Forum Miłośników Symulatorów Lotniczych
Hangar => Digital Combat Simulator World (DCS World) => TF-51D/P-51D Mustang => Wątek zaczęty przez: some1 w Kwietnia 29, 2012, 20:44:11
-
Ten sam sposób sprzedaży co przy A-10C. Płacimy i otrzymujemy dostęp do wersji "beta".
http://forums.eagle.ru/showthread.php?t=87391
Instrukcja obsługi dostępna online
http://forums.eagle.ru/showpost.php?p=1442486&postcount=4
-
40 dolarów żeby polatać Mustangiem nad Gruzją... brzmi jak folder lipnego biura podróży.
-
Jak to było, lepiej jeść biały chleb nad Morzem Czarnym niż czarny nad Morzem Białym. :021:
-
40 dolarów, ale za to kokpit jest. :020:
-
Ano jest :021:
Ja sobie jednak zaczekam na wydanie pełnej wersji... najlepiej jeszcze w jakiejś okazjonalnej promocji.
-
DCS zaczyna przypominać Call of Duty, podejrzewam, że Nevada też pójdzię za 40 dolców, a niedługo patche będą płatne.
-
Ano jest :021:
Ja sobie jednak zaczekam na wydanie pełnej wersji... najlepiej jeszcze w jakiejś okazjonalnej promocji.
Popieram! Też tak zrobię. Jest na czym latać obecnie, a pewnie niedługo będzie jakaś letnia/wakacyjna promocja i za pół ceny się zakupi Mustanga.
Mam tylko nadzieję, że nie wymyślą jakiegoś specjalnego bonusa dla nabywców wersji beta Mustanga? Coś w stylu dodatku w postaci Nevady - kto kupił Mustanga w wersji beta, dostanie później bonusik ....
Pozdrawiam
-
A gdzie kampania ja się pytam?
W tej cenie mamy pełnego BS II, A10C jako model, kampanię, misje, szkolenia itp. Odp. jest raczej prosta - tutaj kampanii nie będzie, bo niby z czym i gdzie?
Sądziłem, że to będzie za jakieś 20 $ maksymalnie, ale 40? Chyba ED naprawdę pogrzało z Mustangiem nad Gruzją i blokami w stylu PRL w tej cenie.
(co to Challenge Campaign - coś a la time trial z TOH?)
-
Jest tam jakieś "challenge campaign", co to jest nie wiem, bo włączyłem wczoraj tylko na chwilę przed snem.
Z ciekawostek, mamy teraz jedną aplikację "DCS: World" na którą instaluje się Mustanga jako dodatkowy addon. Skąd my to znamy? ;)
Jest w niej też miejsce na Ka-50 i A-10, na razie zablokowane, oraz flyable Su-25T z FC2. A poza tym to ładny Mustang w znanej nam wszystkim okolicy.
-
Na screenach widzę, że jest wymodelowany pilot, wrzuć z nim screeniki, coś jak w BS II ? To akurat mi się podoba.
-
A ja muszę przyznać, że to jest pierwszy krok ED który mnie się podoba. Integracja jest pierwszym krokiem w dobrą stronę. Su-25T to miły gest, choć większość z nas już za niego zapłaciła, kilka razy. :D
Mustang to tylko taka maszyna jaką miał być Su-26 w kłodzie, raczej ciekawostka, choć kosztowna. Teraz niech zintegrują Black Sharka i A-10, wydadzą Nevadę i porządne SDK do maszyn i terenu, to się community rozbuja.
I uważam, że z momentem obrotowym od śmigła mocno przesadzili.
-
Ja chyba poczekam na Kucyka II... albo na LO III, po co płacić 4x za to samo? ;-)
-
Na YT jest kilka filmów:
http://www.youtube.com/watch?v=fFYRKKffkF8
http://www.youtube.com/watch?v=yVQIZX0bdzg
http://www.youtube.com/watch?v=lcmmYPx0Jjo
-
Ja się trochę łamię, pomedytuję jeszcze czy mam czas na Mustanga, chociaż nigdy nie pałałem miłością do tej maszyny, za bardzo opatrzona i reklamowana, chociaż samolot w sam sobie jest bardzo ładny i ma fajną linię. Wciąż tylko nie wiem co miałbym nim robić w serii DCS i raczej to taki produkt, by sobie poklikać w VC, polatać z A-B i może spuścić jakąś bombkę na blok z wielkiej płyty po drodze. Po miesiącu może być, że się zapomni o tym tytule.
