Forum Miłośników Symulatorów Lotniczych
Hangar => Digital Combat Simulator World (DCS World) => MiG-15bis => Wątek zaczęty przez: YoYo w Marca 10, 2015, 22:34:55
-
Wg. ostatniej zapowiedzi:
1.2.16:
DCS: MiG-15Bis
Added pilot’s 3D model
Updated 3D external model.
Updated 3D model of cockpit.
Added rack damage with high force (only for 600L fuel tanks).
AGK-47B cage handle now automatically return to off position, when released.
Corrected tooltips for AGK-47B cage handle.
Deleted unused option in “Special” tab.
Corrected input (deleted duplicated combos, command for landing gear lever neutral position added, etc.).
The adjustment of gunsight brightness is inverted.
DGMK-3 Desired heading and current heading are inverted.
Corrected autostart procedure.
Cockpit air valve now closing during repair.
Timer’s minute needle now moving counterclockwise.
FAB-50 and FAB-100: bomb parameters corrected
Gear damage and moment limit adjusted
Czyżby miał się pojawić pilot w miękkim hełmofonie? A może z założoną maską. Ktoś już testuje tę open beta?
-
Chyba chodzi o pilota widocznego "z pierwszej osoby". Jak się ściągnie patch, to ci powiem ;).
-
Na to wygląda - RSHIFT + P włącza/wyłącza ciało pilota w kabinie.
-
To trochę dżungla. Nie dość, że do niektórych przełączników (boczne panele) prawie nie da się dostać, to teraz jeszcze kogoś nam tutaj władują ;>. Może tradycyjnie "friday" i wyjdzie już patch oficjalnie.
-
Łeeee... Myślał, że z tą maską porządek zrobią....
-
Do bocznych paneli mamy ustawione widoki NUM 0 + NUM 1 / 3. Na to, że człowiek sowiecki wymyślił sobie akurat tam schować AZSy, twórcy niewiele mogli poradzić ;).
A co jest z maską złego?
-
A co jest z maską złego?
Nie ma jej.
-
Znaczy, jest i nie ma :)
-
Updated 3D external model.
A w tym temacie to co się niby zadziało? :]
-
(http://i921.photobucket.com/albums/ad52/rafikst/DCS%20MiG-15bis%20and%20Lim-2/MiG-15bis_17_zpse2stnrt0.jpg) (http://s921.photobucket.com/user/rafikst/media/DCS%20MiG-15bis%20and%20Lim-2/MiG-15bis_17_zpse2stnrt0.jpg.html)
Nawet ten pilot w kabinie źle nie wygląda. :564: Chociaż skutecznie zasłania nam kraniki na lewo i prawo. Trzeba się "podnieść" albo "zanurkować" z TiR'em.
Zwalili tylko model zewnętrzny :(. Dodali jakiś bzdurny i nienaturalny refleks na całym modelu ....
Mowa o tym:
https://youtu.be/oD3LG4CVZco
(http://images67.fotosik.pl/712/8af41e681af2be82m.jpg) (http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/8af41e681af2be82.html) (http://images68.fotosik.pl/711/a832ed6b7d4f040dm.jpg) (http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a832ed6b7d4f040d.html)
Mieni się teraz jak psu d... . Zupełnie nienaturalnie bo... mieni się cieniem. http://forums.eagle.ru/showthread.php?t=140820
Zewnętrzna osłona kabiny też dostała jakąś "ciemnię". Za ciemna ta tekstura... http://forums.eagle.ru/showthread.php?t=140831
(http://images69.fotosik.pl/712/2dd09eff9d786ef7m.jpg) (http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/2dd09eff9d786ef7.html)
Ciekawie za to "ożył" wskaźnik kompasu ДГМК-3.
-
Co do przyciemnej osłonki po 1.2.16. Zrobiłem moda jak ktoś chce: http://forums.eagle.ru/showpost.php?p=2353278&postcount=5 .
Sam MiG-15_Glass.DDS należy wrzucić do \DCS World\CoreMods\aircraft\MiG-15bis\Textures.zip.
-
Chcę, chcę. Rafał, a wnętrze kokpitu po update zachowuje się z polskimi opisami?
-
Chce chce. Rafał a wnętrze cokpitu po update zachowuje się z polskimi opisami ?
On chyba jeszcze nie jest skończony, a po 1.2.16 słyszałem, że mody dot. kabin nie do końca działają poprawnie. Możliwe, że wymaga on updejtu.
-
Ciesz się YoYo, że w 1.2.16 "tylko" namieszali z pleksą i odblaskami, bo na ten przykład w "Szabli" zmienili mapowanie tekstur i wszystkie stare skiny są mniej lub bardziej wykrzaczone :D. SkateZilla zrobił już uaktualnionego templejta, ale czy ludziom będzie się chciało przerabiać stare malowania? Mam nadzieję, bo defaultowe są nikczemne.
-
Ciesz się YoYo, że w 1.2.16 "tylko" namieszali z pleksą i odblaskami, bo na ten przykład w "Szabli" zmienili mapowanie tekstur i wszystkie stare skiny są mniej lub bardziej wykrzaczone :D. SkateZilla zrobił już uaktualnionego templejta, ale czy ludziom będzie się chciało przerabiać stare malowania? Mam nadzieję, bo defaultowe są nikczemne.
A gwiazdki wróciły?
-
Wróciły. Jest też drugie, nowe defaultowe hamerykanske malowanie, w całkiem fajne paseczki, ale specular mapsami nie chciało im się bawić i zamiast półmatowego aluminium blacha wygląda wciąż jak polakierowany papier toaletowy. Nie rozumiem tego zresztą, bo domyślny dural na MiGu wyszedł im całkiem ładnie, różni graficy się tym zajmowali, czy co?
-
Chcę, chcę. Rafał, a wnętrze kokpitu po update zachowuje się z polskimi opisami?
Po update musisz wrzucić tekstury na nowo.
Tekstury kokpitu działają - brak tekstur pilota. Ostatnio mam bardzo mało czasu, ale jeżeli latasz bez modelu pilota to nie będzie żadnego problemu :)