Forum Miłośników Symulatorów Lotniczych

Hangar => MS Flight Simulator X/FSX: SE/Prepar3D/MS FS2020/MS FS2024 => Wątek zaczęty przez: rafgath w Maja 03, 2017, 19:56:21

Tytuł: Dovetail Flight Sim World
Wiadomość wysłana przez: rafgath w Maja 03, 2017, 19:56:21
Nadchodzi kolejny sim.

https://www.youtube.com/watch?v=xG8vqI50nmE

Tytuł: Odp: Dovetail Flight Sim World
Wiadomość wysłana przez: YoYo w Maja 03, 2017, 20:01:25
Nadchodzi kolejny sim.

https://www.youtube.com/watch?v=xG8vqI50nmE



W przypadku tej firmy poczekam na opinie innych i za bardzo się nie napalam ;).

Odpalili też stronkę oraz FB:
https://flightsimworld.com/
https://www.facebook.com/flightsimworld
Tytuł: Odp: Dovetail Flight Sim World
Wiadomość wysłana przez: YoYo w Maja 03, 2017, 22:28:58
(http://cdn.edgecast.steamstatic.com/steam/apps/389280/ss_8d1a5ef574eece2bf13ddaa83b1c913fb95bd7a3.1920x1080.jpg?t=1493829292)

(http://cdn.edgecast.steamstatic.com/steam/apps/389280/ss_8f837785d5564dafcbd29bba3bb050b93d24fc38.1920x1080.jpg?t=1493829292)

(http://cdn.edgecast.steamstatic.com/steam/apps/389280/ss_9b890407f169da995a2e6f25e7283fc5e7ce94c5.1920x1080.jpg?t=1493829292)


Tytuł: Odp: Dovetail Flight Sim World
Wiadomość wysłana przez: YoYo w Maja 03, 2017, 23:03:21
Wykupili coś od A2A? Czemu Accu Feel?

Do tego skoro są modele Carenado + tekstury ORBX to może leci to na silniku FS'a i będzie kompatybilny ze starymi dodatkami?
Tytuł: Odp: Dovetail Flight Sim World
Wiadomość wysłana przez: rafgath w Maja 04, 2017, 00:15:16
Zle to wyglada. Bardzo zle. Taki troche ulepszony FSX. I tak naprawde nie za bardzo wiem do kogo bedzie ten sim skierowany. Chyba tylko do tych co pomimo wyjscia Prepar-a, Aerofly 2 czy X-plane dalej zostali przy FSX i maja nadzieje ze ten sim bedzie kompatybilny wstecz z dodatkami do niego. Ja juz raz sie przejechalem na ich szkole latania (Bogu dzieki za zwroty na Steam-ie) i cudow sie nie spodziewam. Raczej kupie nowego P3D v4 jak wyjdzie.
Tytuł: Odp: Dovetail Flight Sim World
Wiadomość wysłana przez: Zlin w Maja 04, 2017, 00:19:24
Wczesny dostęp będzie już w tym miesiącu (tak przynajmniej wynika z informacji na Steam): http://store.steampowered.com/app/389280/Flight_Sim_World/
Swoją drogą, po "zjechaniu" trochę w dół, jeden ze screenów na oficjalnej stronie (https://flightsimworld.com/ - lądowanie na lotnisku między górami) bardzo przypomina FSX.
Tytuł: Odp: Dovetail Flight Sim World
Wiadomość wysłana przez: rafgath w Maja 04, 2017, 01:03:45
Juz sobie sam odpowiedzialem. Nie bedzie wstecznej kompatybilosci. Cos mi sie wydaje ze skonczy ja Microsoft Flight. Silnik FSX zmodyfikowany - czyli generalnie to samo co Prear3d, brak wstecznej kompatybilosci - tu P3D wygrywa bo bedzie. Grafika? slabiutko to na screenach wyglada wiec raczej Aerofly2 czy X-plane 11 nie podskoczy. Jakies zalety ? Wydajnosc ? raczej Aerofly2 tez nie przebije. Zainteresowanie na ich forum tez nikle raczej. Wiec jaki jest sens wypuszczania tego sima ? No chyba ze postawia na jakis wbudowany multik cos na ksztalt Vatsima. Albo maja jakiegos innego asa w rekawie.
Tytuł: Odp: Dovetail Flight Sim World
Wiadomość wysłana przez: YoYo w Maja 04, 2017, 07:48:30
Dla mnie screeny wyglądają bardzo obiecująco. Różnice są na plus w stosunku do P3D i FSX, chociaż nie jest to rewolucja, a ewolucja.
Dobre jest to: Windows® 7, Windows 8, Windows 10 (64-bit versions only) - czyli będzie to v. 64 bitowa.
Pomyłką chyba jest za to z DX. Jest podane w wymaganiach 9.
Tytuł: Odp: Dovetail Flight Sim World
Wiadomość wysłana przez: Shaitan w Maja 04, 2017, 12:03:24
Mam nadzieję że FSW nie będzie dzielił ani jednej linijki kodu z FSX. Mam już dość tego odgrzewanego trupa.
Tytuł: Odp: Dovetail Flight Sim World
Wiadomość wysłana przez: YoYo w Maja 04, 2017, 12:07:26
Mam nadzieję że FSW nie będzie dzielił ani jednej linijki kodu z FSX. Mam już dość tego odgrzewanego trupa.

