Forum Miłośników Symulatorów Lotniczych

Hangar => Digital Combat Simulator World (DCS World) => Wątek zaczęty przez: =OPS=padonis w Grudnia 30, 2015, 10:48:27

Tytuł: SweetFX/ReShade w DCS 1.5/2
Wiadomość wysłana przez: =OPS=padonis w Grudnia 30, 2015, 10:48:27
Co do czarnego screena, to był Sweet FX. Ale i pociągnę nową pełną wersję. Tak na wszelki wypadek.

YoYo którego Sweet FX używasz do DCS 1.5 ?
Tytuł: Odp: SweetFX w DCS 1.5/2
Wiadomość wysłana przez: YoYo w Grudnia 30, 2015, 11:23:04
YoYo którego Sweet FX używasz do DCS 1.5 ?

SweetFX nie dziala z DCS 1.5 z tego co sie orientuje.
Wlasnie dlatego wywalal mi czarny ekran i sim nie startowal.
Tytuł: Odp: SweetFX w DCS 1.5/2
Wiadomość wysłana przez: Poko w Grudnia 30, 2015, 11:36:13
Chyba jednak działa (https://www.youtube.com/watch?v=T30IauFbLes), ale widziałem gościa gdzieś na Fejsbuku, który miał problem po instalacji pewnej wersji SweetFX (mógł coś przekombinować) – wyświetlało się nocne niebo, mimo że teren był pięknie oświetlony dziennym światłem.

http://www.2shared.com/file/KrxNMq6i/DCS_15_ReShade__FlyMaker_Prese.html
Tytuł: Odp: SweetFX w DCS 1.5/2
Wiadomość wysłana przez: =OPS=lipas w Grudnia 30, 2015, 11:38:36
Działa też to, i to całkiem dobrze.
http://forums.eagle.ru/showthread.php?t=148064
Tytuł: Odp: SweetFX w DCS 1.5/2
Wiadomość wysłana przez: =OPS=padonis w Grudnia 30, 2015, 11:39:53
Ja tak miałem  i z 1.2.16 , jak włączałem z JSGME to działało, jak tylko wyłączałem z poziomu JSGME to miałem czarny ekran. Trzeba było wywalić jakieś pliki i zrobić reperację, by znowu działało bez Sweet FX. Nie pamiętam już który ale z katalogu "bin".
Tytuł: Odp: SweetFX w DCS 1.5/2
Wiadomość wysłana przez: =OPS=lipas w Grudnia 30, 2015, 11:47:01
Działa też to, i to całkiem dobrze.
http://forums.eagle.ru/showthread.php?t=148064
Dodam, że działa także pod 2.0 i znacząco poprawia sferę wizualną, wg mnie, nie mając wpływu na fps. Oczywiście dużo zależy od ustawień. Jeśli ktoś byłby zainteresowany to mogę podesłać własne.
Tytuł: Odp: SweetFX w DCS 1.5/2
Wiadomość wysłana przez: =OPS=padonis w Grudnia 30, 2015, 11:49:41
Tutaj coś piszą o SweetFX 2.0 ale to chyba jeszcze beta:  http://forums.eagle.ru/showthread.php?t=140824
Tytuł: Odp: SweetFX w DCS 1.5/2
Wiadomość wysłana przez: Zlin w Grudnia 30, 2015, 13:34:51
Dodam, że działa także pod 2.0 i znacząco poprawia sferę wizualną, wg mnie, nie mając wpływu na fps. Oczywiście dużo zależy od ustawień. Jeśli ktoś byłby zainteresowany to mogę podesłać własne.
Jakie masz ustawienia?
Tytuł: Odp: SweetFX w DCS 1.5/2
Wiadomość wysłana przez: YoYo w Grudnia 30, 2015, 14:02:45
O, to dobry news, jedyne co w 1.5 to brak mi właśnie troche agresywności kolorków jakie dawał Sweet.
Trzeba będzie potestować.
Tytuł: Odp: SweetFX w DCS 1.5/2
Wiadomość wysłana przez: =OPS=lipas w Grudnia 30, 2015, 14:39:20
Spróbuję wrzucić na dropboxa.
Tytuł: Odp: SweetFX w DCS 1.5/2
Wiadomość wysłana przez: Poko w Grudnia 30, 2015, 15:34:31
Dla użytkowników nVidii jest pewien trick – zamiast bawić się SweetFX mam dla Was alernatywę, która poprawi przestrzeń kolorów we wszystkich grach. Instrukcję znalazłem jakiś czas temu na zamkniętym forum dla członków iRacing – wyścigowego symulatora MMO (http://www.iracing.com).

Cytuj
Step 1:Fix NVIDIA HDMI Color Space problem

For several years, the NVIDIA drivers, when connected via a digital-only HDMI connection, have had a problem where the color space used is often set incorrectly. Blacks look dark grey instead of black, greys look washed out, and whites don't appear to be white. I have found the problem - it's an NVIDIA driver issue where it uses a limited-range "16-235" color space by default, instead of a full-range "0-255" color space which most HDMI panels support. Worse yet, there's no way in the NVIDIA Control Panel to fix it... but a solution exists. Read on!

It is most noticeable on your desktop (where blacks are washed out), on the iRacing loading screen (where it shows the track image being loaded, on the right where the image fades to black, it's very washed out, and fades to dark grey instead of black), and in the sim (the dashboard, the steering wheel, and even colors of objects, are all washed out, or look like a sheen of dark grey has been placed on top).

The fix is to use a program called NV_RGBFullRangeToggle
http://blog.metaclassofnil.com/wp-content/uploads/2012/08/NV_RGBFullRangeToggle.zip (http://blog.metaclassofnil.com/wp-content/uploads/2012/08/NV_RGBFullRangeToggle.zip)

This will allow you to use the Full Range of RGB everywhere, including in-game and on-desktop.

- Extract it
- Run the NV_RGBFullRangeToggle.exe file
- Click "Set Full Range (0-255)"
- Restart when prompted
- (IMPORTANT!) After installing any updated drivers, you'll need to run this utility again and restart, to re-enable the full range.

(https://onedrive.live.com/download?cid=11F4002E1134F403&resid=11F4002E1134F403%21241927&authkey=AG23x-owQ-966nY)
Step 1 Pic 1: NVIDIA RGB Full/Limited Range Toggler - Opening Screen

(https://onedrive.live.com/download?cid=11F4002E1134F403&resid=11F4002E1134F403%21241930&authkey=AMT3bpYTB7t81XQ)
Step 1 Pic 2: NVIDIA RGB Full/Limited Range Toggler - Full Range Set

Once you reboot, you may notice that things look better; blacks are truly black, there is no longer a "dark grey sheen", and contrasts appear clearer.

For reference, I found this program (and details about it) at a Guru3D post, titled "Tip for NVIDIA users using HDMI and getting accurate color format", located here:
http://forums.guru3d.com/showthread.php?t=371214

The post said:
Cytuj
This is only for NVIDIA users who are using HDMI on their display.
If you're display supports Full RGB, which most do, you may notice you aren't getting the right colors and the blacks don't seem so black and the whites don't seem so white. This is because despite under Display->Adjust Desktop Color Settings your digital color format being set at RGB, its actually by default set at Limited RGB, not Full. And you will see there is no option for Full RGB. Don't use ycbcr444 as it will oversaturate reds and magentas.
Full RGB is available only under Video->Adjust Video Color Settings, but this doesn't affect your games, applications, etc. Only videos.
The trick to enable Full RGB for everything is a reg hack, and luckily you can use a tool to do instead. Find it here (link)

You must use this tool every time you install a new driver.
Next, complain to NVIDIA to let this be a option in future drivers here: (link)
The two links within that post, are below.
Cytuj
http://blog.metaclassofnil.com/wp-content/uploads/2012/08/NV_RGBFullRangeToggle.zip (http://blog.metaclassofnil.com/wp-content/uploads/2012/08/NV_RGBFullRangeToggle.zip)
http://surveys.nvidia.com/index.jsp?pi=6e7ea6bb4a02641fa8f07694a40f8ac6 (http://surveys.nvidia.com/index.jsp?pi=6e7ea6bb4a02641fa8f07694a40f8ac6)
Also, I found the original blog post from the person who created this program (including source code):
http://blog.metaclassofnil.com/?p=83 (http://blog.metaclassofnil.com/?p=83)



Step 2: Adjust desktop color settings

Use NVIDIA settings:
The color settings specified in the NVIDIA Control Panel will be used. These settings are applied whenever applications and games with built-in color settings are not running. ..... Turn this On to set custom color settings, including Gamma, which I recommend adjusting.
Gamma:
The brightness of mid-tones without affecting shadows and highlights. ..... Adjusting the Gamma can also help to achieve a richer experience in the dark-tone areas (blacks, deep greys, etc.), especially on LCD screens which have an inherent disadvantage displaying blacks. But everybody's monitor setup is unique; i.e.: some use LCDs, some use plasma, some use projectors. For LCD screens especially, I recommend lowering it a bit to a value lower than 1.00, but I've heard some people using projectors claim that a value higher than 1.00 was better for them. I use 0.80 as the perfect amount from my experience, across various LCD monitors. Try various values to determine what looks best to you. I would imagine most LCD users would benefit most using a setting between 0.80 and 0.92.
Digital vibrance:
Color separation and intensity; helps to compensate for lighting conditions in the workspace. Also, can reduce chance of eyestrain. ..... This has been my savior for years, capable of saturating the colors so that colored objects POP on the screen! I use 72%, which may admittedly feel a bit too saturated/cartoony for some users, but to me, it makes iRacing look beautiful by making the atmosphere and cars really pop. Try various values to determine what looks best to you. Make sure to look at applications or photos on the desktop while doing your testing, since changing this setting will globally affect how your monitor displays colors.

