Forum Miłośników Symulatorów Lotniczych
Hangar => MS Flight Simulator X/FSX: SE/Prepar3D/MS FS2020/MS FS2024 => Wątek zaczęty przez: YoYo w Stycznia 28, 2014, 09:10:58
-
No, wreszcie ktoś się zabrał za F-4 i do tego, model jest już na ukończeniu (zdaje się jeszcze systemy, animacje, manual - chociaż, pewnie część już z tego jest robiona/zrobiona).
(https://scontent-a-fra.xx.fbcdn.net/hphotos-frc3/1501535_680229902021388_736786619_o.jpg)
(https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/1504306_680228968688148_1093391383_o.jpg)
Kabina także gotowa:
http://milviz.com/work/F-4WSF/F4E_interior.swf
Tfuuu, dwie! :D
Chociaż przypomnę też innego screena z 2009:
(http://www.a2asimulations.com/wingsofpower/f4/forum_picts/f4_in_dev_2.jpg)
-
Jest już screen kabinki pod FS:
https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/t31/1614518_680681755309536_1994907984_o.jpg
-
OOO, człowiek wypatruje F-100, a tu tak zza chmury wyskakuje Phantom. Oby to nie był kolejny "duch" ;)
W oczekiwaniu polecam stare imperialistyczne kino akcji.
Dwóch kumpli, dwóch rywali, dwa samoloty (F-4 vs F-5)... i jedno niebo nad Nevadą. 8)
(http://ia.media-imdb.com/images/M/MV5BMTI5OTYxMDM4Ml5BMl5BanBnXkFtZTcwMTkyNDAyMQ@@._V1_SY317_CR4,0,214,317_.jpg)
-
Jest już screen kabinki pod FS:
https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/t31/1614518_680681755309536_1994907984_o.jpg
Woah... Jak się A2A bierze za takiego klasyka, to co mi pozostaje...
(http://www.quickmeme.com/img/f1/f1d0340975617a8edfb1c3cc42bb37b16600d6e24dbf632ec00128e80e20770c.jpg)
Jak dotąd nie żałowałem wykupienia całości ich hangaru* to i pewnie teraz też bedzie cacy :)
*No dobrze Cessnę olałem :)
Milvitz - oby było tak fajne jak P38
-
Na Phantoma od A2A będziesz musiał jeszcze parę lat poczekać. Obecnie na deskach mają Pipera PA-28. Jeśli kiedyś wezmą się na serio za jety to pierwszy i tak będzie F-104 - info z sierpnia tamtego roku (http://a2asimulations.com/forum/viewtopic.php?f=23&t=18425&start=210).
-
Kabinka już przezroczysta, kurde, zaczyna mi się mocno podobać!
(http://farm4.staticflickr.com/3802/12254407406_a725ac6056_o.jpg)
-
Klimatyczny:
(https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc1/t31/1782348_703463369698041_608211539_o.png)
-
Jest już pre order: http://milviz.com/fs/item.php?id=F-4E jakiejś wersji TEST PILOT (zdaje się to inna nazwa na betę). Link do modelu w ciągu 72h jakoś tak.
Na tę chwilę promocja - 40$, potem 55$. Docelowo ma wyjść update z TacPackiem ale nie wiem czy płatny, czy free.
-
Kto ma tego F-4? Jak go oceniacie? FPS niezle przy takiej maszynie ale w sumie po premierze dalej bug na bugu, do tego slabo z dokumentacja.
-
Yoyo phantom fajna sprawa. W porownaniu do Justflight Tornada to niebo, a ziemia. Tornado powoduje u mnie ctd z memory, a phantom nie. Fps jest spoko i spadku nie zauwazylem. Dokumentacja slaba albo opisane po lebkach albo scan manuala w slabej jakosci. Ogolnie jestem zadowolony, a jak znam Milviz to chlopaki naprawia bledy. Co do Tornado to ciezka sprawa ale zobaczymy co Justflight zdziala.
-
Video promujące model:
https://www.youtube.com/watch?v=JTpLdYqOFHU .
-
Yoyo phantom fajna sprawa. W porownaniu do Justflight Tornada to niebo, a ziemia. Tornado powoduje u mnie ctd z memory, a phantom nie. Fps jest spoko i spadku nie zauwazylem. Dokumentacja slaba albo opisane po lebkach albo scan manuala w slabej jakosci. Ogolnie jestem zadowolony, a jak znam Milviz to chlopaki naprawia bledy. Co do Tornado to ciezka sprawa ale zobaczymy co Justflight zdziala.