-
Napiszę tylko tyle - samolot zachowuje się jak gumowa zabawka wrzucona do wanny.
-
Przeglądając forum dokopałem się do postu Wagsa dokumentującego status prac oraz co ma jeszcze status "WIP": http://forums.eagle.ru/showthread.php?t=87410
-
Możesz to rozwinąć....? Wiesz, nie każdy regularnie siedzi w wannie z kaczuszką. Ja np nie wiem jak to jest, mam mgliste wspomnienia sprzed jakiś 30 lat :-).
Tak rzecze,
Zaratustra
-
To znaczy, że siły aerodynamiczne, ani tarcia - nie działają na samolot na ziemi. Próba startu z wyłączonym "autorudder" kończy się tym, że samolot sunie bokiem do momentu w którym sobie przypomni, że przecież nie może. Na ziemi zachowuje się to jak amatorski dodatek do FSa.
-
Próba startu z wyłączonym "autorudder" kończy się tym, że samolot sunie bokiem do momentu w którym sobie przypomni, że przecież nie może. Na ziemi zachowuje się to jak amatorski dodatek do FSa.
Ty zmień lepiej krajobraz na inny z zimowego ;D , a może jakiś złośliwiec rozlał olej?
-
Wiosna, 21°C, bez wiatru, czyste niebo, betonowy pas w Sochi. :121:
-
Prawdę mówiąc pojedynczy samolot w ślepym zaułku Gruzji i Krymu za 40 usd, to drogo, na ten przykład w sklepie RoFa można mieć za to sporo dóbr lub kilka samolotów... Ja zawsze łykałem jak młody pelikan wszystko od ED, chyba jednak czas żeby inni ciągnęli pałeczkę. Nie lubię defetyzmu, ale 40 baksów.... za kolejne mydleni oczu "modułowością" i "integracyjnością"... :(. Ciekawi mnie tylko jeszcze jak to się ma do produkcji A2A, pomijając oczywisty fakt strzelania, które i tak jest bez sensu w kucyku nad Krymem?
Tako rzecze,
Zaratustra
-
Podzielam entuzjazm kolegów. Należy się karniaczek dla ED. Cena jest ciut bezczelna patrząc na resztę modułów.
-
Udało się komuś załadować rakiety i bomby? Nie pojawiają się ani w instant mission, ani podpięte w edytorze.
Mój główny zarzut w kierunku ED to bezczelność moderatorów. Takiej bandy buców ze świecą szukać.
-
Udało się komuś załadować rakiety i bomby? Nie pojawiają się ani w instant mission, ani podpięte w edytorze.
"All features are not yet included" <- to chyba to.
LOL: już się zaczyna mieszanie z samolotami w DCS -
(http://simhq.com/forum/files/usergals/2012/04/full-1029-33342-screen_120430_072509.jpg)
Jakby ktoś nie rozpoznał to tam z przodu to Jak-40.
-
"All features are not yet included"
Bomby i rakiety są podwieszone, ale są niewidoczne. Known issue. ;)
-
Podpinam się po opiniami kolegów, chociaż pewnie i tak później kupię. Ogólnie wszelkie sugestie na forum ED, że jak dają mustanga, to 40 dolców za sam samolot, bez kampanii itd, to za dużo, kończą się oburzeniem tych dwóch naczelnych klakierów od beta testów (Nate i ten drugi pożal się Boziu tester - jak mnie wkurzą to im podeślę screena z lewitującym A-10 ze schowanym podwoziem, bo ten bug wciąż jest). Zawsze znajdzie się jeszcze kilku matołów, co powiedzą, że za ten poziom detalu to darmo.
Jeden plus, że modułowość wyjdzie bankowo na dobre. Po pierwsze mamy DCS World i Ropucha za darmo, ale chyba poziom detalu jest z FC2. Natomiast po małej wymianie zdań, Nate zapodał tego pica: http://i45.tinypic.com/2njxbiv.jpg
Jak widać jest potencjał, ale nie chce mi się już z nimi dyskutować, bo krew mnie zalewa jak czytam jak powinienem grać, żeby dobrze bawić według ich standardów i że FSX to i tamto. Jak dobrze pójdzie to w tym tygodniu przyjdzie paka z hardware'em i wreszcie uda mi się w miarę płynnie pograć w Świniaka, więc jakieś tam kucyki i inne średnio mnie już emocjonują (nowy pucz do Iłka zamiata, więc na brak zadymy w Mustanga nie ma co narzekać). Poza tym za 2 tygodnie Diabolo i będzie można na trochę odpocząć od tematu symulacji, zwłaszcza, że koledzy z pracy narzucą presję levelowania. :)
Mam jeszcze tylko pytanko do Suna - dobry człowieku, rzuć nieco światła na działanie silnika, poprawili coś z płynnością, czy dalej to samo co w ostatnich 2 łatach do A-10?
