Forum Miłośników Symulatorów Lotniczych
Hangar => Digital Combat Simulator World (DCS World) => C-101 Aviojet => Wątek zaczęty przez: LMP w Czerwca 09, 2014, 11:41:47
-
Pojawił się na forum ED nowy twórca dodatków - AvioDev. Samolot nad którym pracują może nie jest super interesujący, ale na plus trzeba im policzyć, że mają już gotowy, latający model i działający cockpit :).
Zdjęcia i filmik:
http://forums.eagle.ru/showthread.php?t=125529
-
No to jeszcze TO http://fc07.deviantart.net/fs71/f/2010/313/4/8/short_skyvan_demotivational_by_denodon-d32ja10.jpg do kompletu i będzie gicior! ;)
Wygląda to na spełnienie marzeń.... bardziej autora pomysłu niż rzut na $$$ :032: .
Taki w sumie L-39.
-
Planowane uzbrojenie wersji szturmowej samolotu to:
http://forums.eagle.ru/showthread.php?p=2089326#post2089326
Internal bay:
* Laser designator
* Reconnaissance pod
* Countermeasures systems
* Single 30mm cannon complete with 130 rounds of ammunition
* Twin Browning M3 12.7mm machine gun with 440 rounds of ammunition
Under-wing hard-points:
* BR-250 bombs
* BR-125 bombs
* LAU-10 rocket launchers
* LAU-3A rocket launchers
* AGM-65 Maverick missiles
* AIM-9M Sidewinder
* Sea Eagle air-to-surface anti-ship missile
Czyli będzie z czego postrzelać.
-
Podali na forum ED linka do manuala: http://pl.scribd.com/doc/109214687/OT-1E-25-1-Manual-de-Vuelo-Aviones-de-la-Serie-E-25-C-101-EB-Aviojet-Mar-1981
Ten manual ma się jednak nijak do informacji o broni, pewnie jest od innej wersji maszyny bo nie ma tam ani jednego wyświetlacza co by mógł działać z TGP albo maverickami.
Jak wags to zobaczy (tem manual to pirat) to znowu narobi w portki ze strachu ;-)
-
Ten manual ma się jednak nijak do informacji o broni, pewnie jest od innej wersji maszyny bo nie ma tam ani jednego wyświetlacza co by mógł działać z TGP albo maverickami.
Wystarczy wskaźnik laserowy i możesz użyć wersję C lub E, wyświetlacz jest wtedy zbędny.
-
Musisz najpierw namierzyć ten laser, do tego chyba musisz mieć wyświetlacz.
Tutaj masz tajny filmik z DCSa pokazujący LMAVa https://www.youtube.com/watch?v=ET4xZ0TPdn8 (https://www.youtube.com/watch?v=ET4xZ0TPdn8)
A Wags prędziej popełni samobójstwo, niż pozwoli na wymodelowanie LMAVa.
-
A Wags prędziej popełni samobójstwo, niż pozwoli na wymodelowanie LMAVa.
Dałbyś już sobie spokój z takimi nieproduktywnymi wpisami. W komentarzach na blogu Combat Helo też cię poniosło.
-
Musisz najpierw namierzyć ten laser, do tego chyba musisz mieć wyświetlacz.
Chyba niekoniecznie trzeba mieć wyświetlacz ;-) Pytanie dla Ciebie za 1pkt. - jak np. Su-25 może strzelać np. Ch-25ML? Laser ma a wyświetlacza nie!
-
Bo Ch-25ML to nie maverick, ma inny interface, to zupełnie inny pocisk projektowany przez inną firmę.
Mavericki od początków miały wyświetlacze, przecież już do wczesnej wersji A wymagany był wyświetlacz.
Wersje laserowe są nowsze, produkowane w czasach gdy wyświetlacze były na porządku dziennym i nie było to nic nowego.
Ja podałem filmik (link) pokazujący jak ustawić kod, bez wyświetlacza raczej nie da się tego zrobić.
I do tego przecież napisali:
* Reconnaissance pod
Czyli jednak musi być wyświetlacz, bo jak niby taki zasobnik ma nie mieć wyświetlacza?
Dałbyś już sobie spokój z takimi nieproduktywnymi wpisami. W komentarzach na blogu Combat Helo też cię poniosło.
A czy Wags nie jest tutaj największą przeszkodą? Przecież LMAV to temat zabroniony na forum więc jakim cudem miał by być dozwolony w następnym produkcie?
-
Jeszcze raz przeczytam coś o LMavie w Twoim poście i masz serię po plecach. Ileż można?