(https://onedrive.live.com/download?cid=11F4002E1134F403&resid=11F4002E1134F403%21241936&authkey=ADdtEwwcmilFiIg)
Step 2 Pic 1: NVIDIA Control Panel - Adjust Desktop Color Settings
Tytuł: Odp: SweetFX w DCS 1.5/2
Wiadomość wysłana przez: dufay w Grudnia 30, 2015, 16:00:33
Wiecie może czy Wags w swoich filmikach też używał SweetFX lub innych modów?
Tytuł: Odp: SweetFX w DCS 1.5/2
Wiadomość wysłana przez: =OPS=lipas w Grudnia 30, 2015, 16:31:42
Spróbuję wrzucić na dropboxa.
Proszę:
https://www.dropbox.com/s/wshegnup0npqcmb/MasterEffect.h?dl=0&preview=MasterEffect.h
Reszta informacji co i gdzie przekopiować w poprzednim linku.
Tytuł: Odp: SweetFX w DCS 1.5/2
Wiadomość wysłana przez: YoYo w Stycznia 24, 2016, 21:00:24
Wrzuciłem nową wersję RedShade wraz z Mediatorem. Tak to wygląda:

(http://images71.fotosik.pl/197/8005a10690cf5d37gen.jpg) (http://www.fotosik.pl/zdjecie/8005a10690cf5d37)

(http://images72.fotosik.pl/197/e6716d34ce3eb2ebgen.jpg) (http://www.fotosik.pl/zdjecie/e6716d34ce3eb2eb)

(http://images72.fotosik.pl/197/1a13b094e4bf08afgen.jpg) (http://www.fotosik.pl/zdjecie/1a13b094e4bf08af)

Link: http://reshade.me/

Video tutorial: https://www.youtube.com/watch?v=QRhCd6gavSo

Olbrzymi plus tutaj to konfigurator, którym można sobie wszystko ustawiać w "locie".

(http://images72.fotosik.pl/197/d0cd710ef4f85457m.jpg) (http://images72.fotosik.pl/197/d0cd710ef4f85457.jpg)

W DCS 1.5 ustawiłem tylko te opcje (zresztą tak jak w SweetFX z 1.2.6), oczywiście każda wg. swoich preferencji dalej (robi się w zakładce SweetFX).
Na plus w 1.5 jest to, że nie trzeba tak kombinować jak ze słitem w 1.2.6. Ogólnie polecam. Sharpen textures warto zrobić z tym: http://il2forum.pl/index.php/topic,17441.0.html , inaczej będzie niefajny efekt.
Tytuł: Odp: SweetFX w DCS 1.5/2
Wiadomość wysłana przez: =OPS=lipas w Stycznia 24, 2016, 21:27:36
Jedna uwaga. Kampanie np. Red Flag F-15 nie dają się aktywować z działającym SweetFx czy podobnymi "modami". Trzeba je permanentnie usunąć, wyłączenie nie wystarczy. Właśnie to przerabiałem przy aktywnej pomocy ED Support.
http://forums.eagle.ru/showthread.php?t=158723
Tytuł: Odp: SweetFX w DCS 1.5/2
Wiadomość wysłana przez: YoYo w Stycznia 24, 2016, 21:38:54
Jedna uwaga. Kampanie np. Red Flag F-15 nie dają się aktywować z działającym SweetFx czy podobnymi "modami". Trzeba je permanentnie usunąć, wyłączenie nie wystarczy. Właśnie to przerabiałem przy aktywnej pomocy ED Support.
http://forums.eagle.ru/showthread.php?t=158723

Que? Co za bzdura. Nie mam zadnej z tych platnych kampanii, ale pewnie kiedys sobie cos sprawie.
Co post processy maja wspolnego z tymi kampaniami?
Tytuł: Odp: SweetFX w DCS 1.5/2
Wiadomość wysłana przez: qrdl_logos w Stycznia 24, 2016, 23:34:12
Que? Co za bzdura. Nie mam zadnej z tych platnych kampanii, ale pewnie kiedys sobie cos sprawie.
Co post processy maja wspolnego z tymi kampaniami?

Mogą mieć integrity check i dupa zbita.
Tytuł: Odp: SweetFX w DCS 1.5/2
Wiadomość wysłana przez: KosiMazaki w Stycznia 25, 2016, 08:18:09
Kiedyś Yoyek to Cię zbanują za tego SweetFX i resztę "optymalizacji" obrazu w jakiejś grze :032:.
Tytuł: Odp: SweetFX w DCS 1.5/2
Wiadomość wysłana przez: =OPS=lipas w Stycznia 25, 2016, 09:17:48
Przecież te modyfikatory nie ingerują w grę. Sam tego używam i nigdy nie miałem problemu z wejściem na jakikolwiek serwer. Więc to raczej nie Integtity check.
Tytuł: Odp: SweetFX w DCS 1.5/2
Wiadomość wysłana przez: YoYo w Stycznia 25, 2016, 09:35:21
Kiedyś Yoyek to Cię zbanują za tego SweetFX i resztę "optymalizacji" obrazu w jakiejś grze :032:.

To wina nikogo innego jak "tffurców" ;).

No niestety wspomnę o Uber War Thunder. Tutaj autorzy od razu wbudowali sobie jakieś indectory i post procesy i użytkownik może sobie wszystko sam zrobić ładnie suwaczkami, nawet jak chce latać w sepi przez filtr ze starych kadrów kamer : D.

Takie opcje z zasady powinny być w każdym tytule.  :580:
Tytuł: Odp: SweetFX w DCS 1.5/2
Wiadomość wysłana przez: =OPS=Slider1709 w Stycznia 25, 2016, 10:41:23
A skoro o optymalizacji mowa, twórcy WT mogliby nawet dorzucić swoje 3 grosze do DCS'a 2.0 bo jestem pewien że gdyby się postarali to nawet te 8GB RAM'u by wystarczyło, no bo nie oszukujmy się to tylko pustynia która ma duże miasto, a nawet jak się wywalę daleko od niego to mi klatki skaczą, co do ED, to w końcu by się nauczyli, co to jest optymalizacja, no ale oczywiście to nigdy nie nastąpi (a szkoda).
Tytuł: Odp: SweetFX w DCS 1.5/2
Wiadomość wysłana przez: =OPS=padonis w Stycznia 25, 2016, 11:16:42
Mam16gb ramu, procek AMD FX-8370, grafika Sapphire R9 270x, dyski SSD, jeden pmonitor HD i DCS 1,5...  A fps-y często lecą w dół, może tycio lepiej niż w wersji 1.2.6 ale nadal. Tak samo się dzieje przy zrzucie paru bomb, fps-y w dół.  Zbliżam się do ziemi, czy gór, fps-y w dół. Znowu chyba trzeba dalszy plan rozostrzyć, a pewne efekty mam już wyłączone. Co trzeba mieć za sprzęt by to latało, serwer NASA?

Tytuł: Odp: SweetFX w DCS 1.5/2
Wiadomość wysłana przez: YoYo w Stycznia 25, 2016, 13:49:05
I jeszcze trzy foty, tak to można latać....

(http://images72.fotosik.pl/199/1fc22fa55b74555cgen.jpg) (http://images72.fotosik.pl/199/1fc22fa55b74555c.jpg)

(http://images71.fotosik.pl/199/b8941a542f011d3agen.jpg) (http://images71.fotosik.pl/199/b8941a542f011d3a.jpg)

(http://images72.fotosik.pl/199/3a96b89d82d4d34dgen.jpg) (http://images72.fotosik.pl/199/3a96b89d82d4d34d.jpg)

Tytuł: Odp: SweetFX w DCS 1.5/2
Wiadomość wysłana przez: =OPS=lipas w Stycznia 25, 2016, 15:13:38
Co trzeba mieć za sprzęt by to latało, serwer NASA?
Qrdlowa konfiguracja wystarczy :).
Tytuł: Odp: SweetFX w DCS 1.5/2
Wiadomość wysłana przez: =OPS=padonis w Stycznia 25, 2016, 15:37:08
Chyba się pokuszę o nową instalację, wywalę DCS-a , tylko jakoś trzeba sobie wszystkie ustawienia zapisać. Kto już to robił i powie co dokładnie trzeba zapisać lub zostawić ?
Tytuł: Odp: SweetFX w DCS 1.5/2
Wiadomość wysłana przez: =OPS=lipas w Stycznia 25, 2016, 16:13:17
Przede wszystkim ustawienia kontrolerów sobie zachowaj, na wszelki wypadek. Reszta jest mniej ważna, tzn. dużo łatwiejsza do odtworzenia.
Tytuł: Odp: SweetFX w DCS 1.5/2
Wiadomość wysłana przez: =OPS=Slider1709 w Stycznia 25, 2016, 16:50:58
Mam16gb ramu, procek AMD FX-8370, grafika Sapphire R9 270x, dyski SSD, jeden pmonitor HD i DCS 1,5...  A fps-y często lecą w dół, może tycio lepiej niż w wersji 1.2.6 ale nadal. Tak samo się dzieje przy zrzucie paru bomb, fps-y w dół.  Zbliżam się do ziemi, czy gór, fps-y w dół. Znowu chyba trzeba dalszy plan rozostrzyć, a pewne efekty mam już wyłączone. Co trzeba mieć za sprzęt by to latało, serwer NASA?

Akurat w 1.5 nie mam takich problemów, tutaj może być akurat wina Twojego procesora, który jest moim skromnym zdaniem, że tak powiem upośledzony. Ja mam Intel'a 4460 3.20GHz, grafikę Radeona R7 260X, 12GB RAM'u i wszystko mi śmiga w 60 klatkach nie licząc drzew oczywiście, tam w większości przypadków leci w dół do 40-50. Ustawienia mam na maximum bez ruchu ulicznego (mi nie potrzebny, a daje po klatkach). Tak więc jak sam widzisz, według mnie masz lepszy sprzęt ode mnie a jednak (tak mi się wydaje) procek Ci wszystko knoci.
Tytuł: Odp: SweetFX w DCS 1.5/2
Wiadomość wysłana przez: =OPS=padonis w Stycznia 25, 2016, 17:45:24
Rozumiem, że jesteś zatwardziałym zwolennikiem Intela, jakoś inne gry jak BF4, Wiedzmin, GTA5 idą mi bez zająknięcia na ustawieniach MAX. FX-8370 to jednak 8 rdzeni po 4ghz, może nie wypas ale jakoś do innych gier starcza. Wielu  kolegów będących na tym forum, pewnie ma słabsze procki.  Wiem, że Intele są  wydajniejsze, w teście jest na 19 miejscu  http://www.chip.pl/ranking/podzespoly-pc/procesory zatem nie jest taki słaby.   Nie wiem, czy to nie wynika z tego, że gram teraz z zasady na  misjach treningowych, może nie są one tak dopracowane do wersji 1.5.2 . A może fakt , że robiłem aktualizację a nie nową instalację...
Tytuł: Odp: SweetFX w DCS 1.5/2
Wiadomość wysłana przez: KosiMazaki w Stycznia 25, 2016, 17:52:48
Ale wątek nie jest o sprzęcie tylko o SweetFX i podrasowywaniu obrazu.
Tytuł: Odp: SweetFX w DCS 1.5/2
Wiadomość wysłana przez: =OPS=lipas w Stycznia 25, 2016, 18:01:50
Może więc lepiej przerzucić dywagacje na temat sprzętu gdzie indziej, bo jeszcze niejeden post tu się pojawi.
Tytuł: Odp: SweetFX w DCS 1.5/2
Wiadomość wysłana przez: =OPS=Slider1709 w Stycznia 25, 2016, 18:08:47
Zgadzam się z Lipasem, a co do SweetFX, u mnie wywala dcs'a jak se to wmontuję, nie wiem dlaczego.
Tytuł: Odp: SweetFX w DCS 1.5/2
Wiadomość wysłana przez: YoYo w Stycznia 25, 2016, 18:09:14
Ps. wrzucam moje ustawienia do Redshade + Mediator.

