Forum Miłośników Symulatorów Lotniczych
Hangar => MS Flight Simulator X/FSX: SE/Prepar3D/MS FS2020/MS FS2024 => Wątek zaczęty przez: empeck w Lutego 05, 2011, 02:10:16
-
TacPack to jest system dodający możliwości bojowe dla SuperHorneta od Vertical Reality. Początkowo wyłącznie do niego, w późniejszym terminie będzie dostępne SDK umożliwiające jego instalację w każdej maszynie. Poza możliwością zniszczenia ruchu AI w powietrzu, na ziemi i na wodzie, będzie możliwość gry w multiplayer (w tym IFF dla drużyn), tankowania w powietrzu, a także ustawienia obrony przeciwlotniczej na ziemi.
Założyłem nowy wątek, ponieważ docelowo TacPack nie będzie dostępny wyłącznie dla SuperBuga, a będzie ogólnym dodatkiem.
Można już składać preorder. Cena nieco wyższa od konkurencji, ale tutaj będzie funkcjonalny multiplayer, odpowiednik AI Carriers dla lotniskowców, oraz tankowców i co najważniejsze, synchronizowane lotniskowce w multi (poza misjami!).
http://vrsimulations.com/tacpack.htm
http://forums.vrsimulations.com/forums/phpBB3/viewtopic.php?f=1&t=5909
Trailer:
http://www.youtube.com/watch?v=2zfE_4JzwR4
-
Znaczy Empeck chcesz mi powiedzieć, że będę mógł sobie w FSX strzelić do Qrdla albo jakiegoś 747 z rakiety?. Musze się upewnić, bo ponoć to było niemożliwe z FS/FSX.
-
Tak. Początkowo (w multi) obaj gracze muszą mieć SuperBuga i TacPack zainstalowane. Później ma wyjść wersja TacPack2 którą będzie można zainstalować na każdym samolocie (jak to będzie wyglądać i ile kosztować jeszcze nie wiadomo), wówczas wystarczy posiadać TacPack v2 i można się strzelać.
W v1 będzie można urządzić dogfight na rakiety A-A lub działka pomiędzy dwoma SuperHornetami, lub latać razem i spuszczać bomby na ultra tajną broń masowego rażenia w Iraku.
Jak to będzie wyglądało docelowo to się zobaczy, ale takie jest założenie. Na forum VRS jest nawet track do TacView w którym jest pokazane przykładowe zestrzelenie jakiegoś pasażera. Z tego co piszą na stronie TacPacka, mają tam z czasem dojść AI (basic, aggressor i target), mam nadzieję, że z tego da się poskładać taki quick mission builder. Na to jednak trzeba poczekać.
-
W sumie i ten TacPack i ten produkt od CS - wciąż współczesność. Przydałoby się coś rodem z WWII ew, chwilę później, już bez HUDa i tych wszystkich systemów. Tak bo można polatać Emilem, Heńklem, Foczką gdzieś nad Lądkiem i pościgać się ze Spitem A2A :).
-
Zobaczymy jak elastyczny będzie TacPack Phase 2.
-
Może trzeba będzie się przeprosić z FSXem ;]. Dzięki Empeck za wyjaśnienie.
-
Wywiad z Varmintem z VRS:
http://www.simhq.com/_air13/air_461a.html
-
Świąteczna niespodzianka :)
http://www.youtube.com/watch?v=Y-bPxOM0jYs
-
Niezle, ale obraz w obrazie w fsie to moze byc killer. Niesamowite co potrafia wyciagnac z FSX,a.
-
http://forums.vrsimulations.com/forums/phpBB3/viewtopic.php?f=1&t=7870
Zaczęli closed betę. Wkrótce open beta dla preorderowców.
-
Na forum ogłosili, że zamykają wersję beta i niedługo, dla tych co zrobili preorder, powinna być dostępna wersja open beta.
http://forums.vrsimulations.com/forums/phpBB3/viewtopic.php?f=7&t=7870 (http://forums.vrsimulations.com/forums/phpBB3/viewtopic.php?f=7&t=7870)
Preorder jest jeszcze otwarty do 15 lutego, o ile się nie mylę.
Długo pracowali nad tym TacPack'iem, podobnie jak nad samym VRS:F/A-18E. Mam nadzieję, że to tylko dobrze wróży :001:
Mam nadzieję, że poczciwy FSX i nasze PC'ty to udźwigną... :002:
I trochę OT...
W FSX'ie otwiera się furtka do symulacji walki. Pewnie nie będzie to miało tylu zwolenników co symulatory stricte militarne, jak DCS, ale kto wie...
W FSX'ie mimo dostępności różnych dodatków poprawiających to i owo, brak ducha świeżości. To wciąż jest odgrzewany kotlet, który mimo zastosowania super wydajnych, wielkordzeniowych procesorów, najnowszych kart graficznych, nadal ma posmak starego oleju.
Ale jak DCS otworzy furtkę dla firm zewnętrznych i pojawi 737 i inne samoloty cywilne w wysokim standardzie, pozwalającym na konkurencjęz FSX, to FSX będzie miał poważnego konkurenta :002: Tylko DCS będzie musiał wtedy rozbudować obszary, a wtedy cały świat będzie zajmował setki GB... A może skorzystają z bazy danych google maps/earth... to byłoby fajne. Fotorealistyczny plan nałożony na siatkę elewacji terenu, plus dodatki 3D dla lotnisk, większych miast, itp... Myślę, że integracja symulatorów lotniczych z mapami google to niedługa przyszłość.
Z trzeciej strony jest też X-Plane 10. Zainstalowałem sobie demo i jestem pod wrażeniem, pod dobrym wrażeniem. Obsługa wielu rdzeni, dobra grafika, to daje dobre podstawy pod dalszy rozwój. Nie jestem też wielkim znawcą, ale wydaje mi się, że sam model lotu jest dużo lepszy niż w FSX'ie. I w porównaniu z FSX'em nie ma tyle dodatków. Tylko co po tych dodatkach jak na bardzo dobrym sprzęcie ten FSX działa tak sobie. Ja mam i7 3,4GHz , 8GB RAM, GTX 580 i jak odpalam na full detalach VRS: F/A-18 nad terenem z ORBX, z REX'em i AS, to jest jakaś porażka... Wyraźnie brak przystosowania tego symulatora no możliwości najnowszych technologii. A X-Plane cieszy oko grafiką, płynnością, daje dużo nadziei na przyszłość. Jest jeszcze sporo niedoróbek: brak poprawnej obsługi TrackIR, słabe wykorzystanie paneli Saiteka (które mam :002:) - no może jeszcze za mało poszukałem w netcie.... I pewnie znajdą się jeszcze jakieś inne braki. Ale ten symulator wg mojej opinii nie ma zamkniętej furtki tak jak FSX.