Sam sobie model jest cudny. Mam też F-4 oraz Tornado. Ten drugi systemowo jest lepszy, natomiast jest totalnie obecnie "nielatalny". Czy patch coś wniesie? Ciężko powiedzieć, ale optymistą nie jestem i ja mam w nim 19-24 fps w VC. Tornado jest skopany od samego początku zdaje się. MV Phantom wygląda świetnie, FPS prawie maks (ale co naście sekund jest na chwilę zjazd z fpsami z 50 do 7, na chwilę). Zdaje się jest tu naknocone z wielowątkowości, bo widzę co się dalej dzieje na procesach jak się wyjdzie z FSX po lataniu na F-4 (a w to ingeruje). Kolejna kwestia to systemy, a tutaj jednak jest ubogo. Nie działa radar, nie da się choćby zarządzać uzbrojeniem poza podwieszeniem i zdjęciem. Jest sporo pozytywów no ale oczekiwałem jednak tutaj tego wszystkiego więcej.
(http://i921.photobucket.com/albums/ad52/rafikst/F-4%20Phantom/MV_F-4_Phantom_19_zpsgwmxizsv.jpg~original)
(http://i921.photobucket.com/albums/ad52/rafikst/F-4%20Phantom/MV_F-4_Phantom_4_zpshqxvvvhs.jpg~original)
(http://i921.photobucket.com/albums/ad52/rafikst/F-4%20Phantom/MV_F-4_Phantom_20_zps63tbr1i7.jpg~original)
-
Też liczyłem na więcej. Myślałem że stopniem zaawansowania będzie bardziej zbliżony do "kocura" od Aerosoft.
Dlatego informacja o wydaniu była dla mnie zaskoczeniem.
Manual też trochę na odczepnego. Do instrukcji od T-38 nie ma porównania.
Mimo wszystko nie żałuję zakupu w przedsprzedaży. W końcu to Phantom. 8)
-
Kurcze szkoda, że go nawet w jakieś proste odrzucanie uzbrojenia nie wyposażyli, chociażby takie jak w aerosoftowym F-14 bez tack packa.
Biorąc pod uwagę ich F-15 E z 2012 gdzie można było zestrzeliwać samoloty, zrzucać bomby itd. to chyba słaby progres. Mam nadzieje, że przynajmniej latać pokojowo z fajną nawigacją będzie można. Ja ostatnio uwielbiam Miraga 2000 i te zabawy z wpisywaniem koordynatów geograficznych. Jeszcze synthetic runway w hudzie i przymykam oko na nieaktywne uzbrojenie. :)
Ps. jak wygląda w F-4 sprawa świateł do lądowania? Czy wyświetla się defaultowy trójkątny snop światła na pasie czy taki "lotusowy"?
-
@Waldek. W sumie w nocy jeszcze nie lądowałem więc nie wiem. Da się na pewno ustawić dwa rodzaje świateł.
Co do reszty - hmmm. Do Kocurka tutaj sporo brak. Jest jakieś z 40% tego co ma AC F-14A/B więc jeszcze długa droga przed nimi. Kwestia taka, czy specjalnie to olali (bo i tak ma wyjść TacPack upgrade, więc znów by trzeba wymodelować wszystko od nowa), czy po prostu w planach nic już tutaj ma się nie zadziać. Beta skończona, kasa zebrana. Model dla mnie jest dalej w fazie bety i to na jakieś 70%, nawet mam AIM-9 i 7 jakieś brązowe. W modelu brak też tool tipów w kabinach. Jest też sporo przełączników, które nic nie dają, właśnie tak jakby chcieli to zrobić ale do tej pory to się nie zadziało. Graficznie wygląda fajnie, fps prawie maks, no i fakt plus 50% kudosów dla respektu za to, że to Phantom.
Ps. doszedł ktoś jak skręcać? Mam wciąż zablokowane przednie kolo (NWS). Przydałby się jakiś manual do pełnego startupa. W instrukcji jest tylko uruchamianie silników z baterii i tyle. MV wydał też video instrukcję na ustawianie tego przedpotopowego GPS (INS): https://www.youtube.com/watch?v=eHDi-RXT8AI
-
Dobra mam, NWS jest pod wajchą między nogami. Można go ustawić na przycisku z zewnętrznego ACM.
-
Phantom dostał nową łatkę (a w zasadzie cały installer, link jest na Forum MV Support dla F-4E - chwilowy gratis całości - FSX/P3D/). Naprawiono ważniejsze błędy, chociaż pojawiły się nowe ;>.
-
Nowa łatka w drodze, wnęka dla M61A1 oraz dojdą też klocki.
-
Recenzja Phantoma w drodze jak ktoś się zastanawia może się wstrzymać z zakupem I poczytać ; ).
-
(http://yoyosims.pl/sites/default/files/Obrazki/FSX/phantom%20ii/f4emvmain.jpg)
Heloł,
tekst o F-4E dodany, jak ktoś ma czas albo długo pije kawę (oj długaśny ;) ) to zapraszam.