Wg. mnie to podrasowany silnik, pewnie jakoś bardziej ale to jednak dalej ten sam deseń. Zobacz, że są tutaj modele Carenado, piszą też o Accu Feel.
Dobre dla developerów i skinmakerów to, to, że będzie można modele randerować live. To mega udogodnienie.
Tytuł: Odp: Dovetail Flight Sim World
Wiadomość wysłana przez: West w Maja 04, 2017, 12:21:46
Skoro to wersja 64 bit i da się przenieść dodatki to może do p3d też się da.
Tytuł: Odp: Dovetail Flight Sim World
Wiadomość wysłana przez: Shaitan w Maja 04, 2017, 13:00:53
Jedne się da, drugie nie. Jak dodatek korzysta z 32bit dll'ek to może być lipa.
Tytuł: Odp: Dovetail Flight Sim World
Wiadomość wysłana przez: rafgath w Maja 04, 2017, 13:28:29
Z tego co pokazali (bo o ich belkotu marketingowego nie bede komentowal) to na minus:
- grafika identyczna jak w FSX
- tragiczny LOD
- wysotrzanie sie tekstur tuz przed samolotem
- wydaje mi sie tez ze nienajlepsza wydajnosc

na plus:
-deszcz na szybie

To tak okiem gracza I tak wiem ze to jest early access. W komentarzu na Stemie pod pytaniem dlaczego Early Access powwini dodac ze: poniewaz P3D v4 wszedl w faze beta ;)
Tytuł: Odp: Dovetail Flight Sim World
Wiadomość wysłana przez: West w Maja 04, 2017, 17:52:20
To prawda, że tak po jednym filmiku to wygląda właśnie jak FSX.
Tak jak mieliśmy do wyboru FSX albo X-plane tak teraz wysyp simów.
Troche mnie to martwi, żeby za jakiś czas sie nie okazało, że jak chcesz polatać A2A to Prepar only, jak wyjdzie coś od Carenado to do AF2 itp. Prepar jaki jest taki jest ale dodatków jest multum.
Tytuł: Odp: Dovetail Flight Sim World
Wiadomość wysłana przez: Poko w Maja 04, 2017, 17:58:26
Hmm... Ten Pan na początku video (https://www.youtube.com/watch?v=xG8vqI50nmE) (Executive Producer) to Stephen Hood - były dyrektor kreatywny w Codemasters odpowiedzialny między innymi za serię gier F1. Nie wiem czy to dobrze wróży...
Tytuł: Odp: Dovetail Flight Sim World
Wiadomość wysłana przez: YoYo w Maja 04, 2017, 19:51:54
- grafika identyczna jak w FSX
- tragiczny LOD
- wysotrzanie sie tekstur tuz przed samolotem
- wydaje mi sie tez ze nienajlepsza wydajnosc

Jesteś the best, skoro po paro sekundowym materiale (bo większość to nikomu niepotrzebne gadanie) wydajesz taki werdykt o symulatorze. Ja bym był ostrożny z takimi stwierdzeniami, bo nie lubię rzucać słów na wiatr bez faktycznie sprawdzonych informacji.

