Forum Miłośników Symulatorów Lotniczych
Hangar => Lock On/Flaming Cliffs/Flaming Cliffs 2.0/Flaming Cliffs 3/Flaming Cliffs 2024 => Wątek zaczęty przez: marcus w Stycznia 30, 2004, 08:04:38
-
Chyba ktoś nas nabija w butelkę!
Zainstalowałem symulator na moim blaszaku (P4 2,4GHz 512 DDR 333Mhz Radeon 9200 128MB) i cały w skowronkach odpalam, na początku wszystko pięknie wchodzę do opcji ustawiam przezornie na medium i "leeeecę" z krzesła. Na ekranie widzę przyrządy przez które prześwituje coś jakby niebieska ziemia, właściwie to oprócz przyrządów i niebieskich plam na ekranie nic nie widać. Wychodzę do opcji i przestawiam wszystko co możliwe na LOW, niczego to nie zmienia. Siedzę godzinę zmieniam ustawienia gry i karty bez efektów, wreszcie robię uninstall i wrzucam Lock-On do szuflady (miałem chęć do śmietnika ale coś mnie powstrzymało).
Co z tym zrobić?
-
Witam
Pytanie numer 1: czy zainstalowałes patcha?
Pytanie numer 2: jakich sterowników uzywasz do tego Radka?
Pozdrawiam
-
jak widać problem graficzny i do tego na kazdym poziomie, to oznacza złe stery do kary graficznej i ich niekompatybilność z Lock On - przeczytaj sobie Read Me na CD, sa tam opisane dokładnie jakie sterowoniki sa potrzebne do GForce i Radeona
-
Sciągnąłem patcha i sprubuję go zainstalować (ale czy on tak drastycznie poprawi program nie wiem), co karty jakieś 2 miesiące temu zainstalowałem najnowszy Catalist, może zmienić kartę mam jeszcze GF 5200 FX 128MB.
Sam nie wiem co z tym zrobić, przecież nie będę co chwilę wymieniał podzespołów bo ta czy inna gra ma problemy, a tak nawiasem mówiąc to jak narazie mam problem tylko z Lock-On.
-
na GF powinien pojsc, jesli masz FX (ale nie mx) to nawet lepsza karta dla Lock Ona
-
na GF powinien pojsc, jesli masz FX (ale nie mx) to nawet lepsza karta dla Lock Ona
FX moze tak ale od 5600 w gore a nie 5200 to juz lepiej pokombinuj z Radkiem, poszukaj czegos na cat 3.7 (np. Omeg) lub np 4.1 ktore narazie mi dzialaja ale nie 5200 bo Ci sie grafa zapali.
-
Sciągnąłem sterowniki do Radka Catalyst 3.79 i do nVidia 53.30 posiedzę przez weeckend wgram patcha i spóbuję coś z tym zrobić, jak nie będzie poprawy to Lock On wędruje do kosza.
-
Co tak ostro panie. Zmien karte na porzadnego radka. Najlepiej 9700 lub nowsze. Wiem, nie kazdy ma portfel wypchany, ale takie sa wymagania gry. Ja na moim GF4 Titanium 4400 128DDR na low moglem jeszcze grac. Gorzej bylo na high. Skakalo to to jak dobrze wytrenowana zaba :roll: :|
-
Mam wydać kilkaset złotych żeby mi gra odpaliła, aż takim fanatykiem to ja nie jestem, poza tym jeżeli w wymaganiach gry na opakowaniu jest napisane to co jest, a z tego wynika że mam więcej niż potrzeba by gra działała prawidłowo to jest to najzwyklejsze oszustwo.
