Forum Miłośników Symulatorów Lotniczych

Hangar => IL-2 Sturmovik: Great Battles Series (Battle of Stalingrad/Battle of Moscow/Battle of Kuban/Battle of Bodenplatte/Battle of Normandy) => IL-2 Sturmovik: Tank Crew => Wątek zaczęty przez: rutkov w Czerwca 29, 2016, 11:49:09

Tytuł: Czołgi (Tank Crew)
Wiadomość wysłana przez: rutkov w Czerwca 29, 2016, 11:49:09
Zakladam wątek o czołgach.
Od razu startuje z problemem, otóż nie wiem jak ustawić sterowanie wieżą, wszystko sobie zamapowałem ale co do cholery odpowiada za obrót wieżyczką i ruch działem nie wiem. Oczywiście przekłada się to na brak sterowania tylnym strzelcem w Juhasie. Dotychczas nie wiedziałem o tym bo latałem mysliwcami a czołgami kiedyś tam na początku jak się pojawiły. Ale nie pamietam czy miałem wtedy ten problem czy nie. Nie moge tez strzelać z km czołgowego a wydaje mi sie ze inni strzelali obok mnie.
Przypisałem sterowanie celownikiem do myszki (X,Y) ale to niczego nie zmieniło.
Prosze więc o pomoc. 
Tytuł: Odp: Czołgi
Wiadomość wysłana przez: rutkov w Czerwca 30, 2016, 18:04:52
Reinstalka rozwiązała problem z myszą, teraz za to mam problem z joyem, chyba też muszę go przeinstalować.
Tytuł: Odp: Czołgi
Wiadomość wysłana przez: Sorbifer w Lipca 02, 2016, 19:34:53
Mi tam niby czołgi "działają" , to jest na przepustnicy jadę przód tył, na pedałach zakręcam, zmiana pozycji działa (ale tylko dwie są), da się otworzyć właz... tylko czemu FreeTrack działa tylko dla kierowcy, a dla tego drugiego nie? Nawet jak się wystawi łepek z włazu, to tylko myszą ruszasz wieżą. Można się "odłączyć" od stanowiska i myszą można się rozejrzeć, ale działo wtedy samo się ustawia na pozycję zero stopni. No i lornetki brak. :(   Coś mam zmaszczone, że FT nie działa w/na wieży, czy po prostu ten typ tak ma?

PS: Dla mnie najwspanialsze sterowanie czołgiem było w Red Orchestra 2, do tego powinno się dążyć, i tego się będę trzymał.
Tytuł: Odp: Czołgi
Wiadomość wysłana przez: Sorbifer w Lipca 03, 2016, 23:01:56
PPS: Dla potomności sterowanie: http://il2sturmovik.com/news/196/update-1105/   Cytuję ustawienia default:

Cytuj
"E" - Start engine
"Cursor Keys" - Movement (the game automatically translates these simple direction commands to pushing pedals, switching friction clutches and changing gears).
"RAlt-C" - Close/open hatch (riding with open hatches is obviously more dangerous).
"LCtrl-C" - Switch to gunner and back to driver seat.
"RAlt-G" - Switch ammunition: Armour Piercing / High Explosive / Machine Gun.
"Ralt ;" "Ralt ." - Adjust gunsight verticaly (range)
"Ralt ," "Ralt /" - Adjust gunsight horizontaly vertical (only on T-34)
"Mouse Wheel" or "LShift - Mouse Wheel" - Zoom in or out
"T" - Set turret to stowed position / Take control over the turret
Tytuł: Odp: Czołgi
Wiadomość wysłana przez: YoYo w Listopada 11, 2016, 17:40:36
Pojeździłem sobie dziś trochę na tym serwerku: http://il2action.ddns.net/en/ (full real) ale właśnie czołgiem i powiem, że nawet niezła zabawa.
Online trzyma to poziom. Przydałaby się taka kampania offline z prawdziwego zdarzenia, z poziomu czołgisty to nawet to wszystko całkiem nieźle wygląda.
Jakby ktoś chciał sobie popykać na tankach zapraszam (info na PW, można się jakoś umówić na tę samą h).

