Forum Miłośników Symulatorów Lotniczych

Hangar => IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover/Desert Wings – Tobruk/Blitz Edition => Wątek zaczęty przez: rutkov w Kwietnia 04, 2011, 13:53:40

Tytuł: Startujemy Bf 109 - tutorial
Wiadomość wysłana przez: rutkov w Kwietnia 04, 2011, 13:53:40
Poradnik how to start :)
http://www.youtube.com/watch?v=hK06c2OxWYY&feature=player_embedded#at=31 (http://www.youtube.com/watch?v=hK06c2OxWYY&feature=player_embedded#at=31)
Tytuł: Odp: Startujemy Me-109 - tutorial
Wiadomość wysłana przez: Bucic w Kwietnia 04, 2011, 21:40:57
Średnio ten pan zorientowany ;)
Tytuł: Odp: Startujemy Me-109 - tutorial
Wiadomość wysłana przez: Dziobas w Kwietnia 04, 2011, 21:48:58
Ważne, że wytłumaczył :) .

Nie chcę zakładać nowego wątku.
Tutaj poradnik jak wystartować Spitem:

http://www.youtube.com/watch?v=vPRex60HGec

Oraz dla Tiger-Moth:
http://www.youtube.com/watch?v=2aLAstkRn5M&feature=related

Może należałoby zmienić nazwę wątku na Poradniki How to start? ;)
Tytuł: Odp: Startujemy Me-109 - tutorial
Wiadomość wysłana przez: Sundowner w Kwietnia 06, 2011, 19:38:24
Cofnąłem się w czasie 4 lata (1.21 Gigawatt !)...

http://www.youtube.com/watch?v=vEjHOaIpuYY (http://www.youtube.com/watch?v=vEjHOaIpuYY)

Emil w il2:CoD nie ma połowy tego  :008:
Tytuł: Odp: Startujemy Bf 109 - tutorial
Wiadomość wysłana przez: Dziobas w Kwietnia 06, 2011, 22:23:46
Niezłe, pomyśleć, że było to już 4 lata temu.
Tak czy inaczej, w CoD jest już postęp, jednak do tego co jest na filmiku jeszcze całe lata świetlne.
Tytuł: Odp: Startujemy Bf 109 - tutorial
Wiadomość wysłana przez: YoYo w Kwietnia 22, 2012, 13:21:38
Ogólnie warto jednak prowadzić osobne dyskusje. Samolotów jest kilka właściwie jako flyable, a każdy ma nieco inne charakterystyki i wymogi.

Polecam: http://www.2gvsap.org/flea/OP2GvSAPINST_3710.1B.pdf (chociaż to zbiór checkilist ogólny, ale jest też 109 tka).

Uczę się nowego CME dla Emila 3. Niezła zabawa. Co ciekawe zauważyłem, że jeśli jest automatyczne zarządzanie silnikiem nie widać płomieni z rur. Jeśli już sterujesz - są różne w zależności od konfiguracji rpm i ata.