Forum Miłośników Symulatorów Lotniczych
Zaplecze => Software & Hardware => Virtual Reality i kontrolery VR => Wątek zaczęty przez: some1 w Listopada 12, 2019, 11:22:07
-
Z tym ostatnim chyba devsi sobie wreszcie poradzili bo jak latałem ostatnio przy 45 fpsach to tarcza śmigła wyglądała ok.
Teraz jest nowy parametr konfiguracyjny, w VR animacja śmigła jest domyślnie wyłączona.
-
Miałem wrażenie że coś tam się kręciło za owiewką :). Sprawdzę dzisiaj.
-
Tzn. nie tyle wyłączona co bardzo spowolniona.
-
W dogfightcie jest masakra.
Nie ma masakry, przynajmniej u mnie, może to zależy od sprzętu, nie wiem, przy 45 FPS prawie nie występuj u mnie jakiś masakryczny ghosting w IL-2, a jak jest to trwa to ułamek sekundy i na pewno to nie kategorie masakry, a raczej co najwyżej lekkiego dyskomfortu i to na upartego. Co kraj to obyczaj, tfuu, co sprzęt...
-
Ba, na GTX 1060 da się latać z VR (Oculus Rift S). Prawda, że przy większej ilości maszyn zaczyna ciąć, ale polatać w zasadzie można. Może różnica tkwi, jak już ktoś tu pisał, w procesorze, ewentualnie RAMie?
-
Działa Wam Comm menu w IL-2 w trybie VR?
Mi działa wybierając po prostu numer kolejnej opcji, bez klikania myszką.
-
OT: Jeśli chodzi o te komendy, to jak już ktoś inwestuje w VR, to może też poświęcić czas i zainwestować w komendy głosowe. Więcej imersji w imersji, panowie. ;)
-
Mi działa wybierając po prostu numer kolejnej opcji, bez klikania myszką.
No to to jasne, ale bym musial przesunac gogle z nosa by zobaczyc F1, F2, F3 itp....
-
OT: Jeśli chodzi o te komendy, to jak już ktoś inwestuje w VR, to może też poświęcić czas i zainwestować w komendy głosowe. Więcej imersji w imersji, panowie. ;)
Tu się zgadzam, o ile nie przeszkadza nam gadanie do komputera. :) Voice attack kosztuje kilka dolców, a mikrofon i tak jest wbudowany w gogle.
-
Tzn. nie tyle wyłączona co bardzo spowolniona.
To samo z tłokami zdaje się, teraz działają w FC z prędkością żółwia, zauważyłeś?
-
Tak, widocznie są podpięte pod jedną animację.
Jakby co, jest takie coś:
New parameter "prop_blur_max_rpm_for_vr" can be added to startup.cfg, [KEY = graphics] section - it governs the maximum visible RPM of the propeller in case you don't like the current setting designed to minimize the visual artifacts caused by reprojection VR tech;
-
Rzeczywiście, kojarzę to jak porównywałem nowe ustawienia z poprzednio zapisanymi moimi "wzorcowymi".
-
Pobombiłem teraz trochę w VR na Halberstadt CL.II, to zupełnie inna bajka, na 4 cele i 8 bomb, wszystkie w celu, po dwie. To zupełnie inne wyczucie przestrzeni i o ile fizyka jest dobrze oddana w grze mamy tutaj wyczucie prawie na 100% ;>.
-
No to to jasne, ale bym musial przesunac gogle z nosa by zobaczyc F1, F2, F3 itp....
Szczerze - nie wyobrażam sobie machania myszką gdy jest gorąco a chcesz wydać jakieś polecenie. Akurat F1, F2, etc. są dość łatwe do znalezienia (wymacania). Ja natomiast miałem problem jak wlazłem raz w multiplayer i tam chciałem napisać wiadomość. Tu już trzeba faktycznie zsuwać :)
-
Pobombiłem teraz trochę w VR na Halberstadt CL.II, to zupełnie inna bajka, na 4 cele i 8 bomb, wszystkie w celu, po dwie. To zupełnie inne wyczucie przestrzeni i o ile fizyka jest dobrze oddana w grze mamy tutaj wyczucie prawie na 100% ;>.
No VR wydaje się być stworzony do symulatorów lotu - ja się zupełnie przenoszę do kabiny samolotu. Coś pięknego - nigdy już nie polecę na monitorze :)
-
Zgadza się. Gdyby jeszcze tylko Force Feedback wrócił...
-
Polatałem dziś 3 misje z nieoficjalnego zestawu do FC: http://il2forum.pl/index.php/topic,19505.msg384399.html#new. Bajecznie.
Ten sim ma sens przede wszystkim w VR. Nawet tak szerze to ten FOV (np. 114) jest tutaj po prostu idealny, jakby nosić gogle lotnicze z czasów epoki I WŚ. Jedna misja (ok 1,5 godz) na bombardowanie fabryki z Halberstadt Cl.II 200 hp. Tuż przed zachodem słońca, potem nad celem łapią nas w reflektory, ehhh świetny klimat (a jak pięknie widać rozbłyski jak sprejują nas z ziemi :D). Dobrze, że działa też w VR celownik bombowy, więc można też robić level bombing. Z utęsknieniem czekam na jakąś kampanię do FC.