Forum Miłośników Symulatorów Lotniczych
Hangar => Digital Combat Simulator World (DCS World) => MiG-19P Farmer => Wątek zaczęty przez: YoYo w Czerwca 05, 2020, 10:30:21
-
Niestety leży. W sumie chyba ze wszystkich modułów mam tutaj najgorszą (a radar wyłączony, w opcjach mam tę wersję uproszczoną tylko).
W VR wyraźnie haczy, szkoda, bo w sumie zdążyłem się w niego wdrożyć, teraz odpalam ale nie jest moduł, który chodzi płynnie. Co ciekawe - ta sama lokalizacja MiG-21 czy Viggen (nawet z radarem A/G on) mam po 45 fps z Motion Reprojection ON (stabilne). W tym MiGu FPS wariują przez co też trudniej utrzymać stałe FPS, szkoda. Od dawna stoi w hangarze i się mocno kurzy.
-
Gdzieś na forum widziałem informację, że problem znany, i rozwiążą to "jak programista znajdzie czas", ale to było parę ładnych miesięcy temu.
-
Gdzieś na forum widziałem informację, że problem znany, i rozwiążą to "jak programista znajdzie czas", ale to było parę ładnych miesięcy temu.
Strach sie bac co to bedzie u niego z MiG-23 ;D.
-
@Some1,
dobry ten test z FpsVR i z MiGiem. Mam ten soft ale szczerze to nigdy sie nie zaglebialem jak go skonfigurowac. Jest jakis manual? Da sie wylaczyc i wlaczac jakas kombinacja klawiszy? Bo to zdaje sie jakos obsluguje sie kontrolerem.
-
Ja fpsVR nie wyświetlam w grze, bo zauważyłem że czasem DCS przez to klatkuje. Po prostu mam ustawione żeby startowało razem z resztą VR i działa sobie w tle na pulpicie. Jak coś czuję że jest nie tak, to mogę zdjąć gogle i sprawdzić na monitorze. Ewentualnie dopiero wtedy włączam nakładkę w grze.
EDIT: takie opcje https://imgur.com/a/1GiHvgB
-
Ja fpsVR nie wyświetlam w grze, bo zauważyłem że czasem DCS przez to klatkuje. Po prostu mam ustawione żeby startowało razem z resztą VR i działa sobie w tle na pulpicie. Jak coś czuję że jest nie tak, to mogę zdjąć gogle i sprawdzić na monitorze. Ewentualnie dopiero wtedy włączam nakładkę w grze.
EDIT: takie opcje https://imgur.com/a/1GiHvgB
Ok, dzięki, to się zagłębię w to bardziej. Też właśnie wolę by nie było w grze.
Ps. widzę, że jednak przesiadłeś się na Reverba? ;D
-
Ba, już dawno. Trzeba iść z duchem czasu :D
-
Dobra, ustawione, sprawdzam. Zrypane jak nic. Nawet w Harrierze z włączonym FLIR nie mam tego jąkania tutaj:
Mirage - ok
(http://i.imgur.com/0vXL2GOl.jpg) (https://imgur.com/0vXL2GO)
Harrier - ok
(http://i.imgur.com/MjsIJOYl.jpg) (https://imgur.com/MjsIJOY)
Mig_19P i gościu niby nie widzi problemu ....
(http://i.imgur.com/ghxMvaCl.jpg) (https://imgur.com/ghxMvaC)
-
Ale np. na mapce PG jest ok z MiGiem:
(http://i.imgur.com/37ZRM5sl.jpg) (https://imgur.com/37ZRM5s)
Tak jakby model na Kaukazie coś sprawdzał dodatkowego co chwila (wzniesienia, siatkę, terenu, nie wiem). Na pewno jest mniej obiektów, co ma wpływ na płynność. Ewidentnie tak czy siak coś jest skopane.
-
Redaktorze, nie mogę się powstrzymać, więc wybaczcie, ale skopane to jest na zrzutach to, że macie 45 fpsów, GPU na 67% max (sic!), a CPU na 11% (sic!). To jest szokujące i stawia VR w DCSie w wielce niekorzystnym świetle. :evil:
-
W Iłku obciążenie wygląda tak samo, choć to wzór do naśladowania jeśli chodzi o VR.
Przy reprojekcji FPS'ów jest albo 45 albo 90. Skoro karta przy 45FPS jest już obciążona na 60-70%, to znaczy, że 90FPS jest poza zasięgiem i tyle. Generowanie dodatkowych klatek i dociążanie karty nic by nie dało. Oczywiście trzeba mieć trochę zapasu, bo typowa misja nie składa się z jednego samolotu latającego po pustym niebie.
A CPU, cóż, od dokładania rdzeni nie przybywa FPS'ów w większości gier. Jak więcej niż dwa są stale obciążone, to już jest sukces.
-
Redaktorze, nie mogę się powstrzymać, więc wybaczcie, ale skopane to jest na zrzutach to, że macie 45 fpsów, GPU na 67% max (sic!), a CPU na 11% (sic!). To jest szokujące i stawia VR w DCSie w wielce niekorzystnym świetle. :evil:
Płytę zmień! ;D Wciąż o tym samym.
(http://i.imgur.com/BhJBLuDm.jpg) (https://imgur.com/BhJBLuD)
Zobacz tutaj z Prepar3D wykresiki, chyba tak samo z %. Może tak jest z VR i tyle. GPU 62%, CPU 18%.
-
Zabawy fpsVR c.d. Qrdl, tak na marginesie - na Channel Map jest 90% GPU i jest tragedia:
(http://i.imgur.com/UL2TDpkm.jpg) (https://imgur.com/UL2TDpk)
Ta mapa jest totalnie niezoptymalizowana, więc wysoki % wykorzystania wcale nie musi oznaczać, że będzie lepiej.
-
Przyjal do wiadomosci i niby maja to poprawic https://forums.eagle.ru/showpost.php?p=4386285&postcount=25 .
Mogloby wiecej ponarzekac to bylby wiekszy push na rozwiazanie tego ;). No nic, zobaczymy.