Forum Miłośników Symulatorów Lotniczych

Hangar => Lock On/Flaming Cliffs/Flaming Cliffs 2.0/Flaming Cliffs 3/Flaming Cliffs 2024 => Wątek zaczęty przez: Blackmessiah w Stycznia 13, 2005, 18:53:16

Tytuł: Jak wyglada dogfight na HL w LockOn?
Wiadomość wysłana przez: Blackmessiah w Stycznia 13, 2005, 18:53:16
Poniewaz wczesniej, tzn. przed fascynacja Il2 i samolotami II wojny swiatowej latalem glownie odrzutowcami, chcialbym sie zapytac jakiegos fachowca, jak wyglada dogfight na HL w LockOn. Klimat, walka. Jak jest z unikaniem pociskow wroga, strzelaniem i celowanie z dzialek. Czy to wszystko zostalo sprawnie zrobione, czy model lotu tez jest splycony tak jak FB+AEP+PF. Ogolnie rzecz biorac, chodzi mi o grywalnosc tej gry na HL w trybie multiplayer. Moze jakies linki - bylbym wdzieczny. Demo nie chcialo mi chodzic, wiec nawet nie gralem w te gre offline. FB+AEP+PF znudzil mi sie troche (nadal gram w starego Ila), bo roznica wysokosci np. 1000 m i przekladajaca sie na te wysokosc energia przestala miec znaczenie w walce. Po prostu znudzilo mi sie krecenie w kolko. Wole juz robic uniki przed pociskami :))).

Temat watku poprawiony z "Jak to wygląda?" na  "Jak wyglada dogfight na HL w LockOn"? - konraf