Forum Miłośników Symulatorów Lotniczych
Hangar => Lock On/Flaming Cliffs/Flaming Cliffs 2.0/Flaming Cliffs 3/Flaming Cliffs 2024 => Wątek zaczęty przez: harman79 w Marca 10, 2011, 22:10:58
-
Witam ,jestem początkującym graczem ,mam pytanie. Zrobiłem prostą misje ,sytuacja :jestem w grupie czterech F 15C lot "na wymiatanie "oczywiście z właściwym uzbrojeniem ,druga grupa jest rosyjska 5 iłów "transport",ustawiłem atak na tą grupe oraz odpowiedni punkt ataku ,pytanie dlaczego pozostała trójka F 15 (oprócz mnie) nie atakuje tych iłow,czy to kwestia wydania im osobnych rozkazów czy może innych komend z klawiatury.
Sytuacja druga ,dokładam do tej misji dwa rosyjskie MIGI "na wymiatanie " , w momencie ataku tych migów F 15 reagują, walczą z migami ale dwa zostają zniszczone mimo tego że poziom umiejętności migów dałem na najniższy a F 15 na najwyższy ,czy to normalna sytuacja .
Będe bardzo wdzięczny za jakieś podpowiedzi.
<pozdrawiam>
-
To wiesz, wszystko w sumie zależy. Zakładając, że F-15 nie będą AIM-120B/C, a MiGi będą miały R-77 to raczej nawet na odległość, szanse F-15 się zmniejszają.
Popróbuj z uzbrojeniem. Jakie MiGi dałeś? Załadam, że 29.
Nie raz widziałem w tej grze sytuacje, że MiG-17 rozwalił F-16 Block 52 +, więc wiesz.
Bądźmy szczerzy, F-15 w manewrach idealna nie jest, więc czy to MiG-23 czy MiG-29 to F-15 mają problemy. Pamiętaj, że w samolotach typu F-15C, Su-27 chodzi o to, aby cel ściągnąć na odleglość, a nie manewrując.
Zmień ustawienie lotu, a zobaczysz się sytuacja się zmieni. :004:
Edit:
W manewrach rosyjskie samoloty są lepsze, bo posiadają IRST, czyli to oko. Namierzają one cel z bliskiej odległości bez użycia radaru, przy czym w F-15 tego nie ma.
-
Jedna opcja to wydajesz rozkaz zaatakowania swoim skrzydłowym (grupie lub wybranemu). Druga opcja to zaplanowanie misji tak, że w miejscu gdzie spodziewasz się Ił'ów/MiG'ów (na danym WPY) ustawiasz "TARGETING" na spodziewany rodzaj celu (dla wybranego skrzydłowego lub dla grupy) i definiujesz też kierunek 'węszenia'. Wtedy powinni sami zareagować.
Orły reagują na MiG'i bo zostają zaatakowane, a Ił'y ich nie tykają i nie czują się zagrożone...
Powodzenia!
-
Dzięki panowie za odpowiedz ,rzeczywiście migi 29 są dobre ,doszedłem też do komend dla skrzydłowych .Co to jest "kierunek węszenia '' sniffer. Jeszcze pytanie jak prawidłowo zbudować obronę przeciwlotniczą wroga żeby mnie atakowała ,co trzeba dołożyć np. do radaru BUK. Dzięki
-
Co do obrony to możesz skorzystać z mniejszych systemów plot lub ściągnij template'y autorstwa Taipan'a z www.lockonfiles.com. Jest tam tego mnóstwo...
"Kierunek węszenia" ustalasz w momencie gdy ustawisz dany WPY na TARGETING, zaznaczysz np. 'Planes' i wtedy od tego WPY rozciągasz po prostu strzałeczkę, która wskazuje kierunek i odległość do punktu gdzie można spodziewać się wroga (przynajmniej ja to tak rozumiem i zawsze stosuję). Szczegółów typu którym przyciskiem myszy itp. nie mogę podać z głowy teraz bo mam 'zawieszonego LO:FC2' na jakieś jeszcze 2 m-ce :|
-
Nie mogłem ich znaleźć na lockonfiles, więc podam link do posta Taipan'a na forum ED:
Uni Templates for Russia, USA, Georgia (http://forums.eagle.ru/showthread.php?p=929417#post929417)
Zapoznaj się i baw się :)
-
Dzięki sniffer za linka .A jak jest z tymi dodatkami do lock ona, FC i FC 2. Czy one się "nakładają " na lock ona ,i są w jednym katalogu, czy to są osobne gry.Jest w tych dodatkach edytor misji?
-
FC2 nie jest zainstalowany w tym samym katalogu co FC.
Dla przykładu: instalując dodatek działający z FC oraz FC2 to w zależności, w którym kat. go zainstalujesz (czy ręcznie, czy przy użyciu ModMan'a) będzie on dostępny tylko danej wersji LO.
Nie za bardzo rozumiem pytanie o edytor misji w dodatkach. Oba FC mają swój edytor, z tą różnicą że ten z FC pozostawia wiele do życzenia przy starszym bracie :)
Natomiast jak pytasz o te konkretne szablony (z powyższego linka) działają one tylko z FC2 i kolejnymi tytułami (Ka-50, A-10 (?)). Instalujesz je poprzez skopiowanie pliku do kat. BlackShark w głównym kat. gry.
-
Teraz mam tylko Lock On: Modern Air Combat Simulation czyli tą pierwszą wersje ,chodzi mi oto czy aby grać w Lock On: Flaming Cliffs 2 musze wcześniej jeszcze zainstalować Lock On: Flaming Cliffs .Chce kupić Lock On:Flaming Cliffs 2 pomijając już Flaming Clifs (którego i tak ciężko gdziekolwiek znalezć) . Jeżeli chodzi o edytor misji ,rozumiem że w Flaming Cliffs 2 jest on lepszy niż ten w Modern Air Combat Simulation
-
Potrzebujesz tylko gołego LO:MAC który i tak potrzebny jest tylko ze względu na jakieś ubisoftowe prawa własności. Edytor jest taki jak w DCS, mapa też.
-
Kupię grę w wersji pudełkowej box .Czy podczas rejestracji i aktywacji przez internet trzeba jeszcze coś płacić.
-
O co chodzi z tą aktywacją i dezaktywacją gry ,przy płycie jest info że jest 8 aktywacji i 10 dezaktywacji .Czy to znaczy że przy np reinstalacji albo zmianie systemu operacyjnego trzeba na nowo gre aktywować ,i co jak wyczerpie się limit tych aktywacji .
-
1. To nie jest odpowiedni wątek.
2. Gdybyś chciał to napisać w odpowiednim wątku to byś widział ostatni post na ten temat.
Podpowiedź (http://www.il2forum.pl/index.php/topic,7915.msg246096.html#msg246096)
-
Dzięki sniffer