(http://i921.photobucket.com/albums/ad52/rafikst/IL-2%20Battle%20of%20Stalingrad/IL2BoM_72_zpsauxzl826.jpg) (http://s921.photobucket.com/user/rafikst/media/IL-2%20Battle%20of%20Stalingrad/IL2BoM_72_zpsauxzl826.jpg.html)

(http://i921.photobucket.com/albums/ad52/rafikst/IL-2%20Battle%20of%20Stalingrad/IL2BoM_62_zpssm6flkbv.jpg) (http://s921.photobucket.com/user/rafikst/media/IL-2%20Battle%20of%20Stalingrad/IL2BoM_62_zpssm6flkbv.jpg.html)

(http://i921.photobucket.com/albums/ad52/rafikst/IL-2%20Battle%20of%20Stalingrad/IL2BoM_75_zps4ybxxhas.jpg) (http://s921.photobucket.com/user/rafikst/media/IL-2%20Battle%20of%20Stalingrad/IL2BoM_75_zps4ybxxhas.jpg.html)

(http://i921.photobucket.com/albums/ad52/rafikst/IL-2%20Battle%20of%20Stalingrad/th_IL2BoM_67_zpsfa6quzy4.jpg) (http://s921.photobucket.com/user/rafikst/media/IL-2%20Battle%20of%20Stalingrad/IL2BoM_67_zpsfa6quzy4.jpg.html) (http://i921.photobucket.com/albums/ad52/rafikst/IL-2%20Battle%20of%20Stalingrad/th_IL2BoM_66_zps930s0wwk.jpg) (http://s921.photobucket.com/user/rafikst/media/IL-2%20Battle%20of%20Stalingrad/IL2BoM_66_zps930s0wwk.jpg.html) (http://i921.photobucket.com/albums/ad52/rafikst/IL-2%20Battle%20of%20Stalingrad/th_IL2BoM_63_zpsd3qjy1sv.jpg) (http://s921.photobucket.com/user/rafikst/media/IL-2%20Battle%20of%20Stalingrad/IL2BoM_63_zpsd3qjy1sv.jpg.html) (http://i921.photobucket.com/albums/ad52/rafikst/IL-2%20Battle%20of%20Stalingrad/th_IL2BoM_65_zpsz6klrtex.jpg) (http://s921.photobucket.com/user/rafikst/media/IL-2%20Battle%20of%20Stalingrad/IL2BoM_65_zpsz6klrtex.jpg.html) (http://i921.photobucket.com/albums/ad52/rafikst/IL-2%20Battle%20of%20Stalingrad/th_IL2BoM_64_zpsq3eq9rhe.jpg) (http://s921.photobucket.com/user/rafikst/media/IL-2%20Battle%20of%20Stalingrad/IL2BoM_64_zpsq3eq9rhe.jpg.html) (http://i921.photobucket.com/albums/ad52/rafikst/IL-2%20Battle%20of%20Stalingrad/th_IL2BoM_68_zpssr4htehv.jpg) (http://s921.photobucket.com/user/rafikst/media/IL-2%20Battle%20of%20Stalingrad/IL2BoM_68_zpssr4htehv.jpg.html) (http://i921.photobucket.com/albums/ad52/rafikst/IL-2%20Battle%20of%20Stalingrad/th_IL2BoM_69_zpsw443onrs.jpg) (http://s921.photobucket.com/user/rafikst/media/IL-2%20Battle%20of%20Stalingrad/IL2BoM_69_zpsw443onrs.jpg.html)
Tytuł: Odp: Czołgi
Wiadomość wysłana przez: YoYo w Listopada 12, 2016, 00:01:57
(http://i921.photobucket.com/albums/ad52/rafikst/IL-2%20Battle%20of%20Stalingrad/IL2BoM_79_zpsetgolbvt.jpg) (http://s921.photobucket.com/user/rafikst/media/IL-2%20Battle%20of%20Stalingrad/IL2BoM_79_zpsetgolbvt.jpg.html)