-
Hehehe. Primo, nigdy nie patrz na wymagania gry na pudelkku. Primo dwa. Jak juz patrzysz to pomnoz przez razy 2 lub 3 :mrgreen: na pudelkach z grami nigdy nie podaja faktycznych wymagan. Inaczej rzadko kto by gry bral. Podaj jeszcze jakie sa wymagania do lock ona. Co pisza na pudelku :D Posmiejemy sie :mrgreen: :mrgreen:
-
Marcus nie masz co sie denerwowac tak, Lock On jest gra ktora zabije kazdy komputer obecnie. Sama gra nie jest moze tak wymagajaca tylko w tym przypadq dochodzi lenistwo programistow bo ta gra ma tyle bledow ze rolka duproli by nie starczyla do wypisania tego. powiem Ci ze nawet na moim 9800 pro ta gra nie ma ochoty plynnie dzialac moze za dwa lata cos ja pociagnie z maksymalnymi ustawieniami, a tez nie bede zmienial kompa po to zeby mi jedna gra podzialala. A jak do tej pory zadna gra sie nie oparla mojemu kompowi wiec masz dwa wyjscia albo postarac sie o wlasny ze tak powiem "profil" ustawien albo odstawiasz dajesz sobie siana z Lock Onem. Co do wymagan minimalnych to to jest kpina. Nie zwracaj na to uwagi bo szkoda nerwow :)
...poza tym jeżeli w wymaganiach gry na opakowaniu jest napisane to co jest, a z tego wynika że mam więcej niż potrzeba by gra działała prawidłowo to jest to najzwyklejsze oszustwo.
To jest tylko czubek gory lodowej poczekaj az gra zwacha u Ciebie jakis wyspecjalizowany soft do nagrywania plytek albo wirtualny naped. Na opakowaniu tez nie ma zadnej adnotacji ale za to w srodku jest na 5 stron umowa licencyjna wiarzaca Ciebie. Nie wspomne juz o wtopach polskiego wydawcy na temat patchy ktore sie juz dawno skonczyly pokazywac pozostawiajac polska brac 100 lat za reszta swiata. Zaczyna sie robic ciekawie normalnie UBIkacja to syf totalny pierwsza i ostatnia legalna gre (mowie o Raven Shield) jaka kupilem od tych panow. Skoro sami zmuszaja uzytkownikow do uzywania roznch "szczepionek" to po co trzymac orginaly........kicha i tyle :| (to tak tytulem malego OT....sorka). Coz takich lub podobnych smaczkow jest pewnie wiecej ale to jest pierwszy z brzegu jaki mi wpadl do bereta :roll:
-
Kolejny dowod dupowatosci sklepow komputerowych. Pentium 4 i zestaw za kupe kasy a do tego Radeon 9200. Mogli dac 4mx440 - lepiej by chodzilo i tekstur nie gubilo. Musisz wiedziec marcus ze R9200 to stary R9000 z AGPx8 wiec karta z zalozenia jest do dupy. A 128 MB pamieci naprawde nie robi roznicy. Nawet starszy R9100 (czyli stare dobre 8500 na RV200) jest o niebo lepsze - wiem bo mam 9100 a testowalem tez 9200. Poza tym jak masz dwie tak baniackie karty to lepieje opchnij jakims lamerom a sam doloz 50 dych i kup radka 9500. Odblokujesz sobie pozostale 4 potoki i gra muzyka (wiem - kupila kolezanka, odblokowalem i chodzi jak zloto). A jesli chodzi o wydajnosc lock-ona to cie dobije - ja mam athlona 1700+ 256 MB DDRAM 333MHz i Radeona 9100 i gra chodzi na mediumie na poziomie 20-25 fps w 1024x768. Pozdrawiam wlascicieli Intela - grunt to nie przeplacac.
-
Nieprawda... ja mam GeForceFX5200 128DDR i żadnych ,ale to żadnych nie miałem problemów z grafą... przed pathem i po pathu... żadnych problemów :) Wszystko mi śmiga 1024x768 32MB | wsio na MEDIUM | AAx2 | FAx2 ... (oczywiście najnowsze stery NVidi 53.03 )
-
Poza tym jak masz dwie tak baniackie karty to lepieje opchnij jakims lamerom a sam doloz 50 dych i kup radka 9500. Odblokujesz sobie pozostale 4 potoki i gra muzyka (wiem - kupila kolezanka, odblokowalem i chodzi jak zloto)c.
