Forum Miłośników Symulatorów Lotniczych
Hangar => MS Flight Simulator X/FSX: SE/Prepar3D/MS FS2020/MS FS2024 => Wątek zaczęty przez: YoYo w Czerwca 10, 2014, 16:13:22
-
Na E3 ( http://www.e3expo.com/ ) podano do wiadomości, że doszło do sprzedaży marki Microsoft Flight oraz zmiany w licencjonowaniu Microsoft Flight! Czyli jest szansa na reanimację FSX'a (?) w nowej odsłonie projektu Flight... Co prawda i tak jest przecież następny krok w postaci Prepar'a 3D - ale tu są ostre zawirowania z tymi licencjami i chyba każdy deweloper traktuje ten sim i rozumie pewne zasady zupełnie inaczej np. A2A - wydanie każdego modelu osobno względem licencji od "normalnych" w miarę cen po jakiś kosmos (a model ten sam), inaczej taki Razbam/Metal 2 Mesh (jeden nieco droższy pakiet niż do FSX dla wszystkich wersji P3D), a jeszcze inaczej taki Alabeo i Carenado (jeden installer, dwie ścieżki ta sama cena) itp.
Ponoć dziś mają podać komu marka Flight została (albo zostanie lada chwila) sprzedana. Może na tym silniku Flight coś jeszcze też powstanie zbliżonego do FSX'a i całego świata jednak, a nie takich puzzli?
Na razie z tego co wiedzę takie informacje na ten temat są nieco "rozchwiane" i ciężko powiedzieć w 100% czy dotyczy to serii FS, czy samego Flight, czy chodzi o sprzedaż licencji, czy całej marki ale coś jest na rzeczy...
-
(...) Co prawda i tak jest przecież następny krok w postaci Prepar'a 3D (...)
Dla miłośników i tych zaznajomionych w temacie pewnie tak. Jednak sam Flight Simultor traktuję jako swego rodzaju "łącznik" - tzn. jest na tyle przystępny, że może w niego polatać niedzielny gracz z tanim joystickiem, czerpiąc frajdę z defaultowych samolotów, scenerii i misji, i jednocześnie na tyle rozbudowany przez dodatki, że pobawią się też zagorzali miłośnicy z drogim sprzętem, półką dodatków i segregatorem pełnym procedur. Tego raczej nie da się powiedzieć o Prepar3D, o nim wiedzą (i ewentualnie kupią) tylko właśnie ci miłośnicy, to już nie jest powszechnie dostępny produkt, który znajdzie się na półce w dziale z grami w dużym sklepie.
Dlatego właśnie ciekaw jestem co z tego wyjdzie, jeśli kolejny Flight (nawet bez Simulator w nazwie) będzie czymś w rodzaju FSXa z cechami które wymieniłem, to byłoby naprawdę fajnie.
-
To ta firma wykupiła licencję: http://www.dovetailgames.com/news/2014/jul/9/dovetail-games-licensing-deal-with-microsoft-takes-flight .
Nie znam, ale jest tutaj mowa o Train Simulator.
Coś jest też mowa o MFS:X Steam Edition?
-
Wykupili licencje tylko po to zeby przygotowac wersje dla Steam. Dziwne
-
W tym szaleństwie jest metoda. Będzie oficjalny multik, może liczą, że z tego uda się podłapać trochę kasy.
-
Będzie oficjalny multik, może liczą, że z tego uda się podłapać trochę kasy.
Raczej ze sprzedaży add-onów. Pardon, DLC.
Fsx na steam to raczej przejściowe, chodzi o prawa do całej marki i wypuszczenie własnego symulatora.
-
A ktos zna tego wydawce? Trzyma poziom?
-
Zna go każdy kto gra w Train Simulator. Ja za nimi nie przepadam, bo TS stoi w miejscu od dawna. Jedyne na czym się skupiają to wydawanie DLC które poza modelem zewnętrznym niczym się nie różnią. Ostatnio kupili Unreal Engine 4, właśnie do Train Simulatora, więc jest nadzieja że coś się ruszy. Nie wiem czy ten silnik dałoby się wykorzystać w symulatorze lotu.