-
Laser Maverick (AGM-65L/E2) features an enhanced laser seeker and new software that reduces the risk of collateral damage. It can use onboard, buddy and/or ground-based lasing to designate targets
http://raytheon.mediaroom.com/index.php?s=43&item=2159
Nosiciel nawet nie musi naprowadzać takiego pocisku.
Inna sprawa, że czytając wypowiedzi autorów na forum DCS, nie mają oni żadnych dokładniejszych informacji na temat systemów uzbrojenia tego samolotu. Podejście mają raczej luźne.
-
Tutaj akurat nosiciel będzie miał znacznik celu, więc to nie problem, chodziło mi o samą możliwość namierzenia celu. Jak wiadomo mavericki mają to do siebie że mają ten słynny wyświetlacz, to samo dotyczy targeting podów.
Czyli mamy napisane że będą gadżety do których powinienn być wyświetlacz, a samego wyświetlacza nie ma.
Może poprostu jeszcze nie zrobili? Albo sami już nie wiedzą co zrobią.
Ileż można?
To pytanie raczej do ED oraz ich partnerów. Ja tylko odpowiadam na posty. Nie ja jestem DEVem C-101 i nie ja wymysliłem że będzie mavericki nosić, nie ja też pierwszy zasugerowałem że będzie to wersja laserowa, to spyro to zasugerował.
Nie interesuje mnie co kto sugerował, Ty masz zakaz choćby wspominania o LMavach.
-
Mavericki od początków miały wyświetlacze, przecież już do wczesnej wersji A wymagany był wyświetlacz.
Ja podałem filmik (link) pokazujący jak ustawić kod, bez wyświetlacza raczej nie da się tego zrobić.
Maćku, po pierwsze to Maverick nigdy nie miał "wyświetlacza" jeśli już miał go jego nosiciel, bądźmy precyzyjni.
Po drugie: wyświetlacz był potrzebny nosicielowi jeśli wersja pocisku miała głowicę "telewizyjną" lub "podczerwoną" Przed odpaleniem pilot musiał mieć pewność że głowica prawidłowo przechwyciła wybrany cel. Dla wersji z głowicą "laserową" wyświetlacz nie jest niezbędny a zasada działania tej głowicy nie różni się wcale od tej na Ch-25ML czy np. bombach Paveway.
Po trzecie, kod lasera można np. zaprogramować przed lotem w systemie uzbrojenia nosiciela i "wyświetlacz" nie musi być do tego potrzebny, ba, pilot nawet nie musi znać kodu bo robią to technicy uzbrojenia.
I jeszcze jedno, Reconnaissance pod (np. DBS-110, KKR) to nie to samo co Targeting pod (np. SniperXR) - mylisz konia z żyrafą obrazowo pisząc. W przypadku C-101 Reconnaissance pod to może być baniak z kilkoma aparatami fotograficznymi na kliszę. Do sterowania takim zasobnikiem wystarczy przełącznik w kabinie (On/Off) Wyświetlacz, takźe w tym przypadku, nie jest niezbędny. Pilot leci sobie nad cel, włącza aparaty i wraca do bazy gdzie technicy wyjmują kliszę z aparatów, wywołują ją i robią odbitki.
-
Aparaty na kliszę w DCS? Niby jak by to w DCS miało działać? Może tak jak w GTA:SA :evil: Czyli kolejne narzędzie do screenshootów ;D Swoją drogą nawet całkiem niezły pomysł. Trochę jak najmniej stosowane podwieszenie w F4AF zwane low alt camera.
W przypadku LMAVa też jednak się przyda pewność, że głowica namierzyła cel. Nie wiem, czy kiedykolwiek w jakiejś maszynie stosowano jakąkolwiek wersję mavericka bez wyświetlacza.
-
Vought A-7 w trybie boresight.
-
W realu A-10 chyba nie używa wersji "E"................. Ciekawe jak tu wygląda "wyświetlacz"? http://www.aeroflight.co.uk/waf/yugo/pics/J-22%20ORAO.jpg
-
Stosuje się wersję E2 czy jak to się tam nazywa, ale w innej wersji SUITE.
Ale my tu gadamy o jakichś wyświetlaczach i innych cudach techniki, a przecież na tych screenach nie ma nawet HUDa.
Czyli jakim cudem niby ma ten pilot kierować te karabiny M3 i działko 30mm? Przecież to działko ma o wiele za mało amunicji aby się wsztrzelać w cel i jeszcze go wykończyć bez HUDa. Niby jak będzie kierować tym znacznikiem jak nie ma nawet HUDa? Nie ma to jak znacznik laserowy z błędem do 10nm ;)
Już bardziej sensowne by było podwieszenie AMRAAMów do P-51D który nie ma radaru ;)
Nie interesuje mnie co kto sugerował, Ty masz zakaz choćby wspominania o LMavach.
