Forum Miłośników Symulatorów Lotniczych
Hangar => Rise of Flight/Flying Circus (Volume I/II/III/IV) => Wątek zaczęty przez: qrdl w Marca 22, 2011, 22:29:41
-
Breguet 14.B2 w preorderze http://riseofflight.com/en/store/planes/Breguet_14B2 za 9 dolca. Czyżby miały wyjść dwa szmatolociki naraz (DFW C.V i Breguet 14.B2)?!
-
Pierwszy w 1.018[na dniach?], drugi wraz z optyką do misji rozpoznawczych/kierowania ogniem artylerii wraz z patchem 1.019
http://riseofflight.com/Blogs/post/2011/03/22/Pre-Order-Breguet-14B.aspx
Gdzie w tym wszystkim (obok mgły) ma mieścić się ów nowy tryb kariery, to jakoś nie mogę się doszukać.
Liczę, że obok serii maszyn dwuosobowych zmieści się także zapowiadany Snipe(każdy ma swego faworyta, mam i ja;)
Intryguje mnie także wyciskanie ostatnich soków z DX9, gdy tymczasem developerzy z innych stron nie mogą się nachwalić DX11.
-
DFW będzie w piątek, a Breguet znając ich częstotliwość tak za "two months, be sure". Wraz z 1.19 wejdzie nowy tryb kariery, na początek z limitowaną liczbą jednostek. Jednak będzie ona systematycznie rozszerzana o kolejne co zwiększy możliwości transferów, itd.
-
Na ten nowy tryb kariery czekamy już od 1.15 i za każdym razem okazuje się, że jednak w kolejnym patchu...
Jejku jej nie mam niestety ostatnio czasu na latanie online, więc na tryb dla singla czekam z niecierpliwością a tu ciągle termin się oddala :(
-
Widocznie nie chcą wypuścić niedokończonego bubla. Biorąc pod uwagę, że żaden z w miarę nowych simów - wliczając Il2:HD(tm by Sun) nie ma/nie będzie miał tak zaawansowanego trybu kampanii i tak respect, że coś takiego robią.
-
Mgła wygląda bardzo dobrze.
Bardzo się cieszę, że będę mógł w końcu polatać DFW CV bo już mnie denerwowało czekanie na kupiony produkt...
Zapowiadane modele też trafiają w moje gusta.
Na Bregueta zdecyduję się pewnie po jakimś czasie, ale znowu państwa centralne będą miały pod górę bo Breguet na głowę bije DFW CV i uzbrojeniem i udźwigiem i widocznością z kabiny, i jeszcze nie dość że są po ich stronie samoloty do kręćka (Camel, Pup) do boom-zoom (SE5a, SPAD 13) to jeszcze chcecie Snipa który łączy obie te cechy czyli wali po prostej 220km/h i zakręca w miejscu... ech miejcie litość..
-
Zanim ten Snipe w ogóle wyjdzie, to minie tak co najmniej pół roku ;) A co do tych samolotów, to pamiętam swego czasu głosy dokładnie odwrotne: "jakich to samolotów nie mają Niemcy", "same niemieckie maszyny", "jakże one są proste" itd, itd. :) Jest jak jest, maszyny jakie są, takie są. I tak wszystko zależy od twórców scenariuszy. A że był taki samolot jak Snipe i pewnie dostał bardzo dużo głosów w ankiecie, to dlaczego nie mieliby go zrobić, skoro RoF to produkt komercyjny i żyć z czegoś muszą, a taka maszyna gwarantuje potencjalny zysk?
Cieszę się, że twórcy podeszli do tematu maszyn dwumiejscowych pod kątem długości służby i wszechstronności. Dla mnie R.E.8 to bomba i cieszę się, że to on będzie reprezentowany jako maszyna rozpoznawczo-bombowa, a nie np. D.H.9, czy D.H.4. B.E.2c też by się przydał, ale może znajdą na niego czas w dalszej przyszłości.
-
Cóż, najpierw późniejszy okres wojny pod tryb kariery, potem może dodadzą więcej pionierskich maszyn i rozszerzą okres dynamicznej kampanii.
Samoloty niezbyt trafiają w moje preferencje, wolę myśliwce. Co to za frajda - wystartować, wlec się do celu pół godziny albo i więcej, zrzucić bombki w jednym przelocie i drugie tyle wlec się do domu zdanym na łaskę osłony i umiejętności strzelców. W multi może i ciekawe, ale to nie FSX, żeby było co robić podczas samego przelotu.