-
Tak sie zastanawiam czy jak sie jest wlascicielem marki Flight Simulator to czy mozna wycofac ze sprzedazy np FSX bo jesli tak to az sie boje pomyslec o tym co moze przyniesc przyszlosc. A jako ze czasami pogrywam w TS-a to smiem watpic zeby ta firma byla w stanie stworzyc przynajmniej dobry symulator z otwartym swiatem na jakimkolwiek silniku i jeszcze zeby to opchnac ze zyskiem i dodatkowo zarobic na dlc. Zreszta Microsoft juz to probowal z Flight-em i jakos nie wyszlo. (i nawet Steam nie pomogl).
-
Steam to w ogóle poroniony pomysł tu, co to da? Kto miał kupić to kupił, światek symulatorów nie jest akurat taki, że ludzie coś kupią "tonami" na zasadzie impulsu - bo akurat wyświetlił się baner. Ciekaw jestem co z tego wyniknie.
-
Mają prawa do tworzenia nowych symulatorów na silniku gier lotniczych Microsoftu (a więc łącznie z ESP). Nie jest powiedziane, że wydadzą FS 11. Mogą tworzyć konkurencję dla Lockheeda z ich P3D. Mogą wydać jakiegoś casuala z milionem DLC. Cokolwiek mają zamiar robić, na pewno to przeanalizowali wcześniej pod kątem ekonomicznym. Teraz pewnie rzucą FSX na steam w ramach badania rynku. A później... IMHO jakiś casual dla mas, na którym zarobią albo przynajmniej będą chcieli na nim zarobić.
Pytanie tylko, czy coś będą robić przy FSX (jakieś patche), czy rzucą taki jaki jest.
-
Ja mam takie pytanie, bo nie latałem od dłuższego czasu w FSX online - normalnie FSX korzystał z Gamespy, który jak wiemy nie funkcjonuje od jakiegoś czasu. Czy serwery FSX przeszły na obsługę Ms LIVE, czy wyszukiwarka serwerów online w ogóle obecnie nie działa ? Bo jeżeli tak i wydanie na Steam będzie jednocześnie przejściem na SteamWorks, to może zakupię (po raz 3 już) FSX tam.
-
http://www.gry-online.pl/S013.asp?ID=86421
W sumie nic co bysmy nie wiedzieli.
-
No tak, tylko, że samo wrzucenie tego na Steam za wiele nie zmieni jak już pisałem. Jeśli oni liczą, że na tym zarobią krocie, to mogą się bardzo rozczarować i potem nie pociągnąć tego tematu dalej na zasadzie jakiś patchy w stylu dodatku Acceleration - nawet płatnych, wprowadzających to co zrobił Steve z DX10 mod + cienie itp. co ma P3D obecnie. Fajnie by było jakby poszło to w taką stronę jak jest obecnie + tylko płatne nakładki usprawniające, albo całkowicie nowy sim, bazujący na FS'ie - chociaż tutaj jest rozwijany P3D wciąż, chociaż ja jakoś dalej go nie czuję. Niby działa, niby wszystko ok, ale menu i inne sprawy są tam strasznie toporne. Developerzy za to już w ogóle oszaleją. Np. co zrobi A2A patrząc na ich politykę wydawniczą? Ten sam dodatek: FSX, P3Dv1 Academic osobno Standard osobno Proffesional, P3Dv2 Academic osobno Standard osobno Proffesional, FSX Steam Edition, Nowy FS i każdy w innej cenie :D.
Tu jeszcze jakiś inny news, jeszcze nie czytałem: http://www.spidersweb.pl/2014/07/microsoft-flight-simulator-powraca.html - jedynie w komentarzach znalazłem pewnego fana Corsaira, on żyje? :P Haha. ;>
-
Ja mam takie pytanie, bo nie latałem od dłuższego czasu w FSX online - normalnie FSX korzystał z Gamespy, który jak wiemy nie funkcjonuje od jakiegoś czasu. Czy serwery FSX przeszły na obsługę Ms LIVE, czy wyszukiwarka serwerów online w ogóle obecnie nie działa ?
Lobby po prostu padło, nie wszedł też żaden zamiennik (ani po stronie klienta gry w formie patcha, ani po stronie głównego serwera). Po prostu wybiera się opcję LAN i tam wpisuje bezpośrednie IP serwera. Jest kilka stron z listami aktualnych sesji online, np. http://www.fsxbeyondgamespy.com/sessions.php czy http://www.fsopen.co.uk/info/sessions/
-
Na stronie VRS też jest lista IP tych serwerów, które działają 24/7 z wgranym TacPackiem. Inaczej nie da rady.