(http://i921.photobucket.com/albums/ad52/rafikst/IL-2%20Battle%20of%20Stalingrad/IL2BoM_83_zpsyd4s9gmv.jpg) (http://s921.photobucket.com/user/rafikst/media/IL-2%20Battle%20of%20Stalingrad/IL2BoM_83_zpsyd4s9gmv.jpg.html)

(http://i921.photobucket.com/albums/ad52/rafikst/IL-2%20Battle%20of%20Stalingrad/IL2BoM_80_zpsu7ilmwjh.jpg) (http://s921.photobucket.com/user/rafikst/media/IL-2%20Battle%20of%20Stalingrad/IL2BoM_80_zpsu7ilmwjh.jpg.html)

A taki pdfik znalazlem: http://forum.il2sturmovik.com/index.php?app=core&module=attach&section=attach&attach_id=16560 .

Pojeździłem sobie też PzKpfw III. Ten oczywiście słabo wypada przy T-34, który jest overmodelled ;>. Władowałem w T-34 chyba kilkanaście pocisków i czasem d.... . Natomiast jak oni strzelają wystarczy czasem 3-4 i po zawodach. Mowa o ataku od frontu.
Tytuł: Odp: Czołgi
Wiadomość wysłana przez: -AsPL-Pointer w Listopada 12, 2016, 07:51:49
......... Przydałaby się taka kampania offline z prawdziwego zdarzenia, z poziomu czołgisty to nawet to wszystko całkiem nieźle wygląda. ........