No ale przynajmniej będzie do czego postrzelać, a grze faktycznie potrzeba więcej różnorodności w powietrzu. Mam tylko nadzieję, że będą w stanie trochę przyspieszyć proces tworzenia nowych samolotów.
-
Trochę ból jednak (ew. "bul" :021: ), że nie będzie jeszcze trybu kampanii, da to nowego wiatru w żagle RoF'a ale z drugiej strony dobrze, tu DCS, tu IL-2: HD, nie byłoby i tak czasu....
-
Jeżeli nie dopuszczą do tworzenia samolotów ludzi z zewnątrz, to tempo nadal będzie takie jakie jest, ponieważ w teamie jest tylko jeden modelarz i jeden grafik od samolotów.
Co do bombowców, to w multi, jak piszesz, jest właśnie bardzo ciekawie. Chłopaki z naszej 2.Eskadry, którzy latają z bombami, wręcz prosili mnie o to, by w naszym scenariuszu treningowym na serwerze była możliwość zaatakowania odległych obiektów, co też zrobiłem. Można wtedy dopracowywać komunikację, lot w formacji, czy bombardowanie w grupie. Jakiś tydzień temu tak właśnie latałem z Empeckiem na Handley-Page i chyba mu się spodobało :) Ale to oczywiście kwestia gustu.
Edit: niech nawet posiedzą nad tym trybem kariery kilka miesięcy więcej, byleby to było naprawdę dopracowane i dawało satysfakcję. Poprzeczka zawieszona wysoko, zespół niewielki i z nowym silnikiem gry...
-
Widać, że trochę asekuracyjnie piszą teraz o trybie kariery, uprzedzając, że będzie miał bugi i może okazać się poniżej oczekiwań niektórych osób. Przynajmniej na początku.
Jeśli chodzi o ludzi do tworzenia dodatkowych samolotów, to wiem że szukają, ale cóż, najlepsi są już zajęci :021:
-
Jakiś tydzień temu tak właśnie latałem z Empeckiem na Handley-Page i chyba mu się spodobało :) Ale to oczywiście kwestia gustu.
Owszem, podobało :) Właśnie to, ze trzeba cel znaleźć, zniszczyć i wrócić mi bardzo pasuje. Nie podobają mi się też misje gdzie cel jest tuż za miedzą. Wolę jednak nieco mniejsze bombowce niż drukarka i Gotha.
Misje rozpoznawcze też mnie nakręcają.
Zresztą, ja w CFS3 potrafiłem w realtime latać z UK nad Europę w bombowcach. ;)
-
Misje rozpoznawcze są fajne, ale nie w realiach pierwszej wojny. Co innego gdy idzie ofensywa, codziennie inaczej wygląda front, oddziały wbijające się terytorium. Wtedy tak. Już jakiś czas mam nadzieję że ktoś wymyśli system przyznawania punktów za poprawnie przeprowadzane rozpoznanie w którym ilość punktów będzie zależała od prawdziwości i dokładności złożonego meldunku (siła, położenie, kierunek przemieszczania się, skład) na temat sił przeciwnika. Inne duperele typu stan mostów, położenie mostów pontonowych też można do tego dodać.
-
Kolega nie ma racji -- obojętnie I czy II czy jakakolwiek wojna nie obędzie się bez rozpoznania zaplecza, składu jednostek, posiłków, przemieszczeń oddziałów i ich koncentracji itd.
W I WŚ miało to już wielkie znaczenie i pozwoliło np. Niemcom odeprzeć Anglików...
-
Przeczytaj mój post jeszcze raz ;)
-
Sorry jeśli uraziłem.
To będzie chyba pierwszy sim gdzie z rozpoznania przywiezie się zdjęcia a nie tylko jakieś przeloty nad celem jak w IŁ2. Mnie to bardzo ale to bardzo odpowiada.
Jeszcze trochę i chyba nic nie stanie na przeszkodzie aby w RoFie zrobić coś na kształt wirtualnego frontu.