https://www.sendspace.com/file/kei06j

C:\Program Files\ReShade Framework 1.1.0\ReShade\PersonalFiles\Presets\ ....
Tytuł: Odp: SweetFX w DCS 1.5/2
Wiadomość wysłana przez: =OPS=lipas w Stycznia 25, 2016, 18:17:11
Zgadzam się z Lipasem, a co do SweetFX, u mnie wywala dcs'a jak se to wmontuję, nie wiem dlaczego.
Coś źle robisz bo nie wywala. Ja poza ty nie używam tego co YoYo.
Tytuł: Odp: SweetFX w DCS 1.5/2
Wiadomość wysłana przez: =OPS=Slider1709 w Stycznia 25, 2016, 18:36:35
Mówię tylko informacyjnie, nie rozpaczam nad tym jakby to było nie wiadomo co, nie potrzebuję tego jakoś bardzo.
Tytuł: Odp: SweetFX w DCS 1.5/2
Wiadomość wysłana przez: =OPS=padonis w Stycznia 26, 2016, 10:45:39
Kolorki w DCS są mdłe, tak jak przez mgiełkę wszystko widać, brak tej wyrazistości którą daje SweetFX ( mały kontrast i podbita gamam).    Na stronie podanej przez YoYo jest też SweetFX 2.0 i to on wywala DCS-a , a Redshade + Mediator wywala płatne misje ?  Dobrze was rozumiem ?
Wyszły właśnie całkowicie nowe sterowniki do kart ATI, może tam się uda coś wymodzić jak w kartach Nvidia ?
Tytuł: Odp: SweetFX w DCS 1.5/2
Wiadomość wysłana przez: YoYo w Stycznia 26, 2016, 11:26:36
Wrzuciłem do DCS 2.0. Tak głównie mi chodzi o podkręcanie barw + nieco większy bloom:

(http://s5.ifotos.pl/mini/Nowy-1JPG_snqxaha.jpg) (http://ifotos.pl/z/snqxaha/) (http://s10.ifotos.pl/mini/Nowy-1JPG_snqnpse.jpg) (http://ifotos.pl/z/snqnpse/)

(http://s2.ifotos.pl/img/DCS-2016-_snqxwxq.jpg)

(http://s2.ifotos.pl/img/DCS-2016-_snqxwnx.jpg)

Z 2.0 jest nieco zabawy bo ten madiator widzi tylko 1x dcs.exe. Trochę to bez sesnu. Stworzenie ręczne profilu pomogło (C:\Program Files\ReShade Framework 1.1.0\ReShade\PersonalFiles\Profiles i tu zrobiłem katalog z DCS2+w cfg wpisałem scieżkę do dcs.exe ale z 2.0).
Tytuł: Odp: SweetFX w DCS 1.5/2
Wiadomość wysłana przez: YoYo w Stycznia 26, 2016, 23:30:02
Jedna uwaga. Kampanie np. Red Flag F-15 nie dają się aktywować z działającym SweetFx czy podobnymi "modami". Trzeba je permanentnie usunąć, wyłączenie nie wystarczy. Właśnie to przerabiałem przy aktywnej pomocy ED Support.
http://forums.eagle.ru/showthread.php?t=158723

Może nie trzeba całego usuwać, wystarczy ponoć ten pliczek sobie przenieść gdzieś: http://forums.eagle.ru/showthread.php?t=151195 dxgi.dll.
Tytuł: Odp: SweetFX w DCS 1.5/2
Wiadomość wysłana przez: =OPS=lipas w Stycznia 26, 2016, 23:49:46
Dzięki, przetestuję.
Tytuł: Odp: SweetFX w DCS 1.5/2
Wiadomość wysłana przez: =OPS=lipas w Stycznia 26, 2016, 23:59:25
Faktycznie, ale wystarczy tylko zmienić nazwę tego pliku, np. -dxgi.dll .
Tytuł: Odp: SweetFX w DCS 1.5/2
Wiadomość wysłana przez: YoYo w Stycznia 27, 2016, 09:00:53
Faktycznie, ale wystarczy tylko zmienić nazwę tego pliku, np. -dxgi.dll .

Lipas, a jak masz już zaaktywowaną kampanię i działa, potem wyjdziesz, spowodujesz, że Sweet FX będzie aktywny, wracasz do DCS to dalej się pyta od nową o aktywację?
Tytuł: Odp: SweetFX w DCS 1.5/2
Wiadomość wysłana przez: =OPS=lipas w Stycznia 27, 2016, 09:17:55
Hej. Od razu to sprawdziłem i niestety ponownie woła o aktywację :(.
Tytuł: Odp: SweetFX w DCS 1.5/2
Wiadomość wysłana przez: YoYo w Stycznia 27, 2016, 11:25:54
Hej. Od razu to sprawdziłem i niestety ponownie woła o aktywację :(.

Mega dziwna sprawa, kto układa te kampanie? Ktoś wie? Chetnie skrobnę mu dłuższego PM na blue Forum. Masz tam jakiegoś autora/mail w jakiś creditsach?
Tytuł: Odp: SweetFX w DCS 1.5/2
Wiadomość wysłana przez: =OPS=lipas w Stycznia 27, 2016, 11:48:02
Popatrzę.
Tytuł: Odp: SweetFX w DCS 1.5/2
Wiadomość wysłana przez: =OPS=lipas w Stycznia 27, 2016, 12:07:34
Niestety, nigdzie nie znalazłem informacji, kto personalnie robił Red Flag F-15C. Przejrzałem wszystkie pliki i nic.
Tytuł: Odp: SweetFX w DCS 1.5/2
Wiadomość wysłana przez: YoYo w Stycznia 27, 2016, 19:33:17
Niestety, nigdzie nie znalazłem informacji, kto personalnie robił Red Flag F-15C. Przejrzałem wszystkie pliki i nic.

No masz, na blue Forum jak zawsze putinowskie metody. Jak sie przycisnie to tematy laduja w jakims sraczu. Twoj niestety poszedl do modow obecnie, sorrki http://forums.eagle.ru/showthread.php?p=2658173#post2658173 .
Tytuł: Odp: SweetFX w DCS 1.5/2
Wiadomość wysłana przez: YoYo w Stycznia 28, 2016, 00:13:25
A i 3 screeny z 2.0. Ciężarówkę w 2.0 szło ciężej zniszczyć niż BMP w 1.5. Chyba ten ruch AI ma tu inne zasady, albo a, bo to hamerykańskie fury ;). W końcu jak dostał to od razu zniknął, albo się gdzieś teleportował do Nibylandii.

(http://s10.ifotos.pl/mini/DCS-2016-_snqqarh.jpg) (http://ifotos.pl/z/snqqarh/) (http://s5.ifotos.pl/mini/DCS-2016-_snqqarx.jpg) (http://ifotos.pl/z/snqqarx/) (http://s5.ifotos.pl/mini/DCS-2016-_snqqare.jpg) (http://ifotos.pl/z/snqqare/)

W sumie mogłaby powstać jakaś kampania a la Syria dla Kamova.
Tytuł: Odp: SweetFX w DCS 1.5/2
Wiadomość wysłana przez: =OPS=lipas w Stycznia 28, 2016, 11:40:52
No masz, na blue Forum jak zawsze putinowskie metody. Jak sie przycisnie to tematy laduja w jakims sraczu. Twoj niestety poszedl do modow obecnie, sorrki http://forums.eagle.ru/showthread.php?p=2658173#post2658173 .
Myślę, że mają głęboko ten problem, aczkolwiek kwestia zbytu produktu może być powodem,że ktoś ruszy 4 litery. Zobaczymy.
Tytuł: Odp: SweetFX w DCS 1.5/2
Wiadomość wysłana przez: =OPS=padonis w Stycznia 28, 2016, 12:44:48
Chyba ,że to sprawa optymalizacji mapy ? Ale pewnie gadam pierdoły...  Myślę tak , bo pewne misje działaja na 100fps a na innych ledwo 40fps łapię, i to niezależnie czy jestem nisko ziemi czy wysoko nad nią. Trafiło mi się też przesunięcie wyświetlanego obrazu na HUD-zie w jednej z misji z folderu chyba  "singiel" dla A-10C. Ciekawe czy władowanie ich do  edytora i ponowne zapisanie by coś dało ?
Tytuł: Odp: SweetFX w DCS 1.5/2
Wiadomość wysłana przez: YoYo w Stycznia 29, 2016, 17:53:19
(http://s10.ifotos.pl/img/DCS-2016-_sepnawp.jpg)

Eksperymentów z kolorkami ciąg dalszy.
Tytuł: Odp: SweetFX w DCS 1.5/2
Wiadomość wysłana przez: =OPS=padonis w Stycznia 29, 2016, 17:56:55
Ta niebieskawa kolorystyka ziemni mnie tycio drażni.  Rozumiem, że jak się jest wyyyyyysoko to taka może być, ale  nisko to raczej nie i to jeszcze zależy od pogody.
Tytuł: Odp: SweetFX w DCS 1.5/2
Wiadomość wysłana przez: =OPS=lipas w Lutego 03, 2016, 10:38:45
Ps. wrzucam moje ustawienia do Redshade + Mediator.


