Forum Miłośników Symulatorów Lotniczych
Hangar => IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover/Desert Wings – Tobruk/Blitz Edition => Wątek zaczęty przez: rutkov w Kwietnia 04, 2011, 13:53:40
-
Poradnik how to start :)
http://www.youtube.com/watch?v=hK06c2OxWYY&feature=player_embedded#at=31 (http://www.youtube.com/watch?v=hK06c2OxWYY&feature=player_embedded#at=31)
-
Średnio ten pan zorientowany ;)
-
Ważne, że wytłumaczył :) .
Nie chcę zakładać nowego wątku.
Tutaj poradnik jak wystartować Spitem:
http://www.youtube.com/watch?v=vPRex60HGec
Oraz dla Tiger-Moth:
http://www.youtube.com/watch?v=2aLAstkRn5M&feature=related
Może należałoby zmienić nazwę wątku na Poradniki How to start? ;)
-
Cofnąłem się w czasie 4 lata (1.21 Gigawatt !)...
http://www.youtube.com/watch?v=vEjHOaIpuYY (http://www.youtube.com/watch?v=vEjHOaIpuYY)
Emil w il2:CoD nie ma połowy tego :008:
-
Niezłe, pomyśleć, że było to już 4 lata temu.
Tak czy inaczej, w CoD jest już postęp, jednak do tego co jest na filmiku jeszcze całe lata świetlne.
-
Ogólnie warto jednak prowadzić osobne dyskusje. Samolotów jest kilka właściwie jako flyable, a każdy ma nieco inne charakterystyki i wymogi.
Polecam: http://www.2gvsap.org/flea/OP2GvSAPINST_3710.1B.pdf (chociaż to zbiór checkilist ogólny, ale jest też 109 tka).
Uczę się nowego CME dla Emila 3. Niezła zabawa. Co ciekawe zauważyłem, że jeśli jest automatyczne zarządzanie silnikiem nie widać płomieni z rur. Jeśli już sterujesz - są różne w zależności od konfiguracji rpm i ata.