Forum Miłośników Symulatorów Lotniczych
Hangar => Digital Combat Simulator World (DCS World) => MiG-21bis Fishbed => Wątek zaczęty przez: LMP w Października 01, 2014, 02:03:58
-
Jest wstępna lista zmian, które mają wejść w następnym update'cie.
http://forums.eagle.ru/showpost.php?p=2195633&postcount=1
Everything is subject to change, bla bla bla...
-
No wyglada ciekawie, dadza tez konfiguracje zbiornikow 800 i 490. Nie ma tylko slowa o nowych skinach, a czekam na te PL.
-
Niech wydadzą chociaż szablon to se sami zrobimy, nie? ;)
Poprawek do MiGa ma być więcej niż ostatnio do całego DCS World. Przynajmniej chłopaki z LN dalej pracują pełną parą.
-
Lista zmian zaiste imponująca :) Szczególnie jestem ciekaw, jak wypadnie optymalizacja modelu po wprowadzonych zmianach. Jeśli LN dalej będzie tak pracował, to da jasny sygnał innym zespołom, że jednak "się da", zarówno pod względem eliminacji błędów jak i optymalizacji, oraz instrukcji.
-
Na skiny i szablony przyjdzie nam pewnie jeszcze chwilę poczekać. LN ma w planach poprawić błędy w modelu 3D a to spowoduje, że trzeba będzie zmienić także szablony i skiny na nowe.
-
A juz zwatpilem co do tych odpadajacych R60 od samolotu!
Jak dla mnie to tylko sygnal zeby kupowac cokolwiek (jesli to tylko ma skrzydla a nie smiglo, i produkowano od lat 50-tych wzwyz) Oni (LN) wypuszcza ;)
BTW: byly rozne sugestie ze to moze byc Su-22M3/M4 (bo 50-60% modulu taka sama), ze nazwa sie konczy z -L na koncu (to wtedy - dla mnie - niestety cos z WWII), mam nadzieje ze to bedzie cos nowszego niz sam Olowek, czyli np Mig-23ML albo cos znacznie nowszego.... wiadomo cos wiecej nad czym faktycznie pracuja z plotek?
-
Poza tym, co napisałeś chyba nic nie wiadomo. Wydaaaje mi się, że Cobra kiedyś przyznał, że NIE robią na razie F-4, ale mogę się mylić.
-
F-8 Crusader miał wariant z oznaczeniem -L ;)
-
Update 3 dla MiG'a:
"Update is available now in open-beta.
In the release version it will be available in several days."
http://forums.eagle.ru/showthread.php?p=2200885#post2200885 .
-
Sorry gdzie można ściągnąć tego najnowszego patcha? Czyżby była potrzebna wersja dcs open beta.
-
Do wersji "produkcyjnej" ma być za kilka dni.
-
Sorry gdzie można ściągnąć tego najnowszego patcha? Czyżby była potrzebna wersja dcs open beta.
Rozumiem, że wersja download ze strony DCS jest ostatnią aktualną wersją, ale jak aktualizować do następnych wersji, za każdym razem mam pobierać najnowszą wersję Mig-21 i instalować od nowa i aktywować za każdym razem na mój klucz aktywacyjny?
-
Patche ściągasz "updaterem" (Start/Wszystkie Programy/Eagle Dynamics/Update DCS World (OpenBeta). Raz dziennie przy uruchamianiu gry DCS sprawdza czy przypadkiem nie wyszła nowa poprawka, ale możesz zrobić to manualnie (jak wcześniej napisałem).
Dzisiejszy patch do MiGa-21 jest tylko dla OpenBety. Musisz mieć zainstalowany DCS World OpenBeta - oddzielną wersję sima instalowaną niezależnie od tej podstawowej. Sciągasz ją tutaj (https://www.digitalcombatsimulator.com/en/downloads/world/dcs_world_open_beta/):
https://www.digitalcombatsimulator.com/en/downloads/world/dcs_world_open_beta/
-
Nie, czekać do oficjalnego patcha. Ja open bet nie instaluję, nie chcę się babrać w bety do bet. Oficjalna aktualizacja do DCSW wraz z MiGiem będzie zapewne w ciągu 1-2-3 dni, w tym czasie można pograć w Aliena ; ).
-
Aktualizacja DCS 1.2.10.32582 Update 3 powinna być już dostępna w wersji stabilnej.
http://forums.eagle.ru/showpost.php?p=2201819&postcount=5
-
Nic mi się nie zaciaga. Poprzedni update 2, który olałem, też wcięło.
-
Próbowałeś apką "Update DCS World"? Ewentualnie "Repair"?
