Forum Miłośników Symulatorów Lotniczych
Hangar => Digital Combat Simulator World (DCS World) => Wątek zaczęty przez: Frey w Marca 01, 2015, 15:55:33
-
Dostrzegam następujący problem:
Podległe jednostki pilotowane przez AI rozbijają się nawet podczas słabych manewrów w powietrzu i to na średnich wysokościach 2-5 tys. m.
Następują awarie silnika i piloci się katapultują, i to nie tylko jeden czy dwóch ale np. wszystkich czterech.
Przeważnie nie są w stanie zatakować celu: odpowiadają że "nie mogą".
Samodzielnie też nie zaatakują (przynajmniej te podległe)
Ustawienie poziomu (skil level) pilotów nie pomaga.
-
I co w związku z tym, że tak żartobliwie się zapytam? :)
Mały hint- piloci AI są potrzebni, ale nie należy wydawać im jakichkolwiek rozkazów. Mogą robić za sztuczny tłok, lub po straceniu własnej maszyny można się przesiąść do AI i dalej kontynuować zabawę.
-
Latanie z i przeciwko AI nie ma obecnie najmniejszego sensu. Po prostu gra jest niedorobiona w tym względzie. Może w ten sposób: zazwyczaj AI działa jako tako za pierwszym razem, za pierwszym odpaleniem misji przygotowanej wcześniej w edytorze. Za drugim razem AI nie chce się bawić. Wingmani mają w d, przeciwnik też ma w d. - lata na najmniejszej możliwej mocy i zazwyczaj się rozbija.
-
Polepszyłem jakość akcji AI przez to jak wstawiłem "trigger zone" i określiłem cel misji "atakowanie grupy nr..."
Jest też pole na wykonywanie skryptów coś tak jak w Arma III, więc możliwości są.
-
Powiedźcie proszę jak wskoczyć d AI ?