Forum Miłośników Symulatorów Lotniczych
Hangar => Digital Combat Simulator World (DCS World) => Wątek zaczęty przez: LMP w Listopada 28, 2017, 18:33:36
-
https://forums.eagle.ru/showpost.php?p=3303383&postcount=1
Wrzucam do nowego wątku w nadziei, że wasze marudzenie też tu zostanie :032:. Miłej lektury.
-
Nie wiem, może ja za stary jestem i za dużo widziałem, ale po prostu nie kupuję tego co Wags napisał. 80 osób, kilka teamów, a Horneta musi im robić Belsimtek bo nie mają ludzi. WWII takie zajebiste i zarabia na siebie lepiej niż A-10, tylko przez pół roku nie dodali żadnego nowego modelu do assets pack a Spit od roku jest w becie i nic z nim nie robią. Ogólnie mało konkretny ten list, trochę pustej retoryki, ale publika wygląda na zadowoloną.
-
To brzmi ja ta żona, która próbuje udobruchać męża przed tym kiedy przyzna się, że rozd... samochód z prawej strony. :)
-
Czyli 2.5 za 2,5 tygodnia? ;)
-
Aż się boję tej optymalizacji Kaukazu w 2.5
-
Aż się boję tej optymalizacji Kaukazu w 2.5
Mówią także nad pracami związanymi z przejściem z DX11 na API Vulkan - powinno to bardziej zwiększyć wydajność. Pewnie to jeszcze daleka przyszłość, ale po migracji do 2.5 jak wydajność u userów będzie tragiczna to pewnie przyspieszą prace. Inny news to potwierdzili poniekąd że mają jako 3d partnera - Deka Ironwork z ich FJ-17 :) .
-
Nie wiem, może ja za stary jestem i za dużo widziałem, ale po prostu nie kupuję tego co Wags napisał. 80 osób, kilka teamów, a Horneta musi im robić Belsimtek bo nie mają ludzi. WWII takie zajebiste i zarabia na siebie lepiej niż A-10, tylko przez pół roku nie dodali żadnego nowego modelu do assets pack a Spit od roku jest w becie i nic z nim nie robią. Ogólnie mało konkretny ten list, trochę pustej retoryki, ale publika wygląda na zadowoloną.
80 osób łącznie? To chyba wcale nie tak dużo. Ja to sobie tłumaczę tak - nad WWII może rzeczywiście pracować oddzielny skład i od pół roku niczego nie liznęli w tym temacie, ponieważ w tzw. międzyczasie wpadło intratne zleconko od firmy rządowej pewnego państewka i dlatego Jak-52 jest teraz na tapecie w tej ekipie. Główny zespół gna z silnikiem 2.5, a Belsimtek pełną parą pracuje nad Hornetem. Oczywiście niektóre zadania na pewno są podzielone między ED, które dodatkowo musi pomóc innym zewnętrznym developerom jak chociażby Razbamowi w temacie Harriera. Ale rzeczywiście ostatnio zaczyna się wszystko schodzić w czasie i jestem dobrej myśli - widzę w tym pewną logikę. Wątpię, by zdążyli z EA Horneta do końca roku, bo zostało im jeszcze sporo grubych tematów, ale jeśli będzie obsuwa, to na bank nie na kolejne pół roku. Zobaczymy za tydzień po premierze Razbama czy wystartuje pre-order na osiemnastkę. Ale samo 2.5 najwyżej wyjdzie szybciej.
-
Biorąc pod uwagę średnią wiekową graczy DCS to co niektórzy mogą się obawiać, że nie dożyją tych wszystkich nowości. Już w Star Citizen był poruszany wątek dziedziczenia...
-
Na szczęście przestałem czytać propagandę ED jakiś czas temu i nawet nie klikam w link. Natomiast może się zaniepokoili, że jak cisza w temacie, to ludzie przed świętami puszczą kasę na inne produkty, np. BoXy, tak więc puścili pierda, żeby się ludziska sztachnęły i zamroczyły, zostawiając kasę w portfelu na wszelki wypadek.
-
Mądrze prawisz.
-
Problem z rzuceniem wszystkich sił na Horneta może być też taki, że jakakolwiek kolejna wielka obsówa (czy to z ich winy czy z przyczyn, ja wiem, prawnych czy braku informacji) i kasy ni ma. A jeśli równocześnie raz na rok wydają jakiś prostszy moduł, to są bardziej odporni na takie kryzysy. Pomiędzy pierwszym wydaniem Kamowa a wydaniem A-10 minęły 3 lata. Potem już chyba nigdy nie było sytuacji żeby przez (znacznie) dłużej niż rok nie mieli nowego produktu. Myślę że to nie przypadek.
