Forum Miłośników Symulatorów Lotniczych
Hangar => Digital Combat Simulator World (DCS World) => M-2000C => Wątek zaczęty przez: YoYo w Lutego 13, 2016, 22:32:27
-
Panowie,
takie pytanko do sytetycznego pasa na HUD. Czy on powinien pojawiać się zawsze jak ustawimy ILS'a? Akurat sobie latam na Creech AFB i jakoś tutaj go nie ma.
Nie testował gdzie indziej. Raczej wszystko ustawione w nawigacji dobrze.
(http://s5.ifotos.pl/img/DCS-2016-_seeapwe.jpg)
(http://s5.ifotos.pl/img/DCSM2000C_seeapsh.jpg)
-
Musi być w planie lotu w INS.
-
No wlasnie doczytalem ze musi byc w edytorze zaznaczone jako waypoint, a tego zdaje sie (jeszcze) dodac przez sam INS nie mozemy.
-
Oka, działa, faktycznie musi być dograne do planu lotu, szkoda, mogłoby być coś na kształt ABRIS'a w Ka-50 z automatu, gdzie pod Airfield 1 ma się zawsze lotnisko/FARP, z którego staruje.
(http://s10.ifotos.pl/img/DCSM2000C_seeqeqs.jpg)
Mirage ma dłuuuuugą drogę hamowania, nie ruszany opadnie gdzieś przy 80 kts albo i niżej. Koniecznie przydałby się tutaj spadochron hamujący bo już nie raz kończyło się w zaroślach na końcu pasa.
-
A tak na marginesie jakieś rady dotyczące lądowania i hamowania i wasze doświadczenia?
Przy lądowaniu w sumie trudno trzyma linię, ma tendencję do kołysania się i finalnie zjazdu i łapania wolnego. Trochę lepiej jest gdy pulsacyjnie nie hamujemy pedałami na orczyku, a z pod "W", czyli takim samym naciskiem na oba koła.
Spadochronu jeszcze nie ma, ale podobno i tak on bardziej służy w M2000 jako sytuacja awaryjna niż standardowo przy lądowaniach.
Może to jest jakieś rozwiązanie: https://www.youtube.com/watch?v=EVSHcjFkUAc .
-
(http://s5.ifotos.pl/mini/DCSM2000C_seqrrrh.jpg) (http://ifotos.pl/z/seqrrrh/) (http://s2.ifotos.pl/mini/DCSM2000C_seqrxeq.jpg) (http://ifotos.pl/z/seqrxeq/)
Dobra, chyba już mam bo w zasadzie każde lądowanie idzie po prostej bez zjazdów, łapania wolnego i zmieszczenia się na boisku bez spadochronu. Oto co wypracowałem:
- po przyziemnieniu od razu otworzyć hamulce areo,
- poczekać do 120 kts i obniżyć dziób,
- od 100 kts pulsować hamulcem (ale właśnie nie z orczyka ale z pod W) w technice 1 sek. (1 sek. wciśnięty, 1 sek. puszczony = zresztą to technika realna dla M2000), jak będzie nam lekko zjeżdżał kontrować jeszcze sterem kierunku (jeszcze działa),
- przy 40 kts odbezpieczyć NWS i kontrować przednim kołem, można bardziej hamować (w realnym M2000 NWS sam jest blokowany automatycznie przy prędkości powyżej 40 kts i odblokowywany poniżej, nie wiem czy model to odwzorowuje).
Trzyma się linii jak pies kiełbachy :).
-
Filmik instruktażowy z lądowania z użyciem ILS/TAC i w miarę ostrym hamowaniu (NTTR, Creech AFB, RWY 145, zwana w simie 13, jeden z krótszych pasów).
https://www.youtube.com/watch?v=V-C_BgQmjMQ
-
Szybko im idzie, spadochron bedzie dzialal, trwaja testy.
(http://i.imgur.com/bH88SPu.jpg)
-
A zasobnik ze spadochronem gdzie ma ta maszyna? Myślałem że na górze. A tu, jakby linka była podczepiona pod silnikiem.
-
A zasobnik ze spadochronem gdzie ma ta maszyna? Myślałem że na górze. A tu, jakby linka była podczepiona pod silnikiem.
Pod silnikiem:
(http://i80.servimg.com/u/f80/09/00/93/18/img_5110.jpg)
(http://i47.servimg.com/u/f47/10/07/69/27/photo_94.jpg)
Aczkolwiek znalazłem zdjęcie z trochę innym umiejscowieniem spadochronu. Pewnie to zależne od wersji było:
(http://www.acam.asso.fr/photos/chrono_trains/06-1955-1960/image027.jpg)
W filmie "Sky Fighters" (Les Chevaliers du Ciel) też można zobaczyć jak wygląda wypuszczenie spadochronu:
https://youtu.be/ndYeuZ10Ppo?t=1h10m
-
Dzięki Mazak teraz wszystko jasne :).
-
@Kosi, na tym ostatnim to nie 2000, a Mirage III :).
-
Dla mnie one wszystkie są jednakowe. Sorka ;).