Forum Miłośników Symulatorów Lotniczych

Hangar => IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover/Desert Wings – Tobruk/Blitz Edition => Wątek zaczęty przez: VB_TAG_yello w Lutego 13, 2013, 09:25:58

Tytuł: Bf-109 E-1 - obsługa taktyka itd.
Wiadomość wysłana przez: VB_TAG_yello w Lutego 13, 2013, 09:25:58
Poleciałem ja sobie wczoraj dwa razy. Tak się zdarzyło, że dwa razy pogonił mnie spit i dwa razy dogonił. Tak ma być czy trzeba jakieś czary robić, żeby uciec? Gaz miałem 100%, obroty regulowałem skokiem śmigła tak, żeby nie przekroczyć 2500. Boosta nie ruszałem, bo nawet jeszcze nie wiem jak  ;D
PS
O dziwo ta gra zaczęła działać. Co prawda u mnie bez cieni, ale zawsze...
Tytuł: Odp: Bf-109 E-1 - obsługa taktyka itd.
Wiadomość wysłana przez: YoYo w Lutego 13, 2013, 15:49:03
Nie powinien dogonić, kwestia obsługi propa i chłodnic. To wszystko wpływa na prędkość, ale nie wiem czy ostatni patch trochę nie namieszał w tym temacie. Poprzednio robiłeś ze Spitem I i II co chcesz pod względem wznoszenia, czy prędkości.
Tytuł: Odp: Bf-109 E-1 - obsługa taktyka itd.
Wiadomość wysłana przez: leszek660 w Lutego 14, 2013, 15:03:58

     Generalnie jeśli odległość jest odpowiednia a spit nie schodzi z przewagą energii to Bf obojętne której wersji z zamkniętymi chłodnicami
 powinien bez problemu zwiać.
    Ja latam Hurkiem to mi i tak uciekają. :) Nie wiem jak jest z wersjami spitów na  benzynę 100 okt. te mają dodatkową moc to na krótkim dystansie
mogą namieszać.
Tytuł: Odp: Bf-109 E-1 - obsługa taktyka itd.
Wiadomość wysłana przez: kolliber w Kwietnia 12, 2015, 21:55:26
Jeżeli to ma być symulator z prawdziwego zdarzenia to żaden Bf 109 nie ucieknie przed spitem,_różnica max prędkości w locie poziomym wynosi około 20km/h na korzyść Spitfire,_jedyne ratunek dla niemiaszka to wywołanie ujemnych przeciążeń lub ucieczka na dużą wysokość gdzie silniki z bezpośrednim wtryskiem paliwa do cylindrów mają większą wydajność! Pozdro.