O udanej ofensywie decydowały by:
- najpierw solidne rozpoznanie i jednocześnie uniemożliwienie rozpoznania przeciwnikowi;
- kierowanie ogniem dział i niszczenie balonów wroga oraz chronienie własnych;
- skuteczne ataki bombowe w pierwszej fazie ataku i obrona własnych wojsk przed takowymi;
- odizolowanie pola walki czyli niszczenie posiłków i zaopatrzenia przeciwnika.
-
A czym ma charakteryzować się ten nowy tryb kariery ? Nie śledzę wątku addonów zawartych w paczach, może ktoś w skrócie opowie.
-
A czym ma charakteryzować się ten nowy tryb kariery ? Nie śledzę wątku addonów zawartych w paczach, może ktoś w skrócie opowie.
http://riseofflight.com/Blogs/post/2011/03/04/Some-details-about-the-new-d0a1areer-Mode.aspx
-
Na Bregueta zdecyduję się pewnie po jakimś czasie, ale znowu państwa centralne będą miały pod górę bo Breguet na głowę bije DFW CV i uzbrojeniem i udźwigiem i widocznością z kabiny, i jeszcze nie dość że są po ich stronie samoloty do kręćka (Camel, Pup) do boom-zoom (SE5a, SPAD 13) to jeszcze chcecie Snipa który łączy obie te cechy czyli wali po prostej 220km/h i zakręca w miejscu... ech miejcie litość..
Dobra, spóźniony zapłon, ale muszę tu zareagować - jakie "chcecie"? Ja od kiedy latam w RoF chcę tylko jednego samolotu!!! I dostanę go niebawem i to w dwóch wersjach silnikowych! :020:
-
Podniesiony na duchu dyskusją toczącą się o IŁ-2 "problem" CoD symulator lekką ręką nabyłem Bregueta.
Mam nadzieję że dostanę go zanim zapomnę na co wydałem te pieniążki.
Ostatnio kolega vowthyn - zawstydził mnie bo nie miałem czym go zdjąć z nieba, więc postanowiłem dokupić trochę brytyjskich samolotów.
-
Złota francuska jesień zapanuje wiosną w ROF? Jason ujawnił ściśle tajny screen:
(http://img824.imageshack.us/img824/4350/full1177010222201132021.jpg)
http://xrl.in/8rpf
cudowny cytat:
(...)you must understand we have limited time and resources. This is coding resources I'm talking about, not placing crap on the map.
-
Pojawiła się zajawka Ludwika:
http://youtu.be/ei0FQOf_XgI (http://youtu.be/ei0FQOf_XgI)
1.019 zbliża się wielkimi krokami :).
-
Podniesiony na duchu dyskusją toczącą się o IŁ-2 "problem" CoD symulator lekką ręką nabyłem Bregueta.
Mam nadzieję że dostanę go zanim zapomnę na co wydałem te pieniążki.
i były to prorocze słowa:
Due to some necessary changes I will post the information early next week. Sorry for the delay.
Jason
http://riseofflight.com/Forum/viewtopic.php?f=49&t=20217
-
Wygląda na to, że patch 1.019 jest blisko :banan
Uwaga; zalecane jest zrobienie kopi zapasowej RoF-a :021:
Więcej na forum: http://riseofflight.com/Forum/viewtopic.php?f=2&t=20390
-
A to czemu ta kopia? Ja rozumiem plik(i) ustawień, ale całość? Ja już nie mam miejsca na nic!!!
-
A to czemu ta kopia? Ja rozumiem plik(i) ustawień, ale całość? Ja już nie mam miejsca na nic!!!
Ponieważ jak jest napisane w linku nowy patch to dość duża aktualizacja, która może się uszkodzić w trakcie ściągania/rozpakowywania/instalacji i w ten sposób wysadzić całą skonfigurowaną grę :).
-
A czemu mam być taki wielki? Przecież jak doszła zima, to miało ze 200-300 Mb? Addon to parę MB, kariery nie ma, chyba ze te mody maja po 2 Gb ;) ?
-
Zapytaj na forum RoFa, nie mnie. Ja tylko przetłumaczyłem to co jest napisane w linku. Fakt faktem może jest tam na tyle dużo zmian, że mogą spowodować wykrzaczenie się gry.
-
A czemu mam być taki wielki? Przecież jak doszła zima, to miało ze 200-300 Mb? Addon to parę MB, kariery nie ma, chyba ze te mody maja po 2 Gb ;) ?