Ad.1 grafika nie jest identyczna jak w FSX, nie jest też identyczna jak w P3D. Widać to chociażby po oświetleniu i shaderach na horyzoncie i nasyceniu barw.
Ad.2 LOD na bank nie jest gorszy niż w FSX, czy tu był tragiczny? Nie sądzę, bo znam o wiele gorsze tytuły pod tym względem, nawet stary iłek. Obstawiam na LOD'y zbliżone do P3D. Trzeba to będzie samemu ocenić. Screen w każdym symulatorze na zbliżeniu będzie wyglądał tragicznie. Zobacz jak to wygląda w X-plane. W default drzewa są co 30 metrów w realu tak na oko. Przy oddaleniu zgęstnieją. Sztuka robienia screena.
Ad.3 Standard, tak jak i w DCS, jak i każdym innym simie. Kwestia też dysku, proca itp. Czasem to bardziej widoczne czasem mniej.
Ad.4 A niby jak? Masz już? Nagrywałeś filmy w pełnej rozdzielczości 1080 pxt i 60 klatkach ? Wiesz jaki to daje spadek fps?
Tytuł: Dovetail Flight Sim World
Wiadomość wysłana przez: rafgath w Maja 04, 2017, 20:12:54
Czemu sie tak denerwujesz ? Napisalem tylko co widze i co mysle. Nie musisz sie z tym zgadzac. A dlaczego nie slucham tego co mowia, bo wole opierac sie na tym co widze. Powiedziec i napisac mozna wszystko.
 I wcale nie trzeba byc the best zeby zobaczyc oczywiste rzeczy ktore od razu rzucaja sie w oczy. Zreszta nie tylko mnie. 


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Tytuł: Odp: Dovetail Flight Sim World
Wiadomość wysłana przez: Poko w Maja 04, 2017, 20:26:50
Nie zwracajcie tak uwagi na pierwsze wrażenia, bo to się będzie zmieniać. To jak obecnie wyglądają tekstury, chmury, obiekty, autogen nie jest takie ważne. Zwróćcie uwagę na potencjał, na dostęp użytkowników do narzędzi, możliwość rozbudowy sima. Te rzeczy ruszyły X-Plane'a (np. WED i Ortho4XP). Ilość dodatków wzrośnie z czasem. LODy będzie można zmodyfikować. Byle "baza" sima była obiecująca (i byle nie był to przerobiony FSX), a póki co dzięki DX11 i 64-bit nadzieje rosną.
Tytuł: Odp: Dovetail Flight Sim World
Wiadomość wysłana przez: rafgath w Maja 04, 2017, 20:44:55
Poko - DX9 chciales napisac ;)


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Tytuł: Odp: Dovetail Flight Sim World
Wiadomość wysłana przez: YoYo w Maja 04, 2017, 21:10:16
Poko - DX9 chciales napisac ;)


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

DX11, dobrze napisał. Jakby był DX9 to by nie było cieni w kabinie. W wymogach jest błąd, ale może być też tak, że na DX9 pójdzie z gorszą grafiką, tyle tylko czy są tacy co jeszcze dziś mają karty z DX9 i latają na simach? ;>
Ps. dla tych co twierdzą, że wygląda tak samo jak FSX, post nieco poniżej: http://www.fsdeveloper.com/forum/threads/flight-sim-world.439996/ .
Tytuł: Odp: Dovetail Flight Sim World
Wiadomość wysłana przez: Poko w Maja 04, 2017, 21:36:36
Nawet w promovideo [tutaj] (https://youtu.be/xG8vqI50nmE?t=56s) programista mówi o DX11. ;)

Ps. dla tych co twierdzą, że wygląda tak samo jak FSX, post nieco poniżej: http://www.fsdeveloper.com/forum/threads/flight-sim-world.439996/ .

No, nieźle to wygląda. Na pewno lepiej niż goły FSX/P3D.
Tytuł: Odp: Dovetail Flight Sim World
Wiadomość wysłana przez: YoYo w Maja 04, 2017, 22:02:40
Ciekawe za to czy to będzie miało jakiś simconnect czy coś? Tak by działały obecne panele, np. GoFlight i Saitek.
Temat też dość ważny w sumie, przynajmniej dla mnie. Ja i tak poczekam na pierwsze opinie. Fajnie by było jakby zrobili wpierw demo jak w X-plane. Zobaczcie ile ludzi w sumie demko przekonało do tego sima nawet u nas maruderów.
Tytuł: Odp: Dovetail Flight Sim World
Wiadomość wysłana przez: Poko w Maja 05, 2017, 01:43:41
Planują by ich "platforma" przeżyła przynajmniej 10 lat, umożliwiają wcześniejszy dostęp by doszlifować braki pod userów, wiec nie wyobrażam sobie, by nie można było połączyć paneli (przynajmniej tych bardziej popularnych producentów). W innym wypadku nigdy nie przyciągną prawdziwych simmerów.
Z demkiem racja, ale na to liczyłbym nie wcześniej niż po wersji RC1 (tak chyba było z X-Planem, prawda?).
Gdzieś mi się obiło o uszy, że FSW ma na starcie FTX ORBX Global Vector. Prawda to?