Z czwartej strony na horyzoncie pojawia się Microsoft Flight. Z tego co widziałem i słyszałem ten produkt będzie wyglądał zupełnie inaczej niż wszystkie inne znane mi dotąd symulatory. Produkt bazowy będzie prawdopodobnie darmowy, będzie tam jakaś ograniczona lokalizacja i kilka samolotów. Sam engine graficzny będzie dużo lepszy, zobaczymy jak z generowaniem pogody...
Jak będziemy chcieli polatać sobie po całym świecie to trzeba .... płacić. Pewnie za każdą lokalizację/obszar osobno. Jak chcemy mieć inny samolot, to trzeba .... płacić :005:. Pomysł ostatnio modny chociażby z gier MMO, gdzie gry abonamentowe powoli się przejadają, teraz oferują produkt bazowy za darmo, jako haczyk, a za wszystkie dodatki trzeba płacić. Zarabiają na tym dużo więcej i przez dłuższy czas niż w wypadku standardowych gier. Microsoft pewnie zamierza zrobić podobnie. Ja nie jestem za bardzo "za" ani za bardzo "przeciw". Może i jest to dobra droga, bo każdy będzie sobie mógł zbudować symulator z takich modułów, które mu będą potrzebne. A co ważniejsze zanim to zrobi będzie mógł się przekonać czy sam produkt mu się podoba. Tylko zobaczymy czy Flight będzie symulatorem czy zwykłą grą zręcznościową. I na ile ten produkt będzie otwarty na dodatki firm zewnętrznych. Jak to wszystko zatrybi i będą pojawiać się dodatki zarówno z Microsoft'u jak i z innych firm, to kto wie...
I to tyle :003:
-
FSX lubię pomimo jego ułomności, także koncepcja TacPack mi się bardzo podoba.
Co do otwarcia DCS na 3rd party, to obiecują to od wydania Black Sharka i jak dotąd nic z tego. Poza tym, do której gry to SDK mieliby wydać, skoro sami nie potrafią swoich gier zintegrować? No i 737 tam nie zobaczymy dopóki nie zrobią globalnej mapy. Latanie w kółko nad Newadą, bądź Gruzją kompletnie nie ma sensu (z drugiej strony Mustang też go nie ma za dużo lol)
Mnie akurat XPlane nie zachwycił, wydajność jest taka sobie, tego zachwalanego FMu nie zauważyłem, Zwykła Cessna lata jak zwariowana, a to jeden z najstabilniejszych samolotów GA przecież. Do tego cień od chmur przy obracaniu głową pływa po ziemi.
3rd party we Flight to zagadka. Na tę chwilę zarówno ORBX, jak i PMDG twierdzą, że nie będą miały z nim nic wspólnego.
-
TacPack jest w open becie dla preorderowców.
http://forums.vrsimulations.com/forums/phpBB3/viewtopic.php?f=1&t=9059
-
http://www.pcaviator.com/store/product.php?productid=18572 (http://www.pcaviator.com/store/product.php?productid=18572) w promocji!
Na stronie REX wydali dziś aktualizację i dodatek Overdrive. Niestety serwery przeciążone...
http://www.realenvironmentxtreme.com/forums/ (http://www.realenvironmentxtreme.com/forums/)
Polecam!
-
No i w sam raz na Święta :P :
http://www.vrsimulations.com/tacpack.htm
Ale tylko dla F/A-18 na tę chwilę.
-
(http://dl.dropbox.com/u/202612/Screenshots/FSX/2013-1-4_1-18-57-121.jpg)
:)
-
TacPac będzie zaadoptowany do:
A-10A od Iris: http://www.youtube.com/watch?v=uR0xG64jOzg
F-14A od Aerosoftu: http://www.youtube.com/watch?v=j1YbISwZJoQ&feature=player_embedded
-
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.728841887132995.1073741833.708244552526062&type=1
Trochę obrazków z edytora misji bojowych dla FSa i baz/fabryk/itp które będą służyć jako cele dla samolotów kompatybilnych z TacPackiem.
-
Bajerek, widać też, że obiekty będą posiadały model zniszczeń w kilku stopniach. Fajnie, że będzie można to sobie wstawić też do FS na zasadzie "widzę i wiem gdzie wstawiam", a nie magicznej edycji cyferek. A coś wiadomo kiedy będzie implementacja jakaś działającego uzbrojenia pod inne modele niż F/A-18?
-
When it's done(tm). ;)
A serio to już niedługo, TacPack w wersji "uwolnionej od Superbuga" się testuje. Daty niestety nie ma.
-
Ps. Tylko teraz doczytałem, że to edytor od FSX@War, czyli ten darmowy mod do TacPacka.
-
Ps. Tylko teraz doczytałem, że to edytor od FSX@War, czyli ten darmowy mod do TacPacka.
No tak, to jest mod FSX@WAR, który ten francuski team robi.
-
No tak, to jest mod FSX@WAR, który ten francuski team robi.
Whatever, pomysł świetny, będzie można się wymieniać co ciekawszymi misjami 8- ), a może i jakaś "kampania" powstanie.
-
When it's done(tm). ;)
A serio to już niedługo, TacPack w wersji "uwolnionej od Superbuga" się testuje. Daty niestety nie ma.
A tak w ogóle to jak to ma działać na innych modelach? Da się coś popodwieszać np. w jakiś miejscu X jako model mdl broni? Czy po prostu będzie sobie trzeba wyobrazić, że coś tam mamy pod skrzydłami i jedynie będzie efekt od momentu odpalenia / zrzucenia (jak np. w CS Weapon FSX)?
-
A tak w ogóle to jak to ma działać na innych modelach? Da się coś popodwieszać np. w jakiś miejscu X jako model mdl broni? Czy po prostu będzie sobie trzeba wyobrazić, że coś tam mamy pod skrzydłami i jedynie będzie efekt od momentu odpalenia / zrzucenia (jak np. w CS Weapon FSX)?
To już kwestia deva danej maszyny. Jeśli zaimplementuje wsparcie w model (jak Dino swojego F-35 albo Aerosoft Tomcata) to nic nie musisz sobie wyobrażać. Podwieszone uzbrojenie w momencie odpalenia rakiety czy zrzucenia bomby jest zmieniane z wersji statycznej pod skrzydłami na dynamiczną kontrolowaną przez TacPack.
Z tego co wiem będzie też możliwe zaimplementowanie wsparcia przez usera bez ingerencji w model, w tym przypadku będzie tak jak mówisz.
-
No to jestem za. Na pewno to sporo zmieni w "standardowych" bojowych lotach w FS'ie. Np. mój z dziś.
Afgan, start z Kandahar.
(http://i921.photobucket.com/albums/ad52/rafikst/Razbam%20Harrier%20II/th_Harrier_Gr7_Gr9_101_zpsefd906e1.jpg) (http://s921.photobucket.com/user/rafikst/media/Razbam%20Harrier%20II/Harrier_Gr7_Gr9_101_zpsefd906e1.jpg.html)
W połowie drogi misji, na pierwszym waypoincie - 160nm od Kandahar spotykam się z tankowcem i dotankowuję maszynę do końca.
