Forum Miłośników Symulatorów Lotniczych
Hangar => Digital Combat Simulator World (DCS World) => UH-1H Huey => Wątek zaczęty przez: YoYo w Maja 10, 2013, 00:55:40
-
Tak jakoś sobie myślę, skoro już nie można online latać w kilka osób na jednym (może w przyszłości), to w sumie czemu nie zrobili strzelców w drzwiach jako działające A.I'ki? Czyli faktycznie reagujących na przeciwne cele naziemne np. po otwarciu drzwi? Byłaby to fajna opcja, że AI w naszym śmiglaku samo strzela, zwłaszcza, że my bylibyśmy zajęci orbitowaniem.
-
A nie robią nic w tym kierunku? Jak ustawisz siebie jako strzelca i klikniesz prawym przyciskiem myszy pojawia się czerwony znacznik, jak klikniesz nastepnie lewym to głos z kokpitu mowi, że nie ma tam żadnego celu. Może docelowo planują dodać działające AI.
-
Pracują.
Kwestia tego jak głęboko w temat wejdą zanim się zorientują, że wydali już wszystkie pieniądze i nie mają na Cobrę/Mi-8.
-
Jeśli coś się dzieje w tym temacie to zarąbiście :)!
Przydałby się jeszcze taki zestawik:
(http://img209.imageshack.us/img209/457/nighthawk120thahcrazorb.jpg)
Jeszcze lampion można odpuścić, ale minigan u strzelca why not? W ogóle mogli dać nieco większy wybór konfiguracyjny.
Także jakaś wersja z której wystają nosze, jakiś taki Mediv po prostu.
(http://www.dontgivvafuq.com/misc/pics/nam/uh1/uh-1_medivac_01.jpg)
- No i krótki, szturmowy Huey :) - ale tu już nowy model by musieli zrobić, w co raczej nie wierzę, że się zadzieje.
- Co też z opcją powieszania ładunków? Był jakiś nawet filmik jakiś czas temu, że dało się podwiesić skrzynię pod Hueya.
- Aaa, no i jakiś wskaźnik o opromieniowaniu, ale to już chyba byłby ukłon w stronę graczy, a nie realia.
-
Yoyo, ja Cię proszę, nie zaniżaj poziomu forum ;)
Jakie QRA realia ? DCS: Huey to maszyna z okresu 1988+ , a one w jednostkach liniowych wtedy wyglądały tak:
(https://dl.dropboxusercontent.com/u/41767723/Pictures/Huey/Just%20Cause/UH-1%20w%20ALQ-144ElSalvador.jpg)
Okablowane pod wyrzutniki flar/konfetti XM130, oślepiacz IR AN/ALQ-144, szyfrowanie radia KY-58, ostrzegacz o opromieniowaniu radarem AN/APR-39, nawigacja dopplerowska AN/ASN-128, radiowysokościomierz AN/APN-209...
-
Ja bym proponował jeszcze typową wersje "slick" czyli bez żadnych podwieszeń . Przydały by się improwizowane lądowiska dla śmiglaków w edytorze. Coś jak FARP tyle że może trochę mniejsze no i na trawie ale z oświetleniem i z literą H.
-
@Sun - te Gruzińskie Hueye kiedy były wyprodukowane, przecież nie po 1988? Raczej to stary UH-1H z demobilu US, a z czasem były może modernizowane do innego standardu, więc nie sądzę, że chcieli od razu dać model z czasów 1988+. Raczej chodzi o lata 70te, ale powinna być może dodatkowa wersja jakaś z bardziej współczesnym oprzyrządowaniem.
-
Yoyo, ostatni UH-1H został wyprodukowany w 1973 roku.
1988+ oznacza "stan wyposażenia" na taką datę, bo Belsimtek zrobił maszynę z kompozytowymi łopatami wirnika głównego, a te weszły do użytku właśnie w 1988 roku.
-
Co też z opcją powieszania ładunków? Był jakiś nawet filmik jakiś czas temu, że dało się podwiesić skrzynię pod Hueya.
Ka-50 też ma hak. Więc nie tylko jedna maszyna w DCS ma w rzeczywistości możliwość podwieszania jakiegoś ustrojstwa na haku.
W DCS by się mogło coś takiego przydać. Jakby np. stacjonarne działko AAA ZU-23-2 można było podwiesić i przemieścić.
Zaopatrywanie pojazdów na froncie przez podwieszane skrzynie też by miało sens.
-
Ogólnie, przydałby się też taki bajzel :woot: .
(http://i176.photobucket.com/albums/w177/ultrasauros/VNAFGunship-nicedoorgun-1.jpg)
-
A tak w ogóle gdzie jest kurz przy niskim przelocie nad terenem, tak jak było w Ka-50? Tego nie ma bo to beta, a będzie?
Ktoś coś wie, bo to spore niedopatrzenie w sumie.
Przykład:
(http://yoyosims.pl/sites/default/files/Obrazki/DCSWorld/DCS_World_Su-25T_52.jpg)
Przydałyby się też nowe figurki w środku jeśli lecimy zapakowani w żołnierzy.
-
Kurzu nie ma, bo nie każdy ma najnowszego PCta ;)
Ja mam problemy z lądowaniem Ka-50 przez kurz (niskie FPSy), jakbym miał hueya, to bym nigdy nie wylądował ;)
A tak na serio to powinna być opcja wyłączenia kurzu. Tak by było najlepiej.
