Forum Miłośników Symulatorów Lotniczych
Hangar => Lock On/Flaming Cliffs/Flaming Cliffs 2.0/Flaming Cliffs 3/Flaming Cliffs 2024 => Wątek zaczęty przez: Thomasm w Stycznia 15, 2004, 21:00:52
-
Podejrzyjcie sobie ten temat na SimHQ:
http://oldsite.simhq.com/cgi-bin/ultimatebb.cgi?ubb=get_topic&f=37&t=003906
Jeśli ktoś tego spróbował to niech napisze czy to coś daje :)
-
Dość ciekawy ten sposób na zwiekszenie FPS.... 8- )))
-
Noo...ale jakby cos daje. Wydaje mi sie, ze jest płynniej....choc misji o ktorej wspominałem w innym poscie (2nd mission z kampanii Su-27) i tak nie da sie przejsc :( i chyba nie da sie w edytorze zmienic warunków pogodowych. Suwaki sa zablokowane na stałe :(
-
Taa przyspieszylo chyba o pare fps(6-7 w zaleznosci od tego co sie dzieje)
-
link nie dziala: object not found czy cos.... a ciekaw jestem coscie mosci panowie wynalezli....
-
teraz dziala, przedtem cale simhq padlo
-
No tak, ale jeżeli chcesz korzystać z "wibrującej rąsi"?
U mnie ilość klatek bardzo (nieproporcjonalnie do innych gier np IL2) wzrosła po wyłączeniu antyaliasingu.
-
No tak, ale jeżeli chcesz korzystać z "wibrującej rąsi"?
U mnie ilość klatek bardzo (nieproporcjonalnie do innych gier np IL2) wzrosła po wyłączeniu antyaliasingu.
To chyba oczywiste AA wciaga sporo szmocy a w szczegolnosci gdy na ekranie jest duzo obiektow. Oczywiscie duzo zalezy od samego AA czy jest pelny (dla wszystkiego), polowiczny i takie tam....
Ogolem wylaczenie AA zawsze zwieksza ilosc FPSikow na ekranie.
Ps. Jaka jest najlepsza konfiguracja dla Lock Ona powiedzmy sredniego sprzetu :) ??
EDIT>>>>>
Fakt malo precyzyjnie sie wyrazilem a wiec na pokladzie:
Bartek od 2500 w gore
NF7 z 512 ramu w dualku oczywiscie PC400
Radek 9800 Pro
-
Sprecyzuj, co masz na myśli średni sprzęt.
-
na kartach ATI (jezeli chodzi o 9000 akurat mam taka:)) bardzo duzy wzrost wydajnosci powoduje przesuniecie wszystkich suwaczkow w D3D w ustawieniach zaawansowanych na wydajnosc
wtedy gierka ma zero zaciec...........oczywiscie mowie o edytorze co do kampani tez jest lepiej ale juz nie to
-
eee.... takie pytanko: normalnie w malych misjach z edytora mam ok 30fps (ustawienia ~medium), a w kampanii (1 misja) ~17...20fps (nawet przy low ustawieniach), wiec troche kiepsko mi sie gra... czy to sdram 133mhz bardzo ciazy? moj hardware: ath2000+, plytka na kt266, wspomniany 133mhz sdram w ilosci 512mb no i nowka sztuka radek 9600xt 8) ... wiec czy jak zmienie ram na ddr400 i plytke na cos z nforce2, to bedzie kampania fajnie chodzic czy nie? komus chodzi fajnie kampania, to niech sie pochwali...
-
U mnie po dokupieniu ramu,obecnie 512 ddr 333,1700xp@2200xp,ti4200.Kampania chodzi płynnie(30fps)na ustawieniach-lekko podrasowane medium.
-
chodzi moze o kampanie na mapce w zatoce finkiej?
ups, myslalem ze to dzila il fb :P hehe
-
Mam pamięci 133Mhz-768Mb, Athl200xp, plyta (stara ale jara na chipsecie AMD)Epox8k7a, Rad 9800pro.