-
Jeśli oni liczą, że na tym zarobią krocie, to mogą się bardzo rozczarować
Wątpię. Sądzę, że mając kumatych ludzi traktują to jako bonus do przyszłego symulatora/produktu docelowego. Raczej jako pierwszy, łatwy wpływ pieniędzy.
P3D wciąż, chociaż ja jakoś dalej go nie czuję. Niby działa, niby wszystko ok, ale menu i inne sprawy są tam strasznie toporne.
Bo głównym klientem nie jest przeciętny John, czy Kowalski. Głównym odbiorcą, pod którego był przerabiany silnik FSa, jest odbiorca - bym rzekł - biznesowy. Symulator ma służyć sensu stricte symulacji. Interfejs jest niejako opcją, która została dodana dla Klienta "akademickiego".
Nie zapominajmy o celu, dla którego Lockheed kupił silnik.
-
Jasne, ale skoro poszli już w rynek klienteli z 4ech ścian to mogłoby być coś bardziej po prostu "user friendly".
-
Wlasnie przeczytalem ze Flight1 bedzie robil dodatki dla Steamowej wersji FSX-a. Hmmm ciekawe co na to inni developerzy.
-
Nowy/stary FSX ale jako Steam Edition - tylko 5 Eu. Czas ograniczony!
http://store.steampowered.com/app/314160/ .
Problem tylko jest taki, że nie wszystkie addony mogą działać i się poprawnie instalować, hmmmm...
https://www.facebook.com/fsxinsider?fref=photo .
-
Steam Edition - tylko 5 dolców. Czas ograniczony!
http://store.steampowered.com/app/314160/
Dubelek: http://il2forum.pl/index.php/topic,15323.msg316754.html#msg316754 ;)
-
Jak się ma już zainstalowanego FSX'a wyświetla się taki komunikat:
(http://www.sim-outhouse.com/sohforums/attachment.php?attachmentid=16965&stc=1)
-
Kupiłem i zainstalowałem: na razie nie widzi IRTracka. Jest jakiś knyf żeby działał pod FSX czy powinien automatycznie zaskoczyć?
-
http://steamcommunity.com/app/314160/discussions/1/626329820764631373/
-
Dzięki !
-
Po instalacji wersji Steamowej nie wykrywało mi Trackir 5 , tu jest sprawdzone rozwiązanie http://steamcommunity.com/app/314160/discussions/1/626329820764631373/#p2
-
Uważam, że stawiając FSX pod Steam chciano też wytępić piractwo dodatków. Tak w ogóle to była moja pierwsza myśl że to rodzaj polisy na legalne instalki.
Pisownia. Mazak.
-
Raczej pojawienie się FSX na Steam miało na celu uruchomienie ponownie trybu multiplayer, który zdechł po wyłączeniu serwerów GameSpy. Taki sam zabieg zastosowano poprzednio w Company of Heroes. Poza tym dzięki temu gra będzie działać na każdym kompie i na nowych Windowsach, bo instalatory potrafią być kapryśne - zwłaszcza te stare. Odpada także kombinowanie z aktualizacjami. Dużo ludzi lubi taki sposób dystrybucji i zamiast żonglować płytami ściągają sobie działającą wersję. Z czasem dostosują dodatki do tej wersji (podobnie jak przy Prepar3D) i wszyscy będą szczęśliwi.
-
No więc pełna kontrola na nad produktem jakby nie chciał tego nazwać.
-
Zresztą edycja Steamowa cały czas wspiera "zewnętrzne" dodatki, tak płatne jak i darmowe. To, że wiele z nich jeszcze nie działa, głównie tych bardziej skomplikowanych czy z rozbudowanymi instalatorami, wynika z technicznych zmian w FSX-SE, a nie próby przeciągnięcia sprzedaży na Steama.
Dovetail wspomniał, że faktycznie będą starali się o wprowadzenie jakichś dodatków w formie DLC w sklepie Steam, ale jednocześnie szczerze napisali (tzn. napisał jeden z devów z Dovetail, udzielający się na forum gry) że ta edycja jest skierowana przede wszystkim do graczy którzy jeszcze nie zetknęli się z FSXem, jeśli ktoś ma u siebie na dysku wersję boxową rozbudowaną o dodatki, to nie ma wielkiej potrzeby przechodzić na Steama.
