnie...
Tytuł: Odp: Kampanie oraz tryb kariery
Wiadomość wysłana przez: qrdl w Czerwca 10, 2011, 12:58:47
Ok, jest nowy (beta) tryb kariery. Z ciekawości odpaliłem. Ustawianie parametrów, kolejne ekrany, wszystko estetyczne miłe i przyjemne. Pierwsza misja patrol o poranku na gejporcie 11.... i tutaj pojawia się problem. Przy ustawieniach graficznych, które w multi dają radę, na lotnisku mam może 2 klatki... masakra. Slide show. Nie spodziewałem się aż takiego spadku wydajności. Ciekawe czy to grafika (HD6850) czy może procesor (Q9550@3.7GHz). A jakie są wasze doświadczenia??
Ale muszę przyznać, że graficznie jest przepięknie, aż się chce rozglądać..... czyżbym musiał spuścić się na nową grafę, czego bym wolał uniknąć?!

Tako rzecze,
Zaratustra

Latam na takich ustawieniach
(http://img638.imageshack.us/img638/3813/ustawieniarof.jpg)
Tytuł: Odp: Kampanie oraz tryb kariery
Wiadomość wysłana przez: vowthyn w Czerwca 10, 2011, 13:27:13
Stawiam, że to obiekty AI zarzynają procesor. Strach pomyśleć co by było u mnie bo dalej mam konwencjonalnego dwujądrowca a nie jakieś mutanty po Fukushimie. Całe szczęście że latam tylko multi.
Tytuł: Odp: Kampanie oraz tryb kariery
Wiadomość wysłana przez: _michal w Czerwca 10, 2011, 14:08:43
Dziwne, u mnie nie spotkałem się z takimi problemami.

Ale ogólnie uważam, że nowa kampania jest do bani, bo w pierwszej misji dostałem w czapę od strzelca z DFW. Całe szczęście zostałem tylko ranny i udało się jakoś wylądować. Piszę ze szpitala, liczę, że niedługo wyjdę, bo eskadra dostała już nowe S.E.5a. Tyle kampanii widziałem.
Tytuł: Odp: Kampanie oraz tryb kariery
Wiadomość wysłana przez: lucas w Czerwca 10, 2011, 15:27:45
Zmniejsz testowo zasięg lasu, reflection i shaders quality o jedno oczko w dół. W jaką pogodę latałeś misję ? Co to za okres, lotnisko i eskadra ? Gdy latałem beta karierę na DFW i operowałem w rejonie Verdun, miałem również bardzo złe klatkowanie z uwagi na olbrzymie nagromadzenie obiektów na małym terenie. Jeżeli do tego dochodzi gęste zachmurzenie, to jest problem.
Tytuł: Odp: Kampanie oraz tryb kariery
Wiadomość wysłana przez: qrdl w Czerwca 10, 2011, 22:55:27
...W jaką pogodę latałeś misję ? Co to za okres, lotnisko i eskadra ? Gdy latałem beta karierę na DFW i operowałem w rejonie Verdun, miałem również bardzo złe klatkowanie z uwagi na olbrzymie nagromadzenie obiektów na małym terenie. Jeżeli do tego dochodzi gęste zachmurzenie, to jest problem.

(http://img40.imageshack.us/img40/4117/2011610202243.th.jpg) (http://img40.imageshack.us/i/2011610202243.jpg/) (http://img707.imageshack.us/img707/6408/2011610202438.th.jpg) (http://img707.imageshack.us/i/2011610202438.jpg/) (http://img585.imageshack.us/img585/5008/2011610202626.th.jpg) (http://img585.imageshack.us/i/2011610202626.jpg/)

W momencie robienia zrzutu ekranu gra tak się przycięła, że nastąpiła kraksa z innym gejportem :-). Była może 1 klatka na 10 sekund...

Z takimi ustawieniami (http://img835.imageshack.us/img835/91/medap.th.jpg) (http://img835.imageshack.us/i/medap.jpg/) ledwo, ledwo się dało, tzn. można w miarę kontrolować lot.
Wygląda to tak: (http://img96.imageshack.us/img96/1446/2011610204357.th.jpg) (http://img96.imageshack.us/i/2011610204357.jpg/) (http://img10.imageshack.us/img10/6530/2011610204514.th.jpg) (http://img10.imageshack.us/i/2011610204514.jpg/)

Rozumiem, że mój sprzęt może nie dawać rady, natomiast zaskakuje aż taki spadek wydajności - w multi ok 30 klatek w powietrzu, a na ziemi w kampanii ok. 1 na 2/3 sekundy :-)

Tako rzecze,
Zaratustra


Tytuł: Odp: Kampanie oraz tryb kariery
Wiadomość wysłana przez: lucas w Czerwca 10, 2011, 23:45:05
Daj tekstury na high, wyłącz "dither vegetation", light sources daj na 4, a object visibility na 50%. Shaders quality możesz dać na high, landscape ustaw na medium. Może taka konfiguracja będzie bardziej "grywalna" ? Trochę mnie to dziwi, bo masz bardzo dobry komputer.
Tytuł: Odp: Kampanie oraz tryb kariery
Wiadomość wysłana przez: traun w Czerwca 17, 2011, 07:32:08
Witam.
Polatał ktoś z Was na tej karierze?

Wziąłem N11 i zacząłem od początku i ja wiem że to dopiero początkowa faza wojny, ja wiem że brakuje samolotów rozpoznawczych dla tego okresu (mają być a naprawdę ciężko jest na N11 dogonić DFW) a le pomijając nawet to, to te kilka pierwszych misji które odbyłem są takie nudne i "miałkie" że strach...
Dalej lata się w 5 na 1 dalej są pojedyncze cele, dalej żadnego ruchu na ziemi, mam czasami wrażenie jakby to był RoFCampaign tylko z dodanym interfejsem wewnątrz gry...

Jeśli ktoś ciągnie karierę w okresie późniejszym i ma inne doświadczenia to napiszcie ....
Tytuł: Odp: Kampanie oraz tryb kariery
Wiadomość wysłana przez: tomasext w Czerwca 17, 2011, 09:17:28
Witam

Ja mam za sobą około miesiąc lotów ( dwa razy byłem lekko ranny i przeleżałem w szpitalu kilka dni). Moje odczucia na początku były dokładnie takie same: trochę nudnawo misje głównie przeciw balonom i pojedynczym Airco D.H.2. Jednak z misji na misję zacząłem spotykać patrole bardziej zorganizowane w postaci dwóch lub więcej sztuk. Niedawno spotkałem pierwszego Nieuport'a , natomiast dwie misje później lecąc we dwójkę nad lotniskiem wroga zaatakował nas spory patrol składający się z 5 Nieuportów, a potem na poprawkę jeszcze 3 Airco. Może akurat mi się  tak przytrafiło ale myślę że z czasem Brytyjczycy są coraz lepiej zorganizowani po prostu.
Fajne jest to, że znam nazwiska strąconych przeze mnie lotników i czasem trafia się na naprawdę dobrego przeciwnika (jest tam wyodrębnione ilu spotkało się przeciwników o słabszych lub lepszych umiejętnościach).
Uważam, że kampania jest fajna, pewna monotonia musi być bo w końcu latamy codziennie na zwiad. Czasem spotka się przeciwnika, czasem warunki nie pozwalają zobaczyć nikogo(deszcz,mgła ,nisko wiszące chmury), fajne jest to, że jeśli pogoda nie pozwala na odbycie lotu mamy jeden lub kilka dni przerwy.
Minusem jest nierealistyczna liczba strąceń ja mam na razie dziesięć ale widziałem  gościa który po ponad stu lotach miał ponad tysiąc strąceń, chociaż właściwie czy to jest minus? - w końcu zabawa musi być. 