Do tankowania offline polecam Steel Fury Charków 1942.
Koniecznie z modem STA, który dla SF jest niczym TF dla Cloda, i analogicznie do TF - cały czas rozwijany.
http://stasf2008.ephpbb.com/forum
Tytuł: Odp: Czołgi
Wiadomość wysłana przez: YoYo w Listopada 12, 2016, 09:50:56
Nagrałem filmik, przykład jak to wygląda w BoS + parę opcji jakie są dostępne. Tylko przejażdżka, za mną jechał drugi ale się pogubił tankista.
https://youtu.be/9Vsqwmop408
Tytuł: Odp: Czołgi
Wiadomość wysłana przez: Baas ArK w Listopada 12, 2016, 22:29:55
W 2:00 to meteoryt czelabiński?  ;)
Tytuł: Odp: Czołgi
Wiadomość wysłana przez: Dako w Lipca 10, 2018, 12:30:10
Tak wiem ;)
Zostałem laureatem "złotej łopaty"
Ale chcemy czy nie to czołgi do Ił-2 Great Battles nadjeżdżają ...
Film z wczoraj:
https://www.youtube.com/watch?v=8uQ3MRTMao4 (https://www.youtube.com/watch?v=8uQ3MRTMao4)
Tytuł: Odp: Czołgi
Wiadomość wysłana przez: janhazel w Lipca 10, 2018, 22:27:44
Ciekawe jak będzie zbudowany gameplay? Zeby nie było to potraktowane jako ciekawstka. Trudne zadanie dla twórców. Podobno Tank Crew ma być bez piechoty, bez tego trudno wyobrazić sobie front.
Jak sprawdzi się czołgi na czołgi w wydaniu bardziej realistycznym? To nie jest już widowiskowe latanie i podziwianie krajobrazów i może być nudno. Jedni kampują, drudzy atakują?
Z drugiej strony z piechotą to już trzeba robić strategię jak Graviteam albo FPS w kierunku Red Orchestra. Ciekawe w jakim kierunku się to rozwinie.
Tytuł: Odp: Czołgi
Wiadomość wysłana przez: Dako w Lipca 21, 2018, 19:18:29
IL-2 Tank Crew: Tiger H.1 Live Stream
https://www.youtube.com/watch?v=v2tXO9oTGd8
Tytuł: Odp: Czołgi
Wiadomość wysłana przez: qrdl_logos w Lipca 22, 2018, 23:05:17
Jeśli oni chcą to sprzedawać po $70, to naprawdę ktoś nas tutaj ma za ciężkich frajerów... :evil:
Tytuł: Odp: Czołgi
Wiadomość wysłana przez: =OPS=lipas w Lipca 23, 2018, 08:37:28
Po jakiego czorta oni się w to bawią? Tracą tylko czas na takie pierdoły.
Tytuł: Odp: Czołgi
Wiadomość wysłana przez: Dako w Lipca 23, 2018, 09:49:45
Kasa, kasa, kasa ...
Sukces WoT-a i innych w stylu PayToWin gierek ...
Panom zamarzyło się wykrojenie coś z tego tortu :D
Tytuł: Odp: Czołgi
Wiadomość wysłana przez: =OPS=lipas w Lipca 23, 2018, 10:06:12
Musiałoby to być co najmniej na poziomie WT aby im sypnąć nieco grosza. Ale na razie bidnie to wygląda i raczej lepiej nie będzie.
Tytuł: Odp: Czołgi
Wiadomość wysłana przez: sunrrrise w Lipca 23, 2018, 10:21:37
Wydaję mi się, że to jednak poziom od dwa oczka wyższy o WT - chcoćby z powodu wymodelowanych wnętrz, współdzielenia maszyny w MP czy z powodu faktu samego  współistnienia w uniwersum Il-2 Great Battles. Mi sie podoba to co jest, a to dopiero początek. $70 to faktycznie nie mało, ale to niestety chyba już standard.
Tytuł: Odp: Czołgi
Wiadomość wysłana przez: ThomasCrown w Lipca 23, 2018, 11:45:26
Problem w tym, że czołgi słabo nadają się na symulator. Po pierwsze działają zespołowo, czyli ich operacje wymagają zmasowanego użycia (pojedynczy czołg to tarcza strzelnicza) oraz co ważniejsze współdziałania z artylerią i piechotą (bo bez piechoty są bezbronne). Po drugie ogląd sytuacji z wnętrzu czołgu jest ograniczony, stąd konieczność współdziałania z innymi formacjami. Co innego gry pokroju World of Tanks gdzie masz widok z trzeciej osoby, a pojazdy poruszają się z nierealną dynamiką (aż dziw, że nie dodali jeszcze możliwości wykonywania podskoków). Dlatego taka prosta nawalanka w WT ma sens i przyciąga graczy.
Tytuł: Odp: Czołgi
Wiadomość wysłana przez: rutkov w Lipca 23, 2018, 13:24:23
Próbowałem czołgi w BoM, na razie są daleko od sukcesu, nawet umiarkowanego. Przyszłością symulatorów pola walki (w tym lotniczego również) jest w mojej ocenie integracja wszystkich teatrów wojny: lotnictwo - ląd -  morze. WoT jest znakomity w tej kwestii i nie tylko dlatego że reszta konkurentów, czyli DCS (chyba się łapie na symulator wojny?), BoS/M/K. Możliwość atakowania celów ("żywych") lądowych z powietrza i powietrznych z ziemi jest tym co cenię sobie najbardziej w WoT. Jeżeli do BoK dojdzie samobieżna artyleria plot (a zapowiedzieli to) dam te 70$, bo niema nic lepszego niż szybka, sprzężona 20stka ukryta na skraju zagajnika, a gdyby ją dali np. na platformie kolejowej do ochrony pociągu - miodzio-lodzio ;-).

Pojazdy w WoT, w trybie realistycznym i symulacyjnym poruszają się jak kilkunasto- i kilkudziesięciotonowe pojazdy, obrót wieży trwa wieczność a 80% celnych trafień kończy przygodę wojenną celu, nawet gdy walisz poczwórnie sprzężonym kaemem w słabo opancerzony pojazd. Ogólnie nie mam większych zastrzeżeń co do realizmu. Ten mógłby się wznieść na bardzo wysoki poziom gdyby faktycznie czołg byłby obsługiwany "od środka" zespołowo. Jeżeli to się uda w BoK, dam im za to pieniądze. Widzę jednak wadę, dość poważną, to jest ilość ludzi których będą w stanie przyciągnąć do gry, jeżeli będzie ona nie większa niż w powietrzu to nic z tego nie będzie. A szkoda chyba by było.Tak wogóle to połączenie RO2 z BoK oraz PT Boats byłoby chyba idealne na dzisiejszy czas :-).
Tytuł: Odp: Czołgi
Wiadomość wysłana przez: gcze w Lipca 23, 2018, 18:45:22
Chyba pomyliłeś WoT z WT ;-)

Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka

Tytuł: Odp: Czołgi
Wiadomość wysłana przez: rutkov w Lipca 23, 2018, 19:10:35
Chyba pomyliłeś WoT z WT ;-)

Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka
Cholera, dokładnie miałem na myśli WT🤨
Tytuł: Odp: Czołgi
Wiadomość wysłana przez: Agadam w Lipca 24, 2018, 09:11:27
https://www.youtube.com/watch?v=jflCDunmVEE

Wygląda na to że, jeszcze sporo muszą pogmerać przy tym simie. Prawdziwy hit od 11.10. Polecam :D
Tytuł: Odp: Czołgi
Wiadomość wysłana przez: gcze w Lipca 24, 2018, 14:48:33
To jakaś wczesna alfa? Nie sprzedają chyba takiego gniota jeszcze?
Tytuł: Odp: Czołgi
Wiadomość wysłana przez: =OPS=lipas w Lipca 24, 2018, 15:16:25
Jak to nie. Już możesz rzucić kasiorką. 69,99$ :).
https://il2sturmovik.com/store/tank-crew/
Tytuł: Odp: Czołgi
Wiadomość wysłana przez: sermen w Lipca 25, 2018, 12:19:52
Musiałoby to być co najmniej na poziomie WT aby im sypnąć nieco grosza. Ale na razie bidnie to wygląda i raczej lepiej nie będzie.
To jest symulator, tak jak Steel Fury: Kharkov, Panzer Elite, T-34 vs. Tiger czy Steel Beasts.

War Thunder Sim to ledwie czołgowa strzelanka nieco tylko realistyczniejsza niż WoT.

WT Sim (w przeciwieństwie do Tank Crew, Steel Fury, Panzer Elite, T-34 vs. Tiger, Steel Beasts)
- nie ma wnętrz, zawsze widzisz wszystko dookoła
- nie ma modelowanych różnych systemów sprzęgieł i przeniesienia napędu, jest tylko mechaniczne sprzęgło jak w T-34, wszystkie czołgi poza rodziną T-34, T-54, T-62 skręcają i poruszają się kompletnie nierealistycznie
- nie ma realistycznej ilości biegów i układów jezdnych
- nie ma realistycznej optyki ograniczającej pole widzenia
- nie ma realistycznych - różnych - celowników, ma jeden dla wszystkich czołgów
- ma nowoczesne czołgi ale bez realistycznych osi stabilizacji, celowników termowizyjnych, laserowych dalmierzy, komputera balistycznego, automatycznego obliczania wyprzedzenia itd.
- Leopard 2 i Abrams mają system kierowania ogniem jak T-34+podstawowa stabilizacja (prawdopodobieństwo trafienia celu w ruchu z poruszającego się Leoparda 2 w rzeczywistości lub Steel Beasts to ok. 80%, w WT SIm - ok. 10-20%...)
- nie ma wymodelowanych członków załogi - jeden robi wszystko, kieruje, strzela, obserwuje itd.
- w WT naprawa zerwanej gąsienicy pod ogniem wroga trwa kilkanaście sekund
- nie ma historycznych realiów (Japończycy u boku Amerykanów walczą z Niemcami w Chinach itd...)
- mapy są kompletnie nierealistyczne, zdecydowana większość to maleńkie mapy z miastami lub walki czołgów we wnętrzu średniowiecznego zamku lub chińskiej świątyni...
itp. itd.

War Thunder Sim nigdy nie miał być jakimkolwiek symulatorem i nie może rywalizować ze Steel Furry: Kharkov, Tank Crew czy Steel Beasts, a one nie mogą rywalizować z nim. WT Sim to strzelanka - tamte to symulatory, nie są podobne niemal w niczym poza modelami 3D czołgów. Dlatego WT zawsze będzie znacznie popularniejszy i nieporównywalnie mniej realistyczny.

