Forum Miłośników Symulatorów Lotniczych

Zaplecze => Software & Hardware => Virtual Reality i kontrolery VR => Wątek zaczęty przez: gcze w Września 01, 2020, 12:49:55

Tytuł: Niestabilny SteamVR i gogle WMR Samsung Odyssey+.
Wiadomość wysłana przez: gcze w Września 01, 2020, 12:49:55
Jakiś czas temu kupiłem sobie Samsunga Odysswey + (wcześniej miałem bez plusa) i mniej więcej w tym momencie pojawiły się poważne problemy ze stabilnością SteamVR.
Praktycznie nierealne jest wykonanie dłuższej misji np. ponad godzinnej, praktycznie zawsze w takim czasie nastąpi pad SteamVR. Objawia się to problemem z trackingiem, potem w goglach pojawia się niebieski ekran i na koniec restartują się, lub przechodzą w stan uśpienia. Nie trzeba dodawać, że oczywiście kończy się to padem DCSa. Myślałem, że to problem gogli, ale zrobiłem sobie maraton oglądania filmów, kilka godzin pracy gogli bez najmniejszego problemu w natywnym środowisku WMR. Testowałem najnowszą Betę SteamVR i wersję stabilną, bez różnicy. Czy może ktoś z was przerabiał taki problem? Gdzieś czytałem, że takie atrakcje pojawiły się od jakiejś wersji sterowników Nvidia, może tutaj jest pies pogrzebany?

Nazwa tematu. Mazak.
Tytuł: Odp: Niestabilny SteamVR i gogle WMR Samsung Odyssey+.
Wiadomość wysłana przez: YoYo w Września 01, 2020, 14:26:28
Nie spotkałem się ale na Reverbie z czymś takim. WMR z Win10 2004 i Steam WMR w wersji Beta. Nawet nie mam pomysłu co to.