Czytałem, że twórcy mają dalej nad nią pracować i sami przyznali, że ta wersja nie jest doskonała ponieważ nie dali rady zamieścić w niej wszystkich pomysłów nadesłanych przez graczy. Ja jestem zadowolony lubię po pracy wskoczyć w mojego Fokker'a i zrobić 2-3 zwiady.   

pozdro Tomek
Tytuł: Odp: Kampanie oraz tryb kariery
Wiadomość wysłana przez: traun w Czerwca 17, 2011, 10:42:34
Che che ja jako stary "germaniec" nie sprofanowałem jeszcze Fokkera EIII i dopóki nie pojawi się więcej maszyn zwiadowczych w tym z jego epoki to na razie się karieruję jako la Traune :)
Dzięki za uwagi ale właśnie ta mała historyczność bo po co mi (kariera jest było nie było off-line) statystyki innych graczy z 1000cami zestrzeleń to mi się nie podoba...

I mam taki problem że po starcie za jasną cholerę nie mogę dogonić swojego dywizjonu (mówię o N11) lecę na maksa cały czas a oni mi i tak odchodzą i to w poziomie i w pionie dopiero jak wejdą do walki to jestem w stanie dojść - trochę to dziwne - latając Albatrosami też tak było ale tam w końcu doganiałem swoich bo po osiągnięciu pułapu zwalniali...

Jakiś tam klimat jest bo próbowałem wczoraj być dzielny i zestrzelić balon - ale jazda, po pierwsze Lewis na skrzydle zacina się co chwilka, więc trzeba zrobić że dwa trzy podejścia, niechcący zderzyłem się z nim i z uszkodzonym śmigłem i skrzydłem z duszą na ramieniu doszybowałem za swoje okopy (6 dni w szpitalu).

Niech pracują ale mnie się marzy, że jak już dopieszczą generator kampanii to na jego podstawie mogliby uruchomić coś na kształt wirtualnego frontu gdzie będzie można latać zespołowo i mieć karierę ale on-line..
RoF powoduje u mnie jednak stały dreszczyk emocji w czasie lotu - i tylko żal dupę ściska że mam za słaby komputer aby latać że wszystkimi wodotryskami grafiki (tak właściwie to na razie nie mam żadnych wodotrysków)...
Tytuł: Odp: Kampanie oraz tryb kariery
Wiadomość wysłana przez: garrett w Czerwca 17, 2011, 22:14:54
Rozumiem, że mój sprzęt może nie dawać rady, natomiast zaskakuje aż taki spadek wydajności - w multi ok 30 klatek w powietrzu, a na ziemi w kampanii ok. 1 na 2/3 sekundy :-)
Synchronizacja pionowa? Czy to nie jest czasem właśnie wąskie gardło? Ten ficzer działa jeśli system wyciągnie na dzień dobry 60 klatek na sek(?).
Przy dość podobnym konfigu (q6700@3.4 i AMD 5870 wg ATI Tray Tools w porywach miewam do 50 klatek- przewaznie czterdzieści i kilka. Tym samym przetestowałbym, jaki wpływ na wydajność ma odhaczenie tej opcji.
(777  stara się IMHO utrzymać wymagania na poziomie dostępnym dla dwurdzeniowców- dlatego ROF póki co wykorzystuje 3 rdzenie [dot. 1.018] i jakoś nie słychać o wersji 64 bit, mimo wykorzystania tego zabawnego triku z przydzielaniem aplikacji 32 bitowej ponad 2 GB pamięci)
Tytuł: Odp: Kampanie oraz tryb kariery
Wiadomość wysłana przez: Gildean w Czerwca 18, 2011, 22:36:17
Kampania jak dla mnie jest całkiem ciekawa, tabelki, różne dane to naprawdę buduje klimat. Co do ilości strąceń, jeśli ktoś rzuca się na wszystko co lata, to faktycznie w tydzień może stać się przemysłowcem w dziedzinie kasacji wrogich maszyn. Ja jednak preferuję latanie z klimatem, oprócz zestrzelenia wroga pilnuje też cały czas pleców moich kompanów, wszak to moi koledzy z eskadry oraz pilnuje celu misji. Dzisiaj na rutynowym patrolu spotkałem wrogiego Airco, który po krótkiej walce stał się moim łupem, dosyć pechowym gdyż po ostrzelaniu "wanna" gwałtownie wyhamowała w powietrzu, co zakończyło się drobną kolizją po której, jedno z moich skrzydeł utrzymywało się jedynie dzięki dobrej chęci. Jako, że śmierć traktuję jako koniec kampanii, to miałem niezły dreszczyk emocji, gdy próbowałem wrócić za własne linie maszyną, która w każdej chwili może rozpaść się na kawałki. Szczęśliwie skrzydło wytrzymało, a mnie udało się wylądować tuż za pasem okopów.
Ps : Czy da się coś zrobić, aby samoloty z konkretnych eskadr latały w malowaniu danej eskadr, a nie w "defaulutowych" skinkach ?
Tytuł: Odp: Kampanie oraz tryb kariery
Wiadomość wysłana przez: lucas w Czerwca 20, 2011, 00:21:17
Tak, część eskadr ma już podpięte swoje malowania. Te, które występują w "Official skinpack". Niektórym samolotom brakuje konkretnych, domyślnych skinów danych eskadr (np. Fokker E.III). Wiem, że twórcy dodadzą z czasem malowania stworzone przez graczy i wchodzące w skład "Community skin pack ..." Ale na to pewnie poczekamy do wersji 1.021, w której mają pojawić się asy oraz ich malowania.
Tytuł: Odp: Kampanie oraz tryb kariery
Wiadomość wysłana przez: tomasext w Czerwca 23, 2011, 23:56:48
Witam

Mam pytanie odnośnie trybu kariery. Czy ktoś z Was po locie miał status "pilot captured" ? Wiem, że ranny skutkuje kilkudniową obecnością w szpitalu co zatem dzieje się w wypadku pojmania? Boję się sprawdzić bo już mam prawie 2 miesiące latania za sobą.

