Forum Miłośników Symulatorów Lotniczych
Hangar => Digital Combat Simulator World (DCS World) => Wątek zaczęty przez: SamekB w Maja 23, 2018, 19:14:22
-
Witam, ostatnio nie mam czasu latać, ale przeglądam forum, takie coś się pojawiło
https://forums.eagle.ru/showthread.php?t=209078
EDIT:
Features,
Custom cockpit, with clickable controls
Including Master Arm.
Five Liveries
Fully animated and armed.
-
Nice find! Biore i testuje.
-
Hahaha, właśnie tak pomyślałem, że Cygan i 7WEDS będą zainteresowani!
Napisz potem jak się prezentuje, jestem ciekaw Twojej opinii!
-
Narazie nie widzę go w edytorze, podobnie jak Alphajet-a którego miałem wrzuconego ręcznie wczesniej.
-
Wszystko zapewne działa, z tym że zmienił się sposób instalcji wszelkich modów. DCS nie przepuszcza przez folder "Mods" niczego poza oficjalnymi modułami. Trzeba stworzyć gdzieś własny folder i połączyć za pomocą "mklink". Dokładny opis tutaj:
https://forums.eagle.ru/showpost.php?p=3209766&postcount=10
-
No to już trochę za skomplikowane dla mnie z tym podłączniem folderu.
-
Jutro będę w domu to przetestuje tego moda, i spróbuję w miarę zrozumiale opisać sposób instalacji.
-
Cała sprawa sprowadza się do wgrywania modów do 'Saved Games', a nie do katalogu gry.
To, czy używa się linków, to zupełnie inna sprawa. Można, ale nie jest to wymagane.
Przykładowa lokalizacja modu u mnie to:
C:\Users\slawek\Saved Games\DCS.openbeta\Mods\aircraft\MH-6 Little Bird
-
Cała sprawa sprowadza się do wgrywania modów do 'Saved Games', a nie do katalogu gry.
To, czy używa się linków, to zupełnie inna sprawa. Można, ale nie jest to wymagane.
Przykładowa lokalizacja modu u mnie to:
C:\Users\slawek\Saved Games\DCS.openbeta\Mods\aircraft\MH-6 Little Bird
No to u mnie ten sposób nie działa.
-
No to u mnie ten sposób nie działa.
Hmm... Dziwne, u mnie działa (jedna z ulubionych odpowiedzi administratorów ;-)).
Celem ustalenia przyczyny dwa pomocnicze pytania:
1. Jaka jest u Ciebie zawartość katalogu 'Saved Games\DCS\Mods\aircraft\MH-6 Little Bird'? Czy znajduje się tam np. plik 'entry.lua'?
Pytam, ponieważ paczka jest przygotowana ze strukturą katalogów pod JSGME.
2. Dograłeś wymagane katalogi od Ka-50 (Mods\aircraft\Ka-50):
- bin
- FM
- Cockpit\IndicationTextures
- Cockpit\Scripts
oraz nadpisałeś 'mainpanel_init.lua'?
-
1. Tak
2. No nie, bo nigdzie nie znalazłem że trzeba tak zrobić. Czyli trzeba skopiowac wskazane pliki z Ka-50 do katalogu z MH-6?
-
2. No nie, bo nigdzie nie znalazłem że trzeba tak zrobić. Czyli trzeba skopiowac wskazane pliki z Ka-50 do katalogu z MH-6?
Tak, trzeba skopiować katalogi od Kamov'a oraz nadpisać 'mainpanel_init.lua' (wgrać do katalogu 'Cockpit\Scripts').
Info jest w pierwszym poście wątku który podlinkował SamekB:
To make this work, you must copy the Bin and FM folders from the KA-50 into the Little Bird main folder.
Also, copy the IndicationTextures folder and the Scripts folder from the KA-50 cockpit folder into the Little Bird cockpit folder.
DO NOT copy the Textures or Shapes folders as these contain custom files needed for this mod to work as intended.
Finally, copy the mainpanel_init.lua file from the Little Bird main folder into the cockpit/Scripts folder.
Allow overwrite.
-
Dzieki. Widzę że zmęczenie mnie dopada ostatnich dni i przegapiam oczywiste rzeczy.