(http://i921.photobucket.com/albums/ad52/rafikst/Razbam%20Harrier%20II/th_Harrier_Gr7_Gr9_103_zpsdd1e890a.jpg) (http://s921.photobucket.com/user/rafikst/media/Razbam%20Harrier%20II/Harrier_Gr7_Gr9_103_zpsdd1e890a.jpg.html)
Dalszy lot nad afgańskimi wzniesieniami do drugiego waypointu, kolejne 180 nm.
(http://i921.photobucket.com/albums/ad52/rafikst/Razbam%20Harrier%20II/th_Harrier_Gr7_Gr9_102_zps4467345f.jpg) (http://s921.photobucket.com/user/rafikst/media/Razbam%20Harrier%20II/Harrier_Gr7_Gr9_102_zps4467345f.jpg.html)
Po drodze do Bagram jednak wykrywam czające się pomiędzy wzniesieniami AI'ik. Schodzę na nie, to dwa Tu-16. Skąd talibowie je mają ;>? (normalnie tratatata).
(http://i921.photobucket.com/albums/ad52/rafikst/Razbam%20Harrier%20II/th_Harrier_Gr7_Gr9_104_zps0b568ef6.jpg) (http://s921.photobucket.com/user/rafikst/media/Razbam%20Harrier%20II/Harrier_Gr7_Gr9_104_zps0b568ef6.jpg.html)
No i kontynuacja lotu do Bagram.
(http://i921.photobucket.com/albums/ad52/rafikst/Razbam%20Harrier%20II/th_Harrier_Gr7_Gr9_105_zps6807cf0b.jpg) (http://s921.photobucket.com/user/rafikst/media/Razbam%20Harrier%20II/Harrier_Gr7_Gr9_105_zps6807cf0b.jpg.html)
Chociaż można i tak, tylko przydałaby się ta fabryka :) ...... :
(http://i921.photobucket.com/albums/ad52/rafikst/Razbam%20Harrier%20II/th_Harrier_Gr7_Gr9_99_zpsd0f58091.jpg) (http://s921.photobucket.com/user/rafikst/media/Razbam%20Harrier%20II/Harrier_Gr7_Gr9_99_zpsd0f58091.jpg.html)
-
Widać dbają o model zniszczeń, nie tylko pojazdów ;) .
(https://scontent-a-vie.xx.fbcdn.net/hphotos-frc3/1395969_572388896166650_165227527_n.jpg)
(https://scontent-a-vie.xx.fbcdn.net/hphotos-prn2/1451557_572388892833317_2102803765_n.jpg)
-
Ups! FSX stracił dziewictwo? pierwsza krew - kiedyś to musiało się stać. Teraz świat FSX nigdy nie będzie już taki sam jak przedtem.
-
Jest nowa wersja, ale dalej brak stand alone.
http://forums.vrsimulations.com/forums/phpBB3/viewtopic.php?f=49&t=12634 .
-
Filmik z A-10A Iris i pracami nad kompatybilnością.
https://www.youtube.com/watch?v=v4VgjsoiqJA
Oraz tu:
https://www.youtube.com/watch?v=cxMg0ED0BlM .
-
No, wreszcie! Wyszła wersja TacPacka, do którego nie potrzeba mieć superbuga.
http://www.vrsimulations.com/tacpack.htm
Czyli jak na tę chwilę, to program jedynie dla:
F-35 Dino,
T-45 Dino,
F-14 Dino,
A-10 Driver II od Iris.
Ale i tak fajnie, może temat się bardziej ruszy wreszcie.
-
Hmm, to może jakiś próbny lot online w ramach TacPack? Zabawy w "Super Hornet Ball" na Nimitzu i sprawdzenie skuteczności AMRAAMów?
Ja mam Superbuga, z FSX po sieci nigdy nie miałem styczności ale kiedyś grałem w Falcona więc powinienem szybko ogarnąć temat. Chętni?
-
Yoyo, tego A10 od Irisa kupiłeś przed premierą Driver II czy po? Jeśli to pierwsze to dostałeś wersję z obsługą TacPacka za free czy musiałeś kupić/dopłacić? Na stronie Irisa napisali, że właściciele starej wersji dostaną Driver II za darmo, ale nie wspomnieli czy chodzi o podstawową wersję czy tą pod TacPacka.
U mnie na koncie na stronie Irisa w ogóle nie ma możliwości ściągnięcia A10, nawet starej wersji. Czekam na odp. supportu.
-
Shaitan jak kupiles wczesniej A10 to mozesz sobie wybrac jaka wersje.Tzn instalator zawiera wszystkie.
-
No to super. Teraz tylko niech Iris upora się z moim problemem i kupuję TacPacka.
-
TacPack Standalone już zainstalowany. Fajnie, że podwieszenia widać też z kabiny.
(http://i921.photobucket.com/albums/ad52/rafikst/F-35%20Lightning%20II/Screenshot44986_zps0105da3f.jpg) (http://s921.photobucket.com/user/rafikst/media/F-35%20Lightning%20II/Screenshot44986_zps0105da3f.jpg.html)
(http://i921.photobucket.com/albums/ad52/rafikst/F-35%20Lightning%20II/th_Screenshot37188_zps98ee8ede.jpg) (http://s921.photobucket.com/user/rafikst/media/F-35%20Lightning%20II/Screenshot37188_zps98ee8ede.jpg.html)
-
Pierwsze strzały już oddane.
(http://i921.photobucket.com/albums/ad52/rafikst/F-35%20Lightning%20II/th_F-35_Lightning_1_zpsacec2735.jpg) (http://s921.photobucket.com/user/rafikst/media/F-35%20Lightning%20II/F-35_Lightning_1_zpsacec2735.jpg.html)
Pod Dx10 jedynie coś się źle wyświetla tekstura flary. No ale oficjalnie TacPack nie wspiera Dx10.
-
No to kolejne testy. Miło to działa, chociaż chyba w ostatniej wersji F-35 Dina jest bug z namierzeniem HMD, tzn Shift+2 mam radio, a nie HMD mode (ps. w tej wersji 2.38 Dino coś pozmieniał, niby jakoś automatycznie wraz z TacPackiem ma to się włączać, ktoś wie jak?).
(http://i921.photobucket.com/albums/ad52/rafikst/F-35%20Lightning%20II/Screenshot65383_zps78ff8551.jpg~original)
(http://i921.photobucket.com/albums/ad52/rafikst/F-35%20Lightning%20II/th_Screenshot33154_zpse4fca110.jpg) (http://s921.photobucket.com/user/rafikst/media/F-35%20Lightning%20II/Screenshot33154_zpse4fca110.jpg.html) (http://i921.photobucket.com/albums/ad52/rafikst/F-35%20Lightning%20II/th_Screenshot66585_zpsaeb9449c.jpg) (http://s921.photobucket.com/user/rafikst/media/F-35%20Lightning%20II/Screenshot66585_zpsaeb9449c.jpg.html) (http://i921.photobucket.com/albums/ad52/rafikst/F-35%20Lightning%20II/th_Screenshot154721_zpscd91b00c.jpg) (http://s921.photobucket.com/user/rafikst/media/F-35%20Lightning%20II/Screenshot154721_zpscd91b00c.jpg.html) (http://i921.photobucket.com/albums/ad52/rafikst/F-35%20Lightning%20II/th_Screenshot155431_zps679c23fd.jpg) (http://s921.photobucket.com/user/rafikst/media/F-35%20Lightning%20II/Screenshot155431_zps679c23fd.jpg.html)
-
Czytałem, że dzięki Tacpackowi można zniszczyć AI w powietrzu i na ziemi. Budynki autogenu też można zbombić?