Z góry dzięki pozdr tomek
Tytuł: Odp: Kampanie oraz tryb kariery
Wiadomość wysłana przez: Sander w Czerwca 24, 2011, 03:01:27
Też nie sprawdzałem, ale coś mi mówi, że skutkuje końcem kariery. :001:

S!
Tytuł: Odp: Kampanie oraz tryb kariery
Wiadomość wysłana przez: tiger250 w Czerwca 24, 2011, 09:53:18
Ja miałem niestety przyjemność sprawdzenia :)
W momencie schwytania kariera dobiega końca i można zaczynać kolejna od nowa...
Tytuł: Odp: Kampanie oraz tryb kariery
Wiadomość wysłana przez: traun w Czerwca 27, 2011, 09:02:13
Ja zacząłem karierę w DFW na początku 1917roku.. Na razie klimat i misje rewelacyjne.....
Tytuł: Odp: Kampanie oraz tryb kariery
Wiadomość wysłana przez: YoYo w Czerwca 27, 2011, 19:00:18
Wczoraj i ja zacząłem tryb kariery. Ogólnie na razie ok, chociaż przydałoby się faktycznie by temat frontowy bardziej żył. Chodzi mi o to, że powinienem się bać zapuszczać na drugą stronę, zwłaszcza latać nisko. Brak mi tej "duszy na ramieniu" i za bardzo się czuję królem nieba. AAA jest zbyt mało. Może nie mówię o takim hardokrze jak w OFFie, ale coś po środku by się przydało. Na razie E.III , ale i tak w pierwszej misji raz był N.11, potem Airco i dwa balony. Wszystko do piachu. Widzę, za to, że ładniej zaczęło latać i reagować A.I. Nie wiem, może dalej będzie trudniej. Kiedy dostanę D.II ?

Aha, no problem z FPS jak u Mr.Qrdl.
Tytuł: Odp: Kampanie oraz tryb kariery
Wiadomość wysłana przez: tiger250 w Czerwca 27, 2011, 19:36:48
Widze, że jak na razie nikt tu jeszcze nie wspominał o tym problemie, więc wyjaśnię o co chodzi w celach informacyjnych :)
Czasem po skończonej misji gra nie wczytuje statystyk zestrzeleń, zamiast danych ile i czego zestrzeliliśmy mamy puste pola...

W takim wypadku należy zrobić "recovery" i wszystko zaczyna działać dobrze.
Tytuł: Odp: Kampanie oraz tryb kariery
Wiadomość wysłana przez: YoYo w Czerwca 27, 2011, 21:19:24
Coś tylko mi AI nawalają w wyprawach na baluuny. Już dwóch się rozbiło o statyczny, powietrzny obiekt. Ślepi czy jak ?
Tytuł: Odp: Kampanie oraz tryb kariery
Wiadomość wysłana przez: tiger250 w Czerwca 27, 2011, 21:32:39
Z AI faktycznie coś od 1.19 chyba skopali.
Nagminie zdarza się, że kompani przy lądowaniu zaliczają dzwona. Albo kołują tak długo aż wpadną na drzew/hangar/siebie nawzajem :)
Z tego co pamiętam wcześniej takich kwiatków nie było...
Tytuł: Odp: Kampanie oraz tryb kariery
Wiadomość wysłana przez: traun w Czerwca 28, 2011, 14:21:46
Pooglądałem tą karierę już trochę i pomału tracę do niej serce. Powiem z perspektywy misji bombowo – rozpoznawczych na DFW bo takie wykonuję.

Z góry zastrzegam że to są moje może mylne wrażenia – może czegoś nie rozumiem albo nie dostrzegam…

Co mi się podoba a czego nie było w Kreatorze Misji od Wings of Honor:
Jest wizualizacja frontu tzn. mapa z lotniskami i dywizjonami które na nich stacjonują.
Jest gazetka z wiadomościami choć ta sama przez ileś tam dni.  Misje przynajmniej dla DFW nie są takie same bo mogą występować jako bombardowanie, rozpoznanie wzrokowe, rozpoznanie fotograficzne lub radiowe naprowadzanie artylerii, OK. to jest fajne.

Ale na tym lista moich zachwytów się kończy, bo jest jakaś głupia global statystyka (obejmuje wszystkich z tym samym poziomem trudności ? czy wszystkich obojętnie na jakim poziomie trudności latają?) a nie ma takiej podstawowej rzeczy jak np. lista zestrzeleń z datą miejscem i typem lub lista innych zniszczonych celów..
Tabelka z cyferkowym oznaczeniem jest dobra do walk on-line ale nie przy karierze gdzie chciałbym wczuć się w klimat mojego pilota. To było już w Kreatorze Misji.

Było w nim również a tu tego nie ma szeroka możliwość dostosowania kampanii do możliwości swojego komputera tj. określenie ile własnych i wrogich samolotów może się znajdować w misji (ja miałem 17-25), określenie ile obiektów naziemnych maksymalnie może być itd. Tych parametrów do określenia było całkiem sporo.. tu nic takiego nie ma…

Ostatnio na dokładkę AI zgłupiało kompletnie samoloty zderzają się w powietrzu przy podchodzeniu do lądowania lub rozbijają się na lotnisku, nie bombardują tego co mają bombardować tylko bezładnie kręcą nad celem itd.

Występuje efekt „huzia na Józia” czyli wszystkie samoloty wrogie na gracza gdy obok inne potrafią lecieć nieniepokojone.. Pogoń trwa przez pół mapy i nie przerywa jej ani linia frontu ani głębokie zaplecze ani nawet własne lotnisko….

Ostatniej sprawy którą poruszę nie jestem pewien więc piszę z dużym””.

Nie wiem czy kariera to zbiór generowanych losowo pojedynczych misji czy też z wykonania misji bądź nie coś wynika. Niszczą się samoloty to widziałem.
W Kreataorze Misji i liczba zestrzeleń innych pilotów i jakieś tło było bardziej historyczne, utrzymane w granicach rozsądku i bardziej klimatyczne bo i ja wolę aby było trudniej ale fajniej a nie byle jak..
AI nie stosuje żadnej taktyki walki jedyną jego przewagą może być ilość ….

Czytałem szumne zapowiedzi i lubię RoF (może dlatego się złoszczę) i ta kampania to jeszcze na pewno nie to.. za mało ruchu na ziemi, za mało losowych zdarzeń w powietrzu (jak się nie leci po waipontach to się żywego ducha nie spotka).
I w sumie jeszcze o kilka za mało samolotów aby dopełnić realiów historycznych…
.
Kto oglądał bajkę „Ratatuj” pada tam sekwencja – Co podać?  Zaskocz mnie…
Niestety ta kariera mnie nie zaskoczyła …

Tytuł: Odp: Kampanie oraz tryb kariery
Wiadomość wysłana przez: tomasext w Czerwca 28, 2011, 21:03:04
Zgadzam się w zupełności. Ja mam za sobą dwa miesiące i coraz mniej ochoty na wskoczenie do maszyny w tym trybie.
Pozytywne jest to, że chłopaki pracują nad tematem i będzie ( mam nadzieję) coraz bardziej grywalny.
Na statystyki nie zwracam już uwagi bo jak widzę kogoś ze stażem trochę ponad 200 dni i grubo ponad tysiąc zestrzeleń oznacza, że lata w trybie ułatwionym ( na full real czasem ciężko na kogoś trafić) i widzi na mapce pozycje wroga itd.
YoYo ja dostałem DII po niecałym miesiącu - fajne jest to, że lata się w wersji podstawowej i "late"

Trzeba przyznać twórcom kampanii, że sprytnie postąpili bo z czasem trzeba będzie wykupywać kolejne modele  :007:
Tytuł: Odp: Kampanie oraz tryb kariery
Wiadomość wysłana przez: traun w Czerwca 28, 2011, 21:53:25
tomasext --> che che ja mam tyko nagrzany sinik przy starcie i nic więcej.
Więc czasami jestem dumny tylko z tego że w cholernej mgle abo śnieżycy w ogóle znajdę drogę do celu.