-
Wersja "S & J" już wkrótce (rozszerzanie do pakietu E). Zwróćcie uwagę na sposób podczepiania do katapulty :). Dostaniemy tutaj też nowy VC z przodu i z tyłu.
(http://images69.fotosik.pl/1198/24196b299b119f0c.jpg)
(http://images70.fotosik.pl/1197/30071872e588259c.jpg)
(http://images69.fotosik.pl/1198/6ecbb33d0b81bc3b.jpg)
-
F4 S/J wydany!
Miałem nie brać i nie wytrzymałem. :P
-
Wyszedł TacPack do F-4e.
Niestety u mnie crash. Czekam na odpowiedź od supportu. :(
-
Cześć Piloci, mam problem z F4E Phantom II od Milviza z TacPackiem. Otóż drań jeden jest strasznie niestabilny w locie, cierpi na utraty trymowania albo niemożliwie trudne do ustabilizowania wahania podłużne - czytaj: podbija nos do góry i za Chiny ludowe go nie opuścisz. Jest prawie niemożliwy do wytrymowania, o jakimkolwiek precyzyjnym utrzymywaniu parametrów do zrzutu bomb nie mówiąc. Przy starcie znosi go na lewo lub prawo i bardzo trudno przeciwdziałać tej tendencji, nawet jeśli nie ma crosswindu.
Problemy są nie tylko z dynamiką lotu. Niezależnie w którym z czterech trybów prowadzę zrzut bomb (DT,DL,L) pudłuję haniebnie i prezenty lądują albo pięćdziesiąt metrów za, albo przed celem. Wszystko robię według instrukcji. A jakby tego było mało, wczoraj raz tak znikąd bomby nie chciały się zrzucić, mimo że wszystkie warunki były spełnione.
Mam też problemy z hamulcem postojowym. Zwolnienie go wymaga walenia po klawisz"." jak szalony.
To świetna maszyna, ale do jasnej ciasnej, niech mi ktoś pomoże!
Instrukcja zamieszczona przez MV nie pomaga WOGÓLE bo albo nie ma żadnych szczegółowych informacji, jedynie guzikologia co wcisnąć, albo wręcz przeciwnie - NATOPS zalewa nas arcyużytecznymi informacjami takimi jak detale budowy systemu tlenowego albo fotela wyrzucanego, za to o uzbrojeniu nie ma w nim ani słowa. Za dokumentację - pała
-
Ciężko powiedzieć, tam systemów jest sporo, czy SAS masz włączone? Czy na pewno też nie lecisz na autopilocie? Takie zachowanie bardziej wskazuje, że coś awionicznie nie działa jak powinno.
Kolejna kwestia to sposób instalacji - zawsze jako admin, antywirus off, warto też wykluczyć MVAMS i całego FSX/P3D z szukania wirusów, dziwnych zachowań.
-
Dzięki za zrobienie porządku w temacie. Problemy ze stabilnością - no cóż, taka jego specyfika. Uczę się i już lata coraz lepiej :D Tylko jaka jest dla niego Vref? Zwykle na podejściu wychodzę w okolicach 200kts - to chyba dużo za dużo nawet jak na samolot typu "tryumf ciągu nad aerodynamiką"
Co do bomb, to zauważyłem, że da się je zrzucić tylko w trybie "DIRECT" (ręczna depresja celownika według tabel). W trybach "DIVE TOSS", "DIVE LAYDOWN" i "LAYDOWN" prezenty nie spadną choćby nie wiem co. Jakbym chciał ręcznie nastawiać depresję celownika to latałbym F-80 (bo nawet F-86 miał jakiśtam automat bombardowania) a nie Phantomem. Trybu "OFFSET" oraz "TGT FIND" (podejście do celu z użyciem radiotechnicznego systemu bliskiej nawigacji TACAN) nie próbowałem, ale podejrzewam, że byłoby tak samo. Wygląda jakby jakiś perfidny skórkowaniec rozciął akurat jeden kabelek łączący przelicznik z automatycznym spustem bomb - wszystko działa, przelicznik pracuje (wnioskuje po dyrektywnym wskaźniku lotu, który sensownie wskazuje kurs do celu) tylko bombsztale nie lecą :(
Hamulec - no cóż, to chyba nierozwiązywalny problem. Załatwiłem sobie te maszynkę, bo nie mogę się doczekać F4E Belsimteka do DCS. Mam jednak nadzieje że BST sprawi się lepiej niż Milviz który ma talent do wypuszczania niedokończonych produktów.
EDIT: Dodam, że do niedawna bomby szły. Dopiero wczoraj przestały.