Od siebie dodam, że multi działa rzeczywiście bardzo sprawnie. Nawet, kiedy GameSpy jeszcze działało, to bolączką było wysypywanie się lobby. Tutaj wszystko załatwia Steamworks, nawet w okienku Friends wyświetla listę z samego Steama. Niestety z tego co wiem na tę chwilę nie ma kompatybilności wstecznej, ani przez bezpośrednie IP, ani o LANie.
-
No proszę jednak updejtują ten FS:SE. Czyżby poszło to dalej niż standard FSX'a?
https://www.facebook.com/fsxinsider
(http://fsfiles.org/flightsimshotsv2/images/2015/01/09/2ALXa.jpg)
-
Muszą zrobić aktualizacje bo się ciągle wiesza i jest nie grywalny.
-
No to się nazywa multi w FSX Steam!
https://www.youtube.com/watch?v=g6TsTEcUadE#t=88
LOL.
A może to po prostu pokolenie steamowiczów? :icon_wink:
-
Połowa z nich ne ma nawet joysticka to co się dziwisz. Poza tym fajnie jest :D.
-
Hmmm ...
Panowie ale data zamieszczenia filmu to 2 sierpnia 2011 :D
Z FSX Steam to raczej nic wspólnego nie miało.
-
Hmmm.... ano. Jakiś babol, ale dziś był jako hit dnia, że niby FSX SE ;).
-
Korzysta ktos z FSX:SE? Jak obecnie wrazenia? Wciaz sa problemy czy zaczyna to dzialac jak nalezy?
Kraza glosy, ze Stem Edition staje sie coraz bardziej stabilna platforma i mniej sie wysypuje niz boxowy FSX.
Moze warto sie przesiasc na Steam?
-
Ja latam na tym FSX i działa mi bardzo stabilnie. Żadnych wkurzających zwiech i wysypywania się gry w trakcie lotu - latam tylko GA i to najcześciej na niewielkim obszarze.
-
Ja latam na tym FSX i działa mi bardzo stabilnie. Żadnych wkurzających zwiech i wysypywania się gry w trakcie lotu - latam tylko GA i to najcześciej na niewielkim obszarze.
Używasz też może SweetFX czy bez żadnych upiększaczy?
-
Bez upiększaczy. FSX:SE jest tak piękny, że nie potrzebuje makeup'u :P
-
Bez upiększaczy. FSX:SE jest tak piękny, że nie potrzebuje makeup'u :P
Heh, no nie powiedziałbym ;). Stockowy FSX jest dla mnie nieco paskudny, ale o gustach się nie dyskutuje więc pomińmy temta jakości dla oka :). A czy spotkałeś się z problemami jakiejś niekompatybilności? Np. TacPack (o ile go posiadasz) albo coś innego jak ASN, REXy, FTXy itp.
-
Nikt więcej nie lata w FSX:SE? Hmmm, myślę nad przesiadką, bo ostatnio sypią mi się g3d.dll, a z patcha wydanego dziś wynika: Fixed crash in G3D.dll caused by certain add-ons ale boję się tej kompatybilności.
http://steamcommunity.com/games/fsxsteamedition/announcements/detail/243535262349401340
-
Wszystkie dodatki które posiadam, zarówno samoloty jak i scenerie działają bez problemu. Nawet instalatory same rozpoznają ścieżkę do instalacji.
-
Ja juz zapomnialem ze istnieje inna wersja FSX niz SE he he. Nie dziala tylko AES od Aerosoftu i zapewne dzialal szybko nie bedzie z reszta dodatkow bez problemow.
-
A przy okazji to wlasnie wyszedl patch do FSX:SE
Changelog
Offline Mode:
•Flight Simulator X: Steam Edition can now be used in Steam’s Offline Mode. Note that multiplayer features cannot be accessed whilst in this mode.
Multiplayer Fixes:
•VoIP communication is now using the correct device identified in “Settings”.
•During mission-based Multiplayer flights, if the host has activated the “Anti-Cheat” flag, users who have modified their aircraft are immediately disconnected without affecting other users.
•The Steam “Invite to Game” feature will now work by buffering the request until the user enters the Multiplayer menu.