Bawiłeś się już A-10?
-
Czytałem, że dzięki Tacpackowi można zniszczyć AI w powietrzu i na ziemi. Budynki autogenu też można zbombić?
Nie, autogen to nie jest SimObject.
-
Ale samoloty i budynki np. na lotnisku niszczysz jak najbardziej (może faktycznie nie te autogenowe):
(http://i921.photobucket.com/albums/ad52/rafikst/F-35%20Lightning%20II/th_Screenshot28952_zpsbfea7c12.jpg) (http://s921.photobucket.com/user/rafikst/media/F-35%20Lightning%20II/Screenshot28952_zpsbfea7c12.jpg.html) (http://i921.photobucket.com/albums/ad52/rafikst/F-35%20Lightning%20II/th_Screenshot27925_zpsd33b1a59.jpg) (http://s921.photobucket.com/user/rafikst/media/F-35%20Lightning%20II/Screenshot27925_zpsd33b1a59.jpg.html)
Mała uwaga - z Dx10 niektóre elementy mogą nie współgrać, np. jest bug z teksturami flar i np. w tym F-35 w ogóle nie wyświetla się HMD mode. Na Dx9 działał bez problemu. NVG też nie działa. Może są na to jakieś nieoficjalne mody pod Dx10?
(http://i921.photobucket.com/albums/ad52/rafikst/F-35%20Lightning%20II/F-35_Lightning_5_zps9f99611f.jpg) (http://s921.photobucket.com/user/rafikst/media/F-35%20Lightning%20II/F-35_Lightning_5_zps9f99611f.jpg.html)
Bawiłeś się już A-10?
Ja A-10 Iris nie mam, wystarczy mi ten w DCS ; >. Może dop. F-14 będzie czymś na co się skuszę.
-
Ktoś może się już bawił w lotniskowce pod TacPacka?
(http://i921.photobucket.com/albums/ad52/rafikst/F-35%20Lightning%20II/th_F-35_Lightning_13_zps940edaa9.jpg) (http://s921.photobucket.com/user/rafikst/media/F-35%20Lightning%20II/F-35_Lightning_13_zps940edaa9.jpg.html)
Z tego co widzę, jest chyba lista okretów z Acc. i pod nie (każdy z osobna) można podpisać ILS sobie jakiś ręcznie. Jeszcze nie testowałem, a jak płynie to też działa? Tzn. wskazania będą się przesuwać? Działa to z AI Carriers 2?
-
No ja powoli rozgryzam lotniskowce. Ściągnąłem paczkę Javier Fernandez USS Nimitz i wygląda na to, że TacPack go widzi. Wydaje się, że TACAN i ILS działają jak trzeba. Okręt można ustawić, żeby płynął automatycznie pod wiatr. Polecam też programik vLSO - dodaje głosy LSO i wystawia oceny za lądowanie.
Nie mogę tylko do końca dojść jak zespawnować całą flotę (a nie pojedynczy lotniskowiec) TacPackiem. Da się to zrobić za pomocą AI carriers ale wtedy nie ma TACAN/ILS.
-
A czyli TP nie ustawia jakby tego co zapiszemy na kazdym modelu, tylko jedynie na tych potem wstawionych do FSX za pomoca TP? Z AI carriers nie dziala, a szkoda, bo tutaj mozna podpisac wiele modeli w roznych wlasnie konfiguracjach i traskach. Widzę, że do TP, nie ma tez osobnej dokumentacji, a jest tylko to: http://forums.vrsimulations.com/support/index.php/TacPack_Documentation#Introduction .
Edit: Dobra, dziś testy lądowania za pomocą TP. Działa b.fajnie, trudno po prostu nie wylądować ;).
(http://i921.photobucket.com/albums/ad52/rafikst/F-35%20Lightning%20II/th_F-35_Lightning_16_zps530189b0.jpg) (http://s921.photobucket.com/user/rafikst/media/F-35%20Lightning%20II/F-35_Lightning_16_zps530189b0.jpg.html) (http://i921.photobucket.com/albums/ad52/rafikst/F-35%20Lightning%20II/th_F-35_Lightning_17_zpsc0c3764d.jpg) (http://s921.photobucket.com/user/rafikst/media/F-35%20Lightning%20II/F-35_Lightning_17_zpsc0c3764d.jpg.html)
No i tankowanie w locie:
(http://i921.photobucket.com/albums/ad52/rafikst/F-35%20Lightning%20II/th_F-35_Lightning_21_zps06e8dc0d.jpg) (http://s921.photobucket.com/user/rafikst/media/F-35%20Lightning%20II/F-35_Lightning_21_zps06e8dc0d.jpg.html) (http://i921.photobucket.com/albums/ad52/rafikst/F-35%20Lightning%20II/th_F-35_Lightning_20_zps68ffb90e.jpg) (http://s921.photobucket.com/user/rafikst/media/F-35%20Lightning%20II/F-35_Lightning_20_zps68ffb90e.jpg.html)
-
No samo wylądowanie na lotniskowcu nie jest jakieś bardzo trudne. Schody zaczynają się gdy okręt płynie 30 węzłów i chcemy posadzić samolot tak by dostać dobrą notę od LSO.
YoYo, to tankowanie w locie działa u Ciebie normalnie? Tzn musisz złapać i trzymać koszyk czy wystarczy, że trzymasz się blisko za cysterną i paliwo samo rośnie? Aha, skąd KC-135?
-
To jest ten KC-135T ktorego zalecaja wlasnie w instrukcji do TacPacka, mozesz go dociagnac z Flightsim w sekcji FSX. Dziala tankowanie tak jak sobie ew. ustawisz w TPManager, moze byc prawie tylko koszyk, a moze byc i pol mili za samolotem. Tu nic nie zmienialem, wiec Wlozyc :D nie trzeba, tylko byc blisko, stety albo niestety, bo lot idelanie po prostej nie jest wcale latwy. Dziala jak w sumie w Harrierze od Razbam.
A ktos moze kojarzy jakis tanker ale z Hard Boomem? Mieka koncowka nie pasuje do kazdej maszyny, a mozna ustawic sobie kazdy samolot jako tanker.
Co do dodatkowego Nimitz, to ok ILS dziala, ale jakos widze, ze na defaultowym lotniskowcu z Acceleration byl jeszcze znacznik jego polozenia (rombik), a na tym go nie ma, podobnie chyba nie dziala jako VOR, kiedy defaultowy byl ok. Nie wiem czy to Bug TP, czy moze czegos innego.
