Forum Miłośników Symulatorów Lotniczych
Hangar => Rise of Flight/Flying Circus (Volume I/II/III/IV) => Wątek zaczęty przez: YoYo w Czerwca 18, 2011, 00:30:10
-
http://riseofflight.com/Blogs/default.aspx
No i wychodzi że kolejny patchyk w dorodze, a także Bristol F2.B :
(http://riseofflight.com/SharedResources/Blog/posts/bristol/2.jpg)
W pre-order 10.99$.
-
Ładny. I fajna jest historia strzelca pokładowego Bristola z największą ilością zestrzeleń... Oby nowy patch dodał samolot i cudeńka, a nie zmacerował wydajności. Już po ostatnim zszedłem z ostatnimi ustawieniami, oprócz tekstur i shaderów, na low...
-
Fajnie będzie co zestrzeliwać:)
-
Z opisu wynika, że łatka może pojawić się nawet jeszcze w czerwcu wraz z paroma zmianami w ustawieniach w RoF.
-
I tego się najbardziej boję... ROF to teraz dla mnie "pierwszy wybór", do czasu wydania UP 3.0. Tak, jak mam teraz, to widok jest za razem bardzo dobry a nic się nie klatkuje i całość działa bardzo płynnie...
A ten Bristol dziwnie wygląda, z dolnymi skrzydłami nie wyrastającymi z kadłuba. Ciekawa sprawa. No i 2 sprzężone km'y z tyłu, znów trzeba się bać :)
-
A ten Bristol dziwnie wygląda, z dolnymi skrzydłami nie wyrastającymi z kadłuba.
Latająca parówa :D.
-
Fajnie będzie co zestrzeliwać:)
Z tym zestrzeliwaniem to bym uważał.
To jednak samolot myśliwski a 2 km'y z tyłu wymagają trochę uwagi i zastanowienia :)
-
Śliczny. Jeden z najładniejszych szmatolotów.
-
http://www.youtube.com/watch?v=wyFuZuleVc4&feature=player_embedded
Brisfit na tubce od neoqb
-
Piękny, ale ej, moment - on ma czterołopatowe śmigło... Myślałem, że taki układ jest zarezerwowany do silników o większych mocach...
-
Dwa różne silniki, dwa różne śmigła. Trzeba czytać co do nas piszą w zapowiedziach ;)
So, we will introduce the aircraft with two engine models available – the Falcon II and Falcon III. The design was versatile and the engine was installed under a hood, so it was not always easy to tell them apart and both were present in the RAF at various times. So, we have decided to install different propellers on each engine which was seen in the field during the war. The Falcon II will receive a 2-bladed propeller and the Falcon III will have a 4-bladed propeller.
-
Dwa różne silniki, dwa różne śmigła. Trzeba czytać co do nas piszą w zapowiedziach ;)
Warto zauważyć, że w/z z w/w;) dostajemy w cenie jednego DWA samoloty (podobnie jak z Albatrosem d.II)
Hm, przynajmniej tak uzasadniał Jason wyższą cenę tego preorderu.
Btw. kalkulatorek porównawczy osiągów maszyn: http://www.virtual-air.nl/
-
Warto zauważyć, że w/z z w/w;) dostajemy w cenie jednego DWA samoloty (podobnie jak z Albatrosem d.II)
Dostajemy jeden samolot w dwóch wariantach. Każdy pretekst jest dobry żeby podnieść cenę, obyśmy nie dowiedzieli się przy następnym samolocie, że cena jest wyższa bo jest więcej skinów albo przyrządów w kokpicie. :)
-
albo przyrządów w kokpicie. :)
Już jest, bo ew. musisz je dokupić :D.
-
Śmiem stwierdzić że marudzicie - wszystkie myśliwce kupowałem po 2,99$
Na Gothe, DFW, Bredzia nie chciałem czekać i kupowałem preorder choć bombowce były ostatnio po 7$.