•Players are prompted to use the Steam Client to invite a user from the Multiplayer menu to become a friend on Steam.
•On the Multiplayer Session and lobby screens, the text in the “Weather” section is now aligned correctly.
User Interface Updates:
•If “Show Saved Flights” is enabled, the time stamps on the saved flight data will now show the correct time the flight was saved.
•The HTML content in displayed in some windows (e.g. tutorials, mission help, etc) now uses Internet Explorer in IE9 compatibility mode, rather than IE8.
•On the Multiplayer Session screen, the host's user name is now shown.
•On the Multiplayer Session screen, “In Briefing Room” is now shown prior to the session starting .
•The fallback mission image has been updated for FSX:SE. This is only displayed if a mission does not provide it's own image.
•New Community page added. One of the things that you’ll notice after the update is that every time you start FSX: Steam Edition, it will display the community news page. We're doing this to keep you up to date with all the latest news, patches, developments and offers for FSX: Steam Edition. We want to keep you informed of the great things we are doing
Stability Updates:
•Potential causes of the terrain.dll crashes experienced by some users has been corrected. A theoretical deadlock where a game may hang for several minutes before either crashing or being terminated by Windows has been corrected. This is a potential cause of the terrain.dll crashes experienced by some users.
•Some compatibility issues encountered by third party add-ons that use SimConnect have been resolved
•Fixed crash in G3D.dll caused by certain add-ons
•Fixed crashes in UI.dll
•Kneeboards & Checklists now display correctly
•The configuration file AFFINITYMASK value is now correctly calculated for all Core i3, i5 and i7 generation Intel CPUs.
Support for problem analysis
•We now include some additional debugging info that can be captured by the DebugView tool to help with Host Disconnection errors. If a player experiences the "Host has lost connection to the host" problem, they can download and install the DebugView tool, then start DebugView before running FSX:SE. If a "Host has lost connection" message is received the log output from DebugView can then be sent for analysis.
•Added support for Mini-Dumps. If you are now unfortunate enough to experience a game crash, the system will now attempt to save a mini-dump to disk. These mini-dumps are automatically uploaded to Steam and allow us to obtain debug information about the crash that has occurred. No private or user information is contained within a mini-dump. Using mini-dumps, we can understand what has gone wrong and this greatly speeds up our ability to provide fixes and improvements.
Support for Xpack version of SimConnect:
•Xpack, the version of SimConnect that was supplied with the FSX Acceleration Pack, has always been delivered as part of FSX:SE, we are just now installing this by default rather than making it an optional install. This is to provide additional compatibility with some third party add-ons.
Known issues:
•During our extensive community beta testing we discovered one problem which we still need to fix. However, rather than delay the release of the update, there is a work-around for you to use until an additional fix is released.
•Problem description: If the host of a multiplayer session sends an invite to a friend to participate in a private game, the invitation request will fail.
•As a work-a-round, players are advised to do one of the following:
• (a) Create a public game with a password. When sending the player the invitation, follow it up with a direct message that provides the password for them to use.
• (b) Create a private game. Send your friend a direct message with your public IP address that your friend can use in the Direct Connect screen to connect to your server.
Microsoft Flight Simulator X: Steam Edition Team
Dovetail Games
-
Yoyo- sorka ale nie doczytalem twojej wiadomosci. Podobno sa jakies problemy z dll od orbx i fsx sie wywala do pulpitu po paru minutach. Lepiej poczekac na update bibliotek. Podobno juz nad tym pracuja
-
A korzysta ktoś ze sterowników SPAD dla paneli Saiteka? Działa to Wam z FSX:SE? Ogólnie przyzwyczajony jestem do SPAD'a bo daje więcej możliwości.
-
Dobra zainstalowałem FSX:SE, pyta się jedna przy każdym razie o uruchomienia dodatkowych exe'ków od Saiteka, GoFlight i jakiś manager:
(http://images69.fotosik.pl/872/d31cd0c2f9a67a55.jpg)
Jakieś pomysły na to, też tak macie?
-
To jest od Active Sky.
-
To jest od Active Sky.
Thx. Tak już doszedłem. Trzeba to z palca ustawić w pliku exe.dll i wtedy już się nie wyświetlają te komunikaty.