-
Ok, hard boom (wersja Fixed boom) ustawiony.
(http://i921.photobucket.com/albums/ad52/rafikst/F-35%20Lightning%20II/F-35_Lightning_26_zps984adf5e.jpg~original)
Jeszcze tylko zmusić go do spuszczania ;), bo jak podleciałem to nic się nie działo, pomimo, że niby ustawienia były ok:
(http://i921.photobucket.com/albums/ad52/rafikst/F-35%20Lightning%20II/th_TacPack_1_zps9802710f.jpg) (http://s921.photobucket.com/user/rafikst/media/F-35%20Lightning%20II/TacPack_1_zps9802710f.jpg.html)
Link do tego moda: http://www.flightsim.com/vbfs/fslib.php?do=copyright&fid=104868 , stworzyłem po prostu kolejny profil dla KC-135T pod FSX'a (uwaga: nic nie nadpisujemy - bo są stere pliki do FS2004 + ręcznie dodałem tylko model do Aircraft.cfg).
Edit: Ok, piwko już się tankuje:
(http://i921.photobucket.com/albums/ad52/rafikst/F-35%20Lightning%20II/F-35_Lightning_27_zps53e0bca5.jpg~original)
Moje ustawienia dla tego Fixed boom:
(http://i921.photobucket.com/albums/ad52/rafikst/Various/th_Nowy-3_zpsd7104f44.jpg) (http://s921.photobucket.com/user/rafikst/media/Various/Nowy-3_zpsd7104f44.jpg.html)
-
No dobra, w ramach testowania TacPacka jest i A-10A.
(http://i921.photobucket.com/albums/ad52/rafikst/Various/A-10_FSX_1_zpsb3741988.jpg~original)
(http://i921.photobucket.com/albums/ad52/rafikst/Various/A-10_FSX_2_zpsfefd26b3.jpg~original)
Przynajmniej plus, że można polatać "JUŻ" nad Newadą ; >>> .
-
Będzie nowy tankowiec pod TacPacka, z trochę innej dekady. Taka znajoma konstrukcja:
(http://home.arcor.de/edug/97_inflight.jpg)
YC-97
-
Pierwsze odpalenie AGM-154C, piekielnie celny "szybownik". Da się też nim atakować w opcji Pre Planned, czyli nawet bez widoczności celu dla pilota.
(http://i921.photobucket.com/albums/ad52/rafikst/F-35%20Lightning%20II/F-35_Lightning_46_zps40842196.jpg) (http://s921.photobucket.com/user/rafikst/media/F-35%20Lightning%20II/F-35_Lightning_46_zps40842196.jpg.html)
Ps. czy da się jakoś ustawić np. czas dotankowania w locie (przypływ paliwa)? Nie wiem jak jest w Superbugu, ale tutaj wystarczy podlecieć i już od razu wskakuje 100% Fuel. W Harrierze od Razbam np. był czas realny dotyczący przepływu paliwa, ale to nie był TacPack, tylko ich pomysły. Może to kwestia modelu, a nie TP?
Ktoś może rozszyfrował ten FSX@War? Jest już może ten jakiś moduł do wstawiania obiektów itd. Na stronie wszystko jest po francusku, a opcja wydaje się b.ciekawa: https://www.facebook.com/media/set/?set=a.728841887132995.1073741833.708244552526062&type=3 , http://fsxwar.net/ (edit: aaa doczytałem, jeszcze tego nawet nie ma, dopiero jakieś beta testy, ale już w IIgiej fazie i nawet jest post z 28.03, że szukają nowych beta testerów, tak więc może soon...?).
-
Jeśli ktoś by chciał dziś potestować FSX+TacPack online to tak o 20.30 postawię serwer. Wymagany TP w wersji 1.4 oraz ostatni F-35 od Dina (+ Hawaje, tutaj mam Megascenery 2.0 ale to nie jest jakaś konieczność http://www.megasceneryearth.com/store/cart.php?target=product&product_id=813&category_id=165). Jak coś zapraszam na PW, wyślę namiary + TeamSpeak.
-
(http://i921.photobucket.com/albums/ad52/rafikst/F-35%20Lightning%20II/F-35_Lightning_55_zpscf36e5af.jpg) (http://s921.photobucket.com/user/rafikst/media/F-35%20Lightning%20II/F-35_Lightning_55_zpscf36e5af.jpg.html)
(http://i921.photobucket.com/albums/ad52/rafikst/F-35%20Lightning%20II/th_F-35_Lightning_54_zpsb641e54b.jpg) (http://s921.photobucket.com/user/rafikst/media/F-35%20Lightning%20II/F-35_Lightning_54_zpsb641e54b.jpg.html) (http://i921.photobucket.com/albums/ad52/rafikst/F-35%20Lightning%20II/th_F-35_Lightning_58_zps6573c6da.jpg) (http://s921.photobucket.com/user/rafikst/media/F-35%20Lightning%20II/F-35_Lightning_58_zps6573c6da.jpg.html) (http://i921.photobucket.com/albums/ad52/rafikst/F-35%20Lightning%20II/th_F-35_Lightning_56_zps025236a1.jpg) (http://s921.photobucket.com/user/rafikst/media/F-35%20Lightning%20II/F-35_Lightning_56_zps025236a1.jpg.html) (http://i921.photobucket.com/albums/ad52/rafikst/F-35%20Lightning%20II/th_F-35_Lightning_57_zps2cec3ccc.jpg) (http://s921.photobucket.com/user/rafikst/media/F-35%20Lightning%20II/F-35_Lightning_57_zps2cec3ccc.jpg.html)
No zabawa całkiem przyjemna. Ogólnie wszystko w MP chodzi płynnie. Ale też i są pewne kwiatki. Może to kwestia ustawień w TacPacku, a może czegoś innego:
- testowaliśmy lotniskowce - ten pojawiał się na parę sekund, potem znikał, [edit: temat ogarnięty jest ok, hostujący musi włączyć slew ]
- czasem problemy z wejściem na serwer,
- tankowanie w locie - ja mam KC135, ktoś widział C-17 :- )
- naprowadzanie A2A działa bardzo ładnie, góry nawet ograniczają zasięg działania radaru, tak samo lot na niskim pułapie, natomiast dość łatwo się naprowadzić za pomocą trybu A2A na drugiego gracza,
- testy trafienia nie wywoływały żadnego efektu (hmmm?), tzn. brak uszkodzeń u drugiej osoby (gdzie w TP jest wszystko włączone), [edit: temat ogarnięty jest ok, hostujący musi włączyć slew ]
Jeśli by ktoś chciał polatać online na F-35 wraz z TP to zapraszam, ew. wytłumaczę co i jak jeśli chodzi o ten samolot :).
Ps. co do KC i tankowania w locie:
Ściągamy to, instalujemy ale w SimObject wrzucać tylko ten mój mod, wtedy będziemy mieli dwa KC, z miękką oraz twardą końcówką.