C:\Program Files\ReShade Framework 1.1.0\ReShade\PersonalFiles\Presets\ ....
Cześć.
Ale przecież RaShade się nie instaluje. Można go mieć gdzie się chce na dysku. A może się mylę ? Gdzie w takim razie dokładnie władować twoje pliki konfiguracyjne ?
Chcę to przetestować ale trochę się pogubiłem. W tutoriala koleś go odpala bezpośrednio z foldera, do którego go ściągnął.
Tytuł: Odp: SweetFX w DCS 1.5/2
Wiadomość wysłana przez: YoYo w Lutego 03, 2016, 11:13:55
W Presets\ musisz wrzucić ten mój folder "DCS" i sobie podpiąć go w Mediatorze (skonfigurować dcs.exe z tym profilem). Ścieżkę każdy może mieć inną. Chyba jest jednak plik instalacyjny bo mam na pulpicie skrót, a raczej go ręcznie nie wstawiłem ale mogę nie pamiętać.
Tytuł: Odp: SweetFX w DCS 1.5/2
Wiadomość wysłana przez: =OPS=lipas w Lutego 03, 2016, 11:39:28
No chyba nie ma, bo po prostu klika się na mediator.exe i tyle. Może sobie sam zrobiłeś skrót.
Czy za każdym razem trzeba odpalać mediatora, czy raz skonfigurowany działa ?
Tytuł: Odp: SweetFX w DCS 1.5/2
Wiadomość wysłana przez: YoYo w Lutego 03, 2016, 12:08:04
Raz skonfigurować i działa. Jak odpalisz DCS to w lewym rogu ładują się nowe napisy o załadowaniu się Redshade, wtedy wiadomo, że działa. Mediatora odplasz tylko do konfiguracji.
Tytuł: Odp: SweetFX w DCS 1.5/2
Wiadomość wysłana przez: =OPS=padonis w Marca 05, 2016, 11:11:32
Coś się zmieniło w sprawie SweetFX i Red Flag ? 
Tytuł: Odp: SweetFX w DCS 1.5/2
Wiadomość wysłana przez: YoYo w Marca 05, 2016, 11:28:17
Coś się zmieniło w sprawie SweetFX i Red Flag ? 

Niestety nie. ED daje ciała po całości. Kampania pójdzie, ale czasowo trzeba przenieść jeden z plików ( dxgi.dll ) i Sweet w tym czasie nie będzie działał.
Tytuł: Odp: SweetFX w DCS 1.5/2
Wiadomość wysłana przez: attyla w Marca 13, 2016, 13:11:54
Yoyo mógłbyś wrzucić gdzieś na serwer pliki instalacyjne do reshade i mediatora na stronie Reshade.me? Jest jakaś nowa wersja ale nie mogę jej uruchomić.

attyla
Tytuł: Odp: SweetFX w DCS 1.5/2
Wiadomość wysłana przez: YoYo w Marca 13, 2016, 16:55:30
Yoyo mógłbyś wrzucić gdzieś na serwer pliki instalacyjne do reshade i mediatora na stronie Reshade.me? Jest jakaś nowa wersja ale nie mogę jej uruchomić.

attyla

Ok. Tu jest wersja 1.1.0 (tą mam) https://www.sendspace.com/file/rchu13 .
Tytuł: Odp: SweetFX w DCS 1.5/2
Wiadomość wysłana przez: attyla w Marca 14, 2016, 23:29:53
Dzięki Yoyo :) dcs przestał straszyć .

attyla
Tytuł: Odp: SweetFX w DCS 1.5/2
Wiadomość wysłana przez: YoYo w Marca 15, 2016, 00:23:20
Dzięki Yoyo :) dcs przestał straszyć .

attyla

Straszyć może nie straszy ;), ale kolory w nim na pewno wyblakły. Natomiast jak ktoś ma taką opcję w monitorze (bo też to przetestowałem) tworzenia profili kolorystycznych pod daną grę - to można i z tego skorzystać, by nieco podsycić barwy. W swoim mam tak, że mogę mieć zapisane 3 profile z różnymi ustawieniami, wybiera się szybkim przyciskiem z menu i nasycenie barw się zmienia bez sweeta. Też jakaś opcja, o której często się nie pamięta, chociaż oczywiście SweetFX jest najwygodniejszy, nie trzeba pamiętać o włączaniu i wyłączaniu jak z pod klawisza. Jedyna kwestia, że z opcji z pod monitora nie walnie się podrasowanego screena ;>.

(http://s2.ifotos.pl/img/DCSM2000C_sweqesh.jpg)
Tytuł: Odp: SweetFX w DCS 1.5/2
Wiadomość wysłana przez: =OPS=Slider1709 w Sierpnia 25, 2016, 15:47:29
Ma ktoś może jakieś fajne ustawienia pod Sweet'a? Zainstalowałem znowu, ale nie za bardzo wiem co zmieniać, a przy okazji nie chce mi się kombinować. Wszelkie ustawienia biorę i posprawdzam, wybiorę sobie na pewno któryś zestaw.
Tytuł: Odp: SweetFX w DCS 1.5/2
Wiadomość wysłana przez: YoYo w Maja 07, 2017, 19:05:17
Wrzuciłem do 1.5 jak i 2.0 najnowszego ReShade 3. Działa bez problemu. Tutaj już z profilami.
Zrobiłem nieco mniej agresywny niż miałem ze Sweetem.

(http://s6.ifotos.pl/img/DCS-2017-_aaassqp.jpg)

(http://s2.ifotos.pl/mini/DCS-2017-_aaassqa.jpg) (http://ifotos.pl/z/aaassqa/) (http://s10.ifotos.pl/mini/DCS-2017-_aaasaps.jpg) (http://ifotos.pl/z/aaasaps/) (http://s2.ifotos.pl/mini/DCS-2017-_aaasapw.jpg) (http://ifotos.pl/z/aaasapw/) (http://s2.ifotos.pl/mini/DCS-2017-_aaasapq.jpg) (http://ifotos.pl/z/aaasapq/)
Tytuł: Odp: SweetFX w DCS 1.5/2
Wiadomość wysłana przez: =OPS=lipas w Maja 07, 2017, 20:19:33
Działa ci za każdym razem ? Bo mi ten sam Reshader działał tylko do wyjścia z gry. Po ponownym uruchomieniu nie pamiętał ustawień.
Czy robisz wszystko tak samo jak w BoSie ? Jakby co to podeślij swój profil.
Tytuł: Odp: SweetFX w DCS 1.5/2
Wiadomość wysłana przez: YoYo w Maja 07, 2017, 21:41:13
Działa ci za każdym razem ? Bo mi ten sam Reshader działał tylko do wyjścia z gry. Po ponownym uruchomieniu nie pamiętał ustawień.
Czy robisz wszystko tak samo jak w BoSie ? Jakby co to podeślij swój profil.

Działa i pamięta, jasne. Ok, wrzucę profile. Są różnice w 2.0 i 1.5 bo oba simy mają inne światło.
Tytuł: Odp: SweetFX w DCS 1.5/2
Wiadomość wysłana przez: =OPS=lipas w Maja 07, 2017, 23:58:34
U mnie po każdym uruchomieniu gry na nowo muszę wybierać profil, tak jakby program nie pamiętał, że w ogóle jest . Po prostu nie pamięta wyboru profila. Ustawienia w profilu co prawda pamięta. Jako plik startowy wybierasz dcs.exe ?
Tytuł: Odp: SweetFX w DCS 1.5/2
Wiadomość wysłana przez: YoYo w Maja 08, 2017, 10:20:46
U mnie po każdym uruchomieniu gry na nowo muszę wybierać profil, tak jakby program nie pamiętał, że w ogóle jest . Po prostu nie pamięta wyboru profila. Ustawienia w profilu co prawda pamięta. Jako plik startowy wybierasz dcs.exe ?

Nie, normalnie z pulptiu, czyli updater wpierw idzie. A dodałeś swój profil plusikiem?
Tytuł: Odp: SweetFX w DCS 1.5/2
Wiadomość wysłana przez: =OPS=lipas w Maja 08, 2017, 13:06:47
Dodałem. Ale i tak za każdym razem na nowo muszę wybierać profil.
Tytuł: Odp: SweetFX w DCS 1.5/2
Wiadomość wysłana przez: =OPS=lipas w Maja 08, 2017, 13:32:27
Chyba wiem o co chodzi. Pomimo, że tworzę nowy profil, on się nie zapisuje. Może jest to spowodowane uprawnieniami admina ? Ba dzieje się u mnie tak, że jak chcę nadpisać albo zapisać jakiś plik w katalogu gry wywala komunikat, że w tym miejscu nie mogę i że powinienem zapisać gdzieś indziej. Jak sobie z tym poradzić ?
Tytuł: Odp: SweetFX w DCS 1.5/2
Wiadomość wysłana przez: =OPS=lipas w Maja 08, 2017, 13:41:21
Problem rozwiązany. Tak. Chodziło o uprawnienia. Teraz YoYo możesz podrzucić swój profil do testów :). Sprawdzę jeszcze, czy będzie działać przez JSGME.
Sprawdzone i działa. Można sobie teraz włączać i wyłączać do woli.
Tytuł: Odp: SweetFX w DCS 1.5/2
Wiadomość wysłana przez: =OPS=RAFEL w Maja 08, 2017, 17:23:51
Jak to odpalić? Ściągnąłem 3.0.7 i nie mogę odpalić tego menu poprzez Shift+F2...
Tytuł: Odp: SweetFX w DCS 1.5/2
Wiadomość wysłana przez: =OPS=lipas w Maja 08, 2017, 17:53:57
Tu masz wszystko opisane co i jak zrobić:
http://il2forum.pl/index.php/topic,18148.0.html
Najpierw instalujesz dla danej gry, a menu odpalasz już w działającej grze.
Tytuł: Odp: SweetFX w DCS 1.5/2
Wiadomość wysłana przez: YoYo w Maja 08, 2017, 22:05:27
Mój profil do DCS i DCS2 ReShade 3:

https://www.sendspace.com/file/wco7t8

ściągamy tradycyjnie tylko filtry:

- AmbientLight
- Deband
- DPX
- FXAA
- LumaSharpen
- SMAA
- Tonemap
- Vignette

Tytuł: Odp: SweetFX w DCS 1.5/2
Wiadomość wysłana przez: =OPS=lipas w Maja 09, 2017, 00:13:43
Jedna rzecz słabo wygląda. Przy włączonym FXAA i SMAA bardzo źle (nieczytelnie i nieostro) wyglądają: radar, RWR i HUD, przynajmniej w F-15. Proponuję wyłączyć, bo i tak, moim zdaniem niewiele daje.
Tytuł: Odp: SweetFX w DCS 1.5/2
Wiadomość wysłana przez: YoYo w Maja 09, 2017, 00:19:29
Jedna rzecz słabo wygląda. Przy włączonym FXAA i SMAA bardzo źle (nieczytelnie i nieostro) wyglądają: radar, RWR i HUD, przynajmniej w F-15. Proponuję wyłączyć, bo i tak, moim zdaniem niewiele daje.