-
Nie wiem jak sprawa wygląda w A-10. Nie mam żadnego innego produktu DCS ani FC2, więc nie mam jak porównać, powiem tylko, że mi przycina przy eksplozjach :121:
-
Po następnym puczu Ka-50 i A-10C będą zintegrowane z DCS: World.
http://forums.eagle.ru/showpost.php?p=1444379&postcount=2
-
Czy w DCS i w mustangu jest jakiś smugacz? Tak się zastanawiam jakby wyglądały akrobacje zespołowe na tym simie?
-
Po dniu testowania - jeżeli oceniać rzeczy, które jeszcze nie zostały zrobione, przez pryzmat tego jak zrobiono rzeczy już gotowe, to ten Mustang to taka zabaweczka. Chcesz postrzelać z Mustanga - może być. Chcesz polatać Mustangiem - poczekaj na coś innego do innego sima.
Brakuje dopieszczenia, wiele rzeczy jest zrobionych po łebkach, widać, że niektórych analogowych systemów i przyrządów ED albo nie rozumie, bądź nie są zainteresowani wiernym ich odwzorowaniem. A szkoda, bo przecież to w nich jest smaczek tych starych samolotów.
ED są dumni z dźwięku... nie wiem czemu, ten Merlin brzmi jak wykastrowany Lycoming z Cessny. Spitfire i P-40 A2A do FSX, czy "zpuczowany" CloD nieporównywalnie lepiej oddają brzmienie potężnych 12-cylidrów żądzy zniszczenia.
-
Zabawna sprawa, bo w końcu ED wzorowało swoją symulację na prawdziwej maszynie, do której mają dostęp - wychodzi mega fail.
Sun, może napisz u nich na forum, że kiepsko - klakierom by się ciśnienie podniosło, hehe.
-
Nie, dzięki, nie zaglądam tam już od 2007 i dobrze mi z tym ;)
Mieć dostęp do maszyny, a ją poprawnie odwzorować to dwie różne sprawy.
Np:
- Przyrządy pokładowe zasilane systemem próżniowym mają dość ciekawą specyfikę działania - w DCS te przyrządy działają jak elektryczne.
- Przy elektryce, generator nie zasili instalacji w prąd jeżeli nie osiągnie konkretnego zakresu obrotów - w DCS działa bo silnik spala paliwo i jego przełącznik jest w pozycji włączonej.
- Czemu za każdym razem gdy odpalam silnik muszę uruchomić dodatkową pompę, przecież gaźnik jest już zalany paliwem po ostatnim uruchomieniu ?
- Czemu w manualu chcą bym zalał silnik paliwem kiedy olej nie jest rozprowadzony po ścianach cylindra ? Niby tak jest zapisane w oryginalnym manualu, ale nikt tak nie robi od czasów Normandii, bo wcześniej silnikiem kręciła obsługa naziemna, a potem na to już czasu ani rąk nie było. Na szczęście prawidłowa procedura też działa, ale nie ma żadnych konsekwencji zalania nienasmarowanych cylindrów paliwem i próby jego detonacji.
Wibracji, chłodzenia itp jeszcze nie ma, ale jak się pojawią, to i o nich zapewne będzie można niejedno napisać.
-
Coż DCS nie jest doskonały, już w Kamowie było tak, że przy odpalaniu/gaszeniu silnika i systemów, można było iść na skróty i nie było konsekwencji. Cóż pozostaje liczyć, że coś poprawią, w końcu to beta. Pobieram to cudo właśnie, to sobie chociaż obczaję jak wygląda kwestia engine'u. Na Ropuchu się nie znam zbytnio, ale coś napiszę jak oblatam.
-
Na niektorych screenach widze pomaranczowe opony? W co wjechal kucyk?