Nie przesadzaj Mekki. Te LMAVy działają na Ciebię jak płachta na byka. Jeden temat 1,5 roku temu to za dużo? I tak przecież o zwykłych MAVach tematów było jeszcze więcej i jakoś nikt nie został wrogiem publicznym nr 1.
-
W temacie, który podlinkowałem w pierwszym poście, jest wyraźnie napisane, że w planach są dwie wersje (EB i CC) oraz że większość screenów pochodzi z wersji EB. Zamiast kpić sobie, poczytaj trochę o projekcie.
-
Nie kpię sobie, rzeczywiście będą dwie wersje i pierwszą jest wersja szkolno-treningowa.
Dziwi mnie jednak, że nie napisali tego w pierwszym poście na forum ED, przecież to bardzo ważna informacja.
-
Screeny z prób flight directora:
http://forums.eagle.ru/showthread.php?p=2108680#post2108680
-
Już na EDGE:
(http://forums.eagle.ru/attachment.php?attachmentid=100935&d=1405211453)
(http://forums.eagle.ru/attachment.php?attachmentid=100936&d=1405211453)
Ale tak na marginesie - bo wciąż na tych screenach z Dorą, Sabre itp. piłują mapkę z Gruzją - czy w EDGE będzie tak samo wykonana fatalnie siatka terenu? Trójkąty zamiast gór?
-
Jedną z zapowiadanych funkcjonalności edge jest "Higher resolution ground terrain mesh", więc zakładam, że przełoży się to także na "realistyczne" góry. Nie ma co jednak liczyć na takie zmiany na aktualnej mapie.
-
Screeny (WIP) cockpitów obu wersji:
http://forums.eagle.ru/showpost.php?p=2233118&postcount=37
Obie wersje (EB i CC) będą sprzedawane razem, jako jeden produkt. EB przechodzi w tej chwili testy ED, a CC wkrótce dołączy.
-
Wygląda to znacznie lepiej niż ten Hawk.
-
Beta ma wyjść 15-tego stycznia:
http://forums.eagle.ru/showthread.php?p=2277652#post2277652
-
Model lotu będzie póki co uproszczony. W sumie Flaming Cliffs też przechodzi podobną ewolucję ;)
-
30 minutowy filmik w języku niemieckim:
https://www.youtube.com/watch?v=uIerjmD_56s
-
Premiera przesunięta na 16 stycznia.
http://forums.eagle.ru/showpost.php?p=2291085&postcount=231
-
Już można kupić betę, czyli model treningowy bez uzbrojenia, które wejdzie w pełnej wersji :-)
-
U widzę że pełna cena to będzie 60 baksów bez centa. Ceny szybują w górę, no ale to w sumie będą dwa samoloty.
Na forum działa zawijanie wierszy. Nie trzeba bawić się w pisanie telegramu. Wystarczy napisać jedno zdanie zaczynające się wielką literą, a kończące kropką. Mazak.
-
U widzę że pełna cena to będzie 60 baksów bez centa. Ceny szybują w górę, no ale
to w sumie będą dwa samoloty.
Z ceną to pojechali. 60 baksów to można dać za ładą Sunię numerek 22, ale nie za Iskrę. Żadne dwa samoloty, równie dobrze mogą zrobić MiG-15 i MiG-15bis i to też miałoby hulać za 60$. Ja podziękuję, zresztą jak dziękowałem jak w sumie zobaczyłem już jego zapowiedź, ale może komuś pasować, nie mówię że może nie warto...
-
W kwestii ceny dodam jeszcze, że AvioDev zrezygnowało z wcześniejszego pomysłu by wzorem VEAO użytkownicy musieli dopłacić $10 żeby dostać EFM, kiedy ten będzie dostępny. Cena $59,99 (lub $41,99 w promocji, która obowiązywać ma do wydania wersji CC) obejmuje cały produkt, tzn. wersje EB, CC i EFM dla nich. Czy to drogo? Obecne $41,99 to mniej niż zapłaciłem za MiGa-21 czy Mi-8. Kilka miesięcy po wydaniu, znając ED, pewnie będzie solidna przecena. A fanboje chcący "wspierać producenta" niech sobie płacą 60 baksów :118:.
-
Fanboje kupią teraz za 40 ;)
Nie polatam dzisiaj, ale wizualnie prezentuje się całkiem dobrze, nie gorzej niż Sabre.