-
Próbowałem. Tego "repair" nie mogę znaleźć nigdzie. W menu start nie ma.
-
Dobra, poradziłem sobie. Dzięki.
-
Z FPS'ami wykonano kawał dobrej roboty, jakoś nie narzekałem, ale po prostu czuć, że jest ich o wiele, wiele więcej i sam obraz w VC jest bardziej płynny, bez strat klatek. Czyli jednak można... ?
Fajny patch.
-
Niby poprawili te fps,ale za to w misjach treningowych usunęli zabudowania itd.....
-
Niby poprawili te fps,ale za to w misjach treningowych usunęli zabudowania itd.....
Tam już nie było poprzednio budynków, wszystko jak prosto z pod kosy.
-
Tam już nie było poprzednio budynków, wszystko jak prosto z pod kosy.
Tu się nie zgodzę bo budynki były na 100 %,a po tym patchu wszystko jest jak by det przejechał :) Nawet poprzednio miałem Fps od 60 do 45,a teraz mam 60 i nie spada.
-
Czy po ostatniej aktualizacji manual też został zmieniony / uaktualniony? Nie widzę różnic a change logu był wpisany... Gdzie go szukać?
-
Tu się nie zgodzę bo budynki były na 100 %,a po tym patchu wszystko jest jak by det przejechał :) Nawet poprzednio miałem Fps od 60 do 45,a teraz mam 60 i nie spada.
No to chyba, że było tak, że w becie (unpublic) ich nie było, a w potem przy premierze dodali.
Przeszedłem wszystkie treningi i też na to zwróciłem uwagę, bo sam mam scenerię ustawioną na maks., a tu była patelnia w każdej misji.
-
Update miodzio. Ale chyba nadal telepie się jak po polnej drodze przy starcie.
-
I niech tak zostanie.
W realu też się tako kołysał.
To jest rezultat wąskiego rozstawu goleni głównych i tych "idealnie" równych DS (Dróg Startowych) na lotniskach sovieckiego sojuszu. Taka byle jaka technologia.
-
Tylko że na YT raczej tak się nie objawia. W DCS buja się jak pijana kaczka
-
Czy po ostatniej aktualizacji manual też został zmieniony / uaktualniony? Nie widzę różnic a change logu był wpisany... Gdzie go szukać?
Zagadnienie odwróconej igły na NPP poprawiono, w opisie i na rysuneczku. Pewnie parę podobnych drobiazgów też się gdzieś dalej znajdzie.
-
Czy na MiGu po ostatnim patchu też nie macie nr burtowego?
-
Dokładnie brak numeru burtowego.No i te bujanie przy starcie też jest przegięcie !
-
Panowie, czytajcie changelog. ;)
– Temporarily removed Tactical Numbering (pending performance improvement)
-
Tak, jest wymienione na liście zmian ostatniego patcha, że wyłączone do czasu poprawienia optymalizacji , czy coś.
-
Po paczu jakoś tak samolot ociężale skręca podczas kołowania. Przednie kółko prawie w ogóle się nie skręca. Tak powinno być? Wajcha hamulca przedniego pionowo.
-
Tak powinno być. W MiG-21 przednia goleń podwozia nie ma połączenia z żadnym mechanizmem sterującym. Wykonywanie skrętów polega na jednoczesnym używaniu steru kierunku i hamulców, co skutkuje rozdziałem siły hamowania na koła podwozia głównego, i w konsekwencji umożliwia skręcanie. We wczesnej wersji modułu przednia goleń była podpięta pod ster kierunku, jednak pod naciskiem pragnących realizmu graczy, wszystko wróciło do normy ;)
-
Nie do końca jest tak jak piszesz.
Masz rację z tym, że kółko przednie nie ma sprzężenia z orczykami ale ...
podczas szybkiego kołowania był już w miarę skuteczny ster kierunku i można było kołować bez hamulców.
Niestety to zostało zlikwidowane i trzeba cały czas używać hamulce.
-
No właśnie Czarcie "nie do końca tak jak piszesz" :evil:. Wedle instrukcji sam ster powinien być jakoś tam skuteczny dopiero od 40-60 km/h, a u nas da się nim zakręcać i przy 15-20-stu, więc wciąż nazbyt optymistycznie. Jedyna różnica wobec wersji wczesniejszej jest taka, że teraz skręca mniej chętnie, zatem hamulce, z których przedtem korzystało się raz od święta tylko do "zawracania w miejscu", teraz są jednak niezbędne.
-
Wedle instrukcji
Której?
Czytam "Samolot MiG-21 bis Instrukcja użytkowania Lot. 2103/81" i nie mogę tego znaleźć.