Gdzie było info, że kariery nie będzie?
-
Zbyt długo dziamdziają się z tym nowym trybem kariery. Zdaje się, że w/ pewnych starych opowieści dziwnych treści, to miało to być już dostępne na początku tego roku?
Osobiście bojkotuję tę grę, nie kupuję nic, nawet nie włączam, aż mi nie dadzą tego, co obiecali :P
-
Zbyt długo dziamdziają się z tym nowym trybem kariery. Zdaje się, że w/ pewnych starych opowieści dziwnych treści, to miało to być już dostępne na początku tego roku?
Osobiście bojkotuję tę grę, nie kupuję nic, nawet nie włączam, aż mi nie dadzą tego, co obiecali :P
To chyba przeoczyłeś ten moment, bo dali dużo więcej...
-
Na pewno będzie Breguet, tryb kariery (w wersji open beta, bo to złożony moduł), tekstury jesieni, field mody, kilka małych poprawek 3d w samolotach, dodatkowe ustawienia graficzne (w tym powiększony zasięg wyświetlania się obiektów, który wyniesie teraz maksymalnie 10 km).
-
No to jeśli tak ma być to będzie bajeczka po prostu :).
-
Zbyt długo dziamdziają się z tym nowym trybem kariery. Zdaje się, że w/ pewnych starych opowieści dziwnych treści, to miało to być już dostępne na początku tego roku?
Osobiście bojkotuję tę grę, nie kupuję nic, nawet nie włączam, aż mi nie dadzą tego, co obiecali :P
Biorąc pod uwagę, że jest to jedyny sim dostępny na rynku którego twórcy starają się dostarczyć kampanię nieco ciekawszą niż pięć pojedynczych misji po kolei na krzyż, nie narzekałbym.
-
...powiększony zasięg wyświetlania się obiektów, który wyniesie teraz maksymalnie 10 km...
Serio? Będzie możliwość zobaczenia pixela samolotu wroga z większej odległości niż teraz (czyli ze znikomej)? Niesamowite! To największa bolączka tego sima, jak dla mnie.
A co do trybu kariery to cóż... Raczej w takie rzeczy się nie bawię. Lata temu kampanie offline w Ile, może coś w CFS 2, może jeszcze wcześniej Pacific Air War... Jak offline to Quick Mission (freeride), a oprócz tego - tylko multi.
-
Tak, widoczność została poprawiona. Do tego nie będzie działać już zoom (przy zbliżaniu widoku, zwiększała się widoczność) - także na domyślnym 50% ustawieniu, będzie zachowany normalny widok z RoF 1.18 - czyli ok. 5-6 km
Co do kariery, to myślę, że będzie to bardzo fajna rzecz. Świetne są misje na korektę ognia artylerii oraz rozpoznawcze. Będzie szereg dedykowanych jednostek - niemiecka Schusta (DFW - misje osłonowe i szturmowe), niemiecka FligerAbteilung (rozpoznanie, bombardowanie), niemiecka bomberstaffeln (Gotha, bombardowanie), brytyjski RAF.215 - (HP, bombardowanie), francuskie Br.108, amerykańska Aero.96 (Breguety - recon i bombardowanie), no i szereg jednostek myśliwskich po stronie walczących państw.
Lata się codziennie, o ile pozwala na to pogoda. Czasami robi się nawet 2-3 misje dziennie, w zależności od liczby personelu latającego (może przecież nam zginąć sporo pilotów, a uzupełnienia dopiero nadejdą). Fajnie zrobiona jest pogoda - quasi historyczna, ze zmienną temperaturą, ciśnieniem, opadami. Jesienią lata się raczej przy większym zachmurzeniu, silniejszym wietrze, rzadko jest piękna pogoda. Temperatura też raczej niska, rzędu 8-9 stopni C. Zimą wynosi około 0, lub mniej. Twórcy zrobili użytek z malowań historycznych z oficjalnego skinpacka, dlatego w końcu jednostki fruwają w swoich skórkach, co jest fajnym akcentem. Z czasem zaadaptowane zostaną malowania historyczne zrobione przez graczy.
Niestety, więcej nie mogę napisać :) Pucza należy spodziewać się na początku tygodnia. Niestety.
-
To chyba przeoczyłeś ten moment, bo dali dużo więcej...