-
Pierd poszedł w czasie przerwy technicznej i braku MP, żeby było co robić, o czym pop... gadać. :evil:
-
API Vulkan DCS wreszcie na linuxa jestem za. :)
-
Jakoś dałem radę i przeczytałem te wypocinu. No wzruszony jestem do łez, chłopaki robią co mogą...
-
O ile sie nie myle, to Hornet byl pokazywany na: DCS 2.5(?) z SOH i DCS 2.1/2.2 z Nevada i Normandia. Gdzies tam byl pokazanany build Harriera z 2.3 , z tego wysuwam wniosek ze najpierw zobaczymy najpierw alpha release DCS 2.5 i to raczej nie w tym roku (ryzko ze nie byliby w stanie naprawic crashy, sa przeciez swieta wiec nie wypuszcza "za tydzien"), a dwa ze nie w styczniu 2017, bo wtedy w Rosji sa DLUGIE swieta... Na moje oko zobaczymy:
a) poczatek lutego 2018 DCS 2.5 bez Horneta/SOH/Gruzji (czyli pewnie Nevada+Normandia), wystartuje tez preorder F/A-18
b) jeszcze moze jakos w lutym/marcu (?) dojdzie Hornet Early Access
c) potem dolaczy do 2.5, darmowa Gruzja bo nie kojarze zadnego filmu z DCS 2.2/2.3/2.5 z Gruzja...
d) SOH
Harrier zarobi w grudniu swoje, zyskuja czas tym listem na zrobienie A/A w APG-73. Zastanawia mnie gdzie w tym wszystkim bedzie F-14 i czy te filmy z nim to widzielismy w DCS 1.5 czy w 2.x... w.g. tego https://forums.eagle.ru/showpost.php?p=3305167&postcount=1061 troche duzo brakuje zeby myslec o lutym.
Najlepsza zapowiedzia dlugoterminowa bedzie chyba ten Vulcan, pewnie za pare lat umozliwi im zejscie chociaz z renderowaniem do wielu watkow (mozna sobie poczytac https://www.imgtec.com/blog/vulkan-scaling-to-multiple-threads/ ale co do samej "symulacji swiata" wielowatkowo mam bardzo duze watpliwosci, z tego co wiem zaden symulator czegokolwiek tego nie ma, wiec pewnie draw calls beda rownolegle)
-
(...)
c) potem dolaczy do 2.5, darmowa Gruzja bo nie kojarze zadnego filmu z DCS 2.2/2.3/2.5 z Gruzja...
(....)
https://www.youtube.com/watch?v=gb1KmccK-3w
https://www.youtube.com/watch?v=23T-f12yobQ
-
Ja tam zakładałem, że pod koniec roku będzie preorder F/A-18, 31.XII ale w tym. Bardziej chodzi o to, że gadali, zapowiadali i proszę - już jest :) . Oczywiście też tylko na DCS 1,5.
-
F-18 musi być przed świętami czyli muszą zrobić przedsprzedaż 18 grudnia :evil: bo inaczej kasa z portfeli potencjalnych nabywców wyfrunie na inne bzdety. Myślę że zdają sobie z tego sprawę, natomiast 2.5 wyjdzie jakoś w styczniu pewnie bardziej pod jego koniec. Wyjdzie z chmurkami eksplozjami i innymi dupami, a F-14 to jest w połowie 2018 roku gdzieś zapewne.
Potem wyjdzie Hormuz żeby cisnęło ludzi co kupili F-18 na zakup tej mapy, a po tej mapie musi się pojawić lotniskowiec żeby ci co kupili 18-nastke i Hormuza mieli takiego paprocha w oku co ich wkur*
Także F-18>Hormuz>Lotniskowiec a po tym wszystkim jeszcze dynamiczna kampania jako osobny moduł rzecz jasna. 8)
-
Jestem pewien, że akurat Hornet nie podlega żadnym regułom ;) – obojętnie kiedy go wydadzą i tak wszyscy się rzucą do zakupu. Znaczenie jakieś tam dla nich mógłby mieć koniec/początek roku fiskalnego, ale ten przypada w USA na październik IIRC.
-
Zamiast starać się uszczelnić dystrybucję kluczy to mogliby wrzucić wszystko na VulcanAPI.
-
As mentioned in our recent letter, we are just weeks away from releasing the 2.5 version of DCS World. As we draw closer to the 2.5 release, we’ll be talking more about its details and what to expect (we first need to have the elements finalized). In the meantime, here are some new images of the updated Caucasus map that will form a key aspect up DCS World 2.5
https://www.facebook.com/eagle.dynamics/posts/10159731815500341
Zamiast starać się uszczelnić dystrybucję kluczy to mogliby wrzucić wszystko na VulcanAPI.
Roboty kupa, a zysk niewielki. Wypadało by zrobić porządną optymalizację. Odpuścić sobie grzebanie w kilku wersjach gry i tyle.