-
Brak tekstur(y) :004:
-
Jest pierwszy, mały patch. Lista poprawek krótka, ale ściągać trzeba całe 5GB. http://forums.eagle.ru/showthread.php?t=87870
-
Ciekawe kiedy się za AI wezmą, bo obecna traktuje Mustanga jak MiGa 29 i ma w nosie ograniczenia tego płatowca ;)
-
Czy w DCS i w mustangu jest jakiś smugacz? Tak się zastanawiam jakby wyglądały akrobacje zespołowe na tym simie?
Jeżeli nic się pod tym względem od czasu FC1 nie zmieniło, to zapewne można edytować plik z uzbrojeniem i dać możliwość podwieszenia kolorowych smugaczy w miejscu podwieszenia rakiet HVAR (10 punktów), tak chyba zrobili chłopaki z APAsq, żeby mieć smugacz na węźle centralnego zrzucanego zbiornika w MiGach.
PS.
- Czemu w manualu chcą bym zalał silnik paliwem kiedy olej nie jest rozprowadzony po ścianach cylindra ? Niby tak jest zapisane w oryginalnym manualu, ale nikt tak nie robi od czasów Normandii, bo wcześniej silnikiem kręciła obsługa naziemna, a potem na to już czasu ani rąk nie było. Na szczęście prawidłowa procedura też działa, ale nie ma żadnych konsekwencji zalania nienasmarowanych cylindrów paliwem i próby jego detonacji.
Z oryginalnego, ale późnego manuala, do wszystkich mustangów serii "delta" (IV):
(http://dl.dropbox.com/u/41767723/Pictures/primer51.gif)
No, w końcu się dokopałem do podręcznika z 1952 roku, w którym są wszystkie zmiany i opisane wszystkie warianty tych maszyn od napędzanych Packardem -3, po -9A. To co jest w DCS, to albo późny -3, albo wczesny -7... tak czy inaczej podana przez ED procedura jest błędna i co jakiś czas powinna kończyć sie pożarem ;)
-
External Bearcata ale interior z bety P-51 : https://www.facebook.com/media/set/?set=a.10150890293598708.481064.100717473707&type=1
(https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/558563_10150890294128708_344199178_n.jpg)
-
A myślałem, że po obwieszczeniu światu info about DCS MiG 21 ten temat zdechnie, a tu patrz niespodzianka. :021:
-
Heh, już w LO były inne externale z kabinami od stockowych maszyn. Może komuś kto lata akrobacje to się przyda, ale dla mnie osobiście...
(http://a3.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/485204_3667724369408_1163778066_33498498_1021046191_n.jpg)
-
Resztę mogą przecież dorobić. Fajna sprawa, nie ma zbytnio gier z Bearcatem, nawet mod do Iłka jest w powijakach.
-
Resztę mogą przecież dorobić. Fajna sprawa, nie ma zbytnio gier z Bearcatem, nawet mod do Iłka jest w powijakach.
Serio? Przecież kabina, awionika i symulacja to z 90% pracy nad maszyną. Machnąć external jest bardzo łatwo.
-
Bearcat jak Bearcat, ale jak już coś robili ze śmigłem to mogli A-1 Skyraidera zamiast Kucyka. Zawsze marzył mi się symulator z tą maszyną. Oczywiście w innym teatrze niż Kaukaz :d.
-
Serio? Przecież kabina, awionika i symulacja to z 90% pracy nad maszyną. Machnąć external jest bardzo łatwo.
Jasne, że tak. Przecież nie mówię, że w tym tygodniu to zrobią. :) Poczekamy zobaczymy, może coś tego wyjdzie.
-
Patrzę sobie po forum ED i ludziska wypuszczają masakryczne ilości skinów do tej maszynki.
No więc pytam się ja, kiedy ujrzymy to:
(http://www.bravobravoaviation.com/Prints/P-51%20Mustang/P-51D/Print%20GM-185%20-%20UK,%20Mustang%20IV,%20KM112,%20S-Ldr%20Witold%20Lokuciewski,%20No%20303%20Squadron.jpg)
-
Czy cos w ogole z tym P-51 sie zmenia? Czy tez ED polecialo sobie w niezle w jajo z tym tytulem? To juz z A-10 liczac od daty oficjalnej bety do premiery to byl krotszy okres, a bet chyba z 6 lub 7 w tym czasie, tutaj nie wiem czy bylo wiecej niz 2. Czyzby poza gadaniem co to nie bedzie i w ogole co to sie nie szykuje z calym DCS wszyscy sie tam urlopuja?
-
Pewnie pracują w pocie czoła nad Newadą, jak zwykle.