Tank Crew jest w bardzo wczesnej fazie, ale twórcy dokonali słusznych wyborów jeśli chodzi o modelowanie symulatora czołgów z 2 wojny. Ich priorytety to fizyka gąsienic i poruszania się po gruncie, realistyczne układy jezdne, realistyczne celowniki, balistyka, penetracja pancerzy, trójwymiarowe wnętrza z realistyczną optyką ograniczającą pole widzenia, wielostanowiskowe czołgi w MP, historyczne realia i zestaw maszyn, realna, ogromna, historyczna mapa ze zdjęć satelitarnych itd.
Moim zdaniem będzie ulepszonym, posiadającym multiplayer i współpracę z lotnictwem Steel Fury.
Tytuł: Odp: Czołgi (Tank Crew)
Wiadomość wysłana przez: qrdl_logos w Grudnia 02, 2018, 14:31:39
Nie to żebym się czepiał, ale dział powinien się nazywać "Clash at Prokhorovka", a nie jakieś tam Tank Crew….  :evil:
Tytuł: Odp: Czołgi (Tank Crew)
Wiadomość wysłana przez: YoYo w Grudnia 02, 2018, 17:53:42
Nie to żebym się czepiał, ale dział powinien się nazywać "Clash at Prokhorovka", a nie jakieś tam Tank Crew….  :evil:

Pełna nazwa to IL-2 Sturmovik: Tank Crew – Clash at Prokhorovka, ten Clash at Prokhorovka to  tytuł epizodu, ale cała seria to Tank Crew. Ichniejsze forum to też Tank Crew:
https://forum.il2sturmovik.com/forum/116-il-2-sturmovik-tank-crew/
Tytuł: Odp: Czołgi (Tank Crew)
Wiadomość wysłana przez: Blackmessiah w Grudnia 15, 2018, 15:10:57
Przyszłością symulatorów pola walki (w tym lotniczego również) jest w mojej ocenie integracja wszystkich teatrów wojny: lotnictwo - ląd -  morze.

Rutkov, dopóki na serwerach będzie 10 osób, to żaden wirtualny front nie ma sensu.

W mojej opinii taka gra jak BoX powinna mieć jeden teatr działań, a serwer powinien być stawiany przez twórców i powinien być zintegrowany z grą. Wtedy jest szansa na kumulację ponad 100 graczy jednocześnie w wielkiej permanentnej bitwie, wtedy też można by wcielać się w różne rodzaje wojsk, powiedzmy: lotnictwo, czołgi, piechota, artyleria. Całością powinno zawiadywać AI, tzn. gracz wchodziłby do działania w konkretnych miejscach, po wypełnieniu takich misji front przesuwałby się aż do osiągnięcia ostatecznego zwycięstwa.

Jeśli chodzi o samo lotnictwo to ideałem dla mnie był serwer War Clouds, z jednym z najbardziej sensownych systemów punktowych - aż się chciało latać.
Tytuł: Odp: Czołgi (Tank Crew)
Wiadomość wysłana przez: gcze w Grudnia 31, 2020, 22:35:55
Czy sposób zakupu TC jakoś różni się od reszty dodatków? Do tej pory zawsze kupuję dodatki bezpośrednio w sklepie ilka i pojawiają się one na Steam, czy w TC będzie podobnie?
Tytuł: Odp: Czołgi (Tank Crew)
Wiadomość wysłana przez: Sorbifer w Grudnia 31, 2020, 23:10:06
Ja raczej się zastanawiam, czy po kupnie TC będzie on niejako zintegrowany z BoX jak szmatoloty, czy to jednak rzeczywiście osobny produkt, z własnym osobnym launcher'em...
Tytuł: Odp: Czołgi (Tank Crew)
Wiadomość wysłana przez: gcze w Grudnia 31, 2020, 23:19:14
Ja raczej się zastanawiam, czy po kupnie TC będzie on niejako zintegrowany z BoX jak szmatoloty, czy to jednak rzeczywiście osobny produkt, z własnym osobnym launcher'em...
Z opisu wynika, że są dostępne oba warianty. Rozumiem to tak, że jeśli mam resztę, jest on zintegrowany, jeśli nie mam, można go zainstalować jako osobny produkt.
Tytuł: Odp: Czołgi (Tank Crew)
Wiadomość wysłana przez: some1 w Grudnia 31, 2020, 23:20:50
Wszystko zintegrowane w jednej grze, tak jak inne tytuły.
Tytuł: Odp: Czołgi (Tank Crew)
Wiadomość wysłana przez: Grzankowsky w Grudnia 31, 2020, 23:35:55
Ja Zaczynałem kupując na steamie, ale teraz na stronie producenta. Wszystko działa razem. Czołgami mogę grać na mapach z innej części. Samolotami latać nad Kurskiem.
Tyle, że na steam nie mam zaznaczonych części, które kupiłem na stronie producenta jako kupione. Ale to chyba nie jest wielki problem :P.