Ciezko juz takiego dorwac, loteria chyba ze chcesz pewniaka tylko w takim wypadq trzeba sporo doplacic bo kazdy wie co sprzedaje...no chyba ze to okazja :)
-
Lock-On oficjalnie wymaga PIII 800, 256 Ramu, do tego karty graficznej z 32 MB pamięci, karty dźwiękowej kompatybilnej z DX 8.1 i 1.1 GB na dysku. Hehehe ;]
-
Lock-On oficjalnie wymaga PIII 800, 256 Ramu, do tego karty graficznej z 32 MB pamięci, karty dźwiękowej kompatybilnej z DX 8.1 i 1.1 GB na dysku. Hehehe ;]
... ale tylko do wyswietlania MENU...buhahahahaha :mrgreen:
-
Hehe, ja, co mam Athlona 2000 i GeForca 64Mb, nie mogłem nawet menu uruchomić :) . Dopiero jak zainstalowałem DirectX 9.0 to mi poszło menu. A w wymaganiach jest, że może być DX 8.1
-
raven , napisałeś że gira chodzi Ci na radku 9100 i 256 DDR 333 Mhz. To wspaniale , tyle że ja mam też radka 9100 i 512 DDR , i niestety nie fuka. Coś mam nie tak , ale to wspaniała wiadomośc , oznacza że może jeszcze w to pogram. Napisz proszę jakie masz stery do tego radka i chociaż po krótce o ustawieniach grafy, bo ja niestety nie daje rady. Dodam że radek jest produkcji sapphire , szyna 128 bit. Powinno chodzić chociaż na minimalnych , a jednak...
-
Zgadza się. Dokupiłem RAMU, więc w tej chwili moja konfiguracja wygląda następująco:
AMD Athlon XP 1700+ 0.13 mikrona @ 266MHz FSB (nie podkrecany)
512 MB DDRAM 333 MHz pracuje na 333 z ustawieniami full wypas w biosie (CL=2.5)
płyta główna Gigabyte GA-7VAX (VIA KT400)
karta Sapphire Radeon 9100 64 MB kręcona 275/275 MHz RadLinkerem
stery aktualnie 4.2 Catalysty bez udziwnien
dysk twardy WD 800JB z 8MB cache
Jeśli chodzi o Lock-On to moje ustawienia to:
Textures i Scenes MEDIUM, TERR PRLD 20km, CIV TRAFF no, WATER low, HAZE basic, LIGHTS weapons, VISIBLE RNG low, EFFCTS medium, HEAT BLR off, SHADOWS none, COLOUR 16bit, 1024x768
W tym ustawieniu gra chodzi płynnie, około 40 fps, w kampanii spada do 25-30 fps minimum. Moim zdaniem karta graficzna ma tu znaczenie drugorzędne, bo zmiana ustawień niżej nie powoduje przyspieszenia w grze - ograniczeniem jest procesor i ilość RAMu (!!!). Zamierzam przetaktowac mojego AMD na 2600+ (szyna 166), po operacji dam znac jak to wpływa na wydajność LO.
Jeśli chodzi o IL-2 to mam wszystko na maxa FS x2 i ANISO x2 -> 50-55 fps minimum
W IL-2 FB wszystko na max tylko teren excellent a nie perfect, bez fs i aniso -> 38-50 fps.