Zgadzam się z tobą, że do kołowania z małą prędkością hamulce są niezbędne.
Cieszy ta chęć jak największego realizmu.
Z innej beczki to dziwi mnie "mała moc" silnika R-25-300 w tej symulacji.
W realu można było większość zadań, manewrów, wykonywać bez dopalania (oszczędność paliwa).
Niestety tutaj każdy energiczny manewr to jest zbyt duża utrata prędkości i wiąże to się z potrzebą użycia dopalacza a i nawet zakresu specjalnego CZR.
-
Zbyt mała moc, w szczególności odczuwalna na dużych wysokościach, jest na tapecie LS. Prawdopodobnie w następnej aktualizacji zobaczymy poprawę.
-
Zbyt mała moc, w szczególności odczuwalna na dużych wysokościach, jest na tapecie LS. Prawdopodobnie w następnej aktualizacji zobaczymy poprawę.
Wiekszosc zmian w mocy silnika i aerodynamiki przy duzych wysokosciach juz wykonane w wersji u3.
Czesto odnotujemy wrazenia malej mocy, ale dzis jestesmy bardzo blisko prawdziwych dan wydajnosci. :)
-
Czyżby następnym czekał w kolejce F-4?
Wywiad: http://www.youtube.com/watch?v=pbU-UCKd3b0&feature=youtu.be&list=UUICvomIo9udjmjSRvngfQXA .
-
Czyżby następnym czekał w kolejce F-4?
Wywiad: http://www.youtube.com/watch?v=pbU-UCKd3b0&feature=youtu.be&list=UUICvomIo9udjmjSRvngfQXA .
Brakuje ci jednej cyfry. ;) ;)
-
Wiem, wiem, Su-24. :P
-
Przestrzegam przed robieniem Tomcata, to jest bardzo niebezpieczne. Choćby z powodu nieistniejących poprawnych rzutów tej maszyny. Kolejnym problemem może być spora ilość wariantów i trzeba by określić konkretny przedział numerów seryjnych (samo określenie block'u to czasami za mało). itp. itd.
-
A to nie miało być czasem coś z okresu WWII? Zdaje się, że Cobra o tym wspominał na tym forum... chyba, że się tymczasem plany zmieniły.
-
Przestrzegam przed robieniem Tomcata, to jest bardzo niebezpieczne. Choćby z powodu nieistniejących poprawnych rzutów tej maszyny. Kolejnym problemem może być spora ilość wariantów i trzeba by określić konkretny przedział numerów seryjnych (samo określenie block'u to czasami za mało). itp. itd.
Lepsze podejscie jest zeby nigdy sie spodziewac konstrukcji samolotow do symulatora które sa tak perfekcyjne ze mozna spisac dokladny BuNo. Zadna firma, nawet ED, niejest w stanie dokonac czegos takiego i finansowo sie utrzymac. ;)
-
Znam jedną, która właśnie tak postępuje i ma się całkiem dobrze, choć miejscami jawnie musi zmieniać pewne elementy z powodów praktycznych ograniczeń symulatora.
W wypadku F-14 problemem jest duża rozpiętość konfiguracji tych maszyn i bardzo łatwo wpaść w pułapkę i np w jednej maszynie zawrzeć cechy kilku zupełnie różnych maszyn - jak wymodelować F-14D, ale z dyszą do usuwania wody z wiatrochronu, która by wskazywała na maszynę przerobioną z F-14A, i podwiesić pod niego TARPSa, albo LANTIRNa. Normalnie nieliczni by się połapali, ale byłoby to kuriozum :D Bo maszyn przerobionych na Delty z Alfa było malutko i żadna z nich nie była Bombcatem, czy przystosowana do TARPSa ;)
W F-14 jest ogromna liczba takich detali, mniejszych, jak te nieszczęsne dysze, większych jak wloty powietrza wnęki działka, czy dość łatwo rzucających się w oczy jak kształt i wyposażenie "bobrzego ogona".
-
Znam jedną, która właśnie tak postępuje i ma się całkiem dobrze, choć miejscami jawnie musi zmieniać pewne elementy z powodów praktycznych ograniczeń symulatora.
