Forum Miłośników Symulatorów Lotniczych

Zaplecze => Software & Hardware => Virtual Reality i kontrolery VR => Wątek zaczęty przez: YoYo w Października 13, 2022, 19:32:21

Tytuł: Sprzęt/hardware pod VR
Wiadomość wysłana przez: YoYo w Października 13, 2022, 19:32:21
Troche na temat jak wypada 4090 w VR, jest obiecujaco, chociaz przydalby sie test z DCS, IL-2 i MSFS :) https://babeltechreviews.com/rtx-4090-performance-45-games-vr-pro-apps-benchmarked/4/.
Tytuł: Odp: Sprzęt/hardware pod VR
Wiadomość wysłana przez: gorzasty w Października 13, 2022, 20:05:29
https://youtu.be/jjulh-373cE

Wysłane z mojego SM-G960F przy użyciu Tapatalka

Tytuł: Odp: Sprzęt/hardware pod VR
Wiadomość wysłana przez: YoYo w Października 13, 2022, 20:16:32
https://youtu.be/jjulh-373cE

Klateczki trzyma b.ładnie, ale po ostatniej łatce i z DLSS tak jak tu też nie narzekam. Natomiast GPU frametime mógłby być koło 15. 19-20 to nie jest jednak ideał, chociaż mam dużo niższe ustawienia u siebie i wygląda to dalej ładnie.

W tym temacie natomiast gościu się skarży, że ma gorzej niż miał na 3080: https://forums.flightsimulator.com/t/rtx-4090-performance-with-vr-ryzen-5900x-reverb-g2/549119/10?u=.
Tytuł: Odp: Sprzęt/hardware pod VR
Wiadomość wysłana przez: gorzasty w Października 14, 2022, 19:20:08
Jest jakiś wątek na forum ED. Taki screen ktoś wrzucił:

https://forum.dcs.world/uploads/monthly_2022_10/image.png.d94dacc2e7b260d0697923c5962aae67.png



Wysłane z mojego SM-G960F przy użyciu Tapatalka

Tytuł: Odp: Sprzęt/hardware pod VR
Wiadomość wysłana przez: YoYo w Października 15, 2022, 07:52:23
Taka ciekawostka - przewinęło mi się już kilka takich postów, ludzie nie mają żadnych problemów (VR) z PSU na 850W i RTX 4090. Więc nie kłamali. Jedyne co ich łączy to brak overlockingu. Miło.
Tytuł: Odp: Sprzęt/hardware pod VR
Wiadomość wysłana przez: YoYo w Października 17, 2022, 19:51:21
Wreszcie jakiś sensowniejszy test: https://youtu.be/SgKzk7YMTtY. Do 3090Ti więc też karty z najwyższej półki. Jest całkiem nieźle patrząc na frametime, a to przede wszystkim oznacza gładki obraz w VR.