Pomiary z gry (LO) i frapami (Sturmovik i FB)
Jednak muszę zaznaczyć, że to NIE ZNACZY że mamy identyczne karty. Mój Radeon to referencyjny projekt 8500 ATI, porównywałem płytki. Różni się brakiem drugiego RAMDACA (przywilej 8500PRO) i kilku kondensatorów - ale to norma u tanich producentów. Z tego co wiem, jako 9100 były sprzedawane również wersje 8500 LE, o kiepskiej pamięci i obciętej płytce (znak charakterystyczny - gniazdo DVI na taśmie wyprowadzone na śledzia), z obniżonym nawet do 200/230 taktowaniem. Ja mam kości 3.5 ns Hynixa i mój Radek chodzi grzecznie na 290/290 MHz wyciągając około 1350 punktów w 3Dmarku 2003. Ale tak jak mówił Mazak, kupić takiego Radka teraz to niemożliwe, a wcześniej kwestia szczęścia i sklepu.
Pozdrawiam.
Raven
-
512 MB DDRAM 333 MHz pracuje na 333 z ustawieniami full wypas w biosie (CL=2.5)
Akurat CL=2.0 jest szybsze od 2.5. Im mniejsza wartość tym lepiej.
-
512 MB DDRAM 333 MHz pracuje na 333 z ustawieniami full wypas w biosie (CL=2.5)
Akurat CL=2.0 jest szybsze od 2.5. Im mniejsza wartość tym lepiej.
CAS Latency (CL) to najczęściej chyba spotykane ustawienie opóźnienia. Określa ono ilość cykli zegara magistrali, jakie upływają od wydania przez CPU polecenia aktywacji wybierania kolumny, do mometu przekazania danych do bufora w kontrolerze pamięci. Ma dość duży wpływ na wydajność, szczególnie dla graczy, wyznających religię 3DMark i Quake III. W przypadku modułów DDR współczynnik ten wynosi zazwyczaj 2.5, a ustawić go można w zakresie od 2.0 do 3.0 (choć w niektórych płytach możliwe jest ustawienie CL1.5 i CL1), w przypadku SDR'ów zazwyczaj możemy ustawić CL2 lub CL3. (zrodlo frazpc)
W rzeczywistosci nie ma jakiejs wielkiej przepasci wydajnosciowej miedzy 2.5 a 2.0, wiadomo im nizej tym lepiej ale niestety rowniez drozej :D Wydaje mi sie ze wiekszy wplyw na predkosc ma ilosc ramu a szybkosc wychodzi benchach i moze w jakis aplikacjach (bardziej sie licza wszystkie taimingi niz tylko CL). Ja po wrzuceniu kostek CL2 nie zanotowalem wiekszych zmian :D
-
Nie napisałem CL=2.5 żeby zaznaczyć, że to właśnie full wypas, tylko że to ustawienie mam niższe, bo mam takie moduły. Nie musisz mnie uczyć elektroniki SoH.
Pisząc full wypas miałem na myśli inne ustawienia pamięci w moim BIOSie, np memory timing (ultra) czy top performance. Z tego co wiem tylko płyty gigabyte'a mają takie ustawienie, co w swoim czasie dawało im około 7-10% przewagę w benchmarkach (vide www.benchmark.pl i test płyt na VIA KT400)
Mazak czy jest coś na czym się nie znasz oprócz pieczenia szarlotki? Muszę przyznać że w każdym temacie twoje wypowiedzi są interesująco szczegółowe.
Raven
-
Mazak czy jest coś na czym się nie znasz oprócz pieczenia szarlotki
mama z tyłu siedzi i mu podpowiada :mrgreen:
-
dla mojej konfiguracji duron1600@1958 (fsb 164) 512 ramu i gf4200 64 mb najwiekszym zabojca jest opcja effects. I to ona juz przy ustawieniu na low powoduje "zacinanie" sie dzialka w a-10 gdy strzlamy z bliskiej odleglosci. Jak ustawie na "no effect" to dzialko pieknie pruje z kazdej odleglosci. Zero zaciec. Ale flary wtedy wygladaja jak "idz stad"
-
Mazak czy jest coś na czym się nie znasz oprócz pieczenia szarlotki? Muszę przyznać że w każdym temacie twoje wypowiedzi są interesująco szczegółowe.