A w profilu są włączone? Wydaje mi się, że właśnie nie powinny. Fakt, mogą nieco za bardzo wygładzać (podobnie HUD) ale pewnie zależy też od rozdzielczości monitora itp. Każdy musi sobie dopasować pod siebie :).
Tytuł: Odp: SweetFX w DCS 1.5/2
Wiadomość wysłana przez: YoYo w Maja 26, 2017, 08:19:39
Zapewne pod nowego DCS 2.1 trzeba bedzie zmodyfikowac profil dla Reshade w zwiazku z nowym oswietleniem. Dowiemy sie juz dzis.
Tytuł: Odp: SweetFX w DCS 1.5/2
Wiadomość wysłana przez: =OPS=lipas w Maja 30, 2017, 00:29:19
Dziwna sprawa. W 2.1 podczas robienia screen shotów  pomijany jest Reshade 3. Nie wiem jak jest w 1.5, ale YoYo nieraz robił i było ok.
Tytuł: Odp: SweetFX w DCS 1.5/2
Wiadomość wysłana przez: YoYo w Maja 30, 2017, 10:51:41
A z jakiego katalogu bierzesz te screeny? Bo jak użytkownika to tam jest bez dodatkowych efektów. DCS ma wbudowany sam moduł do screenów.
Tytuł: Odp: SweetFX w DCS 1.5/2
Wiadomość wysłana przez: =OPS=lipas w Maja 30, 2017, 13:44:39
A jak go znaleźć ?
Tytuł: Odp: SweetFX w DCS 1.5/2
Wiadomość wysłana przez: =OPS=lipas w Maja 30, 2017, 15:45:02
Już chyba wiem o co chodzi. Trzeba zrobić PrtScr i wkleić go do dowolnego edytora grafiki rastrowej, w moim przypadku PS. A potem zapisać. No chyba, że jest inna metoda, którą zna tylko Redaktor, nasz mistrz od screen shotów.
Tytuł: Odp: SweetFX w DCS 1.5/2
Wiadomość wysłana przez: YoYo w Maja 30, 2017, 18:26:02
Już chyba wiem o co chodzi. Trzeba zrobić PrtScr i wkleić go do dowolnego edytora grafiki rastrowej, w moim przypadku PS. A potem zapisać. No chyba, że jest inna metoda, którą zna tylko Redaktor, nasz mistrz od screen shotów.

Nie, no weź, to normalna opcja i do tego Windowsowa. DCS ma inną, a screeny z ReShade masz tu DCS World 2 OpenAlpha\bin.
Tytuł: Odp: SweetFX w DCS 1.5/2
Wiadomość wysłana przez: =OPS=lipas w Maja 30, 2017, 18:30:28
Tia. Już do tego doszedłem gdzie, co i jak.
Tytuł: Odp: SweetFX w DCS 1.5/2
Wiadomość wysłana przez: YoYo w Maja 30, 2017, 21:55:38
Wrzuciłem profil pod ReShade 3.

https://forums.eagle.ru/showpost.php?p=3154638&postcount=1

Trochę poprawia nasycenie barw, lepsze wygładzanie i kontrast. Możliwe, że jeszcze go zmodyfikuję ale na pewno jest lepiej bo tego cockpit illuminations nie idzie wyłączyć, czy on, czy off tak samo.
Tytuł: Odp: SweetFX w DCS 1.5/2
Wiadomość wysłana przez: =OPS=Slider1709 w Maja 30, 2017, 22:06:47
Tak z innej beczki, to zauważyłem, że to jest temat między Lipasem a Redaktorem, tylko co jakiś czas ktoś zakłóca wymianę :P, np. jak ja teraz :evil:.
Tytuł: Odp: SweetFX w DCS 1.5/2
Wiadomość wysłana przez: YoYo w Maja 31, 2017, 08:13:20
Tak z innej beczki, to zauważyłem, że to jest temat między Lipasem a Redaktorem, tylko co jakiś czas ktoś zakłóca wymianę :P, np. jak ja teraz :evil:.

Bo to są już wysokie loty.  :021:
Tytuł: Odp: SweetFX w DCS 1.5/2
Wiadomość wysłana przez: =OPS=lipas w Maja 31, 2017, 09:53:56
Niestety tak jest, że wg mnie są dwa simy, które bezwzględnie potrzebują Reshade. To CloD i DCS. W przypadku tego pierwszego to zobaczymy, co przyniosą zmiany od TF. Co do DCSa to nie mam złudzeń. A poza tym zawsze lubiłem ładne widoczki - tak, latam też dla grafy :).
Tytuł: Odp: SweetFX w DCS 1.5/2
Wiadomość wysłana przez: =OPS=padonis w Maja 31, 2017, 13:42:16
OK zobaczymy. Czy dzięki temu w DCS-e poprawia się  choć troszkę widoczność celów, czy tylko wygląd gierki ?
Tytuł: Odp: SweetFX w DCS 1.5/2
Wiadomość wysłana przez: =OPS=lipas w Maja 31, 2017, 15:06:02
Wygląd na pewno, widoczność celów w ograniczonym zakresie.
Tytuł: Odp: SweetFX w DCS 1.5/2
Wiadomość wysłana przez: =OPS=lipas w Czerwca 01, 2017, 10:01:05
Widzę, że temat Reshade na ED forum rozkwita :). Ja z powodzeniem używam tego przez JSGME. Należy jednak pamiętać aby przed odinstalowaniem "moda" zapisać profil a folderze wyjściowym w katalogu _MODS jeśli się go zmieniało w czasie gry !
Tytuł: Odp: SweetFX w DCS 1.5/2
Wiadomość wysłana przez: =OPS=padonis w Czerwca 01, 2017, 10:03:58
No ale to co wrzuciłęś linka to chyba nie wystarczy, trzeba jeszcze zainstalować go?
Tytuł: Odp: SweetFX w DCS 1.5/2
Wiadomość wysłana przez: Dako w Czerwca 01, 2017, 10:06:57
No ale to co wrzuciłęś linka to chyba nie wystarczy, trzeba jeszcze zainstalować go?
W tym linku jest link do instrukcji instalacji w CoD.
Robi to się identycznie ;)
Tytuł: Odp: SweetFX w DCS 1.5/2
Wiadomość wysłana przez: =OPS=lipas w Czerwca 01, 2017, 10:17:01
No ale to co wrzuciłęś linka to chyba nie wystarczy, trzeba jeszcze zainstalować go?
Raczej nie. Co prawda tak zacząłem z 1.5 (potem zrobiłem na podstawie tego strukturę do JSGME), ale potem już gotowe zastosowałem w 2.1. Po prostu sprawdź czy Ci zadziała. Powinno.
Tytuł: Odp: SweetFX w DCS 1.5/2
Wiadomość wysłana przez: =OPS=padonis w Czerwca 01, 2017, 10:25:00
A gotowca masz do 1.5.6 ?
Tytuł: Odp: SweetFX w DCS 1.5/2
Wiadomość wysłana przez: =OPS=lipas w Czerwca 01, 2017, 11:31:47
Proszę.
https://www.dropbox.com/sh/ztmjb2r8pvbimx2/AAAxO9x7kWZyyGh9NuTZe9Yva?dl=0
Tytuł: Odp: SweetFX w DCS 1.5/2
Wiadomość wysłana przez: =OPS=padonis w Czerwca 01, 2017, 20:44:47
Chyba nie zadziałało.
Tytuł: Odp: SweetFX w DCS 1.5/2
Wiadomość wysłana przez: =OPS=padonis w Czerwca 02, 2017, 09:34:34
ReShade 3 zainstalowałem i teraz działa mi w DCS 1.5 . Z tego co Lipas wysłałeś to są tam 3 profile, jeden twój do bety który nie zmienia chyba nic, oraz jeden twój i jeden od YoYo do wersji zwykłej. Jak dla mnie są praktycznie takie same, pierwsze co się rzuca w oczy to spore przeniebieszczenie, obraz jest chłodny, wszystko wyszło z czerni która stałą się bardzie spłowiała i właśnie taka zniebieszczała. Przynajmniej tak to wygląda u mnie,  i nie wygląda to najlepiej, a na bank nie tak jak na waszych fotkach. Chyba że to ma być ten profil do bety a mie nie dział bo na podstawowej to sprawdzam?
Tytuł: Odp: SweetFX w DCS 1.5/2
Wiadomość wysłana przez: =OPS=lipas w Czerwca 02, 2017, 12:13:06
To mój profil do 1.5.
https://www.dropbox.com/s/6ysbt61m1jls43s/DCS_Lipas.ini?dl=0
Profil do 2.1 różni się dość mocno.
Tytuł: Odp: SweetFX w DCS 1.5/2
Wiadomość wysłana przez: =OPS=padonis w Czerwca 02, 2017, 13:00:38
To raczej ten sam co jest w linku:
https://www.dropbox.com/sh/ztmjb2r8pvbimx2/AAAxO9x7kWZyyGh9NuTZe9Yva?dl=0
W takim razie tak jak mówię, wszystko jest zblakłe przez niebieskie, taka wypłowiała czerń. Czy jest szansa, że jak przy instalacji ReShade 3 zainstalowałem więcej filtrów to mogą one mieć wpływ na resztę?
Tytuł: Odp: SweetFX w DCS 1.5/2
Wiadomość wysłana przez: Art-J w Czerwca 02, 2017, 13:15:58
Pytanie ignoranta w materii injectorów - czy tym cały Waszym ReShadem można wciskać w DCS-a antyaliasing? Ręce mi opadają od 2.1, który nie chce się słuchać nastaw z panelu NVidii.
Tytuł: Odp: SweetFX w DCS 1.5/2
Wiadomość wysłana przez: YoYo w Czerwca 02, 2017, 13:20:28
Pytanie ignoranta w materii injectorów - czy tym cały Waszym ReShadem można wciskać w DCS-a antyaliasing? Ręce mi opadają od 2.1, który nie chce się słuchać nastaw z panelu NVidii.

Tylko w zakresie FXAA i SMAA, tak pomaga to trochę.
A próbowałeś DRS x2? To przy MSAA OFF może dać dobry efekt. Mi akurat działa okej x4 w 2.1.
Tytuł: Odp: SweetFX w DCS 1.5/2
Wiadomość wysłana przez: =OPS=lipas w Czerwca 02, 2017, 13:50:21
A jak wyłączyć potem DRS A raczej DSR?. Tylko przywrócenie do ustawień domyślnych kasując profile, bo nie ma opcji OFF. A poza tym ustawia się to tylko w globalnym profilu. Trochę słabo.
Tytuł: Odp: SweetFX w DCS 1.5/2
Wiadomość wysłana przez: Art-J w Czerwca 02, 2017, 15:37:17
Tylko w zakresie FXAA i SMAA, tak pomaga to trochę.
A próbowałeś DRS x2? To przy MSAA OFF może dać dobry efekt. Mi akurat działa okej x4 w 2.1.