W TP musi być tak (ten już jest w TP, jedynie wrzucamy model):
(http://i921.photobucket.com/albums/ad52/rafikst/F-35%20Lightning%20II/th_TacPack_1_zps7a090727.jpg) (http://s921.photobucket.com/user/rafikst/media/F-35%20Lightning%20II/TacPack_1_zps7a090727.jpg.html)
Z Twardym końcem dodajemy ręcznie, by było tak:
(http://i921.photobucket.com/albums/ad52/rafikst/F-35%20Lightning%20II/th_Nowy-3_zpsba32bcd0.jpg) (http://s921.photobucket.com/user/rafikst/media/F-35%20Lightning%20II/Nowy-3_zpsba32bcd0.jpg.html)
Plik z KC-135: http://www.flightsim.com/vbfs/fslib.php?do=copyright&fid=146362
Mod: http://www.sendspace.com/file/hzeuqg
-
(http://i921.photobucket.com/albums/ad52/rafikst/F-35%20Lightning%20II/th_F-35_Lightning_61_zps58129d4f.jpg) (http://s921.photobucket.com/user/rafikst/media/F-35%20Lightning%20II/F-35_Lightning_61_zps58129d4f.jpg.html) (http://i921.photobucket.com/albums/ad52/rafikst/F-35%20Lightning%20II/th_F-35_Lightning_62_zps6a4de73e.jpg) (http://s921.photobucket.com/user/rafikst/media/F-35%20Lightning%20II/F-35_Lightning_62_zps6a4de73e.jpg.html) (http://i921.photobucket.com/albums/ad52/rafikst/F-35%20Lightning%20II/th_F-35_Lightning_63_zps6c8dea53.jpg) (http://s921.photobucket.com/user/rafikst/media/F-35%20Lightning%20II/F-35_Lightning_63_zps6c8dea53.jpg.html)
Przykład misji z zapisanym celem jako Pre Planned, czyli już w pamięci awioniki. Start z lotniskowca, odpalenie AGM-154 z 20 nm przed celem, trafienie wrogiego lotniska i powrót na Nimitza o zmierzchu.
-
Ok, dziś prawie 2 godzinna misja z Qbą. Nawet nie wiem kiedy to zleciało ;- ]. Normalnie z TP to nowy DCS, tfuu FSX: World :D. Jestem bardzo mile zaskoczony też płynnością w multi i tymi bajerkami, które TP tu oferuje. Tym razem było wszystko kompatybilne, wyświetlało się to co miało i tam gdzie być powinno. Wniosek - do latania w multi lepiej nie grzebać przy aircraft.cfg i panelach w FS'ie. Mieliśmy polecieć misje z lotniska, wg. planu lotu, na lotniskowiec, tam się dozbroić, dalej na cel i powrót. Tak powstała historyjka obrazkowa ; >.
Ok. Tuż po starcie, łapiemy szyk.
(http://i921.photobucket.com/albums/ad52/rafikst/F-35%20Lightning%20II/th_F-35_Lightning_71_zpseddbefe5.jpg) (http://s921.photobucket.com/user/rafikst/media/F-35%20Lightning%20II/F-35_Lightning_71_zpseddbefe5.jpg.html) (http://i921.photobucket.com/albums/ad52/rafikst/F-35%20Lightning%20II/th_F-35_Lightning_71b_zpsc9fb1fdc.jpg) (http://s921.photobucket.com/user/rafikst/media/F-35%20Lightning%20II/F-35_Lightning_71b_zpsc9fb1fdc.jpg.html)
Dalej kierujemy się na oddalony o jakieś 50 mil lotniskowiec. Podejście Qby, pierwszy raz i bingo. U mnie tym razem nieco gorzej, chyba za 4tym razem zaczepiłem w końcu linę. TP z działającym ILS ułatwia to zadanie. Tutaj się też dozbroiliśmy w AGM-154, AIM-9X i podwieszane działko.
(http://i921.photobucket.com/albums/ad52/rafikst/F-35%20Lightning%20II/th_F-35_Lightning_72_zpsc0cfd017.jpg) (http://s921.photobucket.com/user/rafikst/media/F-35%20Lightning%20II/F-35_Lightning_72_zpsc0cfd017.jpg.html) (http://i921.photobucket.com/albums/ad52/rafikst/F-35%20Lightning%20II/th_F-35_Lightning_73_zps6a0522a0.jpg) (http://s921.photobucket.com/user/rafikst/media/F-35%20Lightning%20II/F-35_Lightning_73_zps6a0522a0.jpg.html)
Czas na start z katapulty i podczas lotu w stronę tankowca. Tak, paliwo już prawie na wyczerpaniu, do tego przed lądowaniem na lotniskowcu warto upuścić z niego nieco krwi (paliwa). Na szczęście na nastepnym waypointcie już czeka na nas KC-135.
(http://i921.photobucket.com/albums/ad52/rafikst/F-35%20Lightning%20II/th_F-35_Lightning_74_zps93961921.jpg) (http://s921.photobucket.com/user/rafikst/media/F-35%20Lightning%20II/F-35_Lightning_74_zps93961921.jpg.html) (http://i921.photobucket.com/albums/ad52/rafikst/F-35%20Lightning%20II/th_F-35_Lightning_75_zps53a565d4.jpg) (http://s921.photobucket.com/user/rafikst/media/F-35%20Lightning%20II/F-35_Lightning_75_zps53a565d4.jpg.html) (http://i921.photobucket.com/albums/ad52/rafikst/F-35%20Lightning%20II/th_F-35_Lightning_77_zpsa00dde78.jpg) (http://s921.photobucket.com/user/rafikst/media/F-35%20Lightning%20II/F-35_Lightning_77_zpsa00dde78.jpg.html) (http://i921.photobucket.com/albums/ad52/rafikst/F-35%20Lightning%20II/th_F-35_Lightning_76_zps754bbcd7.jpg) (http://s921.photobucket.com/user/rafikst/media/F-35%20Lightning%20II/F-35_Lightning_76_zps754bbcd7.jpg.html)
Dobra, dalej lot na kolejny waypoint, czyli już nasz cel. Atakujemy w trybie PP z Bombami szybującymi poza widocznością celu. Już się zmierzcha coraz bardziej. No i cel trafiony. Widzę w multi trafienia swoje oraz Qby. Czyli kolejna rzecz, która działa.
(http://i921.photobucket.com/albums/ad52/rafikst/F-35%20Lightning%20II/th_F-35_Lightning_78_zps21591055.jpg) (http://s921.photobucket.com/user/rafikst/media/F-35%20Lightning%20II/F-35_Lightning_78_zps21591055.jpg.html)
Kolejny test, a jak - dog. Na Sidewindery... które szybko okazały się mało celne przy szybko manewrujących samolotach na krótkim dystansie. Nice. Widać, że pociski, mimo serii X jednak pewnych kątów nie przekraczają, do tego ewidentnie pomogły wystrzeliwane flary. Przechodzimy na działka, Sidewindery się wyczerpały. Tu udaje mi się zajść Qbę od tyłu. Trafiony, sam traci kontrolę nad maszyną. Oj jedyne co by można sobie tutaj życzyć to działająca opcja eject.