No bo widzisz z ta szarlotka jest tak ze co bym nie sypal to mi ciacho zawsze klapnie na morde, nie wiem dlaczego mieszalem juz dwie strony, jak myslisz moze to dlatego ze ten Ariel jest do kolorow ??? :roll:
A tak na powaznie to mam pier.....ca na tym punkcie i zawsze staram sie sluzyc rada w miedzyczasie wciskajac wszystkim ta szarlotke :D
-
Dzięki Ci Raven za rozjaśnienie mi w głowie.
-
No co ty. Żaden kłopot. Teraz do Mazaka na porcję zakalca i migiem (hihi) z powrotem do komputera.
Raven
-
Musimy poczekac... zanim sprzet dogoni Lock ona, a najbardziej to chodzi mi twardziele.... ATA100 (lub nawet SerialATA) to zbyt maly transfer w stosunku do ilosci przesylania danych w grze... tak wiec... mysle, ze za jakies 2 lata bedzie taki sprzecior, ze bedziemy mogli grac w lock ona na najwyzszych ustawieniach i nie bedzie prawa sie mialo nic zaciac!
WIEC CZEKAJMY!!
-
Panowie - przeczytalem o problemie kolegi z wyswietlaniem grafy w ,,Lock on,,
Ja mam Fx5900 , Bartka ktory pracuje na 2Ghz , 1G ramu ddr400 i tez kichy sie robia nawet na low - np notorycznie gra gubi klawisze z klawiatury - po prostu przestaje na nie reagowac - sam nie wiem juz co zrobic z ta gierka - i tak juz na rynku jest posucha jezeli chodzi o dobry symulator za wyjatkiem Szturmowika , a tu niby ma byc gierca full wypas
ale dla kogo jest ta gra ??? i na jakiej maszynie ona ma poprawnie sie zachowywac chyba na jakims kompie z przyszlosci - jezeli nastepny patch 1.02 tych spraw nie poprawi to chyba odloze ta gre na dobre na polke!!!
Pozdrowionka!!! :cry:
-
Ustawienia podawane przez producenta jako minimalne nie zawsze pozwolą nawet odpalić menu gry. Dużo różnych komputerów na swojej drodze widzę, i wiem jak to wygląda w praktyce. Nawet na "bardzo przyzwoitym" kompie u Wąsaty The Big One woda nie jest na maksa, a żeby było śmieszniej to fps-y spadają przy widoku nieba, a rosną przy widoku ziemi. Czegoś takiego nie widziałem nigdy w żadnym symulatorze (a parę symulatorów już widziałem). Karta graficzna jak wspomniano powyżej ma znaczenie drugorzędne wobec problemów z przetworzeniem danych do jej wykarmienia, 512 RAMu to absolutne minimum, a i tak przy starych kościach PC-2100 nie wróżę powodzenia. O wymaganiach gry świadczy sam fakt że na starych dyskach twardych problemem może być już sam transfer danych, a wiem to stąd że kiedy miałem jeszcze swój komputer, to widziałem tę grę na dysku puszczonym w RAID-0, i różnica między tą samą konfiguracją na zwykłym ATA 100 była od razu wyraźnie widoczna (a była to wystarczająca konfiguracja do spokojnego puszczenia Szturmowika ze wszystkim na maksa, włącznie z rysowaniem obiektów naziemnych na poziomie 4 w conf.ini gry).
LOCK-ON umiera śmiercią naturalną na naszych oczach, a zamordowały go pazerne cwaniaczki z firmy na U. Szkoda, to mógł być najlepszy współczesny symulator odrzutowców wojskowych, a zrobił się najlepszy program do podziwiania widoków z powietrza. A raczej slajdów.
-
LOCK-ON umiera śmiercią naturalną na naszych oczach, a zamordowały go pazerne cwaniaczki z firmy na U. Szkoda, to mógł być najlepszy współczesny symulator odrzutowców wojskowych, a zrobił się najlepszy program do podziwiania widoków z powietrza. A raczej slajdów.