W wypadku F-14 problemem jest duża rozpiętość konfiguracji tych maszyn i bardzo łatwo wpaść w pułapkę i np w jednej maszynie zawrzeć cechy kilku zupełnie różnych maszyn - jak wymodelować F-14D, ale z dyszą do usuwania wody z wiatrochronu, która by wskazywała na maszynę przerobioną z F-14A, i podwiesić pod niego TARPSa, albo LANTIRNa. Normalnie nieliczni by się połapali, ale byłoby to kuriozum :D Bo maszyn przerobionych na Delty z Alfa było malutko i żadna z nich nie była Bombcatem, czy przystosowana do TARPSa ;)
W F-14 jest ogromna liczba takich detali, mniejszych, jak te nieszczęsne dysze, większych jak wloty powietrza wnęki działka, czy dość łatwo rzucających się w oczy jak kształt i wyposażenie "bobrzego ogona".
Rozumiem o co ci chodzi. :)
Tak -- byly modifikacje robione. Dobre jest to; ze sa one dosc dobrze udokumentowane, równiez jak pisemnie jak i zdjeciowo. :)
-
Rozumiem o co ci chodzi. :)
Tak -- bylo duzo modifikacji robionych. Dobre jest to; ze sa one dosc dobrze udokumentowane, równiez jak pisemnie jak i zdjeciowo. Bedziemy dbali o takie sczegoly. :)
-
Bedziemy dbali o takie sczegoly. :)
Czy to już oficjalne potwierdzenie, że następny będzie Tomcat? ;)
-
Czy to już oficjalne potwierdzenie, że następny będzie Tomcat? ;)
Moze :evil:
-
To tylko czekamy na informację jaka to będzie wersja: A-60/65/70/75/80/85/90/95/100/105/110/115/120/125/130/135/140, PW -412, PW -414, PW -414A, GV zablokowane/odblokowane, IRST/TCS/nada, A+, B-145/150/155, FTI, D-160/165/170, "D z odzysku", AN/APG-71, TARPS, Bombcat, ROVER, ALQ-167... czy konkretny wariant, czy możliwe kombinacje do wyboru w ekranie edytora ? itp.itd.
-
Cobra, pamiętaj, że pytanie jest podchwytliwe i nawet jakbyś Sunowi podstawił prawdziwego kocura pod dom, marudziłby nad oryginalnością rys powstałych przy transporcie.;)
-
Osobiscie bylbym za D bo tutaj bedzie wiecej mozliwosci na rozne rodzaje misji. Przypomne ze to temat tylko o MiG-21 i jego uaktualnienianiach.
Brakujacy znak wcale nie musi byc cyfra ;).
http://forums.eagle.ru/showpost.php?p=2214555&postcount=162
-
Jeżeli można, to takie życzenie bym miał, aby ktoś kto umie robić malowania, usunął tę kartkę na wprost widoku w kabinie.
-
Jeżeli można, to takie życzenie bym miał, aby ktoś kto umie robić malowania, usunął tę kartkę na wprost widoku w kabinie.
Zdaje mi sie ze ta kartka to byla bardzo cenna informacja. Kiedys analizowalem grafike z bety i byly tam zdaje sie liczby takie jak 2x 490, 3x490, 800 -- np na stronie manuala ~131 bylo/jest itd a obok np 3000-3200, 2500-2700 a to by oznaczalo calkowita ilosc paliwa (?). Nie odaple teraz DCS, ale mogla sie zmienic zawartosc karteczki. Natomiast tu widac ze takie cos bylo stosowane w praktyce - tylko nieczytelne:
(http://img687.imageshack.us/img687/1759/21sau021.jpg)
-
Moze :evil:
Cobra,
a nawiazujac do tematu (zmiany/patche) i korzystajac z okazji ze juz jestes :evil: - czy mozna zapytac jak wyglada sprawa SPS-141-100, ECM, itd - na ile to sa ograniczenia w DCS, na ile w samym MiG-u? Znalazlem cos takiego: http://forums.eagle.ru/showthread.php?t=131879 , mialem tutaj watek: http://il2forum.pl/index.php/topic,16617.0.html - ew. moge dopisac dalsze rezultaty testow w wolnej chwili. Moje watpliwosci budzi fakt ze nie wiem czego sie spodziewac (jesli w DCS za bardzo sie tego zamodelowac nie da, luz - tak jak z RN24/28) - tylko nie wiem jak powinno byc, bo dokumentacja/PDF za duzo o tym nie mowi, czyzby to az tak tajne? :)
Pozdrawiam i podziekowania za super produkt.
BTW: zamiast F-14 wolalbym MiG-23ML/MLD :P
-
BTW: zamiast F-14 wolalbym MiG-23ML/MLD :P
Albo:
(http://i921.photobucket.com/albums/ad52/rafikst/Various/Su22m4please_zpsede376d1.gif)
-
Zdaje mi sie ze ta kartka to byla bardzo cenna informacja......................
Po wejściu do NATO rozpoczęła się nowa epoka węzłów i stóp w lotnictwie.
