Forum Miłośników Symulatorów Lotniczych
Hangar => Lock On/Flaming Cliffs/Flaming Cliffs 2.0/Flaming Cliffs 3/Flaming Cliffs 2024 => Wątek zaczęty przez: qrdl w Stycznia 11, 2004, 01:17:03
-
Hi :-)
Oczywiście nie latam gwardyjskim badziewiem, jednak od czasu do czasu ustawiam sobie a10 jako przeciwnika w dogu su27. A10 nie ma przynajmniej dopalacza, więc nie traci całego zapasu paliwa w ciągu 1-2 minut... ale nie o to idzie. Czy zwróciliście uwagę jak ten śmieszny samolocik manewruje?? Nie dość, że jest bardzo zwrotny w poziomie (co mogę przeboleć ;), to w pionie - w zbliżeniu - też nieźle dokazuje. Oczywiście nie wchodzi na pułap tak szybko jak maszyna myśliwska, ale coś zbyt zwinnie wywija i to bez widocznej straty energii... jak dla mnie jest trudniejszym przeciwnikiem niż 15, 16, 14 etc.
pozdrawiam,
qrdl
-
Biorąc pod uwagę jego powierzchnię nośną, prostokątny układ płata, gruby profil, mechanizację skrzydła -hmmm..... Co prawda nmie wiem, jak to lata w LO, bo mam aż 3 klatki, ale biorac pod uwagę układ maszyny, to jest on znacznie lepszy do "fikołkowania" niż taki MiG, Su, czy F(armer).
-
Dość prezyzyjnie mozna też nakierować A-10 na cel. Samolot idzie jak po sznurku, nieco gorzej jest już z Su-25. Jesli zbyt pozno ustawilismy go "pod cel" maszyna bedzie machac nam skrzydłami na lewo i prawo co moze uniemożliwic odpowiednie podejscie do ataku. Jesli porownamy oba samoloty, na piewrsze miejsce wychodzi A-10, ale wydaje mi sie ze moze A-10 zostal jednak dobrze przedstawiony, natomiast przesadzili z Suchojem (zwlaszcza te dziwne manewry przy naglym zmianie kursu i predkosci kolo 500-600km/h), za to namierzanie w Suchoju to czysta frajda i wiruozostwo "Sokolego Oka" :D
-
A-10, ale wydaje mi sie ze moze A-10 zostal jednak dobrze przedstawiony,
Ale walczyłeś z a10 w dogu na działka? Bo ja mam wrażenie, że mój su27 jest za szybki i za mało zwrotny. Jeśli mam duża prędkość, to i tak a10 ma czas żeby praktycznie w miejscu zawrócić, tzn. zanim ja do niego wrócę on już jest ze mną h2h, co może się skończyć lepszą celnością AI (działko a10 ma mocnarne) - nawet jak go atakuję z przewagą wysokości, to zadziera nos i wali do mnie pod dużym kątem natarcia. Jeśli natomiast wchodzimy w walkę manewrową przy niskiej prękości, to znowu a10 ma przewagę, bo zawraca w miejscu... ale nie o to mi chodzi.. mnie zadziwia, że a10 jest w stanie kręcić ze mną pętle, tzn. mam wrażenie, że trochę zbyt łatwo manewruje w pionie!
I jeszcze jedno... jeśli ktoś chce popróbować tego o czym mówię, to niech nie daje żadnego wyposażenia a10 i tylko 30-40% paliwa...
pozdrawiam,
qrdl
-
Czy ja wiem...
Ten samolot został tak skonstruowany, żeby mógł latać spokojnie i co najważniejsze - bezpiecznie na wysokości kilku metrów nad ziemią mając pod sobą 7 ton wyposażenia i 5 ton paliwa, dysponując silnikami o ciągu 40,3 kN każdy (silnik F100 z F15 ma 85kN z dopalaniem ! ) i wytrzymywać w takiej konfiguracji przeciażenia dochodzace do 7g !
Kiedy go odchudzimy, to nic dziwnego, że jest taki zadziorny :)
-
Wydaje mi sie ze A10 jest dosc zwrotny, zaprojektowany jako samolot bliskiego wsparcia musi byc zwrotny i wytrzymaly. Poza tym tak jak koledzy mowili sam uklad plata jest dosc klasyczny i jak do tego dojdzie elektronika to wyjdzie to co jest. Natomiast taka suczka 25 wydaje mi sie samolotem o podobnych wymaganiach lecz bardziej prymitywnym, biorac pod uwage ze rosjanie raczej nie lubieli miec elektroniki na pokladzie owe zachowania moga byc poprawne. Oczywiscie moge sie mylic bo przeciez konkretnych danych nie moge przytoczyc.
-
Hmmmmmmm, wyczuwam tutaj obecnośc Olega :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: