Forum Miłośników Symulatorów Lotniczych

Lotnisko => Lotnictwo wojskowe z epoki II Wojny Światowej => Wątek zaczęty przez: Loku w Marca 27, 2012, 10:04:42

Tytuł: Maksymalne obroty silnika na wysokości 1000 i 2000 metrów - błąd?
Wiadomość wysłana przez: Loku w Marca 27, 2012, 10:04:42
(http://img820.imageshack.us/img820/761/pwstabliczka.jpg)

To nie jest zdjęcie oryginalnej tabliczki tylko rysunek i chyba jest z błędem,_chodzi o obroty maksymalne silnika w stosunku do prędkości lotu na wysokości 1000 i 2000m,_są za niskie.

Wysokość    Obroty maks/podróż      Szybkość maks/podróż
0m                 2000/1700                       201/172
1000m            1350/1700                       196/178
2000m            1450/1800                       180/145
3000m            1850/1800                       183/157

Wg.mnie powinno być 1950/1700 może błąd wziął się z błędnego odczytania oryginału,_jeśli takowy istniał._Ktoś ma jakiś pomysł?.
Tytuł: Odp: Maksymalne obroty silnika na wysokości 1000 i 2000 metrów - błąd?
Wiadomość wysłana przez: Gizmo w Marca 27, 2012, 16:03:53
Przypuszczalnie ktoś, kto przerysowywał oryginał zamienił ze sobą wartości obrotów dla mocy maksymalnej i podróżnej na wysokościach 1000, 2000 i 3000 m, gdyż logicznie rzecz biorąc obroty  maksymalne powinne być wyższe od podróżnych ;).
Tytuł: Odp: Maksymalne obroty silnika na wysokości 1000 i 2000 metrów - błąd?
Wiadomość wysłana przez: adrien w Czerwca 13, 2012, 13:03:58
Też mi się tak wydaje..