Na kartce (u nas w jednostce) pojawiły się diagramy przeliczników z km/h na węzły, m na stopy i tyle w tym temacie.
-
Numerków taktycznych jeszcze nie będzie, trzeba czekać do następnego patcha lub do 2.0.
http://forums.eagle.ru/showpost.php?p=2224824&postcount=41 .
-
Jak udało im się to osiągnąć? W sensie, że numerki tak ciężko impaktują na performance?
-
Jeżeli można, to takie życzenie bym miał, aby ktoś kto umie robić malowania, usunął tę kartkę na wprost widoku w kabinie.
Tu masz moda: http://forums.eagle.ru/showthread.php?t=134045 .
-
Dzięki, fajnie. Zastanawiam się czy modyfikacje w teksturach nie zakłócą automatycznego pobrania i instalacji oficjalnego update?
-
Nie powinny, co najwyżej zresetują Ci się tekstury, i znów będziesz musiał je podmieniać, żeby kartka zniknęła.
-
W changelogu dalej nie wracają numerki?
http://forums.eagle.ru/showthread.php?p=2246568#post2246568
:(
-
Ale żeś się, fetyszyto, tych numerków uczepił :D :D :D. Jak na mój gust, ważniejsze rzeczy są do jeszcze ogarnięcia, związane z funkcjonowaniem podzespołów samolotu. Do czego Ci one tak okrutnie potrzebne? Wszelkie zagadnienia zwiazane z templatem i nowymi skinami ruszą dopiero po EDGE'u przecież.
-
:woot: Numerki dla mnie to jak shimmering w RoF.
-
W changelogu dalej nie wracają numerki?
:(
Yoyek, you are number six! https://www.youtube.com/watch?v=7mHe6FMs46o :evil:
Pan Logos jest #1 :x.
-
Wrażenia ok, mniej buja, poprawiony jest też SPO-10.
Tylko co z cyferkami? ; P hehe.
Edit: pytanko, mozna miec rosyjski kokpit i angielskie labelsy z podpowiedziami?
-
W pliku DCS World\Mods\aircraft\MiG-21BIS\Cockpit\hint_localizer.lua zmienić w piątej linii country = "RU" na country = "EN".
-
Po ostatniej aktualizacji przestały działać zegary i lampki kontrolne. Czy ktoś ma pomysł jak to ugryźć?
-
Po ostatniej aktualizacji przestały działać zegary i lampki kontrolne. Czy ktoś ma pomysł jak to ugryźć?
Tu jest rozwiązanie: http://forums.eagle.ru/showpost.php?p=2248809&postcount=4 .
-
Dzięki Yoyek - gra i buczy :)
-
Dawno nie latałem, ale dziś zauważyłem, że samolot strasznie przepada, lądowanie to już nie jest łatwe ciasto. Od której poprawki to wprowadzili? Tak na marginesie podczas czterech dzisiejszych potyczek z Phantomem, raz zgasiłem silnik, za drugim razem zacięło się działko w nie odpowiednim momencie, a za trzecim razem jedna rakieta poszła w słońce a kolejna na flarę. Jest fajnie. :D
-
Dawno nie latałem, ale dziś zauważyłem, że samolot strasznie przepada, lądowanie to już nie jest łatwe ciasto.
Hmmm, tu chyba jest jak było, może był za ciężki?
-
No faktycznie miałem 100% paliwa plus małe zabawki, ale po kilku podejściach i na tym wariancie się udało, ale to musiało być muśnięcie, jak byś całował siostrę... Swoją siostrę! :D
-
Zmiany z ostatniego patcha:
http://forums.eagle.ru/showthread.php?p=2287231#post2287231
-
Wstępna lista zmian, które powinny wejść w najbliższym patchu do DCS World:
http://forums.eagle.ru/showpost.php?p=2314647&postcount=1
-
Wstępna lista zmian, które powinny wejść w najbliższym patchu do DCS World:
http://forums.eagle.ru/showpost.php?p=2314647&postcount=1
A cyferek dalej nie ma? :(
-
A cyferek dalej nie ma? :(
Yoyku przerażasz mnie :D.
-
Cyferki to jak kropka nad i.
(http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/5/5a/Godlo_34_plm_na_samolocie.jpg)
Dla mnie jakby nie było pół samolotu :icon_wink: . Wiem, jestem zbok.
-
Wiem, jestem zbok.
No ;) :032:
-
Podobno coś tam zostało poprawione jeżeli chodzi o radiolatarnie.
