Forum Miłośników Symulatorów Lotniczych
Hangar => Digital Combat Simulator World (DCS World) => MiG-21bis Fishbed => Wątek zaczęty przez: some1 w Marca 11, 2017, 09:44:37
-
Leatherneck dzieli się na dwie firmy. Jedna zachowuje prawa do MiGa, druga Viggena i Tomcata.
https://forums.eagle.ru/showthread.php?t=184407
https://forums.eagle.ru/showthread.php?t=184409
-
Czy "Magnitude 3" będzie miało dość sił przerobowych by nadążać za patchami DCS w obu wersjach, za każdym razem psujących ich produkt ?
-
A szkoda bo Leatherneck wydawało się najsolidniejszą ze wszystkich licencyjnych firm.
-
To spójrz na Belsimtek i zobacz ile oni zrobili. (sorry za OT).
P.S. A MiG-21 to też nie jest w 100% ich zabawka.
-
Belsimtek, z tego co zrozumiałem ma wyższy status "partnera" i chyba nawet pracują tam ludzie z ed. Może po godzinach sobie dorabiają? :D Ja tam dalej czekam na Tomcata.
-
Tomcat wygląda na niezagrożony, bo jak Cobra pisał, Heatblur to 17 luda, jakoś sobie radę dadzą.
Magnitude 3 / Leatherneck Sim, z kolei to 3+2 i mają uciągnąć niekończące się wsparcie modułu MiGa-21, oraz pracować dalej nad F4U i Iwo Jimą ? To właśnie trochę słabo widzę.
-
Iwo Jima jest odłożona, pewnie będą chcieli wydać przed końcem roku Corsaira: https://forums.eagle.ru/showpost.php?p=3076813&postcount=76
-
Czy "Magnitude 3" będzie miało dość sił przerobowych by nadążać za patchami DCS w obu wersjach, za każdym razem psujących ich produkt ?
Generalnie M3 to jest team MiG-21 minus mnie. Czyli.. praktycznie bez zmian skoro ja mialem role wylacznie graficzna. Jezeli dadza rade utrzymywac MiG-21 w odpowiednim stanie zalezy juz od tych samych ludzi co byli za niego odpowiedzialni od r 2013. :)