-
Może gdybym był Hiszpanem, to kupiłbym tego trainera, ale nie jestem, więc czekam na Tajfuna od VEAO (podobno w tym roku*) i Mirage F-1 od AvioDev. ;)
*
http://forums.eagle.ru/showpost.php?p=2292179&postcount=227
-
Ooo wydali już Albatrosa!
(http://forums.eagle.ru/attachment.php?attachmentid=111774&d=1421859441)
hihi
Ps.
Co do Iskry - no tu wiadomo, myślę, że każdy z nas by ją wziął od takiego Some1-a do DCS nawet i za 65 baksów :icon_smile:, kwestia po prostu jest taka, że ta CASA to jest jakieś niespełnione marzenie autora z jago dzieciństwa, przez co to jakiś mocno niszowy produkt (przynajmniej jak na moje), który był produkowany tylko na potrzeby Hiszpanii i to w miernych ilościach (nie mówiąc już, że na czas wejścia C-101 widać, że była to już przestarzała konstrukcja o kilka lat) i coś tam się przypadkiem jeszcze sprzedało do krajów z marną ilością $$$ w kasie państwowej. Tyle tylko, że to porównanie do TS-11 użyłem specjalnie, my byśmy się jaralai jak 15to letni dzieciak pod zamalowanym oknem damskiego prysznica z jednym odpryskiem farby, a pół świata by sobie myślało o co tu w ogóle kaman? Dodam, że takich projektów jest cała masa w simach, więc jest czym latać (ale oczywiście poza DCSem). Ostatnio Dino zrobił podobna maszynkę z tego samego okresu dla FSX'a i P3D za darmochę:
(http://2.bp.blogspot.com/-eUC247yzJ_s/VKk_Q0Hec2I/AAAAAAAAB5Q/PGHC3Db9eJs/s1600/Image2_hangar.jpg)
-
Nie ma co od razu skreślać tego produktu. Jeśli faktycznie wymodelowali, np. proces oblodzenia, to jeszcze tego nie było. Ja osobiście jakoś lubię takie iskro-podobne samolociki :evil:. Oczywiście już to mam :P.
Tako rzecze,
Zaratustra
-
Dla zainteresowanych. Mini recenzja u Bunyap'a: https://www.youtube.com/watch?v=0y0F3-1HbUk
-
Jaką rolę spełniać ma taki samolocik w DCS ? Będzie uzbrojony? Czy tylko czysto treningowy?
-
Ma wyjść wersja C-101CC która to będzie przenosić uzbrojenie: http://forums.eagle.ru/showthread.php?t=125623
Internal bay:
* Reconnaissance pod
* Single 30mm cannon complete with 130 rounds of ammunition
* Twin Browning M3 12.7mm machine gun with 440 rounds of ammunition
Under-wing hard-points:
* BR-250 bombs
* BR-125 bombs
* LAU-10 rocket launchers
* LAU-3A rocket launchers
* AIM-9M Sidewinder
* Sea Eagle air-to-surface anti-ship missile
-
Nie ma co od razu skreślać tego produktu. Jeśli faktycznie wymodelowali, np. proces oblodzenia, to jeszcze tego nie było. Ja osobiście jakoś lubię takie iskro-podobne samolociki :evil:. Oczywiście już to mam :P.
Tako rzecze,
Zaratustra
I co wymodelowali ten model oblodzenia?
-
Na razie nie miałem czasu polatać, tzn. nie aż tak, żeby coś mi się oblodziło. Natomiast trzeba przyznać, że model wizualnie, zarówno w środku jak i na zewnątrz jest zrobiony ze szczegółami. Model lotu przypomina Hawka, a porównując do jakiegoś darmowego samolotu, to najbliżej chyba mu do Su-25 w wersji bez uzbrojenia. Myślę, że miło będzie w nim robić drobne AGD. Natomiast jako powiew świeżości można potraktować kokpit, w którym np. dźwięk AOA jest terkotem. W sumie miła to odmiana do unifikacji sprzętu ZSRR czy USA. Może bym 60$ nie dał w tym momencie, ale te 42$ - dla konesera 8) - jest jeszcze go łyknięcia, zważywszy na brzydką pogodę :evil:.
Tako rzecze,
Zaratustra
-
Mógł by mi ktoś napisać jak schować podwozie ? Zastanawiam się czy ja mam problem z jakimś błędem czy po prostu nie umiem. :(
-
Nie mam go ,ale pewnie jakiś lock jest do przełączenia.
-
Mógł by mi ktoś napisać jak schować podwozie ? Zastanawiam się czy ja mam problem z jakimś błędem czy po prostu nie umie :(
Klawisze te są pod "Custom Controls".