A jak się ma sprawa z częstotliwościami ARK, gdzie one włąściwie są przypisane, jest jakiś plik gdzie się znajdują aby można było to jakoś edytować?
Bo jeśli chodzi o lądowanie na bliższą i dalszą radiolatarnię to (miejmy nadzieję jeszcze) tego brak.
-
Najgorszą przypadłością związaną z Migiem są zacięcia on line po wyborze tej maszyny przez klienta, dochodzące do kilku, kilkunastu sekund. Nie dalej jak wczoraj zaliczyłem glebę z tej okazji, tzn. podczas kołówki ktoś wszedł na serwer i wybrał 21. Zaciach i po kilku sekundach komunikat o rozbiciu. Cała reszta, z całym szakuncem dla nrów bocznych, to dupopląsy.
Tako rzecze,
Zaratustra
-
Najgorszą przypadłością związaną z Migiem są zacięcia on line po wyborze tej maszyny przez klienta, dochodzące do kilku, kilkunastu sekund. Nie dalej jak wczoraj zaliczyłem glebę z tej okazji, tzn. podczas kołówki ktoś wszedł na serwer i wybrał 21. Zaciach i po kilku sekundach komunikat o rozbiciu. Cała reszta, z całym szakuncem dla nrów bocznych, to dupopląsy.
Tako rzecze,
Zaratustra
Niewiemy niestety jescze na czym to polega. Walczymy.
-
Cyferki to jak kropka nad i.
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/5/5a/Godlo_34_plm_na_samolocie.jpg
Dla mnie jakby nie było pół samolotu :icon_wink: . Wiem, jestem zbok.
Cyferki w 2.0. Dodawaja pare ms obciazenie do CPU w 1.2.X
-
Cobra, a czy ECM (SPS-141-100) bedzie jakos dzialac ?
-
Jakby ktoś miał problemy z dwudziestkąjedynką po ostatniej aktualizacji, to proponuję usunąć cały katalog z ustawieniami, i odinstalować moduł za pomocą menadżera z poziomu gry, i zainstalować ponownie. Opis dotyczy Windows 8.1PRO.
-
Mała uwaga, przy najnowszym patchu zdaje się trzeba będzie dezaktywować MiGa-21 i ponownie sobie wpisać kod.
Tutaj przy opisie "21": http://forums.eagle.ru/showthread.php?p=2328207#post2328207 .
-
Mała uwaga, przy najnowszym patchu zdaje się trzeba będzie dezaktywować MiGa-21 i ponownie sobie wpisać kod.
Tutaj przy opisie "21": http://forums.eagle.ru/showthread.php?p=2328207#post2328207 .
No niestety jest jakiś kwasik. Mi po aktualizacji MiG zniknął z zakładki "szybkiej akcji" pomimo, że w menadżerze modułów siedzi. Co prawda nie widzi klucza ale w Windowsie, w rejestrach wszystko jest. No i nie da się go reinstalować, bo wypisuje, że zła wersja instalatora w stosunku do wersji gry.
http://forums.eagle.ru/showthread.php?t=139557
-
Jakby ktoś miał problem zbliżony do mojego to powiem, że udało mi się naprawić draństwo. Cobra8472 naprowadził mnie na rozwiązanie. Tu są przydatne komendy:
http://forums.eagle.ru/showthread.php?t=114030
Idąc tym tropem z wiersza poleceń idziemy do katalogu gry i następnie puszczamy naprawę DCS tak na wszelki wypadek:
DCS_Updater.exe repair
Potem reinstalujemy moduł. W tym wypadku MiG-21:
DCS_Updater.exe install MIG-21BIS
Bez protestów powinien się zainstalować. Po tym zabiegu mogę znowu latać pomimo, że w menadżerze modułów przy ołówku dalej nie mam klucza ;).
-
Dzięki Kosi.
-
Ten sam problem, po patchu, pomimo, że zrobiłem dezaktywacje to MiG-21bis już wybrać nie mogę.
-
U mnie parę minut temu wyglądało to tak. Puściłem apdejter, poszedł bez problemów. Po uruchomieniu gry w rzeczy samej zauważyłem brak ikonki z 21-nką i brak specjalnych opcji do tejże. W menadżerze wyłączyłem zatem moduł, restart gry i włączyłem ponownie. Nie pomogło. Odpaliłem zatem zwykłe DCS repair, program zassał 300-trochę MB czegoś (znowu MiG, zapewne) i wszystko teraz wróciło do normy i hula. Nie musiałem znowu wpisywać MIGowego klucza, ani nie straciłem aktywacji. W menedżerze klucz wyświetla się poprawnie.
-
Zainstalowałem sam moduł 21 na nowo, klucza nie chciał, jest ok.