Podziękował. A nie próbowałem, poeksperymentuję.
Tytuł: Odp: SweetFX w DCS 1.5/2
Wiadomość wysłana przez: =OPS=lipas w Czerwca 02, 2017, 16:00:43
Niestety, u mnie DSR powoduje spory spadek wydajności.
Tytuł: Odp: SweetFX w DCS 1.5/2
Wiadomość wysłana przez: =OPS=padonis w Czerwca 02, 2017, 18:11:19
A u mnie jak już zainstalowałem ReShade 3 i zadziałało, to jak z JGSM  wyłączyłem a potem włączyłem  Lipcia profil. To się okazało, że musiałem ponownie zainstalować ReShade 3. Widać w tym profilu jest coś nie tak.
Tytuł: Odp: SweetFX w DCS 1.5/2
Wiadomość wysłana przez: Marcin_B w Czerwca 02, 2017, 20:54:15
Panowie, u mnie za diabła nie mogę tego Reshade'a odpalić :(  Tworzy mis ię katalog "reshade-shaders" i pliki dxgi.dll oraz dxgi.ini ale żadnego paska po uruchomieniu lotu nie mam. Kombinacja Shift + F2 też nie działa. Jakieś pomysły gdzie leży przyczyna?
Tytuł: Odp: SweetFX w DCS 1.5/2
Wiadomość wysłana przez: =OPS=padonis w Czerwca 02, 2017, 21:13:49
A w dobrym folderze tworzysz, przy instalacji wybierasz DCS.exe?
Tytuł: Odp: SweetFX w DCS 1.5/2
Wiadomość wysłana przez: Marcin_B w Czerwca 02, 2017, 21:26:33
Tak. Próbowałem też  w becie - bez rezultatu. RoF tak samo.
Tytuł: Odp: SweetFX w DCS 1.5/2
Wiadomość wysłana przez: YoYo w Czerwca 03, 2017, 13:56:58
Tak na marginesie, spróbowałem pobawić się przy MSAA=OFF w 2.1 i profilem ReShade ale z ustawieniami FXAA i SMAA.
Efekt jest okej! To może być tymczasowe rozwiązanie na latanie z MSAA=OFF ((wtedy nie świecą tak kabiny, a i u niektórych pewnie mapka zadziała lepiej pod wzg. FPS).

Tak to wygląda:

(http://i.imgur.com/0m895bD.jpg)

(http://i.imgur.com/M1htJiW.jpg)

(http://i.imgur.com/QWy7zkg.jpg)

Oczywiście nie zastąpi to np. MSAA=4 ale przynajmniej na razie da się polatać w kabinie.
Link do profilu dawałem wcześniej. Wiem, też, że można jeszcze poprawić efekt wygładzania bardziej (kosztem już wtedy ostrości).


Tytuł: Odp: SweetFX w DCS 1.5/2
Wiadomość wysłana przez: =OPS=lipas w Czerwca 03, 2017, 15:16:16
No właśnie. Przy włączonym FXAA jest problem ze współczesnymi maszynami. Wskazania na HUD oraz innych wyświetlaczach stają się bardzo nieczytelne. Z maszynami WW2 jest lepiej.
Tytuł: Odp: SweetFX w DCS 1.5/2
Wiadomość wysłana przez: Art-J w Czerwca 03, 2017, 15:21:21
YoYoah Akbar! Zainstalowałem, odpaliłem na Nevadzie. Nie miałem jeszcze okazji polatać, jeno porozglądałem się z samolotów stojacych na płycie, ale kolorystyka bardzo bardzo na plus (szczególnie w warunkach "samo południe, żarówa z nieba"), no i jakiś AA zawsze jest. Tylko klatki na moim 1070 są porównywalne z "fabrycznym" MSAA, ale polatam później i zobaczę jak ze stutteringiem w ruchu i co by tu można poprawić. Ponadto, owszem, FXAA mocno "rozdyźdał" literki i symbole, ale ja latam tylko zabytkami, więc przeżyję.
Tytuł: Odp: SweetFX w DCS 1.5/2
Wiadomość wysłana przez: YoYo w Czerwca 03, 2017, 15:33:44
Zawsze mozna podejsc do tego tymczasowo. Jak naprawia MSAA mozna sobie FXAA wylaczyc.
Tytuł: Odp: SweetFX w DCS 1.5/2
Wiadomość wysłana przez: =OPS=lipas w Czerwca 03, 2017, 15:44:28
A czy jakoś poradziłeś sobie z wymuszeniem pracy ustawień panelu Nvidia ? Jakoś jedynie SGSS chyba działa, ale może mi się tylko wydaje.
Tytuł: Odp: SweetFX w DCS 1.5/2
Wiadomość wysłana przez: YoYo w Czerwca 03, 2017, 16:53:19
Jakoś jedynie SGSS chyba działa, ale może mi się tylko wydaje.

To się nazywa raczej autosugestia ;>. Sprawdzałem na screenach wcześniej, żadnej różnicy.
Tytuł: Odp: SweetFX w DCS 1.5/2
Wiadomość wysłana przez: =OPS=lipas w Czerwca 03, 2017, 16:59:39
Ale w 1.5 chyba działa, bo zauważałem różnicę.
Tytuł: Odp: SweetFX w DCS 1.5/2
Wiadomość wysłana przez: YoYo w Czerwca 03, 2017, 17:02:06
Ale w 1.5 chyba działa, bo zauważałem różnicę.

Tak tu działa jak najbardziej, problem jest w obecnym 2.1.
Tytuł: Odp: SweetFX w DCS 1.5/2
Wiadomość wysłana przez: Marcin_B w Czerwca 10, 2017, 15:51:51
Panowie, u mnie za diabła nie mogę tego Reshade'a odpalić :(  Tworzy mis ię katalog "reshade-shaders" i pliki dxgi.dll oraz dxgi.ini ale żadnego paska po uruchomieniu lotu nie mam. Kombinacja Shift + F2 też nie działa. Jakieś pomysły gdzie leży przyczyna?

Problem rozwiązało wskazane pliku DCS_updater zamiast Run.
Tytuł: Odp: SweetFX w DCS 1.5/2
Wiadomość wysłana przez: petros13 w Czerwca 14, 2017, 19:29:01
Problem rozwiązało wskazane pliku DCS_updater zamiast Run.
I gitarka Marcinie :), też miałem z tym problemisko w DCS, ale pozostało jeszcze w ił2 fb 1946 :(.
Zmieniłem nawet w pliczku szlachetnego YOYO - "ilcod_yoyo.ini" na "il2fb_yoyo.ini" - jednak dalej Reshade zawzięcie nie obecne. Jak by jakiś pomysł to z góry wielkie dzięki.
Pozdrawiam, Piotr1szy Nerwowy.
Tytuł: Odp: SweetFX w DCS 1.5/2
Wiadomość wysłana przez: YoYo w Czerwca 14, 2017, 20:12:51
I gitarka Marcinie :), też miałem z tym problemisko w DCS, ale pozostało jeszcze w ił2 fb 1946 :(.
Zmieniłem nawet w pliczku szlachetnego YOYO - "ilcod_yoyo.ini" na "il2fb_yoyo.ini" - jednak dalej Reshade zawzięcie nie obecne. Jak by jakiś pomysł to z góry wielkie dzięki.
Pozdrawiam, Piotr1szy Nerwowy.

Ale nie używaj profilu dla CoD w czymś innym. FB to zupełnie inna bajka. Profil tylko zadziała w danym simie na jaki jest zrobiony. W niektórych tytułach jest też engine na Dx9, w innych Dx10+.
Wtedy też nie będzie kompatybilne.
Tytuł: Odp: SweetFX w DCS 1.5/2
Wiadomość wysłana przez: petros13 w Czerwca 14, 2017, 20:21:04
Witam!
Dzięki zrozumiałem, wydawało się takim samym problemem jak w DCS'ie, ale Reshade powinno się chyba uruchomić nawet bez Twojego *.ini?
Tytuł: Odp: SweetFX w DCS 1.5/2
Wiadomość wysłana przez: YoYo w Grudnia 10, 2017, 15:09:19
Ciekawostka.
Coś tam obecnie DCS 2.2 sprawdza innego pod względem "legalności" modułów i pomimo zainstalowanego ReShade chodzą płatne kampanie DLC :).
Tytuł: Odp: SweetFX/ReShade w DCS 1.5/2
Wiadomość wysłana przez: petros13 w Kwietnia 08, 2018, 19:10:49
Dzień dobry.
Czy Mr. YoYo sklecał już profil Reshade 3.0.8, ten bo 3.0.7 nie instalował się a 3.1 jakieś problemy wykazuje.
Wstawiłem Twój profil z 2.1 i na moje zyzole śmiga lepiej jak na moich ustawieniach Medium z MSAA 2x (GTX 750 Ti)..., wiem do lamusa :evil:
Pozdrawiam, dwonnik13.
Ps. Chodzi oczywista o DCS 2.5.
Tytuł: Odp: SweetFX/ReShade w DCS 1.5/2
Wiadomość wysłana przez: petros13 w Kwietnia 09, 2018, 13:03:00
Dzień dobry.
Czy Mr. YoYo sklecał już profil Reshade 3.0.8, ten bo 3.0.7 nie instalował się a 3.1 jakieś problemy wykazuje.
Wstawiłem Twój profil z 2.1 i na moje zyzole śmiga lepiej jak na moich ustawieniach Medium z MSAA 2x (GTX 750 Ti)..., wiem do lamusa :evil:
Pozdrawiam, dwonnik13.
Ps. Chodzi oczywista o DCS 2.5.
Ja się tu produkowałem a to już leży w najnowszym: Wątek:  DCS: World 2.5... :)

"Trzymaj, ściągmy tylko AmbientLight, DPX, FXAA, LumaSharpen, Tonemap. W DCS MSAA=2.
https://www.sendspace.com/file/g2vzjg"
Dzięki YoYo.
Tytuł: Odp: SweetFX/ReShade w DCS 1.5/2
Wiadomość wysłana przez: kwadrat w Kwietnia 30, 2018, 10:05:54
Próbowałem instalować wersje 3.0.8 i najnowszą. Teraz już przy starcie DCs wyrzuca mi błąd kampanii Mi-8 Border. Jak naprawić DCS? Jaki DX ma być wybrany w czasie instalacji? DCS jest w wersji najnowszej open bety.
Tytuł: Odp: SweetFX/ReShade w DCS 1.5/2
Wiadomość wysłana przez: YoYo w Kwietnia 30, 2018, 15:03:48
Próbowałem instalować wersje 3.0.8 i najnowszą. Teraz już przy starcie DCs wyrzuca mi błąd kampanii Mi-8 Border. Jak naprawić DCS? Jaki DX ma być wybrany w czasie instalacji? DCS jest w wersji najnowszej open bety.