Misji rozpoznania wzrokowego jeszcze nie wykonałem z powodzeniem żadnej.
Najpierw każą się wspiąć na 2000-2500m a weź z tej wysokości oceń później czy przy tych namiotach to samochody stoją a może działa i czy to w ogóle o ten akurat cel chodzi. Wszystko to pod dość gęstym ogniem przeciwlotniczym.

Tak samo namierzania radiem nie zaliczyłem jeszcze poprawnie. Wybrać ten właściwy kwadracik to trzeba mieć dobrą miarkę w oku.. Ostatnio już już obramowałem cel ale napatoczyły się N17 i musiałem umykać....

Obiektów naziemnych pojawia się całkiem sporo ale jak się wykonuje misje na pułapie 2500m to niewiele ich widać...
Tytuł: Odp: Kampanie oraz tryb kariery
Wiadomość wysłana przez: LMP w Czerwca 28, 2011, 22:12:16
Misje rozpoznania faktycznie są trudne. Jeśli chodzi o artylerię, to pamiętaj, że możesz poprawiać (nie wiem czy w nieskończoność, ale przynajmniej raz, dwa razy). Ja często trafiam dopiero za 2, 3 razem.

Dla DFW jest dostępna pojedyncza misja, w której to sobie możesz przećwiczyć.
Tytuł: Odp: Kampanie oraz tryb kariery
Wiadomość wysłana przez: traun w Czerwca 28, 2011, 22:38:05
LMP --> że możesz poprawiać (nie wiem czy w nieskończoność, ale przynajmniej raz, dwa razy)

che che toż piszę że obramowałem cel :021:
Tytuł: Odp: Kampanie oraz tryb kariery
Wiadomość wysłana przez: YoYo w Czerwca 28, 2011, 22:39:53
Co do pędkości AI - należy zwrócić uwagę na paliwo. AI, może mieć mniej , to i wznosi się szybciej, do tego warto bawić się mieszanką na pułapie. Wtedy i nas pociągnie szybciej, chociaż nie mówię, dogonić swoich wcale nie jest prosto, jakby mieli lekko ztiuningowane ustrojstwa, no i też pytanie czemu lacą na maks. szybkości i pełnych obrotach, a nie oszczedzają silniki w locie do celu skoro ich nikt nie goni, ani i sami nie gonią. Przecież to skraca resurs.
Tytuł: Odp: Kampanie oraz tryb kariery
Wiadomość wysłana przez: Gildean w Czerwca 28, 2011, 23:28:56
Sprawa AI to moim zdaniem osobna kwestia. Komputer lata zbyt defensywnie, nawet na poziomie As czy weteran jest jakby cały czas w obronie. Dodatkowo jest okrutnie schematyczny. Gdy złapie ogon, od razu rzuca się w dzikie nurkowanie, w którym schodzi aż do ziemi, a następnie kołuje bez sensu nad lasem i czeka żebyśmy go dobili. Brakuje mi manewrów u wrogich pilotów. Przeciwnik nie zrobi żadnej beczki nie mówiąc już o Immelmanie, czy czymś bardziej finezyjnym. Z rozczarowaniem muszę przyznać, że bardziej agresywne AI było nawet w "szturmowiku", gdzie wróg zamiast durnego pikowania w dół, kręcił beczki, próbował się od nas oderwać, był bardziej drapieżny.
Tytuł: Odp: Kampanie oraz tryb kariery
Wiadomość wysłana przez: YoYo w Czerwca 28, 2011, 23:37:47
Sprawa AI to moim zdaniem osobna kwestia. Komputer lata zbyt defensywnie, nawet na poziomie As czy weteran jest jakby cały czas w obronie. Dodatkowo jest okrutnie schematyczny. Gdy złapie ogon, od razu rzuca się w dzikie nurkowanie, w którym schodzi aż do ziemi, a następnie kołuje bez sensu nad lasem i czeka żebyśmy go dobili. Brakuje mi manewrów u wrogich pilotów. Przeciwnik nie zrobi żadnej beczki nie mówiąc już o Immelmanie, czy czymś bardziej finezyjnym. Z rozczarowaniem muszę przyznać, że bardziej agresywne AI było nawet w "szturmowiku", gdzie wróg zamiast durnego pikowania w dół, kręcił beczki, próbował się od nas oderwać, był bardziej drapieżny.
Znaczy z tym zejściem do ziemi, jest tak od początku niestety. Jest to stały manewr na pewnogo killa. Zajmujesz mu szóstą, on złazi dokąd może, a potem tylko ciaśniejsze skręty. Zabawa ew. może się zacząć gdy jest 3x1, a my jesteśmy tym 1.

AI to jest inna sprawa, ale to poniekąd kuleje od początku.
Sama kampania, nowa, jednak jak na razie mimo paru spraw tych powyżej wymienionych przez szanownych kolegów i mnie jednak jest czymś nowym i ... wciąż wersją Beta. Pamiętajmy też o tym. Coś a la wydanie wcześniej DCS A10C. Właśnie raczej to ma służyć temu by zebrać opinie i poprawić co się da. Nawet w takim wydaniu, ja jednak wolę tę z B niż tę wbudowaną od początku, gdzie jest wór wszystkiego ze wszystkim razem. Są też smaczki. Wczoraj np. leciałem niby misja jak wszystkie na początku dość samotna, a tutaj nagle widzę 7 D.II lecących w ładnym szyku, na które spada około 6ciu Airco. Działa też ładnie, nie narzekam. Za to Lukas, na pewno zbierze to do kupy i puści nasze życzenia grzecznie do 777 Studios :D.
Aha, drobiazg, ale przydała by się stylowa muzyczka w kampanii przed misją i w zależności od wykonania misji. Mogłoby to dać fajny klimat.

