Forum Miłośników Symulatorów Lotniczych
Hangar => Digital Combat Simulator World (DCS World) => MiG-15bis => Wątek zaczęty przez: Troghv w Lutego 27, 2015, 11:27:10
-
Już go widzę jak będzie pięknie spadał po spotkaniu z Szablą ;D
Hahaha...bez komentarza.
Chociaż jak znam życie to będzie OP, zakręcał w miejscu, przeciwpancerny i miał szybkostrzelność over 9000 :/
Wczoraj na szybko z Qrdlem i Jankiem polataliśmy, a wcześniej miałem okazję na publicznym serwerze powalczyć a'la Mig Alley. Oczywiście ja w Szabli. DCS F-86F to piece of shit, pełnowartościowy półprodukt nie wart 10$, no chyba, że do latania VFR. Wypada blado w porównaniu do Mig-15. Nie ma żadnych atutów po za jednym, że w ogóle jest. Brak steru kierunku, co na dzień dobry dyskwalifikuje go w dogu, długi czas rozpędzania, szybkostrzelność i zadawane uszkodzenia na poziomie rzucania kasztanów lub kartofli. Widoczny z daleka dzięki smudze wydobywającej się z rury, przekombinowana tendencja do wpadania w accelerated stall (w F-15 to samo).
Co do MIGa to co napisałeś/ zgadywałeś to 100% prawdy. Kręci jak szalony, w 5s ma na budziku 700km/h, wznosi się jak rakieta Atlas, dwa celne trafienia i po wrogu, praktycznie niewodowany- zobaczysz jak będziesz miał go na kuperku. I teraz pytanie, jak żyć? Pomijam fakt skopanych LOD'ów, oraz brak refleksów, które charakteryzowały samoloty z tamtego okresu.
-
Niestety nie miałem przyjemności polatać, poczekam do kolejnej, tradycyjnej wyprzedaży gdzie dodatki do DCSa kosztują tyle ile są warte :)
A co do parametrów (zakładając, że będą już latać w miarę realnie), to jak w szabli poprawią RoF (bo chyba jest obecnie coś za niski) to w dodatku z radarem i 2 GARami nie wydaje mi się, że te armaty na MiGu coś pomogą :evil:
-
Też wczoraj trochę polatałem na tym czeskim serwerze. Trochę, bo więcej nie miało sensu. Obecnie Szabla przy Migu to jak P-11 przy Bf-109E. No może z wyjątkiem zwrotności bo i tu jest fatalnie. O widoczności nie wspomnę.
Potwierdza się obecnie to, do czego tak właściwie DCS (a wcześniej Lock On) został stworzony. Bez radaru jest do kitu. Obecnie moim zdaniem, gra nie nadaje się do typowego doga z 2WŚ i Korei.
-
Piętnastka jest przezabawna. Koks.
1. Wznoszenie ma, do 500 m., przynajmniej takie jak Su-27. W porównaniu z 15 to chyba nawet tak 21 nie ciągnie, a np. taka Żaba, to prawie nielot.
2. Trzeba uważać na prędkość, tzn. żeby nie przekraczać 800 km/h, a wierzcie mi, że ciężko nie przyspieszać.
3. Kręcić można w miejscu i oglądać napisy eksploatacyjne na Szabli :-).
4. W ogóle nie wiadomo w 15 co to pompaż!
Wnioski? Troghv trafnie zauważył, że jakby 15 była w realu taka jak jest w DCSie, to Rosjanie nie mieliby potrzeby robienia innych samolotów typu MiG-17/21, tylko poza zmianą awioniki na nowszą :evil:.
Tako rzecze,
Zaratustra
-
Założyłem temat o dziwnej przewadze MiGa na Sabrem na ich forum. Może to zachęci graczy i deweloperów do dyskusji, bo na razie chyba nikt problemu nie zauważył...
-
Założyłem temat o dziwnej przewadze MiGa na Sabrem na ich forum. Może to zachęci graczy i deweloperów do dyskusji, bo na razie chyba nikt problemu nie zauważył...
Doszliśmy do wniosku z Qrdlem, że Mig-15 ma SFM rodem z FC3 plus to co wyczynia/ wyczyniało AI MIGa wraz z wejściem F-86.
Dodatkowo fakt ten potwierdza brak informacji o zastosowanym modelu lotu w każdym promo Bisa, a przecież ED z pewnością by się pochwaliło jak to przy każdych dodatkach czyni,. Tak więc panowie, macie nie oszukując DCS: Mig-15 Bis z SFM, czyli poziom, już nawet nie FC3, ale FC2 i Lock-Ona :032:
Jeżeli mógłbyś jeszcze podać link, bo jakoś nie mogę znaleźć Twojego tematu. Dobra mam: http://forums.eagle.ru/showthread.php?t=139690
Przegięcie z czitami, z LODem?
U mnie tak nie ma.
To zapewne to słynne perforowane skrzydła co to by się nie urywały :D
Teraz się wyjaśniło czemu Mig-15 tak szybko lata, a szczególnie się wznosi. Nie ma skrzydeł- znaczy się RAKIETA :032: :021:.
-
Jeśli chodzi o informacje o modelu lotu, to jest ten pdf:
http://www.belsimtek.com/upload/docs/DCS_MiG-15bis_AERODYN_OPER_LIMITATIONS.pdf
Do którego linkowałem już wyżej.
Panowie, jeśli potraficie wykazać, że model lotu jest zepsuty, to zachęcam do udzielania się w temacie (http://forums.eagle.ru/showthread.php?t=139690), bo jak na razie nikt moich wątpliwości nie poparł. Marudzenie tutaj jest bezcelowe, bo nikt z BST tego nie przeczyta.