Podpisuje sie wszystkimi trzema łapkami ;)
Zreszta widac jak ten dział forum popadł w zastój. Osobiscie Lock-On'a odstawiłem na bok...szkoda nerwów. Moze za 2 lata wroce do tego tytułu, gdy pod maska mojego kompa bedzie tkwił procek rzedu 5 Ghz, grafa pokroju Radek X300 (13000) i ze 2 GB RAM.
Na moim obecnym kompie IL-2 AEP smiga ze az miło, FS2002/2004 podobnie. Wiele nowych gier (Halo, FarCry, itp.) tez działa ok...a Lock-On ma mnie głeboko w.....i funduje mi slideshow.
-
CAS Latency (CL) to najczęściej chyba spotykane ustawienie opóźnienia. Określa ono ilość cykli zegara magistrali, jakie upływają od wydania przez CPU polecenia aktywacji wybierania kolumny
column adres strobe to sygnał 'przemiatania" kolumn adresowych zorganizowanych w 64 kb bloki ,czyli odswieżenia adresu zorganizowanego w postaci FFFF:FFFF
Nowsze pamieci same sobie juz wiersze adresuja , kiedys był jeszcz RAS czyli row adres strobe
2 oznacza , dwukrotne wyslanie sygnalu adresujacego na 3 cykle MMU
3 oznacza rownolegla prace z MMU
bo na magistrali dane zawsze musza byu wtedy gdy magistrala jest aktywna czyli na zboczu opadajacym impulsu zegarowego :D
Abschuss lol
-
Ktoś w to jeszcze tutaj gra ?
-
Nie, ale za to można się dowiedzieć jakie parę lat temu funkcje można było spotkać w BIOSie.
-
lol el wood jak zwykle trafia w dziesiatke lol
-
Myślałem nad rozpoczęciem nowego tematu... ale to chyba nie będzie potrzebne.
Wczoraj przejrzałem oficjalne forum LockOn i natknąłem się na wypowiedź jednego z twórców, a konkretnie Carl C. "Stormin" Norman'a
Let's clear the air. Ubi Soft, the publisher is responsible for Testing and QA. We are the developer, under contract to develop and support the product. That contract is finished. We are obligated to provide patches to fix serious problems for a certian period of time following the release of the product. We have been doing just that. Most of the serious problems were addressed in V1.01. V1.02 goes way beyond bug fixes and actually enhances the game. Ubi Soft is not paying us one penny for our support work. There are no additional funds. We cannot continue to enhance Lock On unless there is a source of funding. What doesn't make sense to you about my saying that the contract is coming to a close? Do you expect Eagle to continue to work on this product without finances forever? Despite the lack of additional funding, we have supported Lock On and have plans to do our own add on in the future. But that is only going to happen if we secure the funding we need. It will not be coming from Ubi Soft.
Nie będę tego tłumaczył słowo w słowo, ale oto co tam pisze:
UbiSoft jest odpowiedzialny za finansowanie i testy gier, płaca oni za stworzenie gry, oraz przez pewien czas, za tworzenie patchy do wydanej gry. Eagle Dyamics zbliża się do swojego limitu i już niedługo nie będą finansowani. Patch 1.01 i 1.02 są patchami nie tylko naprawiającymi, ale i rozbudowującymi grę - za co UbiSoft im nie płaci i ED najwyraźniej nie widzi możliwości robienia tego za darmo kiedy skończy się dopływ pieniędzy z UbiS. ED jednak zamierza stworzyć dodatek do LockOn, ale zabiorą sie za niego dopiero kiedy dostaną na to fundusze, a nie będą one pochodzić na pewno od UbiSoft.
Prawdopodobnie dostaniemy jeszcze patch 1.03 i na tym się skończy, gra zatrzyma sie w rozwoju do czasu ukończenia dodatku (jak dla mnie 1-2 lat). Co to oznacza w praktyce wszyscy wiemy - gra umrze.
