Forum Miłośników Symulatorów Lotniczych
Hangar => Digital Combat Simulator World (DCS World) => M-2000C => Wątek zaczęty przez: qrdl_logos w Grudnia 26, 2015, 09:25:30
-
Moim zdaniem, z perspektywy walki on-line, to obecnie najbardziej brakuje pełnej klawiszologii obsługi radaru. Klikalność podczas dynamicznej walki jest pomysłem - delikatnie mówiąc - poronionym, szczególnie, że zwykle o walce rozstrzyga pojedynczy błąd, sekunda zawahania lub rozproszenia. Odrywanie wzroku od przeciwnika, żeby pogmerać na którymś z paneli, tutaj niestety nie da się `klikać` na pamięć kierując rękę, bardzo mocno ogranicza możliwości bojowe, o ile ich całkowicie nie eliminuje, w sytuacji kiedy wraży pilot jest dobrze wyszkolony. Zatem musimy czekać do pełnej klawiszologii, ale tak też przecież było z Mi-8...
Tako rzecze,
Zaratustra
-
Dziś zaliczyłem całkiem stabilny i kierowany lot bez całego jednego skrzydła. Fajny ten Miraż :)
-
Samego Mirage`a pilotuje się bardzo łatwo, jest dobry dla pilotów, którzy nie lubią "walczyć" z maszyną podczas lotu. Przy wykonywaniu np. beczki, po puszczeniu drążka, samolot "staje" w miejscu, momentalnie przestaje się obracać.
Z takich drobnostek, to mi przeszkadza "odbicie" w lusterku po podniesieniu głowy (całe lusterko "barwi" się na jeden kolor, zamiast odbijać głowę pilota).
-
Właśnie zacząłem się bawić Mirażem, i tak jak pisze Zlin, samolot bardzo łatwy w pilotażu, i teraz pytanie czy to zasługa Fly-by-wire, czy po prostu za długo siedziałem w MiGu-21, a może Razbam podszedł do sprawy arcadowo? Rozpędzanie też jakby zbyt dobre. Natomiast obsługa okazała się całkiem prosta, załapałem wszystkie podstawy w zaledwie 3 piwa, tylko trochę człowieka nudzi rozpędzanie żyroskopu, no ale to akurat można wyłączyć w opcjach.
-
Jak wyłączysz FBW to już tak łatwo nie będzie.
-
Wcześniej próbowałem wykonać lot z bardzo małą prędkością i dużym kątem natarcia, często stosowany na pokazach, i dopiero po wyłączeniu FBW udało się go jako tako odwzorować.
-
Zgadza się. Tylko latając bez FBW trzeba uważać, bo jak się leci za szybko i za mocno się pociągnie drąga to można rozłożyć samolot na części. Tak jak w przypadku Su-27.
-
Pytanie do lipas70. :002: Czy na zalokowanym celu działa IFF?
-
Nie tylko Lipas tym lata ;), IFF działa zawsze, oczywiście jak jest włączony.
-
Tutaj ostatnio naszym specjalistą od Miraża jest RAFEL. Pewnie chętnie odpowie na pytania. Wczoraj było dość zabawnie. Zapraszamy na serwer ponownie. I na TSa też.
-
Z kronikarskiego obowiązku: Miraż po cichu wyszedł z bety (zniknęły ikony beta z gry i ze sklepu). Nie zmienia to faktu, że manual jest niedorobiony oraz że Razbam obiecuje parę rzeczy jeszcze poprawić / pozmieniać. Ale na razie cisną, żeby wypchnąć Harriera w ciągu najbliższych kilku miesięcy.
-
Już wiadomo dlaczego to opóźnienie w aktualizacjach-szykowali Harriera na pokazy E3. Wiecej info od samego Zeusa :)
https://forums.eagle.ru/showpost.php?p=3165770&postcount=4698 (https://forums.eagle.ru/showpost.php?p=3165770&postcount=4698)
-
Dawno tu nie pisano, ale muszę coś napisać. Mirage w rękach dobrego pilota jest samolotem niemal nie do pokonania w walce na bliski dystans. Niesamowicie zwinny, szyki, błyskawicznie się wznosi, zakręt robi dwa razy szybciej niż Su-27, wystarczy, że strzeli flarami 1-2 s i żadna rakieta nie wchodzi. Oczywiście jego zachowanie zmieniało się w czasie z kolejnymi paczami, druga sprawa, że i Su-27 nie jest tym samolotem co kiedyś. Wczoraj na serwerze OPS, dostawałem szewskiej pasji - niemal w stylu Padonisa :) , bo ten samolot jest jak wrzód na d.. Jak się z mim mijasz, daje w palnik i tyle go widziałeś, po chwili jest za tobą i kaplica. Su-27 na podobny manewr potrzebuje dwa razy więcej czasu. Trzeba będzie znaleźć na niego metodę, ale póki co będą bęcki.
-
Miałeś gorszy dzień.
-
Przesadzasz Lipas. Ja tam nie widzę większej różnicy, po prostu jest to dobry samolot, a w dobrych rękach stanowi wyzwanie. Pamiętaj, że do tej pory latałeś komfortowo w F-15C, który w DCSa jest na szczycie piramidy bytów. Warto też pamiętać, że obecnie Su-27 jest najwolniejszym i jednym z najcięższych (o ile nie najcięższym) z dostępnych nowoczesnych maszyn!
-
Może i trochę. Ale w rękach dobrych kierowców takich jak Rafel i Slider, to fakt, jest to wyzwanie. Co do Su-27 to zgadzam się w całości.
-
No i jest pierwsza odpowiedź w sprawie wizyty w EC 2/5. Ogólnie wychodzi, że jest nieźle:
Our FM is very close. The only difference I could tell is the pressure needed to move the stick compared to our sticks at home.
Sometimes we really don't convey the message or what happens behind the scenes that our FM was developed by an aeronautical engineer, who does flight models professionally.
Flying the sim, it felt like our FM. I had no problem operating the aircraft even with landing. Again I was surprised how much force it takes to move the stick. You even have to "BANG" the throttle into AB, we joked how this is a man's jet. Something I wish stick manufacturers could add that tension, but then again with the force required to mimic the real aircraft, we would have to bolt them down to the desk. LOL
We went through a lot of things systems wise too. From AP, Radar, Fuel Gauge, PCA/PPA. Recording video with my Iphone not only the GoPro see here.