Forum Miłośników Symulatorów Lotniczych
Hangar => Lock On/Flaming Cliffs/Flaming Cliffs 2.0/Flaming Cliffs 3/Flaming Cliffs 2024 => Wątek zaczęty przez: Schmeisser w Marca 25, 2005, 18:10:29
-
Przeleciałęm bohatersko nad morzem z prawego konca mapy do sewastopola , wylądowałem na 'moim' lotnisku :D , zatankowalem , i nagralem stan gry za pomoca save jako ze mi przeszła ochota na latanie. Kilka godzin pozniej otworzylem stan gry , , wszystko ładnie pieknie, nawet nie okradli mi miga na tym lotnisku za ten czas : P , naciskam S celem rozpoczecia, a nad samolotem pojawiaja mi sie dwie biale kule , i nie da sie silnikow odpalic
Wyglada to jakby gra byla zapauzowana, ale naciskanie S , ktore jak podaje manual pozwala zatrzymac akcje, nic nie daje
jakies sugestie?
-
jakies sugestie?
Odpuść sobie save :mrgreen:
Niestety znany bug w wersji 1.0 było jeszcze weselej po wczytaniu save' np zmieniala sie pora roku czas i przestrzen :D albo rozpoczynało się z stingerem w du.. przepraszam dyszy :mrgreen:
-
aha
tzw minor bug :D
a przy okazji jaka jest predkosc ladowania suki 33?
mam ochote na sporty extremalne :D
i czy mozna na lotniskowcu siadać z pełnymi zbiornikami paliwa, bo coś mi się o uszy obiło, że jakiś tam samolot nie może
-
Na lotnisku 240 km/h ale zwykle podchodzę szybciej tak 270/280 :mrgreen:
Na lotniskowcu 270 pusty 300 pełny (coś tak 32t)
czy mozna na lotniskowcu siadać z pełnymi zbiornikami paliwa, bo coś mi się o uszy obiło, że jakiś tam samolot nie może
No patrz nie zwróciłem uwagi :D Ale nie dało mi to spokoju.Sprawdziłem i... spokojnie można podchodzić z full gewicht :? Muszę sprawdzić ile w rzeczywistosci wynosi maksymalna masa do lądowania.
[ Dodano: Sob 26 Mar, 2005 ]
Rozpoznałem sytuację i jest tak:
Maksymalna masa do startu z lotniskowca wynosi 33t czyli full paliwo i uzbrojenie.Przekroczyć ją mozna tylko z pociskiem Moskit ale wtedy i tak nie wystartujemy gdyż trzeba odpowiednio zmniejszyc zapas zabieranego paliwa (75%)
Maksymalna masa do lądowania na lotniskowcu wynosi 24500kg.Czyli samolot pusty i 60% paliwa lub pełny zapas uzbrojenia powietrze powietrze i 30% paliwa.
I tu się nie zgadza gdyż jak pisałem wyżej da się posadzić suczkę przy pelnej masie 33t :?
-
No popatrz popatrz... a na pudelku jest napisane "Oferując przepełnione akcją kampanie, REALISTYCZNY MODEL LOTU i..."
Lock On coraz bardziej przypomina dobra strzelanke z trudniejszym FM :)
Ale co tam... 5 kwietnia (miejmy nadzieje) bedziemy mogli poczytac o pierwszych wrazeniach z 1.1
BTW- podejzewam ze w rzeczywistosci daloby sie wyladowac z maxymalnym obciazeniem na lotniskowcu... kwestia dobrego podejscia :mrgreen:
-
Ajti--.I pewnie odpowiedniego wiatru, każdy węzeł w twarz coś da;)
-
panowie , sabotaz
jak zwalniam do 2 paczek na suce 33, z klapami , hakiem i sporym kątem natarcia , to zamiast ładnie z opuszczonym ogonem leciec, samoistnie mi robi cos w rodzaju kobry,
po prostu wchodzi na nadkrytyczne kąty i zaczyna spadać ogonem w dół....
i oczywiscie macha skrzydełkami desperacko, a to jawny sygnał że zaraz stanie się coś strasznego :)
-
Hmmm może podchodzisz za wolno i go przeciągasz :roll: cięższy samolot to podchodzimy szybciej nawet trochę powyzej 3 paczek,ja tam wolę zawsze dodać te 20km/h no ale ja nie jestem ekspertem od lądowania na lotniskowcu :D a jak podchodzę na tym szatanskim ILS to w ogóle nie widzę pokładu :? więc zawsze sadzam na "czuja" tylko wtedy rzadko łapie mi linę.
-
no co ty , chyba nie podejrzewasz mnie że potrafie używać ils'a :P
Na żywca siadam :P , tyle że mi się nie udało jeszcze tej cholernej liny chwycić , kilka razy wpadłem do kapitana na mostek pogadać :P , i kilka razy punkt mijania krawędzi pokładu wypadł mi poniżej poziomu pokładu :D
A z tym tankowaniem , to chyba za bardzo nie znam techniki - wyciągnąłem sondę, wrzuciłem alt hold, i auto throttla , leciałem ze 5 minut z sondą w koszu i nic... Może do złego dystrybutora podjechałem
-
Ciekawe kiedy ktoś zrobi realistyczny symulator choćby samego tylko lądowania dla samolotu Su-15. Mam nawet pomysł na tytuł: "Jest tu jakiś cwaniak ?"
-
nie panikuj , 400 km/h to nie tak dużo znowu :D
-
Nom, szczególnie w gorący dzień z tylnym wiatrem. Luksik.
-
Co do podchodzenia do lądowania na żywca nagrałem sobie takiego tracka (http://www.schmeisser.elsat.net.pl/na%20czuja.trk) Tak potrafię :D
Wszelkie negatywne opinie będą traktowane bardzo chłodno :mrgreen: I od razu wyjasniam nie niebyłem pijany bo dziś Wielka Sobota a ja jestem człowiekiem wierzącym :D
-
Kush, wytłumacz mi co było dziwnego w tym lądowaniu :P?
PS. myślałem że chociaż użyczysz swojego głosu radości, a tu nic :569:
pozdro ;p
-
Kushu... ladne nerwowe ladowanie :)
Ja przedstawiam dwa swoje traczki, pierwszy- standartowe ladowanie na lotniskowcu, drugi- ladowanie na CVN :mrgreen:
http://www.republika.pl/lomac_ajti/lndg1.trk
http://www.republika.pl/lomac_ajti/lndg2.trk
Tracki oczywiscie dla wersji 1.02 :)