(http://img148.imageshack.us/img148/5639/201162822547.jpg)

Jak na razie nie zdażyło mi się za to lecieć 2 misji jednego dnia.
Tytuł: Odp: Kampanie oraz tryb kariery
Wiadomość wysłana przez: LMP w Czerwca 29, 2011, 09:06:37
Poprawki AI i FM to jest to o co chyba najbardziej męczą twórców ludzie na ich forum. Trzymam kciuki, że się doczekamy.
Tytuł: Odp: Kampanie oraz tryb kariery
Wiadomość wysłana przez: Sander w Czerwca 29, 2011, 09:32:14
Proponuję zatem dołączyć do tych męczących - im więcej głosów tym większa siła przebicia.
Tytuł: Odp: Kampanie oraz tryb kariery
Wiadomość wysłana przez: Sorbifer w Czerwca 29, 2011, 09:53:47
Może panowie z ROF'a powinni się skontaktować z gośćmi, którzy pisali AI do BoB'a II Rowana? Wiele pisali/dopisywali/ sami, sporo zmieniali w stosunku do oryginału (podobno), a powszechnie chwalono tamto AI pilotów za nieszablonowość i stopień trudności...
Tytuł: Odp: Kampanie oraz tryb kariery
Wiadomość wysłana przez: Gildean w Czerwca 29, 2011, 10:13:55

Jak na razie nie zdażyło mi się za to lecieć 2 misji jednego dnia.

Jak widać początkowa faza wojny w powietrzu była dosyć spokojna i sielska. Ja latam jako Brytyjczyk w czasie "krwawego kwietnia 1917" i dowództwo wysyła mnie czasem do akcji nawet 3x dziennie. Start, patrol, powrót, uzupełnienie paliwa i ponowny start. Potrafi to uzmysłowić jak bardzo takie maratony mogły wykończyć pilota. Swoją drogą za mało jest misji szturmowych, mam już wylatane prawie 3 tyg, a takich misji trafiło się raptem dwie, trzy i mimo, że działam na odcinku gdzie trwa według informacji wywiadu niemiecka ofensywa (ciekawy smaczek z tym wywiadem). Brakuje też bardziej spektakularnych scen. Czytając wspomnienia lotników, często można natknąć się na opisy, gdzie ci lecieli na akcję i spotykali nad linią frontu kilka-kilkanaście drachenów, zawieszonych nad okopami, pilnowanych przez całe mrowie AA. W rofie niestety czegoś tak spektakularnego nie uświadczymy.
Tytuł: Odp: Kampanie oraz tryb kariery
Wiadomość wysłana przez: lucas w Czerwca 29, 2011, 11:24:56
W RoF nie doświadczysz takich rzeczy, bo zwyczajnie silnik gry by nie wyrobił. W czasie tworzenia scenariusza obowiązują bardzo surowe limity obiektów przypisanych do misji. W singlu jest co prawda znacznie lepiej niż w multi, ale np. taka misja na korektę ognia to jest maksimum co może być wyciśnięte. Otwierałem sobie taką misję w edytorze po jej wygenerowaniu przez sima i mój sprzęt ledwo zipiał gdy ją w końcu odpalił.
Tytuł: Odp: Kampanie oraz tryb kariery
Wiadomość wysłana przez: traun w Lipca 03, 2011, 16:01:31
Przepraszam ale mam pytanie.

Jak w czasie zwiadu fotograficznego wykonać zdjęcia???
Tytuł: Odp: Kampanie oraz tryb kariery
Wiadomość wysłana przez: qrdl w Lipca 03, 2011, 17:21:30
Pstryk! i słychać takie "kszyszy".
Tytuł: Odp: Kampanie oraz tryb kariery
Wiadomość wysłana przez: traun w Lipca 03, 2011, 17:50:19
Bardzo śmieszne.
Jak przelatuję nad obiektem to wyświetla mi się aparat ale jest niepodświetlony i nie mogę na niego kliknąć...
Otworzyłem luk bombowy, nic. Przesiadłem się na strzelca - nic. O co chodzi...
Tytuł: Odp: Kampanie oraz tryb kariery
Wiadomość wysłana przez: lucas w Lipca 03, 2011, 20:04:41
Jak wyświetli się okno aparatu, powinieneś kliknąć prawym klawiszem myszki, żeby pojawił się kursor, a następnie kliknąć w okienko aparatu, by "wykonać" zdjęcia.
Tytuł: Odp: Kampanie oraz tryb kariery
Wiadomość wysłana przez: traun w Lipca 03, 2011, 20:15:42
Dzięki.
Na Ciebie zawsze można liczyć...
Tytuł: Odp: Kampanie oraz tryb kariery
Wiadomość wysłana przez: tomasext w Lipca 20, 2011, 20:15:08
Nie wiem jak wasze odczucia co do trybu kariery ale u mnie jak na początku było jeszcze ok to teraz już tam praktycznie nie zaglądam, po ostatnim patch-u moi kompani rozbijają się na potęgę, generalnie moja jasta 2 to ja z kilkoma zestrzeleniami i cała lista nowych AI (ktorzy zmieniają się dosyć często wiadomo z jakiego powodu)
Ostatni raz jak grałem to aby przerwać codzienna monotonię postanowiłem wylądować w szpitalu - w tym celu podprowadziłem dwa Nieuporty żeby mnie ładnie ogarnęły i od tyłu zaszły. Jakież było moje zdziwienie gdy po kilku minutach lecąc jak po sznurku maszyny wroga nawet mnie nie drasnęły, owszem kule gęsto latały ale co z tego... próbowałem zwalniać, przyspieszać wszystko żeby ułatwić im robotę i nic !?! po wystrzelaniu ammo leciały za mną jak święte krowy  :008:   
W końcu nie wytrzymałem i jak zwykle w kilka manewrów zestrzeliłem spokojnie wroga, a po misji zajrzałem w statystyki i obaj mieli rangę wyższą ode mnie czyli teoretycznie powinni być groźniejsi. Słowem nie przysiądę nawet na minutę do trybu kariery dopóki ktoś w powietrzu nie zacznie mi zagrażać (to nie był jeden przypadek potem zrobiłem jeszcze kilka testów które wypadły podobnie). AI wroga jest po prostu żenujące ...
Tytuł: Odp: Kampanie oraz tryb kariery
Wiadomość wysłana przez: traun w Lipca 27, 2011, 07:30:51
Niestety, to prawda. AI jest teraz tak skopane że OFF-line nie da się praktycznie latać...
No Panowie po urlopie do roboty i poprawiać to w 1.021...
Tytuł: Odp: Kampanie oraz tryb kariery
Wiadomość wysłana przez: traun w Listopada 26, 2011, 22:05:41
Ta gra nieprzestanie mnie zadziwiać...