Oj... bo będą fajerwerki na koniec roku :icon_luger_148: :icon_luger_148: :icon_luger_148:. Mazak.
Tytuł: Odp: Czołgi (Tank Crew)
Wiadomość wysłana przez: YoYo w Stycznia 31, 2021, 09:03:33
Maly offtop - a to ktos juz ma? GHPC. Gra jest w fazie rozwoju, okres fajny, zimna wojna:
https://youtu.be/NNH_nPvRO3I . Efekt plomieni z wlazow... przerazajacy ;>.
Tytuł: Odp: Czołgi (Tank Crew)
Wiadomość wysłana przez: Grzankowsky w Stycznia 31, 2021, 13:39:22
Maly offtop - a to ktos juz ma? GHPC. Gra jest w fazie rozwoju, okres fajny, zimna wojna:
https://youtu.be/NNH_nPvRO3I . Efekt plomieni z wlazow... przerazajacy ;>.
Puki Póki co gra bardziej przypomina Armored Fist, niż to co jest na filmiku :). Ale jak powiedziałeś jest to jeszcze wczesna faza rozwoju, więc nie ma sensu oceniać. Trzymam kciuki za produkcję :).

Proponuję poczytać regulamin forum. Mazak.
Tytuł: Odp: Czołgi (Tank Crew)
Wiadomość wysłana przez: =L/R=Rafcio w Stycznia 31, 2021, 15:02:39
Jak będzie BMP-1 to kupuję. I tyle offa, bo Mazaka wkurzymy.
Tytuł: Odp: Czołgi (Tank Crew)
Wiadomość wysłana przez: rutkov w Stycznia 31, 2021, 15:58:03
Nic lepszego niż to, co już od dawna na WT. Mimo wielu wad, niedościgniona gra z czołgami. Liczę na TC. Nie pogniewałbym się gdyby w przyszłości cały BoX z TC zintegrowanym, stanowił WT dla bardziej wymagających. Choć dziś nadal te gry dużo różni w sferze symulacyjnej, to nie musi tak być wiecznie, jak się będą ociągać z wprowadzaniem nowości.
Tytuł: Odp: Czołgi (Tank Crew)
Wiadomość wysłana przez: Sorbifer w Stycznia 31, 2021, 19:40:16
O tak! Piękna wizja. :)
Tytuł: Odp: Czołgi (Tank Crew)
Wiadomość wysłana przez: qrdl_logos w Stycznia 31, 2021, 21:12:19
Jak będzie BMP-1 to kupuję. I tyle offa, bo Mazaka wkurzymy.

BMP-2 jest dostępny w SB PRO PE.
Tytuł: Odp: Czołgi (Tank Crew)
Wiadomość wysłana przez: =L/R=Rafcio w Lutego 01, 2021, 19:36:50
BMP-2 jest dostępny w SB PRO PE.
BMP-2 odpada. Tylko BMP-1. Człowiek by sobie poprzypominał czasy młodości.