A normalnie np. z edytora misji działają?
Jeśli tak, że to może znów wprowadzili DRM na kampanie, kiedyś ze Sweet FX/Reshade nie działały kampanie. Natomiast pod 2.5 działają kampanie bez problemu, może coś w 2.5.1 namieszali znów z DRM?
Tytuł: Odp: SweetFX/ReShade w DCS 1.5/2
Wiadomość wysłana przez: =OPS=lipas w Kwietnia 30, 2018, 15:56:53
Odpalałem wczoraj kampanię i ruszyła.
Tytuł: Odp: SweetFX/ReShade w DCS 1.5/2
Wiadomość wysłana przez: kwadrat w Kwietnia 30, 2018, 16:10:51
DX 10 mam wybrać?
Tytuł: Odp: SweetFX/ReShade w DCS 1.5/2
Wiadomość wysłana przez: =OPS=lipas w Kwietnia 30, 2018, 16:16:58
Tak. Tzn tam jest DX 10+.
Tytuł: Odp: SweetFX/ReShade w DCS 1.5/2
Wiadomość wysłana przez: kwadrat w Kwietnia 30, 2018, 17:51:53
Zrobiłem naprawę plików i nadal nie startuje.

Cytuj
=== Log opened UTC 2018-04-30 15:49:23
2018-04-30 15:49:23.696 INFO    DCS: DCS/2.5.1.16543 (x86_64; Windows NT 10.0.16299)
2018-04-30 15:49:23.696 INFO    DCS: DCS revision: 136536
2018-04-30 15:49:23.696 INFO    DCS: Renderer revision: 16462
2018-04-30 15:49:23.696 INFO    DCS: Terrain revision: 16462
2018-04-30 15:49:23.697 INFO    DCS: CPU cores: 4, threads: 8, System RAM: 16342 MB
2018-04-30 15:49:23.729 INFO    EDCORE: (dDispatcher)enterToState_:0
2018-04-30 15:49:23.797 INFO    Dispatcher: 2018/4/30 17:49 V1803061700
2018-04-30 15:49:23.825 INFO    INPUT: Device [Keyboard] created deviceId = -1
2018-04-30 15:49:23.838 INFO    INPUT: Device [4-osiowy 8-przyciskowy joystick z przełącznikiem ustawień {4A342EE0-0E70-11e8-8002-444553540000}] created deviceId = -1
2018-04-30 15:49:23.875 INFO    INPUT: Joystick created[4-osiowy 8-przyciskowy joystick z przełącznikiem ustawień {4A342EE0-0E70-11e8-8002-444553540000}], ForceFeedBack: yes, guidFFDriver: {EEC6993A-B3FD-11d2-A916-00C04FB98638}
2018-04-30 15:49:23.908 INFO    INPUT: Device [CH Pro Pedals USB {6BDF1130-7732-11e6-8004-444553540000}] created deviceId = -1
2018-04-30 15:49:23.908 INFO    INPUT: Joystick created[CH Pro Pedals USB {6BDF1130-7732-11e6-8004-444553540000}], ForceFeedBack: no
2018-04-30 15:49:23.993 INFO    INPUT: Device [Saitek X45 {2596AA80-7732-11e6-8003-444553540000}] created deviceId = -1
2018-04-30 15:49:23.993 INFO    INPUT: Joystick created[Saitek X45 {2596AA80-7732-11e6-8003-444553540000}], ForceFeedBack: no
2018-04-30 15:49:23.993 INFO    INPUT: Device [Mouse] created deviceId = -1
2018-04-30 15:49:24.045 INFO    SOUND: Using driver: xaudio29
2018-04-30 15:49:24.068 INFO    SOUND: Found 4 available audio device(s):
2018-04-30 15:49:24.068 INFO    SOUND:   0: ID: "\\?\SWD#MMDEVAPI#{0.0.0.00000000}.{84936602-f2a2-48e5-a24f-2418bfe95505}#{e6327cad-dcec-4949-ae8a-991e976a79d2}", Name: "SPDIF Interface (TX0) (VIA HD Audio(Win 10))"
2018-04-30 15:49:24.068 INFO    SOUND:   1: ID: "\\?\SWD#MMDEVAPI#{0.0.0.00000000}.{cd3352c5-7751-4260-b481-4525e69588b3}#{e6327cad-dcec-4949-ae8a-991e976a79d2}", Name: "Głośniki (VIA HD Audio(Win 10))"
2018-04-30 15:49:24.068 INFO    SOUND:   2: ID: "\\?\SWD#MMDEVAPI#{0.0.0.00000000}.{ec21f4e6-0828-41ec-b0bd-afba74062a75}#{e6327cad-dcec-4949-ae8a-991e976a79d2}", Name: "SPDIF Interface (TX1) (VIA HD Audio(Win 10))"
2018-04-30 15:49:24.068 INFO    SOUND:   3: ID: "\\?\SWD#MMDEVAPI#{0.0.0.00000000}.{bf9e4f2d-d772-4326-9ac1-3791dfb3aca9}#{e6327cad-dcec-4949-ae8a-991e976a79d2}", Name: "3 - ROG PG279Q (AMD High Definition Audio Device)"
2018-04-30 15:49:26.836 INFO    SOUND: loaded 1270 sdefs from "sounds\sdef"
2018-04-30 15:49:27.930 INFO    NET: Login success.
2018-04-30 15:49:28.926 INFO    NET: Got auth data.
2018-04-30 15:49:29.332 INFO    DCS: Successfully got authorization data.
2018-04-30 15:49:29.339 INFO    DCS: Loading installed modules...
2018-04-30 15:49:32.327 INFO    Scripting: OBSOLETE mount_vfs_sound_path() used in ./CoreMods/aircraft/AJS37/entry.lua
2018-04-30 15:49:32.421 INFO    Scripting: PLUGINS START-------------------------------------------------
2018-04-30 15:49:32.475 INFO    SOUND: loaded 15 sdefs from ".\coremods\aircraft\av8bna\sounds\sdef"
2018-04-30 15:49:32.512 INFO    SOUND: loaded 9 sdefs from ".\coremods\aircraft\c-101\sounds\sdef"
2018-04-30 15:49:32.537 INFO    SOUND: loaded 12 sdefs from ".\coremods\aircraft\chinaassetpack\sounds\sdef"
2018-04-30 15:49:32.626 INFO    SOUND: loaded 19 sdefs from ".\coremods\aircraft\m-2000c\sounds\sdef"
2018-04-30 15:49:32.656 INFO    SOUND: loaded 10 sdefs from ".\coremods\aircraft\mig-21bis\sounds\sdef"
2018-04-30 15:49:32.703 INFO    SOUND: loaded 8 sdefs from ".\coremods\aircraft\sa342\sounds\sdef"
2018-04-30 15:49:32.859 INFO    SOUND: loaded 59 sdefs from ".\mods\tech\combinedarms\sounds\sdef"
2018-04-30 15:49:32.896 INFO    SOUND: loaded 4 sdefs from ".\mods\aircraft\ka-50\sounds\sdef"
2018-04-30 15:49:33.135 INFO    SOUND: loaded 109 sdefs from ".\mods\aircraft\mi-8mtv2\sounds\sdef"
2018-04-30 15:49:33.314 INFO    SOUND: loaded 83 sdefs from ".\mods\aircraft\sa342\sounds\sdef"
2018-04-30 15:49:33.327 INFO    Scripting: plugin: SKIPPED 'A-10A by Eagle Dynamics': disabled by 'Flaming Cliffs by Eagle Dynamics'
2018-04-30 15:49:33.327 INFO    Scripting: plugin: SKIPPED 'F-15C': disabled by 'Flaming Cliffs by Eagle Dynamics'
2018-04-30 15:49:33.327 INFO    Scripting: plugin: SKIPPED 'MiG-29 Fulcrum by Eagle Dynamics': disabled by 'Flaming Cliffs by Eagle Dynamics'
2018-04-30 15:49:33.328 INFO    Scripting: plugin: SKIPPED 'Su-25A by Eagle Dynamics': disabled by 'Flaming Cliffs by Eagle Dynamics'
2018-04-30 15:49:33.328 INFO    Scripting: plugin: SKIPPED 'Su-27 Flanker by Eagle Dynamics': disabled by 'Flaming Cliffs by Eagle Dynamics'
2018-04-30 15:49:33.328 INFO    Scripting: plugin: SKIPPED 'Su-33 Flanker by Eagle Dynamics': disabled by 'Flaming Cliffs by Eagle Dynamics'
2018-04-30 15:49:33.330 INFO    Scripting: PLUGINS DONE--------------------------------------------------
2018-04-30 15:49:33.612 INFO    SECURITYCONTROL: Loaded ./CoreMods/aircraft/AV8BNA\bin\AV8B_AI.dll
2018-04-30 15:49:33.616 INFO    SECURITYCONTROL: Loaded ./Mods/tech/CombinedArms\bin\GroundCockpitBase.dll
2018-04-30 15:49:34.618 INFO    SECURITYCONTROL: Loaded ./Mods/tech/CombinedArms\bin\CombinedArms.dll
2018-04-30 15:49:35.421 INFO    SECURITYCONTROL: Loaded ./Mods/aircraft/A-10C\bin\A10.dll
2018-04-30 15:49:35.550 INFO    SECURITYCONTROL: Loaded ./Mods/aircraft/A-10C\bin\Cockpit_A10Common.dll
2018-04-30 15:49:35.753 INFO    SECURITYCONTROL: Loaded ./Mods/aircraft/A-10C\bin\Cockpit_A10C.dll
2018-04-30 15:49:37.125 INFO    SECURITYCONTROL: Loaded ./Mods/aircraft/Flaming Cliffs\bin\FC3.dll
2018-04-30 15:49:37.201 INFO    SECURITYCONTROL: Loaded ./Mods/aircraft/Flaming Cliffs\bin\A10A.dll
2018-04-30 15:49:37.275 INFO    SECURITYCONTROL: Loaded ./Mods/aircraft/Flaming Cliffs\bin\F15.dll
2018-04-30 15:49:37.651 INFO    SECURITYCONTROL: Loaded ./Mods/aircraft/Flaming Cliffs\bin\Su27.dll
2018-04-30 15:49:38.070 INFO    SECURITYCONTROL: Loaded ./Mods/aircraft/Flaming Cliffs\bin\Su33.dll
2018-04-30 15:49:39.297 INFO    SECURITYCONTROL: Loaded ./Mods/aircraft/Ka-50\bin\Ka50.dll
2018-04-30 15:49:39.444 INFO    SECURITYCONTROL: Loaded ./Mods/aircraft/Ka-50\bin\CockpitKa50.dll
2018-04-30 15:49:40.420 INFO    SECURITYCONTROL: Loaded ./Mods/aircraft/Mi-8MTV2\bin\Mi8.dll
2018-04-30 15:49:40.567 INFO    SECURITYCONTROL: Loaded ./Mods/aircraft/Mi-8MTV2\bin\CockpitMi8.dll
2018-04-30 15:49:41.325 INFO    SECURITYCONTROL: Loaded ./Mods/aircraft/SA342\bin\SA342.dll
2018-04-30 15:49:41.331 INFO    SECURITYCONTROL: Loaded ./Mods/aircraft/TF-51D\bin\P51Base.dll
2018-04-30 15:49:41.332 INFO    SECURITYCONTROL: Loaded ./Mods/aircraft/TF-51D\bin\TF51D.dll
2018-04-30 15:49:41.339 INFO    SECURITYCONTROL: Loaded ./Mods/aircraft/TF-51D\bin\Cockpit_P51Common.dll
2018-04-30 15:49:41.917 INFO    SECURITYCONTROL: Loaded ./Mods/aircraft/jsAvionics\bin\jsAvionics.dll
2018-04-30 15:49:41.917 ERROR   WorldPlugIns: Failed to read serial number for 'ARMENMURAZYAN_MI-8MTV2_THE_BORDER_campaign'
2018-04-30 15:49:42.161 INFO    EDCORE: try to write dump information
2018-04-30 15:49:42.162 INFO    EDCORE: # -------------- 20180430-154942 --------------
2018-04-30 15:49:42.163 INFO    EDCORE: C:\WINDOWS\SYSTEM32\d3d11.dll
2018-04-30 15:49:42.164 INFO    EDCORE: # C000001D ILLEGAL_INSTRUCTION at B83E3EC5 00:00000000
2018-04-30 15:49:42.170 INFO    EDCORE: 00000000 00000000 0000:00000000
2018-04-30 15:49:42.175 INFO    EDCORE: B83E3EC5 00CFDE50 0000:00000000 C:\WINDOWS\SYSTEM32\d3d11.dll D3D11CreateDeviceAndSwapChain()+5
2018-04-30 15:49:42.176 INFO    EDCORE: 7066252B 00CFDF60 0000:00000000 C:\Program Files\Eagle Dynamics\DCS World\bin\dxgi.dll D3D11CreateDeviceAndSwapChain()+28B
2018-04-30 15:49:42.178 INFO    EDCORE: 7066228C 00CFE030 0000:00000000 C:\Program Files\Eagle Dynamics\DCS World\bin\dxgi.dll D3D11CreateDevice()+26C
2018-04-30 15:49:42.178 INFO    EDCORE: 70533D16 00CFE150 0000:00000000 C:\Program Files\Eagle Dynamics\DCS World\bin\dx11backend.dll ?initDevice@DX11Renderer@RenderAPI@@AEAAJW4D3D_DRIVER_TYPE@@HH_NHHPEAUHWND__@@W4MSAA_ENUM@render@@1@Z()+86
2018-04-30 15:49:42.179 INFO    EDCORE: 70534C2E 00CFE2E0 0000:00000000 C:\Program Files\Eagle Dynamics\DCS World\bin\dx11backend.dll ?init@DX11Renderer@RenderAPI@@UEAA_NAEAVConfig@Lua@@_KHH_NHHW4FMT_ENUM@render@@W4MSAA_ENUM@6@PEBD@Z()+3BE
2018-04-30 15:49:42.180 INFO    EDCORE: A4D7BDE9 00CFE4E0 0000:00000000 C:\Program Files\Eagle Dynamics\DCS World\bin\GraphicsVista.dll ?initialize@Renderer@Graphics@@QEAA_NPEAXHHH@Z()+309
2018-04-30 15:49:42.180 INFO    EDCORE: 97332318 00CFEF70 0000:00000000 C:\Program Files\Eagle Dynamics\DCS World\bin\Visualizer.dll ??0SceneManager_Implement@@QEAA@XZ()+A58
2018-04-30 15:49:42.180 INFO    EDCORE: 9733FC24 00CFEFB0 0000:00000000 C:\Program Files\Eagle Dynamics\DCS World\bin\Visualizer.dll ?CreateSceneManager@smSceneManager@@SAXXZ()+24
2018-04-30 15:49:42.180 INFO    EDCORE: 136CC707 00CFF2E0 0000:00000000 C:\Program Files\Eagle Dynamics\DCS World\bin\DCS.exe
2018-04-30 15:49:42.181 INFO    EDCORE: 136CA6D9 00CFF360 0000:00000000 C:\Program Files\Eagle Dynamics\DCS World\bin\DCS.exe
2018-04-30 15:49:42.181 INFO    EDCORE: 1333BFF5 00CFFAC0 0000:00000000 C:\Program Files\Eagle Dynamics\DCS World\bin\DCS.exe
2018-04-30 15:49:42.183 INFO    EDCORE: 13858323 00CFFB00 0000:00000000 C:\Program Files\Eagle Dynamics\DCS World\bin\DCS.exe
2018-04-30 15:49:42.185 INFO    EDCORE: BC3F1FE4 00CFFB30 0000:00000000 C:\WINDOWS\System32\KERNEL32.DLL BaseThreadInitThunk()+14
2018-04-30 15:49:42.185 INFO    EDCORE: BEBCF061 00CFFB80 0000:00000000 C:\WINDOWS\SYSTEM32\ntdll.dll RtlUserThreadStart()+21
2018-04-30 15:49:42.400 INFO    EDCORE: Minidump created.
2018-04-30 15:49:42.404 INFO    DCS: try to write track file
2018-04-30 15:49:42.406 INFO    DCS: 'C:\Users\kp\Saved Games\DCS\Logs\dcs.20180430-154942.crash' deleted successfully
2018-04-30 15:49:42.473 INFO    DCS: 'C:\Users\kp\Saved Games\DCS\Logs\dcs.20180430-154942.dmp' deleted successfully
2018-04-30 15:49:42.473 INFO    DCS: failed to open '' for reading
2018-04-30 15:49:46.352 INFO    DCS: msinfo32.exe /nfo "C:\Users\kp\Saved Games\DCS\Logs\system.nfo"
2018-04-30 15:49:47.847 INFO    DCS: failed to open 'C:\Users\kp\Saved Games\DCS\Logs\system.nfo' for reading
2018-04-30 15:49:47.847 INFO    DCS: dxdiag.exe /64bit /whql:off /t "C:\Users\kp\Saved Games\DCS\Logs\dxdiag.txt"
2018-04-30 15:49:54.353 INFO    DCS: 'C:\Users\kp\Saved Games\DCS\Logs\dxdiag.txt' deleted successfully
=== Log closed.
Tytuł: Odp: SweetFX/ReShade w DCS 1.5/2
Wiadomość wysłana przez: kwadrat w Kwietnia 30, 2018, 18:10:01
Wyłączenie Fraps pomogło.
Tytuł: Odp: SweetFX/ReShade w DCS 1.5/2
Wiadomość wysłana przez: =OPS=lipas w Stycznia 26, 2019, 16:04:37
Mógłby ktoś to sprawdzić? Próbuję pobrać najnowszego Reshade i Windows Defender pod W10 traktuje go jako trojana o dość sporym zagrożeniu. Pierwszy raz mam coś takiego z Reshade.
Tytuł: Odp: SweetFX/ReShade w DCS 1.5/2
Wiadomość wysłana przez: petros13 w Stycznia 26, 2019, 18:37:57
Dobry wieczorek. Parę dni wstecz pobierałem najnowszy i WD nawet się nie zająknął, ale fakt win 8.1 mam, czy jest jakaś magiczna różnica w WD, MBAM też odpuściło :ponury:
Tytuł: Odp: SweetFX/ReShade w DCS 1.5/2
Wiadomość wysłana przez: YoYo w Stycznia 27, 2019, 15:42:31
Mógłby ktoś to sprawdzić? Próbuję pobrać najnowszego Reshade i Windows Defender pod W10 traktuje go jako trojana o dość sporym zagrożeniu. Pierwszy raz mam coś takiego z Reshade.