Postanowiłem odpocząć od serwerów i polatać karierę (to taka nowa mania)

Latałem jako Francuz w 48 eskadrze która może latać zarówno N11c1 jak i N17c1.
Oba te samoloty pokochałem szczerze a latanie nimi sprawia mi nieopisaną frajdę...
Szło mi całkiem dobrze wylatałem lato doszedłem do jesieni miałem coś 8 zestrzeleń i kilka balonów i nadszedł ten dzień...
Miałem lecieć na atak naziemny ale w trakcie lotu zobaczyłem wysoko przelatujący wrogi samolot... Oddaliłem się samowolnie od eskadry ale miałem wielką ochotę zapolować samotnie na DFW CV bo tak rozpoznałem ów samolot...
Moja 17 wznosiła się rewelacyjnie lecz po chwili wrogi samolot wykonał nawrót bojowy w moim kierunku i stwierdziłem że mam naprzeciw siebie Albatrosa II z Jesta 5. Udało mi się zejść z jego linii ognia i błyskawicznym wywrotem znalazłem się na jego ogonie. Już po pierwszych strzałach samolot zaczął puszczać paliwo a pilot był chyba ranny. W tym momencie na plac boju wkroczył jeszcze jeden germański Fokker EIII. Zlekceważyłem go (bo co to za przeciwnik dla N17) i postanowiłem wykończyć Albatrosa.  W pewnej chwili Fokker zaatakował od czoła ale udało mi się zejść z linii ognia (już byłem zadowolony że zanim zawróci za mną to spokojnie dokończę Albatrosa lecz Fokker za moim ogonem zrobił klasycznego Immelmana i zjechał pod mój samolot otwierając ogień i trafiając w silnik oraz zapalając mój samolot. Lot nurkowy nic nie pomógł i zginąłem w płomieniach...

Z żalem wykasowałem karierę i zacząłem nową.. AI zaskoczyło mnie całkowicie raz lata jak patałach a tu proszę taki manewr....

P.S. Pojawiły się w końcu misje eskortowe. Na przykład ja często latałem w osłonie R.E.8
Tytuł: Odp: Kampanie oraz tryb kariery
Wiadomość wysłana przez: mmaruda w Listopada 26, 2011, 23:29:53
AI z tego co widzę jest super realistyczne - fajne jest właśnie to, ze lata jak patałach, ale potrafi zaskoczyć. Tak w końcu było, większość pilotów nie miała dobrych umiejętności, ale trafiali się czasem utalentowani. Dla mnie po tym patchu AI to sama słodycz.
Tytuł: Odp: Kampanie oraz tryb kariery
Wiadomość wysłana przez: Nohope w Grudnia 12, 2011, 15:24:15
Zapytanie odnośnie kampani "Du Doch Nicht " , mianowicie podchodzę chyba już z 10 raz i za każdym lotem  siada mi silnik w Fokke'rze D VII , to w po pierwszych potyczkach z wrogiem , innym razem w drodze powrotnej do bazy - co robie nie tak ? Staram sie monitorować temperaturę ale przecież jak ją regulować skoro nie ma dźwigni chłodnicy.
Jestem otwarty na wszelkie sugestie tudzież słowa kryryki.

pozdrawiam Nietrafie.
Tytuł: Odp: Kampanie oraz tryb kariery
Wiadomość wysłana przez: qrdl w Grudnia 12, 2011, 15:37:07
Może zdejmij trochę mocy z przepustnicy.
Tytuł: Odp: Kampanie oraz tryb kariery
Wiadomość wysłana przez: Shaitan w Grudnia 12, 2011, 15:49:38
W robocie jestem więc nie mogę sprawdzić ale z tego co widzę na forum RoF'a to D7 ma regulowaną chłodnicę.
http://riseofflight.com/forum/viewtopic.php?f=49&t=25210&hilit=D+vii+engine+temperature&start=0
Tytuł: Odp: Kampanie oraz tryb kariery
Wiadomość wysłana przez: some1 w Grudnia 12, 2011, 16:28:10
Otwórz chłodnicę na max i na takim ustawieniu lataj. Osiągów to nie pogarsza (chyba że o czymś nie wiem ;) )
Tytuł: Odp: Kampanie oraz tryb kariery
Wiadomość wysłana przez: Nohope w Grudnia 12, 2011, 16:49:33
Teraz dopiero widzę animacje otw/zam chłodnicy - dzieki wielkie.

pozdrawiam Nietrafie.
Tytuł: Odp: Kampanie oraz tryb kariery
Wiadomość wysłana przez: YoYo w Grudnia 13, 2011, 23:53:05
Otwórz chłodnicę na max i na takim ustawieniu lataj. Osiągów to nie pogarsza (chyba że o czymś nie wiem ;) )
Zalezy w jakiej maszynie. Teoretycznie nie, w ilku np. byl ten efekt bardzo wyrazny i otwarcie pogarszalo osigi gdzies o okolo 10%.
Tytuł: Odp: Kampanie oraz tryb kariery
Wiadomość wysłana przez: some1 w Grudnia 14, 2011, 07:28:50
Ale my tutaj nie o iłku. Jakieś przykłady z RoF'a? ;)
Tytuł: Odp: Kampanie oraz tryb kariery
Wiadomość wysłana przez: Sorbifer w Grudnia 14, 2011, 08:36:19
A brak "pogorszenia" osiągów to nie jest błąd / brak w FM w ROFie? To po co ja macham dźwignią od chłodnicy w te i nazad? Hmm....
Tytuł: Odp: Kampanie oraz tryb kariery
Wiadomość wysłana przez: Nohope w Grudnia 14, 2011, 08:45:31
W Fokker D VII   zdecydowanie czuć różnice przy przegrzanym silniku lub wychłodzonym.
Latam jedynie niemieckimi maszynami - wiekszości nie przetestowałem szczegółowo.

pozdrawiam Nietrafie.

ps. nic nie moge trafić w multi :P
Tytuł: Odp: Kampanie oraz tryb kariery
Wiadomość wysłana przez: Shaitan w Grudnia 14, 2011, 09:19:25
A brak "pogorszenia" osiągów to nie jest błąd / brak w FM w ROFie? To po co ja macham dźwignią od chłodnicy w te i nazad? Hmm....
Żeby utrzymać temperaturę silnika w normie. Na przykład przy nurkowaniu ją zamykamy żeby nie schłodzić za bardzo silnika. Nie wiem tylko jak to się ma do RoFa bo te szmaciaki szybciej się rozpadną niż silnik zdąży się schłodzić. Przy pożarze silnika też warto zamknąć chłodnice aby odciąć dopływ tlenu. Tak to działa w accusimach, nie wiem czy w RoFie jest to symulowane. Na razie katuję Nieuporta 17 (kariera) więc temat chłodnicy mnie nie dotyczy.
Tytuł: Odp: Kampanie oraz tryb kariery
Wiadomość wysłana przez: Shaitan w Grudnia 16, 2011, 17:34:14
Zrobiłem 13 misji w trybie kariery i nie mogę trafić na inteligentne AI. Fokkery E.III  w walce kołowej kręcą się cały czas w kółko i w ogóle nie próbują unikać moich pocisków, nie mówiąc już o próbie wymanewrowania mnie. Jedyne co ich trzyma dłużej przy życiu to moje kiepskie oko. W FB transportowe Li-2 więcej finezji wykazują w walce o swoje życie :).