-
Zapodałem dziś dłuższy lot. 45 minut na 12.000m między lotniskami.
Po około 30 minutach maszyna stała się niesterowna na tym pułapie, ale to nie z przyczyn braku tlenu. Tutaj działało wszystko ok. Czyżby jakiś efekt oblodzenia? Sterowność po zwaleniu się odzyskałem na około 5000 m.
-
Sprawność silnika nie osiągał swojej ciepłoty , brak zapłonu ?!
-
Sprawność silnika nie osiągał swojej ciepłoty , brak zapłonu ?!
Muszę przetestować to jeszcze dziś, zapłon był i temp. chyba też okej. Tak mam jeszcze takie ewentualnie podejrzenie, że w MiGu mamy taki dodatkowy kurek zapodający nam ilość tlenu (Air Valve), nie mówię o tym (Oxygen Valve). Może być tak, że na większym pułapie tutaj ręcznie reguluje się "jakość" mieszanki i ilości tlenu w tlenie ;). Może to zostało oddane i jakoś to ma właśnie wpływ na pilota, stąd utrata sterowności, a nie problem w maszynie. Temat rozwojowy co by nie było :D.
-
Może wyłączyłeś hydrauliczne wspomaganie lotek (dźwignia obok DSS)?
-
Może wyłączyłeś hydrauliczne wspomaganie lotek (dźwignia obok DSS)?
Hmm. Tak bym pewnie nie odzyskał sterowności również na ok. 5000m.
-
A z jaką prędkością leciałeś? Powyżej 800 km/h maszyna przestaje reagować na stery i się zwala przez skrzydło. Jeśli lecisz po prostej na pełnym gwizdku, to prędzej czy później osiągasz taką prędkość, więc trzeba uważać.
-
Faktycznie magia się dzieje. Może faktycznie zaczątek modelu oblodzenia? To na pewno nie prędkość. Zwolniłem do 500-600, a ten wali mi się w dół i na skrzydło.
-
A z jaką prędkością leciałeś? Powyżej 800 km/h maszyna przestaje reagować na stery i się zwala przez skrzydło. Jeśli lecisz po prostej na pełnym gwizdku, to prędzej czy później osiągasz taką prędkość, więc trzeba uważać.
Mówisz o IAS na 12.000? Raczej chyba nie do osiągnięcia na tym pułapie. TAS miałem jakoś na budziku w przedziale 1K-900.
A tak na marginesie - no własnie, przy ostrym schodzeniu bardzo ładnie twardnieją stery.
-
(http://i921.photobucket.com/albums/ad52/rafikst/DCS%20MiG-15bis/MiG-15bis_15_zpslbxzyfhy.jpg) (http://s921.photobucket.com/user/rafikst/media/DCS%20MiG-15bis/MiG-15bis_15_zpslbxzyfhy.jpg.html)
Wszedłem dziś na 15.620m. Fajnie się tutaj zachowuje, czuć granice możliwości. Samolot zaczyna pływać, lecimy na granicy przeciągnięcia. Drąg do siebie i trymowanie pod kurek. Zakręt po horyzont niczym Concorde z V=2M. Trzyma parametry reala świetnie. Do tego wskaźnik EM-10 od ciśnienia paliwa pokazuje, że już jesteśmy tutaj na granicy możliwości i za chwilę będzie kupa. Good! Ps. dziś takiej przygody nie miałem ze zwałką z 12K, a też lot 55min. Hmmm.
-
Na 13000 m. Przyrządowa prędkość 270 km/h Na takowej popływałem , bo inaczej nie można tego nazwać. Względem ziemi jest niczym zawieszony na sznurku
-
Polatałem trochę przeciwko AI. Tak w MiGu jak i w eFie. Mam wrażenie, że jest dużo lepiej, jeśli chodzi o FM AI obu maszyn. Znaczy AI nadal lekko w chja wali (ale nie tak jak MiG wcześniej i nie ma już poczucia takiego absurdu). Potrafi na małej mocy piąć się w górę. I mimo, że na budziku mam więcej, bo w pionie wyprzedzam wroga to i tak zadyszki dostaję. Ale do rzeczy. Na podstawię obserwacji porównawczej mogę stwierdzić, że oba samoloty są raczej dobrze wyrównane, co mię się bardzo podoba. Nie zauważyłem z fotela żywego gracza jakiejś strasznej, ufolskiej przewagi jednego samolotu nad drugim. Jak wsiadłem do eFa, to bałem się, że tymi Browningami to znów se będę mógł przeciwko pancernemu MiGowi z kryptonitu naskoczyć. Gdzie tam, dobrze zgrany celownik i średnio sługa seria rozstrzelała Ruskiego na strzępy. Czuć też świetnie moc tych MiGowych działek. Potęga. Tyle, że mało gwoździ. A poza tym, tej pękatej dziurawej beczki nie da się nie kochać. To mój ulubiony kufajmański sprzęt od dziecka :)
-
To jakiś update modelu był na dniach? Bo jak latałem parę dni temu to miałem całkiem odmienne wrażenia.
-
To jakiś update modelu był na dniach? Bo jak latałem parę dni temu to miałem całkiem odmienne wrażenia.
Od początku taki był. No chyba że jest pod "kroplówką".
Zdania zaczynamy wielką literą, a kończymy kropką. Proszę o tym pamiętać, bo więcej edytować nie będę :icon_luger_148:. Mazak.