Na tę chwilę mam mieszane uczucia. Jakieś zwiechy były, ale to powiedzmy w ramach testów, do zaakceptowania, natomiast wydaje mi się, że z FSX:SE stutter jakby przybrał niestety na sile. O ile pudełkowy mi działał "prawie" super, to tutaj jest już to wyczuwalne przy kołowaniu na glebie i na niskim pułapie. Też lekkie są zacięcia przy obracaniu widoku, hmmmm.
-
Wyszla beta dla FSX:SE ponizej w linku co przynosi:
http://steamcommunity.com/games/fsxsteamedition/announcements/detail/38630237390873311
-
Wyszla beta dla FSX:SE ponizej w linku co przynosi:
http://steamcommunity.com/games/fsxsteamedition/announcements/detail/38630237390873311
Przełożyłem do tematu o Steam. Ciekawe na ile naprawili te zjazdy FPS'ów z maszką na ekranie.
-
Chlopaki coraz czesciej mysle o zmianie sima.
FSX robi OOM u mnie kiedy chce.Spokojnie nie moge sobie zrobic lotu bo nie dolece do celu a na kilka razy to latac nie bede.
Juz bylem bliski odinstalowania wszystkiego (z dzien roboty) i rozpoczecia przygody z...no wlasnie:z czym?
FSX SE czy Prepar3d.
Z tego co sie zorientowalem to struktura folderow jest dosc podobna co do FSX wiec jesli cos nie bedzie dzialac to bedziemy kombinowac.
Szybkie pytanie do was:Czy beda dzialac takie programy jak?
FlightFX,REX4TD,ASN,Radar Contact,EFB?
Co polecacie?
Ktory sim wybrac?
-
Wszystkie simy są trapione przez OOM, na to nie ma rady poza zmniejszeniem ilości zainstalowanych dodatków, zwłaszcza fotoscenerii i obniżeniem ustawień graficznych. Chyba, że nadal latasz w dx9, wtedy przejście na dx10 powinno pomóc.
W nowszych symulatorach nie wszystkie addony działają a niektóre do p3d wymagają osobnej licencji, więc porównaj sobie oba symulatory też pod tym kątem.
-
Dzieki some1.Wiem o wiekszosci problemow i nadal latam w dx9.Nie
chcem chce na dx10 przechodzic bo polowa scenerii tego nie obsluguje itp.
-
Dzieki some1.Wiem o wiekszosci problemow i nadal latam w dx9.Nie chcem na dx10 przechodzic bo polowa scenerii tego nie obsluguje itp.
Poszukaj lepiej co Ci wali te OOM'y. Ja ich praktycznie nie mam, ew.raz na ruski rok. Kiedys sledzilem co je powodowalo i np.doszedlem ze po wylaczeniu w FTX Vector 3th part roads juz nie wystepuja, ale mialem tak tylko nad Europa, gdzie drog jest wiele. Cos musi Ci tam to powodowac, na pewno nie sam model. Mozes tez posegregowac sobie scenerie tym managerem do obszarow i porobic same kontynenty. Zazwyczaj sie wie gdzie sie lata. Tez moze pomoc. FSXSE tez bedzie walil OOMki, P3D tez moze, chociaz mniej. Z FSXSE w zasadzie wszystko bedzie dzialac, ale lepiej miec tylko jeden sim, SE albo zwyklego X'a. Ja go jednak zdeinstalowalem i wrocilem do zwyklego. Jakos mi sie dziwnie cial.
-
Najprostszym rozwiązaniem problemów z OOM jest jednak DX10 fixer i przejście na DX10. W DX10 pamięć karty graficznej jest inaczej zarządzana i znacznie więcej zostaje dla FS'a.
-
Najprostszym rozwiązaniem problemów z OOM jest jednak DX10 fixer i przejście na DX10. W DX10 pamięć karty graficznej jest inaczej zarządzana i znacznie więcej zostaje dla FS'a.
U mnie odpada, nie dziala TacPack, chociaz przez jakis czas mialem zainstalowanego Fixera od Steava.
-
Chlopaki dziekie wielkie. To nie jest tak, ze nie staram sie wyszukac co powoduje te OOM. Niestety ale trudno jest to znalezc lub
nie mozliwe jest to niemozliwe. Ja glownie latam po EU, Au mam wylaczone innych panstw nie mam. Ustawienia obcinam aby znalezc zloty srodek itp itd. Poprostu nie wiem co sie dzieje. DX 10 pomysle moze da rade zobaczymy. TacPack mam ale nie uzywam, wiec no problem.