A czy ktoś próbował Train Simulator od Dovetail?
Tytuł: Odp: Dovetail Flight Sim World
Wiadomość wysłana przez: YoYo w Maja 05, 2017, 20:50:14
Niespodzianka, ci co kupili  Dovetail Flight School niech sprawdzą swojego maila.
FSW dostaną free.
Tytuł: Odp: Dovetail Flight Sim World
Wiadomość wysłana przez: West w Maja 05, 2017, 21:33:31
Tylko, że każdy* kto kupił Flight School wystąpił o zwrot pieniążków.  :619:,









 * a jak nie wystąpił to zaraz się o tym tutaj dowiemy.  :P
Tytuł: Odp: Dovetail Flight Sim World
Wiadomość wysłana przez: YoYo w Maja 06, 2017, 20:39:46
(https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/v/t31.0-8/18216689_1380732265326401_6495666478489712725_o.jpg?oh=6d0e9a081c1a03379aaa3ac5bd59ef0d&oe=59826A85)

Deszcz bardzo ładnie się rozkłada. Pytanie tylko czy to cecha modele samolotu, czy będzie tak z każdym. Jeśli z każdym, to będzie to chyba najładniej wyglądający deszczyk w historii.
Tytuł: Odp: Dovetail Flight Sim World
Wiadomość wysłana przez: YoYo w Maja 11, 2017, 13:26:28
Kilka nowych screenów na Forum FTX: http://www.orbxsystems.com/forum/topic/134721-exclusive-preview-screenshots-from-dtg-flight-sim-world%E2%84%A2/ .
Tytuł: Odp: Dovetail Flight Sim World
Wiadomość wysłana przez: Zlin w Maja 11, 2017, 13:31:26
Dzisiaj o 19:00 będzie prowadzona transmisja Twitch na żywo (https://www.twitch.tv/dovetailgames), w której będą odpowiadać na nasze pytania. Mam nadzieję, że pokażą coś więcej.  :)
Tytuł: Odp: Dovetail Flight Sim World
Wiadomość wysłana przez: Zlin w Maja 11, 2017, 21:58:04
Cena około 20 funtów. Wczesny dostęp będzie w najbliższy czwartek.
Powtórka: https://www.twitch.tv/videos/141791355
Tytuł: Odp: Dovetail Flight Sim World
Wiadomość wysłana przez: YoYo w Maja 14, 2017, 08:02:03
Nowe video: https://www.youtube.com/watch?v=w6MFrJqNBcg , tak, premiera Early Access 18.05.

(https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/v/t31.0-8/18358955_1386346434764984_6462625913617562603_o.jpg?oh=eb6b60e0844f0187c462151de55133e4&oe=59B31130)
Tytuł: Odp: Dovetail Flight Sim World
Wiadomość wysłana przez: Poko w Maja 16, 2017, 08:51:09
Na Steamie pojawiły się minimalne wymagania:

Cytuj
WYMAGANIA SYSTEMOWE
MINIMALNE:
System operacyjny: Windows® 7, Windows 8, Windows 10 (64-bit versions only)
Procesor: AMD APU Kaveri A10-7850K or Intel Core i3 6100
Pamięć: 8 GB RAM
Karta graficzna: Radeon R9 Fury or GeForce GTX 970 (4 GB VRAM)
DirectX: Wersja 11
Sieć: Szerokopasmowe połączenie z internetem
Miejsce na dysku: 40 GB dostępnej przestrzeni

http://store.steampowered.com/app/389280/Flight_Sim_World/


Minimum GTX 970 z 4 GB vRAMu daje mi właśnie pierwszego ostrzegającego pstryczka w nos, że czas upgrade'ować sprzęt...
Tytuł: Odp: Dovetail Flight Sim World
Wiadomość wysłana przez: YoYo w Maja 16, 2017, 09:01:21
Poczekaj najpierw na opinie o tym co wyjdzie ;). Na screenach i filmach DTF Flight Sim też wyglądał ciekawie.
Tytuł: Odp: Dovetail Flight Sim World
Wiadomość wysłana przez: Poko w Maja 16, 2017, 10:37:50
Oczywiście. Chodziło mi bardziej "tak ogólnie" (jak panowie na marszu ze sztandarami "zielonych" ;) ), generalnie i o innych simach – już czas na zmianę karty graficznej. Moje 2 GB vRAM to już troszkę za mało. Qrdl ostatnio sprzedawał niezły sprzęt (GTX980Ti 6GB). Gdyby nie moja zagraniczna wycieczka i serwis fury to bym się szarpną. Echh...
Tytuł: Odp: Dovetail Flight Sim World
Wiadomość wysłana przez: qrdl_logos w Maja 16, 2017, 15:46:00
Qrdl ostatnio sprzedawał niezły sprzęt (GTX980Ti 6GB).