Minie jakiś czas i w promocji Bristola za 5$ pewnie będzie można kupić (choć ja zbieram kasę na Niemieckie maszyny).
Tak samo z kokpitami nie mam jakiegoś kosmicznego parcia aby je posiadać...
Minie trochę czasu kto ma kupić to kupi i jak będą po 1$ w promocji to sobie dokupię...
-
4 Lipca się zbliża :020: , ale Brisfita zrobię pre-order chyba wcześniej (dzisiaj/piątek).
-
4 Lipca się zbliża :020: , ale Brisfita zrobię pre-order chyba wcześniej (dzisiaj/piątek).
Czy ja dobrze rozumiem, że chcesz mi kupić Bristola na urodziny?
-
Już o tym rozmawialiśmy, nie jesteś pępkiem świata, to moja rola :118:
-
... nie jesteś pępkiem świata ...
Nie? :008:
-
Nie kupuję w przedsprzedażach, i też czekam na promocje... Niedługo będzie :)
-
Brisfit będzie chyba dzisiaj, bo panowie nam serwery wyłączyli. :)
-
No i jest 1.020 :002:
-
Czy tylko ja mam problem z bombardowaniem Bristolem? :121:
Skala prędkości celownika bombardiera jest w km/h czy w milach morskich (nie jest opisana)?
-
Z tym Bristolem to coś nie tak jest...
Jako przeciwnik jest ... cienki, mnie to akurat cieszy.
Strzelec AI jest śmieszny w porównaniu do np strzelca w DFW..
Jedyne groźne wydanie tego samolotu to Mazak+Nadczłowiek w duecie i tylko takiego będę się bać..:)
-
Strzelcy AI nie strzelają, jeśli samolot manewruje. A Bristol ma "myśliwskiego" pilota AI, więc manewruje dużo bardziej niż bombowce. Stąd w wersji AI jest faktycznie bardzo łatwym celem.
-
Znów lekki spadek wydajności w quick mission offline, 5 na 5 niedaleko miasta. Było lepiej. Boję się, że jeszcze parę patchy i nie będę miał z czego schodzić w dół w ustawieniach (*) Może to sprawa AI, bo w graniu online nie widzę zmian, wszystko działa jak poprzednio.
(*) przesadzam - gram na 1680×1050
-
"Problem" z RoF polega na tym, że produkt cały czas idzie z duchem czasu i się rozwija. Kiedy w wypadku innych gier mamy problem wymagań sprzętowych miedzy kolejnymi produktami, tutaj możemy doświadczać tego cały czas w jednym. Wzrost wymagań wraz z upływającym czasem jest więc naturalnym efektem ubocznym utrzymywania simu w świeżości, a przed nami są tylko kolejne bardziej drastyczne zmiany, jak porzucenie Dx9 i obsługa Dx10 i 11.
-
Nie no, chyba nie porzucą starych użytkowników z XP, będzie jakiś wrapper czy coś podobnego i DX9 będzie nadal chodził... Proszę mnie nie straszyć! ;)
-
Postępu nie zatrzymasz :)
-
Ja tylko od siebie dodam, że miałem okazję pobawić się tą grą na maksymalnych ustawieniach grafiki (bez Super Samplingu, bo to zabija wydajność). Pełen kosmos. Gra wygląda prześlicznie i kazacko. Nie wspominając już o wodzie. Jeżeli ktoś myśli, że w "Kłodzie" jest grafa (woda) na wysokim poziomie to zachęcam do obadania RoF. Jak dla mnie kawał solidnej roboty odwalonej przez autorów.
-
Ja tylko od siebie dodam, że miałem okazję pobawić się tą grą na maksymalnych ustawieniach grafiki (bez Super Samplingu, bo to zabija wydajność).
Najlepsze jest to, że te ustawienia są w zasięgu normalnego współczesnego komputera. Podkręcony quad core, przyzwoita karta graficzna (jedna) i jest płynne 50 fps wzwyż. Dla mnie RoF jest najlepiej działającym simem jaki mam na dysku.