Wczoraj miałem ciekawy przypadek. Początek misji, stoję jeszcze na łące i słyszę że AAA napierdziela do kogoś. Okazało się że 1500-2000m. nad naszym lotniskiem kręci się jakiś samolot. Szybki start i rozpoczęliśmy wznoszenie żeby dopaść gada. Miałem nadzieję że uda mi się zestrzelić wreszcie coś innego niż E.III. Niestety okazało się że to właśnie ten wątły Fokkerek kręci się nad naszą bazą. Miał chyba z 5 min. żeby zwinąć się stamtąd ale tego nie zrobił. Czekał tylko aż wgramolimy się na jego wysokość tylko po to aby po krótkiej walce spaść w płomieniach.
Tytuł: Odp: Kampanie oraz tryb kariery
Wiadomość wysłana przez: traun w Grudnia 16, 2011, 18:10:49
Kolega dopiero zaczął więc jest z górki.
Później AI zacznie lepiej strzelać a jeszcze później pojawią się Albatrosy i kolegę zabiją za którymś razem...
Tytuł: Odp: Kampanie oraz tryb kariery
Wiadomość wysłana przez: Nohope w Grudnia 16, 2011, 19:16:33
Tia a do dwumiejscówki nawet kolega sie nie  zbliży bo seryjka w gogle pójdzie :)
Tytuł: Kampanie oraz tryb kariery
Wiadomość wysłana przez: Shaitan w Grudnia 16, 2011, 22:19:36
Tia a do dwumiejscówki nawet kolega sie nie  zbliży bo seryjka w gogle pójdzie :)
To akurat kiepski argument w dyskusji o inteligencji AI ;).
Nie narzekam że jest za łatwo tylko że AI zachowuje się idiotycznie.
Tytuł: Odp: Kampanie oraz tryb kariery
Wiadomość wysłana przez: traun w Grudnia 16, 2011, 23:25:07
No niestety na to jest tylko jedna rada -- granie na serwerach. Tam są tacy goście że aż się nie chce wierzyć że nie czitują -- tak rewelacyjnie walczą i strzelają...
Tytuł: Odp: Kampanie oraz tryb kariery
Wiadomość wysłana przez: RoclorD w Grudnia 17, 2011, 19:09:49
Witam!
Zastanawiam się nad kupieniem Rise of Flight od dość dawna, chciałem się jednak zapytać o parę rzeczy kogoś kto już grał i chciałby się podzielić wiedzą :)

1. Czy tryb kariery (na czym mi najbardziej zależy) jest dobrze wykonany - czyli czy jest zachowana wierność historyczna (określone szwadrony na określonych lotniskach w danym czasie, wyposażone w samoloty z danego okresu, asy z danego okresu w danej jednostce itp., malowania historyczne danej jednostki/asów [skiny], czy są ew. dostępne fanowskie skinpacki i czy można samemu przemalować samolot, kiedy się jest asem). Czyli to, co było w Over Flanders Fields i w modyfikacji do Red Barona Hells Angels; czy jest to kampania zróżnicowana, bo gdzieś przeczytałem (chyba nawet tu), że w czasie misji lecąc po waypointach nikogo się nie spotyka.

2. W OFF Phase 2 (ta darmowa jeszcze) było mi b. ciężko lądować (raz na 5 razy może mi się udawało, w RB rzadko się rozbijałem). Czy tutaj nie jest to jakieś b. trudne? I czy model lotu jest dobrze zrobiony Waszym zdaniem.

Jak sobie coś jeszcze przypomnę to dopiszę :)
Tytuł: Odp: Kampanie oraz tryb kariery
Wiadomość wysłana przez: some1 w Grudnia 17, 2011, 19:27:29
Odpowiedź na swoje pytania możesz uzyskać we własnym zakresie instalując RoF'a, który od pewnego czasu jest darmowy: http://riseofflight.com/tryrof/en

Tylko wybór samolotów flyable do testów będziesz miał ograniczony.
Tytuł: Odp: Kampanie oraz tryb kariery
Wiadomość wysłana przez: Shaitan w Grudnia 17, 2011, 20:23:19
Dodam tylko że kariera pojawiła się stosunkowo niedawno i cały czas jest w fazie beta.

Tia a do dwumiejscówki nawet kolega sie nie  zbliży bo seryjka w gogle pójdzie :)
Dopadłem wczoraj DFW C.V  :banan. Goniłem go chyba z pół godziny i w międzyczasie chłopina na tylnym siedzeniu wypstrykał się z całego zapasu pestek.
Tytuł: Odp: Kampanie oraz tryb kariery
Wiadomość wysłana przez: traun w Grudnia 17, 2011, 21:42:42
RoclorD Postaram się odpowiedzieć na twoje pytania..

1) Tak kariera jest historyczna z historycznym stacjonowaniem eskadr i historycznymi malowaniami i składami osobowymi. Czyli w Jesta 11 spotkamy Manfreda von Richthofena we wcześniejszej Jesta 2 też go spotkamy itd itd...
Poszczególne samoloty wchodzą w okresach w których występowały w czasie wojny...
Skinów jest całe mrowie razem z 10 paczek historycznych.

Misje mają różną tematykę np. dla myśliwców jest to eskorta własnych bombowców lub samolotów rozpoznawczych, atak naziemny, atak na balony, bliski patrol, daleki patrol i jeszcze coś by się znalazło ale wszystkiego nie pamiętam...

W miarę rozwoju kariery samolotów w powietrzu jest całe mrowie i to wrogich i to swoich więc na początku z reguły ma się przewagę liczebną nad przeciwnikiem ale później można we dwóch nadziać się na 4-6 przeciwników..(sugeruję szybką ucieczkę).

Kariera przez pierwszy etap jest łatwa ale z czasem robi się coraz trudniejsza....

Samolotu nie można malować samemu w miarę rozwoju kariery...

2) Model lotu i zniszczeń jest w ogóle najmocniejszą stroną RoF więc ja latający już 1,5 potrafię zaliczyć dzwona nawet ze skutkiem śmiertelnym więc wszystko zależy od samolotu, pogody i precyzji ale na pewno lądowanie wymaga skupienia i koncentracji...

Poczytaj te forum - gra na pewno nie jest tania ale jest obecnie najlepszym simem lotniczym na rynku (no poza simami dotyczącymi suszarek ale to inna bajka) więc polecam w ciemno..
Możliwa jest również rozgrywka na serwerach które proponują całkiem ciekawe misje i okresy walk do zabawy...
Tytuł: Odp: Kampanie oraz tryb kariery
Wiadomość wysłana przez: RoclorD w Grudnia 17, 2011, 23:54:18
Dzięki bardzo za tak wyczerpującą odpowiedź! Widzę, że nie ma wyjścia i trzeba grać i wrócić do pasji młodości, bo wygląda to obiecująco wielce. Historia początków lotnictwa jest fascynująca. A więc zacytujmy za Knights of the Sky: "Don't read history. Make it!" :)
Tytuł: Odp: Kampanie oraz tryb kariery
Wiadomość wysłana przez: YoYo w Stycznia 14, 2012, 10:27:18
Jakoś nikt nie zauważył, czy jak ?
Pojawiła się zakładka kampanie na stronie RoF i jest do ZAKUPU kampania St.Mihiel.

http://riseofflight.com/en/store/campaigns/stmihielcamp liczona za 10 dolców.
Tytuł: Odp: Kampanie oraz tryb kariery
Wiadomość wysłana przez: Nohope w Stycznia 14, 2012, 10:52:53
Zauważył :P.