Pisownia problem. Mazak.
-
Ja bym na Twoim miejscu poszukał, czy jest możliwość przypisania dla FSX dodatkowej ilości pamięci RAM. Może teraz wyjdę na durnia, bo szczerze mówiąc nie mam pojęcia jak to jest w FS, ale w przypadku niektórych gier (GTA IV, czy ETS2) wystarczyło dopisać odpowiedni parametr we właściwościach aplikacji i problem crashowania z powodu braku pamięci ustawał. Może istnieje też jakaś podobna metoda zwiększenia pamięci dla FSX?
-
Nie ma. To co te metody uskuteczniają jest już włączone w FSX.
-
FSX to aplikacja 32-bitowa, więć jest w stanie wykorzystać do 4 GB pamięci. Od SP2 ma już włączoną flagę Large Address Aware.
-
Mirage9 - Przestudiuj ponizszy link I mysle ze rozwiaze on Twoje problem z OOM.
http://www.limegallery.co.uk/wordpress/wp-content/uploads/2015/07/Guide-to-getting-the-most-out-of-the-PMDG-777NG.pdf
-
Rafgath dzieki za linka.Wyrzucilem wpis RAAS z dll.xml i o niebo lepiej.Reszta co opisana to mam zastosowane lub nie chcem stosowac jak wylaczanie drog w Vectorze bo ja potrafie latac 10 roznymi maszynami w ciagu 1h jak gram.Wylaczanie scenerii w gre nie wchodzi bo bym sie zaklikal;wiecej klikania niz latania.
-
Dovetail Games Flight Simulator is set for release in 2016. For flight sim enthusiasts and gamers looking for a deeply immersive flight game, it promises to deliver the ultimate pilot’s experience, taking them on a journey from novice to pro pilot
Oby sie nie okazal kolejnym Flight-em.
-
Ma to być tylko na 10-tce z tego wygląda: https://www.facebook.com/dovetailgames/posts/445021875679506 .
-
Szukają do roboty: http://www.dovetailgames.com/vacancies/2015/jul/21/3d-vehicle-artist-vach011 .
-
A wersja FSX Steam Edition? Dla niej samej warto robić zmianę?
-
A wersja FSX Steam Edition? Dla niej samej warto robić zmianę?
Wg mnie nie. Co prawda fajnie, że ją updejtują, ale też z drugiej strony.... sporo dodatków przestaje działać przy nowej wersji. Jest tutaj czasem problem z kompatybilnością. Miałem przez chwilę, wywaliłem właśnie przez to i wróciłem do zwykłego FSX-A. Był też jakiś większy stutter.
-
No nic, czyli przysłowie, że "lepsze jest wrogiem dobrego" nie wzięło się znikąd.
Swoją drogą, stutter może powstał przez włączonego Steama w tle. Kiedy odpalam zwykłego FSXa a Steam mam włączony to jest dużo gorzej aniżeli z wyłączonym.
Chyba, że nie miałeś takich tweaków jak wersji Acceleration?
-
Nie, aplikacja Steam raczej u mnie to nie powodowała. Zawsze latam z ASN, czasem też z przesyłaniem na Tablet danych i nie zauważyłem by "net" jakoś obciążał działanie FS'a czy FS:SE ale też u każdego może to wyglądać nieco inaczej.
-
Promocja: 5 jurków jak ktoś chce: http://store.steampowered.com/app/314160/?l=polish do 4.01.
-
Dovetail potwierdził że ich nowy FS będzie dostępny przed grudniowymi wakacjami. Będzie on zbudowany na zmodyfikowanym (cokolwiek to znaczy) silniku FSX i tak jak do tej pory w serii FS, będzie można latać nad całą Ziemią.
http://steamcommunity.com/app/441920/discussions/0/350541595112296131/#c350541595122392528
-
Po ich ostatnim produkcie ktory - dzieki Bogu - mozna bylo zwrocic na Steamie juz sie wyleczylem z ich symulatorow. Na rewolucje to, to sie raczej nie zapowiada, nie mowiac juz o tym ze jak dotad wydane dodatki do Fsx-a nie beda kompatybilne to bedzie to kolejny powod zeby jednak zostac prz FSX lub P3D.
Sent from my iPhone using Tapatalk