Forum Miłośników Symulatorów Lotniczych

Hangar => MS Flight Simulator X/FSX: SE/Prepar3D/MS FS2020/MS FS2024 => Wątek zaczęty przez: PinkPanther72 w Czerwca 26, 2021, 09:40:11

Tytuł: FSX: AI traffic po określonych trasach
Wiadomość wysłana przez: PinkPanther72 w Czerwca 26, 2021, 09:40:11
Cześć wszystkim,

Chciałbym przygotować dla FSX rozkład ruchu AI, ale nie tylko pomiędzy lotniskami po prostych trasach, ale z trasa wiodącą przez określone punkty.
Czy ktoś wie jak to zrobić ewentualnie ma link do instrukcji j czy narzędzia które to potrafi?



Wysłane z mojego moto g(8) power przy użyciu Tapatalka

Tytuł: Odp: FSX: AI traffic po określonych trasach
Wiadomość wysłana przez: YoYo w Czerwca 26, 2021, 10:05:41
Ja korzystam z AIFP, w sumie bardzo proste narzedzie i latwo je zrozumiec.
http://stuff4fs.com/newpage.asp?folder=aifp .

Co do lotu po wyznaczonych puntach, tu niestety ta seria ma problem. Mozna zrobic witualne i niewidzialne lotniska na danym pulapie i zaznaczasz opcje Touch and go. Dopiero wtedy samolot poleci po punktach, typowy lot AI to jednak lot z lotniska na lotnisko.
Tytuł: Odp: FSX: AI traffic po określonych trasach
Wiadomość wysłana przez: PinkPanther72 w Czerwca 26, 2021, 10:23:35


Ja korzystam z AIFP, w sumie bardzo proste narzedzie i latwo je zrozumiec.
http://stuff4fs.com/newpage.asp?folder=aifp .


Dzięki! :)
Narzędzie znam.
Pomysł z wirtualnymi lotniskami jako waypointami wypróbuję. Powinno mi to wystarczyć do realizowania niektórych scenariuszy (np. lot Dromadera, szybowce)



Wysłane z mojego moto g(8) power przy użyciu Tapatalka