Forum Miłośników Symulatorów Lotniczych
Hangar => MS Flight Simulator X/FSX: SE/Prepar3D/MS FS2020/MS FS2024 => Wątek zaczęty przez: Qbeesh w Lutego 25, 2012, 22:03:09
-
Znacie ten problem z wyświetlaniem gradientów czerni na monitorach LCD w FSX podczas lotów nocnych? Otóż nocą tekstury wyglądają jakby leciały w 256 kolorów co najmniej. Posiadam Szajsunga 2043nwx i latam w scenerii ORBX w Australii. Jest na to jakiś sposób? lubię nocne loty ale w tak się nie da. No jest brzydko. W paru tematach na forach simowych temat się przewija, ale nie znalazłem nic jak temu zaradzić oprócz powrotu do CRT, czego sobie szczerze mówiąc teraz nie wyobrażam, choć bardzo CRTeki cenię.
-
U mnie jest dokładnie tak samo. Niestety, nie mam pojęcia, czy można coś z tym zrobić. :015:
-
Grać na telewizorze plazmowym. ;-)
-
Albo porządny LCD na konkretnej matrycy PVA, MVA, lub IPS, z 8bitami na kanał koloru, lub więcej (a nie 6 jak większość obecnie).
Innymi słowy monitor dla grafika... jak moja ukochana 19" Belinea :118:
(http://www.rockpapershotgun.com/images/12/feb/dithering.jpg)
-
Sun,
W monitorach stworzonych dla grafików problemem jest czas reakcji - na tych których grałem za La7 pozostawał ślad jak po oleju z przestrzelonej miski olejowej.
Po prostu LCD zawsze będzie miało problem z gradientami szarości - wynika to z podświetlenia, niezależnie od źródła (świetlówka czy LED) czy też umiejscowienia źródła światła (krawędziowe czy całościowe). Sam miałem PVA (19' Sony) i to nie było to. Jeżeli ktoś dziś oczekuje że noc ma być nocą (nie tylko w grach ale w filmach) to tylko PDP lub czekać aż 20' OLED stanieje poniżej ceny auta segmentu B.