(http://i921.photobucket.com/albums/ad52/rafikst/F-35%20Lightning%20II/th_F-35_Lightning_79_zps79be7ef5.jpg) (http://s921.photobucket.com/user/rafikst/media/F-35%20Lightning%20II/F-35_Lightning_79_zps79be7ef5.jpg.html) (http://i921.photobucket.com/albums/ad52/rafikst/F-35%20Lightning%20II/th_F-35_Lightning_80_zpsed12d07c.jpg) (http://s921.photobucket.com/user/rafikst/media/F-35%20Lightning%20II/F-35_Lightning_80_zpsed12d07c.jpg.html) (http://i921.photobucket.com/albums/ad52/rafikst/F-35%20Lightning%20II/th_F-35_Lightning_81_zps6b4e9f6b.jpg) (http://s921.photobucket.com/user/rafikst/media/F-35%20Lightning%20II/F-35_Lightning_81_zps6b4e9f6b.jpg.html)
Kolejna ciekawostka. Wystrzeliwanie Chaff powoduje zakłócenia na radarze. Tutaj widać zdublowane echa. Bajer! (moja 5-ta)
(http://i921.photobucket.com/albums/ad52/rafikst/F-35%20Lightning%20II/th_F-35_Lightning_82_zpscd8fcb99.jpg) (http://s921.photobucket.com/user/rafikst/media/F-35%20Lightning%20II/F-35_Lightning_82_zpscd8fcb99.jpg.html)
Już naprawdę robi się ciemno. Przydatnym staje się NVG. W drodze powrotnej na lotniskowiec.
(http://i921.photobucket.com/albums/ad52/rafikst/F-35%20Lightning%20II/th_F-35_Lightning_83_zpsfd546b3a.jpg) (http://s921.photobucket.com/user/rafikst/media/F-35%20Lightning%20II/F-35_Lightning_83_zpsfd546b3a.jpg.html) (http://i921.photobucket.com/albums/ad52/rafikst/F-35%20Lightning%20II/th_F-35_Lightning_84_zpsb826a732.jpg) (http://s921.photobucket.com/user/rafikst/media/F-35%20Lightning%20II/F-35_Lightning_84_zpsb826a732.jpg.html)
Po dłuższym szukaniu odnajdujemy lotniskowiec. Qba także przy okazji odnalazł fajny myk na jego znalezienie, znacznie lepszy niż kierowanie się tylko TACAN i wskazywaną odległością. NVG do lądowania nieprzydatne, ale warunki co najmniej nie najlepsze. Ja podchodzę pierwszy, Qba drugi. Tym razem oba podejścia bezbłędnie - wniosek - lepiej lądować nocą ;).
(http://i921.photobucket.com/albums/ad52/rafikst/F-35%20Lightning%20II/th_F-35_Lightning_85_zps3f5755e8.jpg) (http://s921.photobucket.com/user/rafikst/media/F-35%20Lightning%20II/F-35_Lightning_85_zps3f5755e8.jpg.html) (http://i921.photobucket.com/albums/ad52/rafikst/F-35%20Lightning%20II/th_F-35_Lightning_86_zpsf547f392.jpg) (http://s921.photobucket.com/user/rafikst/media/F-35%20Lightning%20II/F-35_Lightning_86_zpsf547f392.jpg.html)
Jak wyjdzie ten FSX@War to będzie naprawdę jeszcze bardziej ciekawie, ale dodam, że ta misyjka niesamowicie pokazuje możliwości TP i do czego sam FSX jest zdolny. Z MP nie miałem za wiele do czynienia w X, a tutaj proszę - już bym chciał znów! :110: Ogólnie TP stał się na tę chwilę u mnie dodatkiem number ONE, a jak widać wszystko fajnie zachowuje się również w multi. Bajerów jest jeszcze więcej, można przecież sobie nadawać kody IFF i tym się kierować przy atakach itd. Thx Qba także za świetną zabawę!
-
Pierwsze odpalenie Phenixa.
(http://i921.photobucket.com/albums/ad52/rafikst/F-14%20Tomcat/F-14D_9_zpsa519ef3e.jpg) (http://s921.photobucket.com/user/rafikst/media/F-14%20Tomcat/F-14D_9_zpsa519ef3e.jpg.html)
(http://i921.photobucket.com/albums/ad52/rafikst/F-14%20Tomcat/th_F-14D_13_zpse1dd726b.jpg) (http://s921.photobucket.com/user/rafikst/media/F-14%20Tomcat/F-14D_13_zpse1dd726b.jpg.html) (http://i921.photobucket.com/albums/ad52/rafikst/F-14%20Tomcat/th_F-14D_10_zps401e89e6.jpg) (http://s921.photobucket.com/user/rafikst/media/F-14%20Tomcat/F-14D_10_zps401e89e6.jpg.html)
-
Kolejny działający tankowiec dodany. KA-6D:
(http://i921.photobucket.com/albums/ad52/rafikst/F-14%20Tomcat/Screenshot86826_zps0ae6c320.jpg~original)
(http://i921.photobucket.com/albums/ad52/rafikst/F-14%20Tomcat/th_F-14D_43_zps274ab447.jpg) (http://s921.photobucket.com/user/rafikst/media/F-14%20Tomcat/F-14D_43_zps274ab447.jpg.html) (http://i921.photobucket.com/albums/ad52/rafikst/F-14%20Tomcat/th_F-14D_39_zps1e12226c.jpg) (http://s921.photobucket.com/user/rafikst/media/F-14%20Tomcat/F-14D_39_zps1e12226c.jpg.html) (http://i921.photobucket.com/albums/ad52/rafikst/F-14%20Tomcat/th_F-14D_42_zps62f1467c.jpg) (http://s921.photobucket.com/user/rafikst/media/F-14%20Tomcat/F-14D_42_zps62f1467c.jpg.html) (http://i921.photobucket.com/albums/ad52/rafikst/F-14%20Tomcat/th_F-14D_41_zpsc4938e34.jpg) (http://s921.photobucket.com/user/rafikst/media/F-14%20Tomcat/F-14D_41_zpsc4938e34.jpg.html) (http://i921.photobucket.com/albums/ad52/rafikst/F-14%20Tomcat/th_F-14D_40_zps1f45fb2f.jpg) (http://s921.photobucket.com/user/rafikst/media/F-14%20Tomcat/F-14D_40_zps1f45fb2f.jpg.html)
-
Na Forum Milviz pojawiła się ankieta ile osób (%) używa TacPack.
Pewnie zastanawiają się czy ubrać w to Phantoma i ew. przyszłe dodatki, więc każdego kogo TP interesuje w F-4 zachęcam do wzięcia udziału:
http://www.milviz.com/forum/viewtopic.php?f=3&t=3820
-
A i dla Francuza coś się znajdzie za pomocą TacPacka i darmowych pliczków :).
