Forum Miłośników Symulatorów Lotniczych
Hangar => Digital Combat Simulator World (DCS World) => M-2000C => Wątek zaczęty przez: YoYo w Lutego 13, 2016, 12:25:33
-
Liczba flar tu poraża ;).
Fajna za to sprawa z tym podnoszeniem fotela.
-
Fajna za to sprawa z tym podnoszeniem fotela.
W M2000 ?
-
W M2000 ?
No, a temat o czym? ;>
Tak, w M2000 działa elektryczne ustawienie fotela w sposób płynny, regulowany z pod myszki lub z klawiszy (i co ważne nie krzaczy się to z Trackiem IR).
-
Szczerze. Taki bajer do niczego nie potrzebny (w simie, bo w realu dla kurdupli jak znalazł). Ale sama kabina jak dla mnie b. fajna.
-
A próbowałeś zrzucać bombki albo lądować bez widoczności? Tam regulowany fotel bardzo się przydaje.
-
Bombek nie zrzucałem a lądowanie nie sprawia problemu. Zresztą jak ciemno to czy siedzisz wysoko czy nisko to bez różnicy .
-
Bombek nie zrzucałem a lądowanie nie sprawia problemu.
Nie do końca, bo jak siedzisz normalnie to nie widzisz tego znacznika informującego o prędkości podejścia na HUD (bramka) w trybie Approach, dopiero podniesienie się spowoduje, że to zobaczysz (zwłaszcza przy pewnych kątach podejścia).
Oczywiście, można lądować i bez tego ale w końcu chodzi też o to by zachować pewne procedury w simach.
-
Może mi coś umknęło ....Ale w każdym module jest to spod myszki regulowane . X Y . Więc dla czego to taki ewenement dla M 2000 ? Przydałby się w końcu Force Feedback dla niego .
-
Może mi coś umknęło ....Ale w każdym module jest to spod myszki regulowane . X Y . Więc dla czego to taki ewenement dla M 200 ?
Elian, coś mylisz, żadem moduł nie ma takiej opcji. W niektórych jest to symulowane na zasadzie już konkretnej pozycji (np. w Sabre) ale w żadnym nie masz płynnego przesuwu na fotelu wraz z Trackiem IR z pod przycisku w kabinie.
To co piszesz to zapewne Ci chodzi o zmianie pozycji widoku z miejsca pilota, ale to zupełnie inna sprawa, zresztą tak szczerze to nie wiem o co chodzi, mi nic z pod myszki w osi X i Y się nic nie podnosi/obniża. Oś w myszce X i Y jest odpowiedzialna za obracanie na widoku zewnętrznym.
-
W A-10C przypadkiem nie ma podnoszonego fotela?
-
Jest, przełącznikiem w kokpicie. Tylko w A-10 nie ma potrzeby z tego korzystać.
-
[/quote]zresztą tak szczerze to nie wiem o co chodzi, mi nic z pod myszki w osi X i Y się nic nie podnosi/obniża. Oś w myszce X i Y jest odpowiedzialna za obracanie na widoku zewnętrznym.
A sprawdź. Po ALT+C. Kółko+PPM. Inicjuj przesuwanie myszki w osiach X i Y. Już nawet nie sprawdziłem wszystkich dla pewności , ale trzy moduły.
-
W A-10C przypadkiem nie ma podnoszonego fotela?
Tak, w A-10 jest ta opcja. Tu zapomniałem. No to jest w dwóch modelach, kolejnym będzie pewnie F/A-18C, akurat pod lądowanie na lotniskowcach.
A sprawdź. Po ALT+C. Kółko+PPM. Inicjuj przesuwanie myszki w osiach X i Y. Już nawet nie sprawdziłem wszystkich dla pewności , ale trzy moduły.
Elian, tak jak pisałem, Ty nie piszesz o podnoszeniu fotela, a cheat'cie, który polega na podniesieniu pozycji wzroku pilota za pomocą jakiś skrótów.
-
Ok. Rafale ta opcja podnoszenia fotela to dźwignia w kokpicie czy jakaś klawisz ?
-
Myszką możesz przemieszczać punkt widzenia pilota we wszystkich samolotach, przydatne zwłaszcza jak ktoś nie ma trackira. W M2000 masz dodatkowo skrót symulujący podnoszenie/opuszczanie fotela z w miarę realistycznymi ograniczeniami (ale tak dobrze jak w A-10 to nie jest zrobione).
-
Ok. Rafale ta opcja podnoszenia fotela to dźwignia w kokpicie czy jakaś klawisz ?
Lshft+S i Lalt+lshft+S, jest też przełącznik przy fotelu po prawej stronie na dole.
-
Podziękował serdecznie .