Forum Miłośników Symulatorów Lotniczych
Kantyna => Dyskusje przy barze => Wątek zaczęty przez: kaa w Września 04, 2004, 23:39:11
-
takie tam kilka obrazków w niskiej rozdzielczości i specjalnie obniżonej jakości, do tego szare na szarym tle, żeby mniej było widać:
(http://www.kaa303.republika.pl/n2.jpg)
(http://www.kaa303.republika.pl/n3.jpg)
(http://www.kaa303.republika.pl/n4.jpg)
(http://www.kaa303.republika.pl/n5.jpg)
(http://www.kaa303.republika.pl/n6.jpg)
-
Uooo bejbiii...
Nie kusić, bo się zawezmę i wytrzaskam coś w ten deseń na 6,5 ccm
-
Jak widać na załączonych obrazkach, Kaa zrobił erwudeka kompatodebilnego z "Pacific Fighters", bo skrzydła składają się do hangarowania na lotniskowcu :mrgreen:
RWD-8-Kai :P
-
Powiedziałbym raczej, że jest to oryginalna polska konstrukcja ze zmienną geometrią skrzydeł. Model będzie pasował zarówno do PF jak i nadchodzącego do LO dodatku GB: Mesjasz Niesustającej Wolności... :lol:
pozdrowiam,
qrdl
-
dwa obrazki nierozebranego erwudziaka:
(http://www.kaa303.republika.pl/n94.jpg)
(http://www.kaa303.republika.pl/n95.jpg)
i ciekawostka - układ sterowniczy:
(http://www.kaa303.republika.pl/us1.jpg)
(http://www.kaa303.republika.pl/us2.jpg)
(http://www.kaa303.republika.pl/us3.jpg)
i jeszcze taka badziewna animka składanych skrzydeł - zrobiłbym lepszą, ale mi się nie chce... może później :P:
http://www.kaa303.republika.pl/foldin.gif (200kB)
jeszcze coś:
Achtung Erwude! (widok budzący lęk pilotów Luftwaffe - erwudek na ogonie):
(http://www.kaa303.republika.pl/l1.jpg)
cud Polskiej myśli technicznej - lata bez pilota:
(http://www.kaa303.republika.pl/l2.jpg)
-
:shock: :shock: :shock: :shock: Piiiny modelik.... Piiikny :shock: :shock: :shock: :shock:
-
Świetny modelik, jeszcze tylko tak samo dobre teksturki i bedzie full wypas :D
-
wersja torpedowo-bombowo-myśliwsko-niszczycielska bazująca na lotniskowcu :P:
(http://www.kaa303.republika.pl/c2.jpg)
(http://www.kaa303.republika.pl/c3.jpg)
(http://www.kaa303.republika.pl/c4.jpg)
(http://www.kaa303.republika.pl/c5.jpg)
(http://www.kaa303.republika.pl/c6.jpg)
-
wersja torpedowo-bombowo-myśliwsko-niszczycielska bazująca na lotniskowcu :P:
....
Właśnie zarobiłeś trochę pieniędzy.
Kiedy zobaczymy Twoje dzieło w grze?
Niemcy mieli Fi Storch'a, a my RWD.
-
niezly pomysl,jeszcze lepsze wykonanie :579:
-
lol, no co wy Panowie, przecież to jest tylko nasza "agresywna promocja" erwudziaka dla 9/39-BOB... więc będziemy nim latać dopiero w 9/39.
Ten lotniskowiec to taki bajer, by Farmerzy mieli się czym popodniecać.... i bym miał pretekst wkleić to na forum "Pacific Fighters" w UBIkacji :P
Trzeba ludzi non-stop zaskakiwać czymś ciekawym, by wmówić im, że naprawdę chcą "Polish planes", choć jeszcze niektórzy z nich tego nie wiedzą :wink:
-
Przez chwile myslalem ze to F 14 Tomcat na drugim screenie od gory :lol: :lol: Mniej wiecej podobny :D Brawo kaa, oby tak dalej :D
-
skoro już jesteśmy przy agresywnej promocji...
BANZAI!
(http://www.kaa303.republika.pl/banzai.jpg)
-
skoro już jesteśmy przy agresywnej promocji...
Czekamy na kokpit RWD.
-
LOLOL... agresywna promocja rulez :mrgreen:
Naprawdę znakomite Kaa. Słów brakuje, żeby opisać. Po prostu PICCO BELLO :!: :D
Pozdrawiam
-
No ladne cacko Kaa 8) 8) 8)
-
pierwsze próby z zastosowaniem alpha channel, czyli teksturek częściowo przezroczystych - żeberka skrzydła i profile na kratownicy kadłuba:
(http://www.kaa303.republika.pl/a1.jpg)
-
:shock: :shock: RE5PECT 8)
-
próbne żeberka z alpha channel i przewody paliwowy i olejowy dorobiłem:
(http://www.kaa303.republika.pl/a3.jpg)
(http://www.kaa303.republika.pl/a4.jpg)
oraz bardzo wstępny render z kabiny - bez rewelacji, bo to tylko kamera w odpowiednim miejscu modelu zewnętrznego, a nie model kokpitu... tak tylko dla jaj :wink: :
(http://www.kaa303.republika.pl/k1.jpg)
-
WIELKIE S! Osz oczka same wylaza....