Karta była zacna, chyba najlepsza jaką miałem, praktycznie poszła od ręki. W sumie przesiadka na 1080 Ti to była fanaberia majówkowa i nie stało się tak, że opadła mi szczęka - moim zdaniem przesiadka z 980 Ti na 1080 Ti w 4K to ewolucja, a nie rewolucja.
Tytuł: Odp: Dovetail Flight Sim World
Wiadomość wysłana przez: Zlin w Maja 18, 2017, 15:41:27
Też się zacząłem zastanawiać nad zmianą sprzętu, jak zobaczyłem ponad 2 tygodnie temu na Steamie wymagania minimalne dotyczące karty graficznej.  ;D

Premiera FSW dzisiaj o godzinie 17-tej.  :)
Tytuł: Odp: Dovetail Flight Sim World
Wiadomość wysłana przez: Zlin w Maja 18, 2017, 15:53:54
Edit: (18:00 naszego czasu).
Tytuł: Odp: Dovetail Flight Sim World
Wiadomość wysłana przez: =OPS=Barti w Maja 18, 2017, 19:16:09
Po pierwszych streamach na twitchu wygląda to źle. Bardzo źle. Mamy fsx'a po raz trzeci - tym razem za 25€.
Tytuł: Odp: Dovetail Flight Sim World
Wiadomość wysłana przez: YoYo w Maja 18, 2017, 20:20:37
Po pierwszych streamach na twitchu wygląda to źle. Bardzo źle. Mamy fsx'a po raz trzeci - tym razem za 25€.

FSX nie wygląda źle. Źle to wyglądał CFS1. Fakt jednak, d. nie urywa, tu leci transmisja teraz https://www.youtube.com/watch?v=e3g0ic8jd7U , ale lepiej obejrzeć coś nie online, bo tu nie idzie to to nawet w 720pxt.
Recenzje na Steam nie zachwycają http://store.steampowered.com/app/389280/Flight_Sim_World/ .

Wybrane:
Cytuj
Max FPS are 17- 18 with Intel I7 and GFX970 with all LOW settings and it looks almost as FSX, are you serious???

Cytuj
1. Dovetail
2. FSX 1.01
3. Looks nothing like any of the videos and screenshots.
4. 12fps on a GTX970 on low settings

Refunded.

I know its early acces but this is horrible!

Cytuj
Just bad!

- Performance is♥♥♥♥♥♥ 15 FPS on Med at EDDF! I get 20 FPS at Aersoft EDDF V2 with the PMDG 737NG in P3D V3
- It just looks like♥♥♥♥♥♥
- No Light at Nighttime!
- The menus are ♥♥♥♥ing trash

Get P3D or X-Plane untill they sort this♥♥♥♥♥♥out! ♥♥♥♥ FSW!
Cytuj
Plusses and minuses after ~30 minutes on a:

+ Performs well, better than FSX even, even with more detailed autogen scenery.
+ Any controller/joystick configurations for FSX will work pretty much work without modification.
+ Terrain is pretty accurate.
+ Flight is more natural.
+ Stable so far
+ Into price is only $25

- Few aircraft available
- Draw distance a little too low.
- No ability to import live weather.
- Less granular display options.
- Color seems a little washed out (at least in fair weather)
- Autogen and landclass tiles could use more variety.

All in all, a buy for FSX fans looking to dip a toe in a more modern sim without having to relearn everything.


Tytuł: Odp: Dovetail Flight Sim World
Wiadomość wysłana przez: =OPS=Barti w Maja 18, 2017, 21:27:11
FSX nie wygląda źle.