False alarm. Sciagaj. Bralem wczoraj.
Ps. Nie mam zadnych problemow o ktorych mowiles. Wszystko w DCS ok.
Tytuł: Odp: SweetFX/ReShade w DCS 1.5/2
Wiadomość wysłana przez: =OPS=lipas w Stycznia 27, 2019, 16:30:03
Ale też mam problem, że się nie uruchamia. Klikam i nic się nie dzieje.
Tytuł: Odp: SweetFX/ReShade w DCS 1.5/2
Wiadomość wysłana przez: petros13 w Stycznia 27, 2019, 16:35:23
Może WD blokuje albo wspomniany Smart Screen, wstaw go w WD do wykluczonych.
Tytuł: Odp: SweetFX/ReShade w DCS 1.5/2
Wiadomość wysłana przez: =OPS=lipas w Stycznia 27, 2019, 17:07:39
Nic z tego. Jest wykluczony i nie startuje. YoYo, możesz mi podesłać plik, który ty ściągnąłeś? Zobaczę czy się uruchomi, bo może coś się z nim knoci przy pobieraniu. Mój ma 2240 KB, połowę tego co poprzednie wersje.
Tytuł: Odp: SweetFX/ReShade w DCS 1.5/2
Wiadomość wysłana przez: YoYo w Stycznia 27, 2019, 17:31:54
Nic z tego. Jest wykluczony i nie startuje. YoYo, możesz mi podesłać plik, który ty ściągnąłeś? Zobaczę czy się uruchomi, bo może coś się z nim knoci przy pobieraniu. Mój ma 2240 KB, połowę tego co poprzednie wersje.

(http://i.imgur.com/9Ze4azXl.jpg) (https://imgur.com/9Ze4azX)

Tu masz tę najnowszą wersję ReShade. https://www.sendspace.com/file/li9p0w
U mnie w DCS działa ok, ale - ja ściągam tylko te filtry które używam, nie ściągam wszystkiego. Może dlatego miałeś problem w samym DCS w postaci jakiś artefaktów.
Tytuł: Odp: SweetFX/ReShade w DCS 1.5/2
Wiadomość wysłana przez: =OPS=lipas w Stycznia 27, 2019, 18:00:59
Dzięki. I ten się uruchamia. Ten z oficjalnej nie chce.