Być może przeoczyłem, ale ciągle jakoś nie widzę kampanii takiej, jaką obiecywano. Jestem offline`owcem* i by mi się naprawdę przydała :)
Narzekać? Narzekam jedynie na to, co obiecano i nie dano. Jakby nie gadali o nowym trybie, to i tak bym zaakceptował to, co jest. A tak to chętka jest na więcej :)
*być może w przyszłości się do Was uśmiechnę i użyczę siebie jako dodatkowego celu do treningu wstrzeliwania się :)
-
Pucza należy spodziewać się na początku tygodnia. Niestety.
Nie strasz, wyszedł pucz do Prosiaka, a tutaj teraz do RoFa. Nie rozdwoję się :D a nową karierę muszę zaliczyć i tu i tu :D.
-
Nieoczekiwanie, DZIEŃ NASTAŁ.
Dear Customers!
We should inform you, that "Rise of Flight" Master Server will be offline for maintenance works from 11:00 till 15:00 UTC/GMT in 07 June 2011 (Tuesday). While it is - you may to use OFFLINE game mode for playing the "Rise Of Flight"
/wreszcie *akcent*/ http://a-pesni.golosa.info/polsk/wolomuncu.htm (http://a-pesni.golosa.info/polsk/wolomuncu.htm)
-
Czy to oznacza nowego patch'a, czy tylko "prace remontowe" serwera? Nic nie wiadomo...
-
Oznacza to, że będzie podstawiony nowy pucz ;)
-
No i bomba :). Bardzo jestem ciekaw nowej kariery i ostrzę sobie na nią zęby oraz nowych widoków (mam nadzieje też, że będą działały szybciej). Czyli już dziś potestujemy. Tak z innej beczki, przez weekend trochę latałem w RoFa i korzystałem ze swojego TH Warthoga jako joya. Jednak do tego sima nie bardzo się nadaje. Trzeba będzie wyciągnąć "starego" Logitecha z pod lady z FF.
-
Jeśli ktoś nie zauważył, to patch już jest, ponad 600MB.
-
Dokładnie 641Mb. Tak jak podają lepiej też zrobić sobie backup symulatorka.
http://riseofflight.com/Forum/viewtopic.php?t=20189 : nowe opcje graficzne. Zasysam !
To jest super temat:
2. Objects Visibility - The object draw distance affects ALL objects other than trees. This means that Airplanes, Buildings, Vehicles, Balloons and their associated effects such as Flak are drawn much further out. At maximum draw distance Objects are drawn at 8500m. Their draw distance is no longer connected to the FOV setting. This is what you have asked for and we have tried to deliver. We have found in testing that if you can already run ROF successfully you should be able to run 100% Draw Distance with little or no impact on game performance.
Już nie trzeba będzie przybliżać widoku by zobaczyć więcej.
Wreszcie , wreszcie:
4. Super Sampling - was an experiment to find a simple way to decrease the “shimmer” some complain about. It does just that, but it is has a huge performance penalty and should only be attempted by those with powerful systems. Our Super Sampling is option runs at 2X setting and even that crushes most systems. Sorry, but this is not a magical solution and your mileage may vary.
Chomika dać im za to! :icon_chomik-w-tasmiea_274:
btw. z shimmeringiem doskonale sobie radzi opcja filtrowania morfologicznego w ATI, wygląda tak samo jak Super - samp., a działa o niebo lepiej w RoF na korzyść Morph.
Tutaj jest przykład u mnie w pełnej rozdzielczości RoF z włączonym tym filtrowaniem Morph: http://img822.imageshack.us/img822/5343/201165164721.jpg
(http://img822.imageshack.us/img822/5343/201165164721.jpg)
Szybko się ściągnęło.
-
Idzie bardzo szybko. Albo mało ludzi ciągnie, albo mają dobre serwery i łącza...
-
Polecam grę odpalić z nowym Super samplingiem wbudowanym w nowy Manager :D ale nie zmieniać sobie AA i Anizo (znaczy oba na maksa).