-
Odnośnie podwozia - nie ma blokady, którą trzeba zdjąć, jak dla przykładu w MiGu-21. Po prostu ta beta ma jakieś problemy z klawiszologią. Jeśli masz problem z podwoziem lub klapami, to w ustawieniach wejdź w CUSTOMS i tam ustaw sobie Toggle Gears na np. G, albo inny klawisz i po wszystkim. Podobnie z klapami, o ile nie działają pod standardowym klawiszem.
Tako rzecze,
Zaratustra
-
Dzięki Boski ;)
-
Filmik: https://www.youtube.com/watch?x-yt-ts=1422503916&v=FqENtsz_kmg&x-yt-cl=85027636
-
Jak po wylądowaniu zatankować paliwo ?
-
Kupiłem na promocji. Wydaje mi się, że fajna zabawka dla takich totalnych zółtodziobów jak ja.
-
Klawisze te są pod "Custom Controls".
Panowie, w moim hangarze wylądował C-101. Gdzie znaleźć "Custom controls" - bo nigdzie tego nie widzę?
-
Panowie, w moim hangarze wylądował C-101. Gdzie znaleźć "Custom controls" - bo nigdzie tego nie widzę?
Bo nie ma tego :P
Szukaj albo pod All albo np pod System - tam jest GPU ( domyślnie Shift+P) oraz Gear domyślnie puste.
-
Wstydliwe pytanie. Jak uruchomić radio? Czy możecie też zalinkować jakiś poradnik do nawigacji ? Widziałem na YT poradnik do TACAN ale z tego co widzę tylko nieliczne lotniska go posiadają. Jak można inaczej nawigować ?
-
Cześć, czy Wy też tak macie, że usunęło Wam przypisany przycisk na joysticku, który odpowiada za hamulec kół (na klawiaturze klawisz "W")? Próbowałem go ustawić ponownie, jednak nie da się tam przypisać żadnego przycisku kontrolera.
-
Cześć, czy Wy też tak macie, że usunęło Wam przypisany przycisk na joysticku, który odpowiada za hamulec kół (na klawiaturze klawisz "W")? Próbowałem go ustawić ponownie, jednak nie da się tam przypisać żadnego przycisku kontrolera.
Mam ten sam problem,czy może ktoś być tak łaskawy i podpowiedzieć jak przypisać ten hamulec :cry:
-
Ekipa ma jakieś "wewnętrzne problemy" i w związku z tym opublikowali jakiś taki ogólnikowy komunikat:
http://forums.eagle.ru/showpost.php?p=2479290&postcount=1
z którego wynika, że "walczą".
-
Nic nowego. Wypada życzyć powodzenia :-).
-
Ps. proponuję by dzielić rożne zagadnienia i zakładać nowe tematy, a nie wszystko walić pod jednym - jest porządek i łatwiej coś znaleźć.
-
To dziel ;).
-
I ci co czekali, może się w końcu doczekają :evil: :o. AFM, czyli zaawansowany model lotu dla C-101 https://www.youtube.com/watch?v=6H6-79KMEQQ&feature=youtu.be .
Tako rzecze,
Zaratustra
-
I ci co czekali, może się w końcu doczekają :evil: :o. AFM, czyli zaawansowany model lotu dla C-101 https://www.youtube.com/watch?v=6H6-79KMEQQ&feature=youtu.be .
Tako rzecze,
Zaratustra
A to strzela coś, chociaż z pestek? Czy też jeszcze tego nie zrobili przez tyle lat? :]
-
Jeszcze nie, ma wyjść razem z EFM. :)
-
Jedyna maszyna jakiej nie mam w DCS i nie zamierzam.
To taki modul sentymentalny dla grupki osob ;].
-
Jedyna maszyna jakiej nie mam w DCS i nie zamierzam.
To taki modul sentymentalny dla grupki osob ;].
Po co się Redaktor deklaruje, jak wszyscy znają Redaktora i skończy się na wytrysku screenów :P.
-
Powiem szczerze i całkiem serio, że chyba się trzeba będzie przeprosić z tym modułem, o ile to co zrobiono jest prawdą... Będę awiodewił!
-
Co zrobiono?
-
Co zrobiono?
Jutro będzie newsletter, to może coś na ten temat napiszą ;).
-
Jutro będzie newsletter, to może coś na ten temat napiszą ;).
...napiszą, że projekt jest anulowany ;D.
-
...napiszą, że projekt jest anulowany ;D.
Moim zdaniem jest kompletny, i nie ma faz :P.