Zgadzam się, z wieloma dodatkami nie wygląda on źle. Mało tego - wygląda świetnie! Gdyby tylko posiadał odrobinę lepszą wydajność. Ogromną robotę w fsx robi ORBX. W moim odczuciu cały czas podtrzymuje on fsx'a przy życiu. Zastanawia mnie idea FSW. Twórcy chcieli chyba stworzyć platformę, która będzie służyła entuzjastom wirtualnego latania na kolejne długie lata. To, co stworzyli (po około dwóch latach), to dla mnie istna kopia fsx, która zamiast pozbyć się błędów swojego poprzednika, nadal je powiela. Klatki - jak na współczesne komputery, bardzo słabe. Fizyka lotu - po obejrzeniu kilkunastu filmów nadal mam wrażenie, że samolot sunie po niewidzialnych torach. Grafika? Ok, mamy coś stworzonego przy udziale ORBX'a, ale nie jest to jakąś nowością. I ten pojawiający się nagle autogen... Nowością są za to krople deszczu na szybie w VC - szacun, ale sporo osób nie zapłaci za to tylu euro. FSW oparty jest na starej technologii i nie da się już z niej za wiele wycisnąć. Osobiście nie wróżę tej platformie niczego dobrego, a biorąc pod uwagę ilość osób, które już dokonały jej zwrotu - nie jestem chyba w mniejszości.
Tytuł: Odp: Dovetail Flight Sim World
Wiadomość wysłana przez: sokolus w Maja 18, 2017, 21:39:12
Ile razy można odgrzewać ten sam kotlet, i wmawiać wszystkim, że jest super hiper nowy. Platforma znana doskonale każdemu, kto miał kontakt z serią FS, tu troszkę przypudrowana, tam z nowymi menu'sami, ale ogólnie nie wnosząca kompletnie nic nowego w temacie. Czy doczekamy się wreszcie przełomu w świecie cywilnych symulatorów, czegoś co będzie krokiem milowym i przeniesie nas na nowe poziomy grafiki, fizyki, multi, czy ciągle będziemy zasypywani klonami FSX'a. Na przykładzie Flankera/LockOn/DCS widać, że da radę iść z duchem czasu, stale rozwijając platformę i pracując nad optymalizacją, i wrażeniami wizualnymi. Dla mnie śmiech na sali to co pokazali, równie dobrze mógłby by to być patch do FSX:SE, zmieniający grafikę w menu, i dodający kropelki na szybach maszyn.
Tytuł: Odp: Dovetail Flight Sim World
Wiadomość wysłana przez: Zlin w Maja 19, 2017, 01:41:48
Od początku wiadome było, że symulator ten będzie w wielu aspektach przypominał starego FSXa za sprawą tego, że na nim bazuje. Jest to wersja alpha, która zawiera dużo bugów, takich np. jak:
-przytrafiły mi się chmury tuż przy samym gruncie
-pomimo otworzenia okienka na bocznej szybie, efekt deszczu wciąż był widoczny w tym miejscu (jakby wciąż była tam jakaś powierzchnia, po której kropelki mogły spływać)
-przy zmianie ustawień graficznych, za każdym razem automatycznie zmieniała się rozdzielczość na najwyższą
-ciągła informacja w dolnym, lewym rogu na czerwono, że mam wciśnięte hamulce (nawet podczas startu i samego lotu).

Przydałyby się jakieś odbicia na owiewce, ponieważ bez opadów atmosferycznych odnosi się wrażenie, jakby w ogóle nie było żadnej szyby. Zniszczenia statku powietrznego wyglądają tak samo, jak w FSX. Struktury plików/folderów wyglądają bardzo podobnie (lub tak samo) jak w produkcie Microsoftu, także np. te czerwony napisy informacyjne można łatwo wyłączyć w plikach .CFG. Z racji, że jest to wersja wczesnego dostępu, wiele opcji wciąż nie działa. Wiedziałem, czego możemy się spodziewać, także nie jestem jakiś zawiedziony. Moim zdaniem nie można od razu skreślać tego produktu, ponieważ minęło zaledwie kilka godzin od premiery Early Access.
PS, scenerie z FSXa działają w FSW.  :)
Tytuł: Odp: Dovetail Flight Sim World
Wiadomość wysłana przez: YoYo w Maja 19, 2017, 07:53:27
PS, scenerie z FSXa działają w FSW.  :)

Oooo, niespodzianka, niespodzianka to też struktura i czytałem, że ma FSW.cfg hehe. A u Ciebie jak z tą wydajnością i wygładzaniem ekranu?
Tytuł: Odp: Dovetail Flight Sim World
Wiadomość wysłana przez: Shaitan w Maja 19, 2017, 09:13:55
Moim zdaniem nie można od razu skreślać tego produktu, ponieważ minęło zaledwie kilka godzin od premiery Early Access.

Ja go skreśliłem od razu jak dowiedziałem się że bazuje na FSXie. Miałem nadzieję na kompletnie nowy tytuł, ale widać muszę czekać dalej.
Tytuł: Odp: Dovetail Flight Sim World
Wiadomość wysłana przez: KosiMazaki w Maja 19, 2017, 09:36:30
Wczoraj oglądałem kawałek tej transmisji live na YT i wyglądało to dość słabo. Klatkowało, rozmaz tekstur etc. Rozumiem, że wczesny dostęp ale bieda straszna. Nijak to się ma do obrazków ze zmodyfikowanego FSX czy Xplane.
Tytuł: Odp: Dovetail Flight Sim World
Wiadomość wysłana przez: qrdl_logos w Maja 19, 2017, 10:46:55
Też oglądałem transmisję i za darmo bym tego nie chciał.
Tytuł: Odp: Dovetail Flight Sim World
Wiadomość wysłana przez: Zlin w Maja 19, 2017, 18:13:20
A u Ciebie jak z tą wydajnością i wygładzaniem ekranu?
Na moim PC nie posiadam FSW, trochę boję się o kartę graficzną.  ;D Zastanawiam też nad zakupem X-Plane`a, którego nigdy wcześniej nie miałem.