-
Instalacja bezproblemowa. Przejrzenie opcji - wszystko OK. Potem pod górkę - pierwszy lot offline bez zarzutu, pierwsze wejście online serwer Syndicate i zawieszenie po minucie/dwóch lotu. Drugie wejście bez takiej awarii, ale z charczącym dźwiękiem nad linią frontu i przycięciami. Musiałem coś zrobić, więc 2 godziny później następne wejście online, dla bezpieczeństwa zejście z ustawień landscape Medium do Low, serwer Harlequin i wszystko super - żadnych problemów. Widoczność obiektów rzeczywiście poprawiona w dużych zoom'ach, hura. Czasami z daleka widać jakiegoś bladego-szarego-pojedynczego pixela wrogiej maszyny, aż się prosi poświęcić ładny widok i estetykę na rzecz lepszej SA i zmniejszyć rozdzielczość...
-
Ktoś już bawił się w nową kampanię? Nie bardzo mam czas, jak wrażenia? Misje są bardziej fabularne i faktycznie latając na Airco nie spotkamy D.VII ?
-
Oczywiście, problem z samolotami usunięto już w 1.18. Tutaj masz bardzo dokładnie zrobioną wymianę sprzętu przez daną eskadrę na przestrzeni lat, o ile oczywiście konkretny samolot jest już w simie.
Przede wszystkim to bardzo rozbudowano główną mapę. Pojawiło się na niej około 250 nowych miast i miasteczek (w 1.20 pojawią się one na mapie "M") oraz dostawiono sporo obozów, stanowisk OPL, itd. Teraz naprawdę trzeba się dwa razy zastanowić zanim się poleci za przeciwnikiem na jego stronę frontu i do tego na niskim pułapie.
Lata się 1-3 razy dziennie, w zależności od sytuacji kadrowej. Przychodzą do nas uzupełnienia oraz nowe samoloty.
Generalnie, fajnie że się lata od września 1916 do listopada 1918, no i tego latania jest naprawdę dużo.
-
Pominięto jednak info o jesieni, czyli tych nowych tekstur w tym patchu nie ma ?
-
Oczywiście że są :) Podobnie jak efekt porannej mgły :) Wystarczy ustawić np. 6:30 rano w quick mission i odpalić jesienną mapę.
-
Te 600+ MB patcha chyba się z niczego nie biorą... Trochę waży ta jesień...
-
Jesień na szybko można sobie sprawdzić w Quick Mission.
No i fajnie. Jestem zadowolony. Ba, ręka mi coś idzie dziwnie w kierunku portfela w celu zakupu lunetek, gadżetów i 14.B2 :E Dziwna jakaś ta ręka...
Widzicie, pomarudziłem na brak kampanii i...już za "chwilę" się patch pojawił :P To co, iść marudzić do działu Kłody? :E
-
Tak na szybko zainstalowałem, odpaliłem.
Breguet 14 jest śliczny a te dwie polewaczki z tył zabójcze.
Kampania jest ale jeszcze nie zagłębiałem się w jej meandry (choć to dziwne bo tak długo na to czekałem).
Spadek wydajności też jest i wgrywa się znacznie dłużej niż kiedyś...
Mam prośbę czy YoYo a może ktoś inny życzliwy mógłby wytłumaczyć jak się obsługuje kamerę, aparat i radio w Breguet 14.
Ogólnie cud miód orzeszki....
-
Ja sobie wrzuciłem SuperSampling to wydajność o połowę spadłą ale winszuję twórcom za dopieszczenie tytułu.
-
Spadek wydajności też jest i wgrywa się znacznie dłużej niż kiedyś...
Niestety, prawda Ci to. Do tego doszły u mnie jakieś losowe zwieszki na serwerze Helle(...). I charczenie dźwięku, i zaciachy. Co ciekawe na PulfFiction i serwerze SYN nie było żadnych problemów. Dokonałem serii działań wyprzedzających kategorii voodoo, jak otworzenie komputera i jego odkurzenie (o rany!), wyjęcie od lat nieużywanej karty TV i odsunięcie wszystkich innych z dala od karty grafiki. Plus landscape na LOW i mniej AA i AF. Nadal działa, nadal wszystko podobnie wygląda, może pomoże? :D Upgrade komputera to dopiero na Gwiazdkę...
-
Hmm, super-uber-sampling przetestowałem na Quick Mission 3 vs 3. Z wyłączonymi antyaliasingiem i anizotropią.
Wygląda ładnie...chyba tak samo, jak wysokie wartości w/w. Nie ma prawie w ogóle 'shimmeringu' na horyzoncie.