-
Czy zauważyliście ,że po ostatnim patchu lądowanie stało się bardzo proste_, przed 1.2.15 procedurę lądowania trzeba było przeprowadzić książkowo_, inaczej robimy kangura itp.
Obecnie takiego realizmu już nie uświadczymy :/.
-
Ale poprawiłeś sobie wspomnianą wcześniej (nie wiem czy w tym wątku) linijkę kodu w jednym z plików? Bo to dosyć istotnie wpływa na zachowanie samolotu.
-
Ale poprawiłeś sobie wspomnianą wcześniej (nie wiem czy w tym wątku) linijkę kodu w jednym z plików? Bo to dosyć istotnie wpływa na zachowanie samolotu.
Nie bądź taki enigmatyczny. Podziel się linkiem bo tematu na ED z 21 teraz nie śledzę :).
-
Nie bądź taki enigmatyczny. Podziel się linkiem bo tematu na ED z 21 teraz nie śledzę :).
Po patchu DCS nie chce współpracować (27.02.2015):
http://il2forum.pl/index.php/topic,16921.msg320536.html#msg320536
-
Przepraszam, faktycznie mogłem dać linkę :D Na szczęście reakcja była błyskawiczna 8)
-
Nie wystarczy skasowanie dwóch myślników przed ,--dofile(current_mod_path.."/Entry/Hs")
Trzeba jeszcze usunąć ,dofile(current_mod_path.."/Entry/01_Suspension.lua")
http://forums.eagle.ru/showpost.php?p=2333838&postcount=7
-
Wystarczy wystarczy. Plik 01_Suspension.lua nie istnieje, więc odnosząca się do niego linia jest tylko nieszkodliwym śmieciem. No, chyba że dbasz o higienę plików, to można usunąć :D.
-
Co jest z radiem? Działa dopiero po odpaleniu silnika. Wszystko powłączałem poza silnikiem i nie działa.
-
Nadchodząca łatka, dane z FB:
(https://scontent-fra.xx.fbcdn.net/hphotos-xpa1/t31.0-8/10866155_1603722659850406_747053104210512167_o.jpg)
Corrected windscreen, pylons, & main gear doors 3D.
Corrected ASO-2 & RATO 3D and mounted location.
Reintroducing nose, Finnish, & tail bort numbers.
Reintroducing "mirror" material finish.
Reduced triangle count.
Fixed see-through areas.
Fixed right airbrake animation.
(ps. bort to chyba nie burta?)
-
Yoyek i te twoje numerki lol 8).
-
(ps. bort to chyba nie burta?)
Burta burta, ino po rosyjskiemu. I jakoś tak się slangowo przyjęło, że w odniesieniu do statków powietrznych rosyjskich anglosasi chętnie używają tego wyrazu nawet w kombinacji z "numberem". Ale czemu tak piszą/mówią, to pojęcia nie mam.
-
No to kamien spadl mi z serca ;), hihi.
-
W ZTM to się nazywa numer taborowy :)
-
Mam pytanie odnośnie wersji MiG-21Bis. Wszystkie moduły są w wersji 1.2.16 tylko produkt od Leatherneck występuje u mnie w wersji 1.2.15. Updater nic nowego nie ściąga, ale na stronie DCS znajduje się plik:
File name: MIG-21BIS_1.2.16.39472.729-424.exe
Czy tak ma być , czy może trzeba odinstalować moduł i zainstalować tą nowszą wersję ? Nie mogę także znaleźć uninstalera tego modułu.
(http://i69.photobucket.com/albums/i54/leoxnox/th_Launcher%202015-06-13%2011-23-06-916_zpsmuhaldto.jpg) (http://s69.photobucket.com/user/leoxnox/media/Launcher%202015-06-13%2011-23-06-916_zpsmuhaldto.jpg.html).
-
U mnie, na Openbecie 1.2.16 też MiG-21 jest w wersji 1.2.15 czyli tak ma być.
-
Powiem tak, wcześniej tak nie było natomiast teraz model lotu miga jest jakiś dziwny.
W sytuacjach ekstremalnych? zachowuje się nienaturalnie, przy ślizgu na ogon wpada w jakąś dziwną spiralę, raz w takiej spirali spadając na ogon przekroczył 2 machy i eksplodował pod mapą.
(Mam to na tracku ale za każdym razem track inaczej odtwarza dany lot)
Druga sytuacja: mocne szarpnięcie drążka na siebie i trzymanie w tej pozycji powoduję dziwną "Cobrę" 8)
Niema co się rozpisywać, nagrałem filmiki jak ktoś chce niech zerknie. Mam tylko nadzieję że są tego świadomi, dałem też filmik ze spiralą na Bug thread na forum ED.