Filmik nagrany przez mojego znajomego w deszczowy dzień nad scenerią Duxford (która docelowo jest dodatkiem dla FSXa):  https://www.youtube.com/watch?v=u-341Daf03o&t
W lewym, górnym rogu znacznik klatek na sekundę. Wideo nagrane na sprzęcie z GeForce 1080Ti, Intel i7-4930K 3.40GHz, 16GB RAM.
 
Tytuł: Odp: Dovetail Flight Sim World
Wiadomość wysłana przez: Metman w Maja 19, 2017, 19:47:03
Panowie,
Pomijając jakość grafiki (może się podobać lub nie), mnie osłabił widok pięknych Cu pod pełnym pokryciem, z którego jeszcze intensywnie pada deszcz.
Zresztą Cu robi karierę we wszystkich dodatkach pogodowych, chyba w każdym pogodowym add-onie można spotkać kuriozum w postaci kilku warstw Cu.
Tytuł: Odp: Dovetail Flight Sim World
Wiadomość wysłana przez: YoYo w Czerwca 03, 2017, 09:48:02
Szykuje się jakiś update:
https://forums.dovetailgames.com/threads/community-update-2-planned-for-next-week.1266/ .
Tytuł: Odp: Dovetail Flight Sim World
Wiadomość wysłana przez: adamk9 w Września 18, 2017, 21:57:45
Mam tego sima i powiem Wam, że jest całkiem fajny. Nie jest to jak wiecie wersja finalna, ale mam wrażenie, że jest stabilniejszy od FSX. Bawiłem się nim zaledwie kilka godzin, ale po opiniach jakie przeczytałem tutaj, dla mnie jest to bardzo miłe zaskoczenie. Na temat symulacji się nie wypowiadam. Jestem zbyt cienki. Mnie interesuje całokształt w tym wrażenia estetyczne, które w tym simie bez wgrywania nowych terenów są znacznie lepsze. Reasumując:
1. Przy moim bardzo średniackim sprzęcie (i5 4690 3,5, GForce FTX 960, 16 GB RAM) sim chodzi całkiem płynnie średnio ok 30 klatek przy rozdzielczości  1980 i wyższej (wspomaganie NVidii DSR) i ustawieniach grafiki na hight.
2. Z wiadomych przyczyn zajmuje dużo mniej miejsca na dysku.
3. Jest zdecydowanie ładniej :-) cieplejsze przyjemniejsze kolory i ładniejsze textury
4. Podobno scenerie z FSX działają - jeszcze tego nie próbowałem.
5. Słabo działa komunikacja  i naprowadzanie (albo jeszcze tego nie rozgryzłem) nie udało mi się lądować w trybie ILS - myślę, że to poprawią albo ja muszę zakumać.
6. Reasumując jest naprawdę dobrze.
Po przeczytaniu tego wątku zrezygnowałem. Obejrzałem jednak filmiki na youtubie i zaryzykowałem. Uważam, że sim ma potencjał.
Tytuł: Odp: Dovetail Flight Sim World
Wiadomość wysłana przez: YoYo w Października 02, 2017, 23:15:34
Trzeba przyznać, że nieźle to wygląda i fajne "bajerki" ale jakoś na przesiadkę się nie nastawiam, przynajmniej dopóki nie będzie tam czegoś do powojowania ;) https://youtu.be/k1mZuo7YpdA .
Tytuł: Odp: Dovetail Flight Sim World
Wiadomość wysłana przez: KosiMazaki w Października 03, 2017, 09:11:10
Fajnie zrobiony efekt roztrzaskania szybki :).
Tytuł: Odp: Dovetail Flight Sim World
Wiadomość wysłana przez: some1 w Kwietnia 23, 2018, 18:31:12
To już jest koniec, nie ma już nic...
Zamykają projekt i usuwają grę ze Steam: https://forums.dovetailgames.com/threads/flight-sim-world-closure-announcement.4514/#post-29332
Tytuł: Odp: Dovetail Flight Sim World
Wiadomość wysłana przez: YoYo w Kwietnia 23, 2018, 20:26:27
To już jest koniec, nie ma już nic...
Zamykają projekt i usuwają grę ze Steam: https://forums.dovetailgames.com/threads/flight-sim-world-closure-announcement.4514/#post-29332