-
(http://img691.imageshack.us/img691/5687/britsif.jpg)
Zamiast super samplingu, jak ktoś ma ATI jakąś mocniejszą, to polecam wygładzanie morfologiczne. Działa o wiele lepiej niż SS (fps), a wygląda tak samo.
-
(bez Super Samplingu, bo to zabija wydajność)
Fajnie że jest obsługiwany, ale Supersampling przez samą technikę działania jest bardzo wymagający - i im wyższa rozdzielczość na jakiej gramy, tym większe wymagania dotyczące, przede wszystkim pamięci karty graficznej. Problem z morfologicznym AA u ATi jest taki, że pracuje już z gotową, renderowaną klatką i przez to potrafi łączyć wszystkie możliwe minusy różnych technik wygładzania. Przykładowo w Supersamplingu, problematyczne mogą być drobne elementy o mocnym kontraście, jak np napisy, które po SSAA mogą być rozmyte, co niweluje się poprzez renderowanie ich po procesie SSAA. Przy Morfologicznym wygładzaniu ATi takiej możliwości nie ma. Póki co SSAA to najlepsza technologia pod względem jakości obrazu, ale nie wyobrażam sobie sprzętu, który miałby pociągnąć 4xSSAA przy zestawie z Tripple Head To Go w rozdzielczości 5760 x 1080 przy 60Hz... w końcu każda klatka wtedy renderowana ma 23040x4320 i wymaga coś koło 400MB zajmowanej pamięci buforu :karpik
-
Najlepsze jest to, że te ustawienia są w zasięgu normalnego współczesnego komputera. Podkręcony quad core, przyzwoita karta graficzna (jedna) i jest płynne 50 fps wzwyż. Dla mnie RoF jest najlepiej działającym simem jaki mam na dysku.
W moim wypadku to 2500k (lajtowo puszczony na 4,5Ghz) + 8GB + HD6870 i faktycznie można dowolnie ustawiać te suwaczki i zawsze jest dobrze. Nawet na mojej i7 poprzedniej generacji i HD4890 jest cacy.
Fajnie że jest obsługiwany, ale Supersampling przez samą technikę działania jest bardzo wymagający - i im wyższa rozdzielczość na jakiej gramy, tym większe wymagania dotyczące, przede wszystkim pamięci karty graficznej. Problem z morfologicznym AA u ATi jest taki, że pracuje już z gotową, renderowaną klatką i przez to potrafi łączyć wszystkie możliwe minusy różnych technik wygładzania. Przykładowo w Supersamplingu, problematyczne mogą być drobne elementy o mocnym kontraście, jak np napisy, które po SSAA mogą być rozmyte, co niweluje się poprzez renderowanie ich po procesie SSAA. Przy Morfologicznym wygładzaniu ATi takiej możliwości nie ma. Póki co SSAA to najlepsza technologia pod względem jakości obrazu, ale nie wyobrażam sobie sprzętu, który miałby pociągnąć 4xSSAA przy zestawie z Tripple Head To Go w rozdzielczości 5760 x 1080 przy 60Hz... w końcu każda klatka wtedy renderowana ma 23040x4320 i wymaga coś koło 400MB zajmowanej pamięci buforu :karpik
Ja tam nie mam spinki na takie rzeczy. Dla mnie to mogło by nie istnieć w sumie, ale jeżeli już jest to nie będę masochistą i nie ustawię sobie Super Samplingu żeby mieć i z 80 klatek robi się 12. Tym bardziej, że normalne wygładzania dają równie dobry efekt, więc walić to :D. Pakowanie się w 3xSLI/CF tylko dla zaznaczenia jednej opcji uważam za bezsens zwłaszcza, że kosztuje nas to parę tysiaków.
Także pod względem graficznym nic więcej nie wymagam i chciałbym żeby wszystkie tak działały ;).