Pisownia. Mazak.
Tytuł: Odp: Kampanie oraz tryb kariery
Wiadomość wysłana przez: qrdl w Stycznia 14, 2012, 11:51:07
Jakoś nikt nie zauważył, czy jak ?
Pojawiła się zakładka kampanie na stronie RoF i jest do ZAKUPU kampania St.Mihiel.

http://riseofflight.com/en/store/campaigns/stmihielcamp liczona za 10 dolców.

Yoyek, to jakiś LOL robisz?? Przeca już o tym pisano miesiąc temu, że jest i że się pojawiła z okazji szalika i pizdoletu.
Tytuł: Odp: Kampanie oraz tryb kariery
Wiadomość wysłana przez: traun w Stycznia 14, 2012, 12:07:25
Podobno rewelacyjna ale stanowczo za droga przy obecnym kursie..
35zł za 40 misji to 0,88 gr za misję ..
Tytuł: Odp: Kampanie oraz tryb kariery
Wiadomość wysłana przez: YoYo w Stycznia 14, 2012, 12:13:36
Podobno rewelacyjna ale stanowczo za droga przy obecnym kursie..
35zł za 40 misji to 0,88 gr za misję ..
Właśnie szkoda, że nie zrobili i na to obecnej przeceny :\ .
Tytuł: Odp: Kampanie oraz tryb kariery
Wiadomość wysłana przez: YoYo w Stycznia 17, 2012, 08:24:40
Wróciłem do kampanii B. Nie jest źle z tym nowym AI. Przeciwnika o wiele trudniej strącić. Takie np. Airco, które szło do piachu tak szybko jak od strzału śrutówki do kaczki teraz pręży się i stara się wejść na 6ta. N11 już nie gna do ziemi, stara się utrzymać pułap i tam wykonuje drakońskie ewolucje. Bombowce zaczynają lecieć kosiakiem by zwiększyć prędkość jak się do nich dolatuje i uciec. Jest o wiele trudniej, a zmiany w zachowaniach AI podobają się. Zauważyłem też, że np. przeciwnik stara się krążyć nad swoim lotniskiem jak nie ma jakiejś trasy, przez co jeszcze zmusza nas do bycia ostrzeliwanym przez AAA. Zmiany bardzo pozytywne.
To co jeszcze bym sobie życzył:

- jeśli przelatujemy nad lotniskiem wroga, coś tam powinno się zacząć podrywać, być podniesiony jakiś alarm na dole (np. losowe lotniska)
- wciąż przelot nad frontem to za łatwa pestka. Mogli by dodać, że np. jak leci się nad okopami pada z nich wiele wybiórczych strzałów z broni palnej. Coś jak było w OFF, gdzie już jak się udało przelecieć całym nad frontem to kamień spadał z serca i było to 60% sukcesu. W sumie tutaj można nie robić żadnych obiektów, niech walą z całej linii okopów.
Tytuł: Odp: Kampanie oraz tryb kariery
Wiadomość wysłana przez: Shaitan w Stycznia 17, 2012, 16:41:21
- jeśli przelatujemy nad lotniskiem wroga, coś tam powinno się zacząć podrywać, być podniesiony jakiś alarm na dole (np. losowe lotniska)

Też mi tego brakuje, lotniska wyglądają jak opuszczone. Niby w zakładce Headquarters widać na których lotniskach stacjonują jednostki ale jak zapędzimy się w okolice to zero reakcji. Przydałoby się jeszcze Civil Traffic znany z DCS'a, ożywiło by to trochę krajobraz.
Tytuł: Odp: Kampanie oraz tryb kariery
Wiadomość wysłana przez: traun w Stycznia 17, 2012, 17:13:40
Ło Jezu napiszcie wprost kariera poz oprawą graficzną jest dalej cienka i nijaka.
- Mało samolotów w powietrzu nie ma się wrażenia żyjącego frontu, jak się nie poleci do punktu celu misji to się nikogo nie spodka albo zniknie ci z przed nosa (vide posty na innym wątku);
- Zero ruchu na zapleczu przeciwnika (no może na całym froncie spotka się jeden konwój ciężarówek....
- W 1916 atakujemy taki sam konwój jak w 1918 i opelotka też jest dokładnie taka sama niezależnie od rozwoju wojny;
- itd itd za mało elementów które podnosiły by realizm a smaczki w rodzaju szalika tego nie zmienią.....
Tytuł: Odp: Kampanie oraz tryb kariery
Wiadomość wysłana przez: Shaitan w Lutego 08, 2012, 11:20:27
Wcielił się ktoś z Was we francuskiego pilota (kariera)? Kiedy mogę spodziewać się dostawy Spadów VII? Wg wiki dostawy zaczęły się w sierpniu 1916, u mnie jest już połowa listopada i cisza w temacie. Latam cały czas na N17. Daje on radę przeciwko D-II ale dogonienie nim i zdjęcie double-seater'a DFW łatwe już nie jest. Przydałoby się więcej mocy pod maską.
Tytuł: Odp: Kampanie oraz tryb kariery
Wiadomość wysłana przez: traun w Lutego 08, 2012, 12:02:40
Po pierwsze jak lata kolega w składzie który ich nie dostał to kolega nie dostanie.

Proponuję spróbować wejść do tworzenia kampanii i wybrać kolejno miesiące (te w których Spady się pojawiały) i sprawdzić czym lata Twój obecny szwadron.

Po drógie, ja przynajmniej krócej pożyłem na spadzie 150KM niż na N17.
Tytuł: Odp: Kampanie oraz tryb kariery
Wiadomość wysłana przez: Shaitan w Lutego 09, 2012, 12:34:23
Włączyłem nową kampanie i faktycznie, mogę przesuwać czas i widać zmiany na mapie. Spady 150HP dostaniemy na początku stycznia 1917 roku.
Tytuł: Odp: Kampanie oraz tryb kariery
Wiadomość wysłana przez: Shaitan w Marca 06, 2012, 18:03:32
- jeśli przelatujemy nad lotniskiem wroga, coś tam powinno się zacząć podrywać, być podniesiony jakiś alarm na dole (np. losowe lotniska)
W ostatnim patchu coś z tym zrobili, bo dość często spotykam się z sytuacją, że z wrogiego lotniska startują myśliwce aby nas przechwycić. Raz udało mi się wychwycić moment w którym samoloty pojawiły się nagle przed hangarami i od razu zaczęły rozbieg. Od tego czasu, jeśli brakuje mi wrażeń w misji, lecę nad jakieś lotnisko i w 50% przypadków zostaję wysłana przeciwko mnie ekipa 2-3 samolotów.