Loj. Nawet nie zdarzylem zainstalowac. Tak sie konczy restrykcyjna polityka, no ale tez rynek FSowcow jest mocno skonsolidowany wokol .... samego FS’a. Musialaby nadejsc faktyczna rewolucja na zupelnie nowym wydajnosciowym i zoptymalizowanych silniku by ludzie z FS’a przerzucili sie na cos innego. Np. cos na Terra X z zalozeniami z FS/P3D. Dwa razy zaliczyli tym samym wtope. Pewnie zostana przy pociagach ;).
Tytuł: Odp: Dovetail Flight Sim World
Wiadomość wysłana przez: Shaitan w Kwietnia 24, 2018, 10:22:26
Ich Train Sim World też słabo ciągnie. Wg steamchars.com w porywach 150 osób w to gra.
http://steamcharts.com/cmp/314160,389280,530070,24010#7d
Tytuł: Dovetail Games Flight - projekt upadł.
Wiadomość wysłana przez: Error w Kwietnia 24, 2018, 22:21:03
https://forums.dovetailgames.com/threads/flight-sim-world-closure-announcement.4514/

finalnie na rynku  zostały w sumie trzy simy FSX/P3D/XP.
Trochę szkoda
Tytuł: Odp: Dovetail Flight Sim World
Wiadomość wysłana przez: rafgath w Kwietnia 25, 2018, 15:55:37
To raczej bylo do przewidzenia. Rowno rok temu napisalem tutaj post ze ten sim nie ma przyszlosci i niestety sie sprawdzilo. Tak przy okazji to przyszlosc Prepara tez jakos czarno widze.  Silnik jest juz przestarzalay i malo wydajny. Ostatnie patche w zasadzie nie wnosza nic nowego. Stagnacja. Co prawda ORBX nadal tworzy swietnie wygladajeace scenerie (True Earth) ale tylko na screenshotach, bo raczej o powlaczaniu sobie wszystkiego i plynnym lataniu to mozna zapomniec. Nie mowiac juz o tym ze zajmuje to wszystko niewyobrazalne ilosci miejsca na dysku. Dlatego tez cenie sobie bardzo modulowa budowe X-plane i mozliwosc doinstalowywania jak i tez odinstalowywania poszczegolnych czesci swiata kiedy sie chce i wedlug potrzeb. Zauwazylem na forach lub roznych grupach dyskusyjnych ze coraz wiecej ludzi przesiada sie z P3D na X-Plane, a raczej nie widze nikogo kto by emigrowal w odwrotnym kierunku. Co bardziej niezdecydowani maja jeszcze oba symulatory zainstalowane (tak jak i ja do niedawna) dopoki miejsce na dysku nie zmusi ich do wyboru tego jedynego ;).
Tytuł: Odp: Dovetail Flight Sim World
Wiadomość wysłana przez: Poko w Kwietnia 26, 2018, 08:32:45
^ Prawda i nie dziwię się. Nawet ORBX zaczyna robić dodatki do XP11 (np. "Orbx EU England TrueEarth Preview Trailer 2 for X-plane 11 (https://www.youtube.com/watch?v=G4U0AogkL9U)") i jestem pewien, że na tym silniku będą lepiej śmigać.

A więc...

Flight Sim World
2017 - 2018
R.I.P.

[']
Tytuł: Odp: Dovetail Flight Sim World
Wiadomość wysłana przez: RzEmYk w Kwietnia 26, 2018, 18:11:30
Do XP jest łatwiej tworzyć scenerie, bo jest tylko "lato". Każdy może sam sobie zrobić fotoscenerię. Jest dużo dodatków darmowych dobrej jakości.
Przez to właśnie jest kiepską platformą zarobkową. ORBX przeciera szlak, ciekaw jestem jak na tym wyjdą. Widocznie mają na tyle pieniędzy, że mogą zaryzykować.

A co do P3D, to niestety ciągnie się za nim piętno FSa. Pewnym rozwiązaniem może być tworzenie dodatków, które będą operowały poza samym FSem jak (o ile dobrze kojarzę) Majestic Software ze swoim Dashem. Jednak to będą cały czas protezy. Raczej nieopłacalne będzie przepisanie całego kodu od nowa.
Tytuł: Odp: Dovetail Flight Sim World
Wiadomość wysłana przez: SamekB w Kwietnia 29, 2018, 21:44:34
ORBX zaryzykowali z XP11 i dobrze na tym wyszli, w wywiadzie przyznali że sceneria sprzedała się "porównywalnie, jeśli nie lepiej" niż pozostałe platformy.