-
no niezle-kiedy bedziemy mogli zobaczyc w miare gotowy produkt Kaa?
nie moge sie doczekac.... :)
-
jak będę miał foty kabiny prawdziwego RWD, tekstury do niej i będę znać dokładne wymagania, ustalone przez tego-którego-imienia-nie-wymawiamy-w-nadziei-że-da-nam-lepszy-symulator (ufff... długą ksywkę ma chłopak :P)
na razie latam sobie w 3DStudio hehe :mrgreen:
-
Aby mieć foty, muszę wybrać się do Krakowa wraz z JanuszemB, a chłop jest zdeczko zalatany... poza tym Oleg bawi się wciąż w PF, więc cierpliwości Panowie.
-
widzę że moje stare obrazki wcieło... a może mi się skasowały z ftp... hmmm... w takim razie mała zajawka: prawie 10 sekund z überwude (http://s40.yousendit.com/e.aspx?id=33XH0II1IAFXH0C2797OJUVVV4) :P
-
:706::706::706::706: Piękna robota. Aż slinka leci, na myśl, że zobaczymy to (mocno w to wierzę) w grze.
-
No jak nie w tej (BOB), to na pewno w MSFS2004, gdzie zapowiadam zrobienie RWD-8dwl. A jak zaszalejemy, to może i RWD-8a :P
Klikajta people hier: www.rr.9-1939.pl :)
-
(http://img277.echo.cx/img277/381/4449lf.th.jpg) (http://img277.echo.cx/my.php?image=4449lf.jpg) (http://img277.echo.cx/img277/7158/444446ra.th.jpg) (http://img277.echo.cx/my.php?image=444446ra.jpg) (http://img277.echo.cx/img277/1121/448gg.th.jpg) (http://img277.echo.cx/my.php?image=448gg.jpg) (http://img277.echo.cx/img277/5567/44448eu.th.jpg) (http://img277.echo.cx/my.php?image=44448eu.jpg) (http://img277.echo.cx/img277/9931/21fh.th.jpg) (http://img277.echo.cx/my.php?image=21fh.jpg) (http://img277.echo.cx/img277/5736/18md.th.jpg) (http://img277.echo.cx/my.php?image=18md.jpg) (http://img277.echo.cx/img277/1045/3335il.th.jpg) (http://img277.echo.cx/my.php?image=3335il.jpg) (http://img272.echo.cx/img272/4784/44444448nw.th.jpg) (http://img272.echo.cx/my.php?image=44444448nw.jpg)
-
Komentarz do modelu:
Wersja wojskowa produkowana w PWS, wyjęta przegródka = kabina wannowa.
Model przerobiony dla specjalnych niecnych celów, które ujawnię nieco później (Kaa, nie zdradzaj im jeszcze, ma być "Wejście Smoka" :mrgreen: ).
-
Piekny! Dalszy komentarz jest zbyteczny.
Wspaniala robota Kaa!
-
Po prostu sliczny ! :564:
-
MNIAMNIALSKI
Dalszy komentarz jest zbyteczny
-
(w trakcie mapowania - jako ciekawostka)
(http://img272.echo.cx/img272/3802/sss1jh.th.jpg) (http://img272.echo.cx/my.php?image=sss1jh.jpg) (http://img272.echo.cx/img272/7649/ss4xq.th.jpg) (http://img272.echo.cx/my.php?image=ss4xq.jpg)
(wiem, skin i lotki do poprawy)
(http://img272.echo.cx/img272/7061/339hm.th.jpg) (http://img272.echo.cx/my.php?image=339hm.jpg) (http://img285.echo.cx/img285/9508/110se.th.jpg) (http://img285.echo.cx/my.php?image=110se.jpg) (http://img285.echo.cx/img285/6845/11119lo.th.jpg) (http://img285.echo.cx/my.php?image=11119lo.jpg) (http://img149.echo.cx/img149/5835/54og.th.jpg) (http://img149.echo.cx/my.php?image=54og.jpg) (http://img149.echo.cx/img149/1786/554be.th.jpg) (http://img149.echo.cx/my.php?image=554be.jpg) (http://img149.echo.cx/img149/1066/5558ig.th.jpg) (http://img149.echo.cx/my.php?image=5558ig.jpg) (http://img149.echo.cx/img149/8826/55550ew.th.jpg) (http://img149.echo.cx/my.php?image=55550ew.jpg) (http://img149.echo.cx/img149/3182/555551qd.th.jpg) (http://img149.echo.cx/my.php?image=555551qd.jpg) (http://img149.echo.cx/img149/5504/5555552ai.th.jpg) (http://img149.echo.cx/my.php?image=5555552ai.jpg) (http://img149.echo.cx/img149/2091/55555555od.th.jpg) (http://img149.echo.cx/my.php?image=55555555od.jpg) (http://img149.echo.cx/img149/6424/555555556rp.th.jpg) (http://img149.echo.cx/my.php?image=555555556rp.jpg) (http://img162.echo.cx/img162/7483/5555555554tc.th.jpg) (http://img162.echo.cx/my.php?image=5555555554tc.jpg) (http://img162.echo.cx/img162/362/2229zb.th.jpg) (http://img162.echo.cx/my.php?image=2229zb.jpg) (http://img162.echo.cx/img162/5421/22227dq.th.jpg) (http://img162.echo.cx/my.php?image=22227dq.jpg) (http://img162.echo.cx/img162/5210/225pq.th.jpg) (http://img162.echo.cx/my.php?image=225pq.jpg)
ps
wie ktoś jak zmienić ustawienia mipmap w maxie? przy patrzeniu pod małym kątem strasznie rozmywa textury... co widać niestety na renderach.
-
Nie testowałem, ale spróbuj tu:
Customize -> Preferences -> Viewports -> Configure Driver (prawy dolny róg) -> pozmieniaj Appearance Preferences
-
u mnie to nieco inaczej jakoś jest... ale generalnie to opcje wyświetlanie w oknie a nie renderowania niestety.