Ja bym proponował jeszcze typową wersje "slick" czyli bez żadnych podwieszeń . Przydały by się improwizowane lądowiska dla śmiglaków w edytorze. Coś jak FARP tyle że może trochę mniejsze no i na trawie ale z oświetleniem i z literą H.
Niezły pomysł. W DCS farpy wyglądają bardzo nieciekawie. Jakby tylko było coś jak w Enemy Engaged, to by było ciekawiej.
Dodatkowo oświetlenie FARPa mogło by być kontrolowane przez radio, to by była ciekawa opcja.
-
Jeszcze jakby te FARPY działały (repair, rearm, fuel).
-
Wersja ze zdemontowanymi drzwiami pilotów w wersji uzbrojonej lub slick też by ciekawie wyglądała.
Co do minigunów to myślę że z czasem może się doczekamy ..... tego i paru innych wymienionych rzeczy.
Wierze że nie zmarnują dobrego startu jaki w mojej opinii miał Uh-1.
-
Jeszcze jakby te FARPY działały (repair, rearm, fuel).
Mówisz masz, nowy update ponoć dodał ten ficzer.
-
Mówisz masz, nowy update ponoć dodał ten ficzer.
Wczoraj testowałem i nieco średnio (repair), ale możliwe, że jeszcze obok muszą być następujące pojazdy: http://forums.eagle.ru/showpost.php?p=1386492&postcount=5
-
O ile dobrze kojarzę, to w A-10 muszą być jakieś tam pojazdy w pobliżu, żeby działało, więc pewnie tutaj tak samo. Poza tym - beta. :)
-
Beta i Soon to dwa najczęściej używane słowa przez devsów - Ever. Może to faktycznie kwestia bryczki obok*.
*Tylko co do Repair - to nie mam tutaj żadnego wozu, więc to powinno działać chyba bez. Oczywiście od razu musiałem na coś trafić co nie działa. 8)
-
FARP jest mechaniką TFC/ED, nie Belsimteka, więc mówienie o becie tutaj nie ma racji bytu, bo DCS w becie nie jest.
-
Ja tam myślę, że ogólnie od wielu lat to cała seria to niekończąca się beta, coś poprawią, dwie inne rzeczy się popsują i tak w koło Macieju ;).
-
O ile dobrze kojarzę, to w A-10 muszą być jakieś tam pojazdy w pobliżu, żeby działało, więc pewnie tutaj tak samo. Poza tym - beta. :)
A-10 nie może korzystać z FARPów. DOL też nie został wymodelowany (testowałem kilka wersji temu, ale nic się ponoć nie zmieniło od tamtego czasu).
A pojazdy muszą być, są konieczne aby FARP poprawnie działał.
Musisz mieć pojazdy od komunikacji, paliwa, GPU, uzbrojenia i repaira chyba też.
*Tylko co do Repair - to nie mam tutaj żadnego wozu, więc to powinno działać chyba bez. Oczywiście od razu musiałem na coś trafić co nie działa. 8)
Od tego to chyba był namiot (FARP tent). Przynajmniej tak gdzieś pisali.
-
A-10 nie może korzystać z FARPów.
No wiadomo, ale chodziło mi o to, że na lotnisku tez musisz mieć pojazdy, żeby się przezbrajać i naprawiać.
-
PS. naprawa na FARP działa. Musi się wyłączyć się silnik w całości i nie obracać wirnik :).
-
Jest zapowiedź kilku nowych rzeczy i zmian nad którymi pracują. Za pewne rzeczy możemy podziękować sundownerowi. ;)
http://forums.eagle.ru/showthread.php?t=109961
(http://forums.eagle.ru/attachment.php?attachmentid=84741&d=1373675519)
(http://forums.eagle.ru/attachment.php?attachmentid=84742&d=1373675618)
(http://forums.eagle.ru/attachment.php?attachmentid=84744&d=1373675829)
-
Jeszcze nigdzie nie widziałem tak umieszczonego wyrzutnika M130. Na UH-1 umieszczało się je za pylonem uzbrojenia - jeden (lewy) skierowany ku górze - załadowany konfetti, drugi (prawy) skierowany w dół - z flarami.
Najbliżej tego co widzimy na screenie to rozwiązanie włoskie - ale u nich flary są odpalane w dół - do przodu:
(https://dl.dropboxusercontent.com/u/41767723/Pictures/Huey/Modern%20Hueys/4636335981_1bb70670c0_o.jpg)
http://forums.eagle.ru/attachment.php?attachmentid=84741&d=1373675519
Tak swoją droga to Belsimtek mógłby przestać sie bawić w twórczość własną i zamiast wydziwiać, po prostu trzymać się dokumentacji. Tutaj prawdziwy celownik M60:
(https://dl.dropboxusercontent.com/u/41767723/Pictures/Huey/Mk40%20FFAR/7ztxb.jpeg) (https://dl.dropboxusercontent.com/u/41767723/Pictures/Huey/Mk40%20FFAR/7ztxb.jpeg)
-
Tak, coś tutaj nam wisi pod sufitem :).
(http://i.imgur.com/8DgH5tM.jpg)
Niestety nie jest kolimowany (jeszcze), a do tego dalej jest widoczny ten "udawany", ale i tak krok do przodu.