Cobra: https://www.youtube.com/watch?v=jEGXN8TSd8Q
Spirala: https://www.youtube.com/watch?v=3sqYW9Lb85c
-
No wreszcie ;)
DCS MiG-21Bis
- Windows Registry entry moved to HKCU/Eagle Dynamics.
- All keys have had activations replenished.
Note: It is recommended to manually update and follow these steps:
Cancel any automatic update prompt.
Deactivate module.
Delete all Leatherneck Simulations’ MiG-21Bis Windows Registry entries.
Execute manual update.
Restart Windows, and activate module.
If successful, users should not be asked to reactivate after future updates.
- LOD models optimized.
- Incorrect ASO texture replaced.
- Radome axis of movement fixed.
- Double cockpit in low graphic settings fixed.
- TacNumbers holes fixed.
- Added more variation of Russian TacNumbers
- Added Eastern Arabic TacNumbers.
- Changed material setting from mirror to aluminum.
- Landing gear’s external lights now come on only at full extension.
- Remodeled external pilot’s visor and is now transparent with specular.
- Navigation lights during the day are now bigger in “Bright” mode.
- Missing panel lines and sealant on external canopy/windscreen added.
- Missing rivets on right-side drag chute tube added.
- Missing screws on top-side wing fuel tank panels added.
- UVs for middle fuselage flipped 180 degrees to fix NMp errors.
- Liveries adjusted for UV flip.
- New normal and specular textures.
(http://i69.photobucket.com/albums/i54/leoxnox/th_Screen_151123_194602_zpsvocimf10.jpg) (http://s69.photobucket.com/user/leoxnox/media/Screen_151123_194602_zpsvocimf10.jpg.html)
-
W kneeboardzie pojawiła się stronka z RSBN do mapy Nevada :evil:
-
No to lecimy na MiG-21 do Stanów😂
-
Zmiany w 1.5.4 http://forums.eagle.ru/showpost.php?p=2820454&postcount=1 .
-
Troszkę się w tych numeracjach pogubiłem więc mam pytanie- czy zmiany które zostały wprowadzone w 1.5.4 zostały też zaimplementowane do 2.0.4?
-
Na wszelki wypadek już deaktywujcie sami moduł zanim sam to zrobi i stracicie aktywację ;).
-
Kolejny patch ma w końcu naprawić działanie Starfoce w MiG-u, co oznacza utratę jednej aktywacji, chyba że zdezaktywujemy MiG-a przed pobraniem łatki zgodnie z instrukcją:
https://forums.eagle.ru/showthread.php?t=185325
Przypominam, że aktywacje odnawiają się co jakiś czas.
-
Przypominam, że aktywacje odnawiają się co jakiś czas.
To chyba jakiś urban mit. U mnie nigdy się jakoś nie odnawiało i nie odnawia, np. Ka-50 czy Mi-8... chyba, że dotyczy to wybranych modułów.
-
Jeśli sprawdzisz licencję na https://www.digitalcombatsimulator.com/en/personal/licensing/
przeważnie jest tam rubryka:
Add activation automatically: Enabled
Time period: 30 days
Przy czym to chyba zaczyna dodawać aktywacje dopiero, gdy wypstrykasz się z początkowych dziesięciu.
-
Rozumiem, ale w przypadku MiGa-21 klucz mam bezpośrednio od LN, które przejęło zobowiązania Beczla z kampanii zbierania funduszy. Tak więc na stronie ED nie ma śladu mojego klucza do 21... a żeby ten on LN się resetował z aktywacjami, to nie zauważyłem.
-
W podanym linku możesz wpisać każdy kod, również ten, który dostałeś w mailu od LN.
Według tego co napisali na forum ED, po zejściu do zera z aktywacjami dostajesz potem jedną co 30 dni. Czyli raz na miesiąc możesz aktywować samolot na nowym sprzęcie.
-
Szykuje sie nowy update, szybka na.celowniku tez wyglada zacnie:
https://forums.eagle.ru/showthread.php?t=207607 .
-
Ołówek doczekał się odświeżenia:
http://leatherneck-sim.com/2019/10/27/autumn-wind/
-
Następne zmiany w modelu.
Trzeba znowu popracować przy skinach. Po porawkach niestety stare skiny nie są zgodne z DCS.
-
Ten update w kabinie (dzisiejszy patch) wniosl ....brak tekstur gdzieniegdzie. Hmmm....
Natomiast wiedza o tym, poprawia przy nastepnym.