Forum Miłośników Symulatorów Lotniczych

Hangar => Digital Combat Simulator World (DCS World) => Wątek zaczęty przez: chris1992 w Grudnia 01, 2014, 21:31:55

Tytuł: DCS Edytor- pytanie odnośnie przewozu AI w huey
Wiadomość wysłana przez: chris1992 w Grudnia 01, 2014, 21:31:55
Witam wszystkich,

W ostatnim czasie próbuję stworzyć desant żołnierzy drogą powietrzną. Opiszę poniżej sytuację:
Jestem dowódcę formacji śmigłowców Uh1-Huey, śmigłowców jest 4 wliczając ten który pilotuje osobiście. Śmigłowce mają przewieźć żołnierzy z pkt. A do pkt. B ( w każdym śmiglaku jest 6 żołnierzy). w pkt. startowym nie ma problemu bo żołnierze poprzez "advanced waypoint" wsiadają do śmigłowców i tutaj każdą drużynę powiązałem z odpowiednim śmigłowcem poprzez opcję "binding to transport". Jako że jestem dowódcą reszty śmigłowców dałem jeden "advanced waypoint" i do każdego śmigłowca przypisałem grupę żołnierzy. Sam początek wygląda dobrze. Żołnierze wsiadają do śmigłowców ja startuje a reszta klucza dołącza do mnie. Problem pojawia się z momentem kiedy ląduje w pkt. B aby żołnierze mogli wysiąść i zając swoje pozycję. Poprzez komendę radiową z mojego śmiglaka piechota wyskakuje i 6 żołnierzy biegnie do wyznaczonego punktu, jako że reszta śmigłowców ma sztuczną inteligencję, mija chwila zanim siadają maszynami na ziemi i ? Nic :) nikt nie wysiada. I tu jest ten wielki problem. Próbowałem wszystkich sposobów :) dałem jako dowódcę AI wtedy sytuacja w ogóle już jest beznadziejna, jedyny sposób aby żołnierze wysiedli z każdego śmigłowca to ten aby śmigłowce nie były z sobą powiązany jakimś łańcuchem dowodzenia a to mi nie idzie na rękę bo wtedy w pkt. B Huey lądują w nierównych odstępach i cały plan się miesza :) Czy macie może jakiś pomysł ? Byłbym wdzięczny gdybym otrzymał jakieś porady :)

Pozdrawiam serdecznie :)