Forum Miłośników Symulatorów Lotniczych
Hangar => Lock On/Flaming Cliffs/Flaming Cliffs 2.0/Flaming Cliffs 3/Flaming Cliffs 2024 => Wątek zaczęty przez: swier w Października 18, 2004, 14:52:54
-
heloł
ciekawy modzik znalazłem dzisiaj
pozwala na latanie MiGaczem 29K i Su39
czyli wersje pokładowe. Oczywiście póki co używają defaultowych kokpitów MiGa29 i Su25. Czyli trochę bez sensu, zwłaszcza dla Suchoja
ale za to jest chyba zobrazowanie telewizyjne dla odpowiednich broni dla MiGa29K. Muszę doczytać bo tylko przeleciałem to wzrokiem
modzik nie jest doskonały - można startować z kuźniecowa ale nie można lądować np.
hihi bilet w jedną stronę :mrgreen:
jest parę fajnych rzeczy ale parę niefajnych też
dokładny opis i "ciągnik"
http://home19.inet.tele.dk/airwing/installers/installers.htm
serwusik!
-
A czemu się nie da lądować? Bez haka nie można? LOLOLOLOL
-
Szpaku, czy PF także odcisnął na Tobie piętno?!? W LO nie ma takich - chyba na razie - bzdur i kolesi-uzasadniaczy, którzy wyliczą sobie, że jak lotniskowiec będzi zasuwał xx węzłów a samolot xx+yy, to może wylądować, choćby i był to bombowiec. Nie ma haka = nie ma lądowania (odkurzacza), z jednej prostej przyczyny - po dotknięciu pokładu, pilot otwiera przepustnicę na maksa + ew. dopałka, a to na wypadek, jeśli hak nie załapie liny, tak więc nie jest możliwe normalne lądowanie bez haka, chyba, że jakaś awaria, ale to nie lądowanie tylko kontrolowany crash :572:
pozdrawiam,
qrdl
-
Qrdlq - wiem - dlatego m.in jest ten skośny pokład, żeby można sobie było lądować pod innym kątem i po otwarciu przepustnicy na max nie władować się w to, co stoi z przodu. To o tym haku to miała być tylko zgryźliwia ironia odnośnie paSYFiku :D
-
Szpaku, czy PF także odcisnął na Tobie piętno?!? W LO nie ma takich - chyba na razie - bzdur i kolesi-uzasadniaczy, którzy wyliczą sobie, że jak lotniskowiec będzi zasuwał xx węzłów a samolot xx+yy, to może wylądować, choćby i był to bombowiec. Nie ma haka = nie ma lądowania (odkurzacza), z jednej prostej przyczyny - po dotknięciu pokładu, pilot otwiera przepustnicę na maksa + ew. dopałka, a to na wypadek, jeśli hak nie załapie liny, tak więc nie jest możliwe normalne lądowanie bez haka, chyba, że jakaś awaria, ale to nie lądowanie tylko kontrolowany crash :572:
pozdrawiam,
qrdl
Eeee tam, A10 bez problemu da sie posadzic bez czerpaka.
-
A10 jest przemodelowany. :mrgreen:
-
Zawsze podejrzewalem ze A10 to UFO :D No oczywiscie speed dla lotniskowca to 30 knotow i pusty A10 na granicy przeciagniecia (bodaj 110 wezlow -dawno nie ladowalem). F15 mi sie nie udalo :wink: Ale Su33 i A10 bez problemu startuje z Nimitza bez rampy.