Wydajność na raczej staruszku (nV 275GTX@zegary fabrycznie podbite na ponad 700MHz/1500MHz, stery przedostatnie w dziedzinie nowości) spada o parędziesiąt %, tj. do okolic 2X fps.
-
Mam prośbę czy YoYo a może ktoś inny życzliwy mógłby wytłumaczyć jak się obsługuje kamerę, aparat i radio w Breguet 14.
To czy w ogóle będziesz mógł skorzystać z tego wyposażenia zależy tylko od misji. Nie ma osobnych widoków, klawiszologii itp. dla radia czy aparatu. Po prostu musisz je mieć na pokładzie gdy wykonujesz odpowiednio oskryptowaną misję.
W misjach naprowadzania artylerii masz na mapie w rejonie gdzie sztab spodziewa się celów siatkę, taką jak w grze w statki. Zadanie polega na znalezieniu celu i zorientowaniu się na podstawie elementów krajobrazu, w którym kwadracie siatki się on znajduje. Potem za pomocą opcji w menu dostępnym po kliknięciu prawym przyciskiem myszy (tam gdzie masz rozkazy dla skrzydłowych, opcje, itd.) dajesz sygnał artylerzystom, gdzie mają strzelać i podziwiasz efekty ;). Całkiem fajna zabawa. Jeśli masz DFW, to taka misja jest już dostępna. Jeśli tylko B14, to chyba tylko w kampanii.
Misji zwiadowczych jeszcze nie dostałem niestety.
-
Wielkie dzięki brzmi super...
-
No polatałem trochę B XIV i jestem zachwycony. Wrażenie robi idealne oddanie wielkości samolotu.
Prowadzi się lżej niż taka Gotha ale wyraźnie czuć że to nie lekki myśliwiec i fikołków na nim się nie zrobi..
Jesień na kolana mnie nie powaliła (ma kolega rację te pomarańczowe drzewka są dość monotonne) ale też przestraszony waszymi opisami spadku wydajności zszedłem bardzo z ustawieniami grafiki...
P.S. Panowie jak otworzyć w B XIV te drzwi w podłodze aby namierzyć cel do bombardowania?
I rozumiem że te klapy do lądowania się obsługują same?
-
Klapy? Tam są klapy? Nie widziałem nigdzie przycików/osi do klap...
A co do drzewek - większym bajerem jest to, że płynnie wyłaniają się z masy plamy lasu w oddali, im bliżej jesteśmy, tym lepiej/dokładniej wygląda... Rewelacja!
-
No albo ja ślepy albo coś zwisa jednak z dolnych płatów co przy większych prędkościach ładnie ustawia się do poziomu...
To ja te drzwiczki do bombardowania w podłodze otworzyć??? Już znalazłem otwiera się - N
-
Breguet ma automatyczne klapy, które się wysuwają poniżej 115 km/h.
Jeszcze jedna uwaga Panowie! Breguet 14 (oraz Nieuporty 11, 17 i 28 z field modami) mają specyficzny prędkościomierz, który może być mylący na początku. Otóż wskazuje on rzeczywistą prędkość (TAS) skalibrowaną na 2000 metrów n.pm (wewnętrzna, biała skala) oraz 4000 metrów (zewnętrzna, duża, pomarańczowa skala). To jest lekkie utrudnienie dla osób rzucających bomby z altu, bo celownik ustawiamy w IAS. Ale tak dla ułatwienia, jeżeli będzie się bombić z 2000 metrów i leci się na pełnej mocy przy pogodzie bezwietrznej trzeba ustawić około 150-155 IAS na celowniku (podczas gdy prędkościomierz wskaże nam wtedy mniej więcej 170 km/h TAS na wewnętrznej skali skalibrowanej na 2000m.) Jeżeli lecimy np. pod wiatr o sile 4m/s trzeba na celowniku odjąć 15 km/h IAS i ustawić wtedy 140 IAS. Dziś, lecąc na Vintage Mission Event na Syndicate przeprowadzaliśmy w cztery Breguety nalot na cel. Będąc na alcie około 2200m i lecąc z wiatrem 4m/s ustawiliśmy 170IAS na celowniku i zanotowaliśmy nakrycie celu.
-
Breguet ma automatyczne klapy, które się wysuwają poniżej 115 km/h.
W RoF klapy otwierają się poniżej 90km/h IAS.