Z max ustawieniami, antylasingiem X2 i filtrowaniem X4 w 1280/1960 robi 35 do 15 klatek w pierwszej misji Su27, ale już w następnej, ponad chmurami zaczyna prukać dysk i nie da się grać, to chyba jakiś bug bo pamięci powinno mu wystarczyć, chyba że za mało jest na karcie (128). Po przełączeniu na średnią ilość szczegółów i wyłączeniu anty. i filtrowania wszystko działa bez skoków 40-25 klatek (w czesie akcji).
Pzdr.
-
Ech...ta druga misja kampanii Su-27 jest do d.... jesli idzie o wymagania. Nie wiem co oni do tych chmur dali, ze tak walą po klatkach. Ja w tej misji po prostu lece non-stop ponizej chmur, niszcze cel i zmykam rowniez tuz nad szczytami gór.
-
Tego samego doswiadczam w kampanii a-10. Przez te pieprzone chmury fps'y mi spadaja do 8-10. Istnieje jakis sposob na te 3D chmury?
gram na ath xp2400 512MB ramu i Ti4200 64MB
-
w Lomanie mozna podmienic textury chmur na gorsze jakosciowo, pomaga troche.
-
chciałem tylko napisać, że pokombinowałem trochę, stery nowe zainstalowałem do radka (omega) i nie jest tak źle (choć mogłoby być lepiej). najgorszy framerate mam zdecydowanie w kampanii a10 ~20...25fps, ale czasem spada do 20...15... co ciekawe, gdy w locie koszącym skrzydłowy zrobił wjazd do jakiejś stodoły (już był kulą ognia a jeszcze przez radio nawijał:"bejling aaałt!"), framerate skoczył mi do ponad 30fps... zauważyłem też spore 'zacięcia', gdy jakiś obiekt zostaje zniszczony - nawet jeśli nie widać go na ekranie, a jeśli go widać, to szkoda gadać... w pozostałych kampaniach jest zdecydowanie lepiej: jakieś 30fps (su27 -> trochę 'szarpie', bo sporo się dzieje). wszystkie uwagi dotyczą pierwszych misji. inna rzecz, że mojemu radkowi 9600 jest chyba obojętne czy jedzie na antyaliasingu 4x czy bez... a rożnica w wyglądzie zasadnicza... wracając do niszczenia - wybuchy i płomienie to największe chyba w tej grze 'zjadacze' framerate'u, nawet przy effects ustawionych na low (suwak effects w ustawieniach zmienia wygląd wszelkich dymków i smug, ale nie eskplozji, przynajmniej między low, medium i high różnicy nie zauważyłem). poza tym największy spadek framerate'u powodują u mnie: haze - advanced, visibility inne niż low... no i water inne niż low (ew. medium). za to scenes na high (na krymie są fajne laski 8) ) nie powodują chyba bez większego zwolnienia (2...5 fps).... a i jeszcze jedno spostrzeżenie: o ile w cfs2 czy w il2:fb sporo frameratu zabierały zegary w kokpicie, to w lock on'ie jakieś 7-12 fps 'zjada' mi hud (nawet w su-25!). tyle. ołwer ent ałt.
-
Może mi ktoś powiedzieć co to za program spoolsv.exe ?
Znajduje sie on w katalogu windows/system32 i z uporem maniaka odpala się gdy gram sobie w lock'a , zabiera wszystkie zasoby sytemu, przez co z 28 klatek robią sie 2-3. :shock:
Update
Ok, z tego co się dowiedziałem jest to "bufor drukowania" normalnie jest on zawsze uruchamiany wraz ze startem windowsa... nie wiadomo dlaczego ten program zaczyna świrować w trakcie kiedy gram w Lock On :| zresztą teraz nieważne, wystarczyło przestawić jego uruchamianie na "ręczne" zamiast "automatyczne" , tutaj tekst o optymializacji Win XP: http://www.winxp.com.pl/art/services_optimiz.html