(http://i921.photobucket.com/albums/ad52/rafikst/Mirage%202000C/Mirage2000C_beta_15_zps6b531222.jpg~original)
-
Dodałem do TP jeszcze inny model. A330 MRTT, trzeba nieco pogrzebać by go przystosować, ale końcowy efekt jest już taki, że wszystko działa. W sam raz do latania nad Europą.
(http://i921.photobucket.com/albums/ad52/rafikst/Mirage%202000C/Mirage2000C_beta_17_zps4008162d.jpg~original)
-
Nowy film z FSX@War:
https://www.youtube.com/watch?v=rSKJAbai1KE
-
Nowy film z FSX@War:
https://www.youtube.com/watch?v=rSKJAbai1KE
Ślinka już mi pociekła do podłogi!
Jest jeszcze z nowych inny: http://www.youtube.com/watch?v=hWghCLqEmfk .
-
Ciekawa sprawa:
http://i921.photobucket.com/albums/ad52/rafikst/Various/F-14A_Tomcat64_zps88cfcbf4.jpg
Jeden MiG dostał Sidewinderem w dziuple. Drugi, który leciał obok uległ zniszczeniu do wybuchu/odłamków.
-
Bear Studios pracuje nad ruskim uzbrojeniem do TacPack'a. Na razie zajawki od grudnia, ale może coś z tego wyjdzie finalnie.
https://www.facebook.com/pages/Bear-Studios/587985041222431
(https://scontent-a-fra.xx.fbcdn.net/hphotos-prn2/t31.0-8/10320986_820671331287133_496897603165638888_o.jpg)
-
Do grona "TacPack powered" dołączy także F-4B nad którym obecnie pracuje SSW:
(http://www.image-share.com/upload/2661/251.jpg)
-
No teraz jak jest więcej maszynek to w końcu zakup tego cuda ( F-18 VRS + TP) jest rozsądnym rozwiązaniem:).
Edit
Szkoda tylko że nie da się tego podpiąc do maszyn starszych np. Mirage 2000-5 Rollus-a albo do jego Rafale.
-
Odgrzewane kotlety mogą jeszcze smakować całkiem nieźle!
A-7 ( https://www.youtube.com/watch?v=PMZLPYRL5Ps ) od Razbam uzyska wsparcie TacPacka. Wkrótce pre-order, czyli tradycyjna open beta ;>.
https://www.facebook.com/RazbamSims/photos/a.316309961788982.75719.316077818478863/725471764206131/?type=1
-
Kolejne sikorki piskają, że do końca stycznia ma pojawić się TacPack dla P3Dv2.x dla zwykłych ludzi :) .
-
Kolejne sikorki piskają, że do końca stycznia ma pojawić się TacPack dla P3Dv2.x dla zwykłych ludzi :) .
Daty nie ma, ale się potwierdziło : http://forums.vrsimulations.com/forums/phpBB3/viewtopic.php?f=1&t=14808 plus nowy Superbug.
Wydadzą też F/A-18F:
(http://forums.vrsimulations.com/forums/phpBB3/download/file.php?id=7365&sid=58a8867ff592c8b16aac8fb7b37210a5&mode=view)
-
Pojawiła się nowa wersja TacPacka: http://forums.vrsimulations.com/support/index.php/TacPack_Documentation#v1.4_Point_History .
1.4.2.0.
-
FSX at War ma nowy sajt: http://www.fsxwar.com/?lang=en oraz można już ściągnąć planner.
"CARRIER CONVOY PLANNER".
-
Prawie godzinny manual jak korzystać z FSX@War i CCP.
https://www.youtube.com/watch?v=JCEbeWTSveI
-
Sukces, pierwszy konwój dodany pozytywnie w FSX@War. :)
(http://images70.fotosik.pl/1109/78abf237b61805a9.jpg)
(http://images70.fotosik.pl/1109/accd17113963090f.jpg)
-
Pobawiłem się dziś tym CCP. Kurde, że też wcześniej się w niego nie wgłębiłem. Trochę otoczka przeraża, ale on wcale nie jest trudny.
Teraz żałuję, że wcześniej się za niego nie zabrałem. Programik jest bajerkiem jak ktoś w FS'ie chce latać sobie bojowo.
Narzędzie jest potężne, można dodać obiekty jakie masz w swojej biblitece + sam trochę wnosi.
- starty na lotniskowcach - to już nie problem
- ustawianie celów morskich, które mogą się poruszać po zadanej ścieżce
- dodawanie nieskończonej ilości obiektów w formacji (mogę też być przecież tutaj z IIWW)
- dodawanie samolotów (lecących i na ziemi)
- dodawanie konwoju, pojazdów w ruch lub jako statyka
- ustawianie od razu obiektów z TacPacka
- tworzenie miejsce detonacji (dany obiekt jak otrzyma trafienie wybuchnie)
(http://images69.fotosik.pl/1111/c62b2977abc8dd1f.jpg)
(http://images68.fotosik.pl/1111/2d722e2727e92395.jpg)
(http://images66.fotosik.pl/1111/0db88f352c03b922.jpg)
-
VRS GeoPack wydany, do tego VRS szykuje pod to jeszcze coś extra. Może ruch AI oraz jakieś misje (nowy projekt)? Zobaczymy.
https://www.vrsimulations.com/geopackV1.php
(https://www.vrsimulations.com/images/GeoPack_screens/GeoPack_ss_13.jpg)
(https://www.vrsimulations.com/images/GeoPack_screens/GeoPack_ss_12.jpg)
(https://www.vrsimulations.com/images/GeoPack_screens/GeoPack_ss_11.jpg)
-
No wreszcie, na dole po prewej pojawila sie nowa zakladka 8)
https://www.vrsimulations.com/tacpack.php .
-
I osobny guzik do zakupu ;)
-
Wyszedł TacPack i Superbug na P3d v4.1 !!!!!!!!!
No to mamy święta. ;D ;D ;D :evil: :evil: :evil:
-
Wyszedł TacPack i Superbug na P3d v4.1 !!!!!!!!!
No to mamy święta. ;D ;D ;D :evil: :evil: :evil:
Uuuu!!! No, no, trzeba szykować znów portfel. Są też jakieś zniżki (na szczęście):
Prices are:
$59.99 for SB (up from $49.95 for 32bit P3d version)
$49.95 for TP (up from $39.95) or
$99.94 for bundle (up from $79.94)
https://www.vrsimulations.com/tacpack.php
https://forums.vrsimulations.com/forums/phpBB3/viewtopic.php?f=1&t=18502
-
Ten upust to niezła ściema :/, kupiłem TP ale zastosowali pewne oszustwo tutaj.
W sumie wyszło 43 dolce, owszem zawsze coś, ale rysa na renomie VRS'a, bo liczyłem że to będzie te -33%.
Pewnie powiedzą, że w ogóle mogłoby nie być upustu więc się cieszcie...
-
Jest update do P3Dv4.5 wraz z hotfixem 1.
https://forums.vrsimulations.com/forums/phpBB3/viewtopic.php?f=1&t=16244