ED popełniło widać poważny błąd nie zabierając się od razu do pracy, albo wkurzyło UbiSoft (chociażby tym, że sprzedane gry wracają do sklepów, bo kiedy ludzie nagle zauważają, że podana na pudełku specyfikacja ma tyle wspólnego z rzeczywistością co zapewnienia o bezawaryjności z Microsoftu). ED nie rozpoczęło od razu równolegle z patchami pracować nad dodatkiem - zapewniając sobie stały dopływ funduszy, a tak postąpił Oleg, wydał najpierw Stumovika i prawie z miejsca zaczął pracować nad FB, potem AEP, teraz BoB'em i PF - dzięki temu gra cały czas żyje swoim życiem.
R.I.P.
-
a mnie sie wydaje ze ubi wyruchal chlopakow od lock-on, tak ja to zrozumialem i oni chca dalej cos robic z tym produktem tylko juz nie pod egida ubikacji
-
Ja to wszystko rozumiem ale w zasadzie co zwykłego nabywce takiego Lock-On inetersują wewnetrzne sprawy developera/wydawcy.
Ja kupuje produkt i oczekuje, ze bedzie dział poprawnie. Juz olac te minimalne wymagania podane na pudełku bo kazda gra ma podane wymagania absolutnie minimalne, na ktorych gra na pewno nie bedzie smigac. Pozostaje kwestia tego, ze nawet sprzet grubo ponad te minimalne wymagania nie zapewnia komfortu gry. Coby daleko nie szukac, cytowany wyzej IL-2....przeciez na tym samym sprzecie IL-2 smiga, ze az miło, detale niemal na max. A Lock-On co? Ledwo dyszy.
Pozdrawiam
-
I bardzo dobrze się dzieje, że ED zrywa z ubikacją... produkt jest raptem na rynku od pół roku a zasrana ubikacja przestaje im płacić za rozwój i ew. patche (nie tylko te poprawiające kardynalne błędy). Wg mnie obraz rysuje się taki: ubikacja przycisnęła ED do przedwczesnego (święta szły, druga taka okazja dopiero za rok), obarczonego błedami i niedopracowanego, wydania LO, a teraz wymaga, żeby już drugi patch naprawił wszystko, bo inaczej przestają płacić! Jak zwykle powrócę do poprzednika LO czyli Flankera 2.xx. O ile mnie pamięć nie zawodzi, rozwój trwał nie mniej niż 2 lata a w ostatnich patchach poprawiono błędy, których przeciętny latacz pewnie nigdy by nie zauważył i jakoś wola była.... Dodam, że jak flankera dopieszczano, to LO był na etapie koncepcji, więc upada argument, że zaprzestano rozwoju Flankera w momencie kończenia LO... Niestety, pewnie nawet jak ED uwolni się od kiblokracji, to prawa do produktu zostaną w muszli. Coż, poczekamy na patcha 1.02 może nastąpi radykalna poprawa i granie w LO stanie się przyjemnością...
I co mnie jeszcze drażni... bełkotanie o jakimś addonie, co to do diaska ma być?!?! :evil: Kolejne FB chcą zrobić??? Ja już widzę oczami wyobraźni setki rozgorączkowanych forumowiczów "debatujących" czy kmy ;) w F22 i X69 są poprawnie odwzorowane, biorąc pod uwagę polityczną poprawność ED i ubikacji, a także "niusy" zasłyszane na discovery
pozdrawiam,
qrdl[/fade]
-
co ty tam wiesz o symulacjach
addon wprowadzi 97 brand new flyable asskickin planes , nowe skiny , nowe mapy i rakiety typu SRAAAM oraz MRAASM bo stare AMRAAMY sucks big tiime
Do tego naprawiony zostanie model lotu niektorych samolotow, tak by nie powodowaly frustracji u 13 latkow :D