Forum Miłośników Symulatorów Lotniczych
Hangar => Lock On/Flaming Cliffs/Flaming Cliffs 2.0/Flaming Cliffs 3/Flaming Cliffs 2024 => Wątek zaczęty przez: Axl2000 w Sierpnia 04, 2005, 08:24:14
-
Jak w temacie, wymuszam w sterownikach i nic, gra działa tak jak działała a ząbki są, czym to załatwić? Sterowniki najnowsze, grafika: GF 6800 128MB...
-
w locku nie ma nigdzie ustawienia tego , lub nie znalazlem jeszcze
wydaje mi sie ze korzysta z ustawien systemowych - nie da sie wymusic sterownikami albo riva doktorem ?
-
Zobacz ustawienia karty, prawym na pulpit, właściwości, a potem zaawansowane. Ja tak mam, tylko że mam kartę ATI. Ale być może się nie znam i to jest to menu od sterowników?
-
poszukaj jakiegos programu ktory wymusza takie rzeczy z Windowsa, wydaje mis ie ze Riva Tuner to powinien zalatwic. A we wlasciwosciach sterownikow tez powinna byc opcja wymuszania. Zaznaczam ze pisze w ciemno bo nie posiadam NV.
-
Ale naprawdę nie trzeba się bawić w specjalne programiki.
Wchodzimy do właściwości ekranu następnie wybieramy ustawienia i z tamtą wybieramy zaawansowane.
Otwierają się właściwość graficzne (znajdują się tam taki zakładki jak "karta", "monitor", „Zarządzanie kolorami", "Rozwiązanie problemów" i zakładką z nazwą karty) z niej wybieramy zakładkę z nazwą naszej karty.
Otworzy się nam specjalne okno właściwość karty NIVIDI i z lewego menu wybieramy "Ustawienia wydajności i jakości"
Następnie znajdujemy w "ramce" napis "Ustawienia globalne sterownika" i tam znajduję się lista (w kolumnach "Ustawienia", "Wartość”), z której wybieramy "Ustawienia wygładzania obrazu" i odznaczamy "Pod kontrolą aplikacji" i ustawiamy suwakiem oczekiwaną przez nas wartość AA.
-
Witam, przepraszam ze odgrzewam temat, ale to chyba tutaj powinienem sie podpiąć.
Mianowicie włączyłem u siebie AA, ale pojawiły się białe koncóweczki tekstur : http://img528.imageshack.us/img528/4597/asdasch1.jpg
Czy ktoś może miał podobny problem? Nie wiem czy jest to spowodowane filtrem anizotropowym, czy jakimiś ustawieniami filtrowania?
-
Te białe krawędzie są spowodowane ustawieniem opcji "shadows" na full. Przestaw na "active planar" i będzie ok. Miałem to samo na GF8800GTS.
-
Dokładnie też swego czasu zmieniłem kartę na GF8800GTS i jakież było moje zdziwienie gdy nie mogłem ustawić tego "Shadows" na "Full" a tylko na "Actiwe Planner" bo też miałem jakieś dziwne "białe paski" (nawet ząbkowane) na samolotach ! :005: I pomyślałem : to na jakiej karcie w "tamtych" czasach twórcy planowali ,że "Shadows" będzie OK na "Full" jak "po latach" na b.dobrej karcie są takie babole.. :006: Czy komuś to działa OK na "Full" ? ,tzn na jakiej karcie..
-
Na starych kartach działało, na nowych nie. Przynajmniej nVidii. To jest jeden z głównych powodów dla których DCS będzie na DX9.
-
Ciekawe o jakiej karcie myślisz że działało ,bo zanim pojawił się LO to miałem GF6600GT 128MB ,i gdy po długim wyczekiwaniu wreszcie się pojawił to właśnie na tej karcie i procku Pentium 4 grałem i było tak samo z tym "Shadows" ... ,ale wtenczas właśnie "zrzucałem winę" na niezbyt "mocną" kartę...
Dlatego byłem ciekaw na jaką (jakie) karty LO był "pisany" by "Shadows" działał na "Full"..
-
U mnie na 7800GT działało, co widać chociażby na moim filmie. Dopiero na kartach zgodnych z DX10 się sypie.
Poza tym 6600 pojawił się w sklepach rok po premierze LO. Loczek był pisany w czasach kiedy standardem były zgodne z DX8 GF'y 4 /Radeony 8000.
-
Jakże mógł 6600 pojawić się rok po premierze LO ,jak ja na 6600 grałem w Flanker 2.5 i nie mogłem doczekać się ogłaszanego od dłuższego czasu rewelacyjnego wg fotek LO ...,no chyba ,że był LO dostępny jako "download" i pewnie wersja "beta" ,bo ja nabyłem LO jak ukazał się "u nas" w sklepach jako ver. English i to 1.00 ... ,który nawet w takiej postaci był pełen błędów ,które dopiero eliminowały wydane po pewnym czasie patche 1.01 i 1.02 :008:
- to tylko tak woli ścisłości :007: ,bo zamierzeniem było dowiedzieć się jakie karty obsługiwały "Full Shadows"... Hmm , 7800 ,no to nieżle "przestrzeliłem".. ,raz karta za "słaba"(6600) ,raz za "nowoczesna" :011: (8800GTS) . Co prawda bardzo mi zależało by komp WRESZCIE "płynnie chodził" w LO ,ale teraz nie będę chyba (na pewno!) robił "kroku wstecz" i nie kupię 7800 :karpik
No nic ,oby w nadchodzącym BS nie okazało się ,że tylko na niektórych kartach - i to nie koniecznie najnowszych - działa w "Full Shadows" itp efektach.. :021:
-
U mnie na poprzednim sprzęcie z Radeonem 9800pro również na 100% full shadows działało poprawnie, ale nie korzystałem z tej opcji normalnie (jak i z kilku innych) z powodu małej wydajności tego sprzętu na potrzeby LO.
-
Jakże mógł 6600 pojawić się rok po premierze LO ,jak ja na 6600 grałem w Flanker 2.5 i nie mogłem doczekać się ogłaszanego od dłuższego czasu rewelacyjnego wg fotek LO ...,no chyba ,że był LO dostępny jako "download" i pewnie wersja "beta" ,bo ja nabyłem LO jak ukazał się "u nas" w sklepach jako ver. English i to 1.00 ... ,który nawet w takiej postaci był pełen błędów ,które dopiero eliminowały wydane po pewnym czasie patche 1.01 i 1.02 :008:
Lock on został wydany w Polsce przez Cenegę w grudniu 2003 (na świecie w listopadzie). Wystarczy że przejrzysz ostatnie strony tego działu to zobaczysz dyskusje na temat ówczesnego sprzętu, patchy i inne tematy (Jeeezu, ale my wtedy młodzi i naiwni byliśmy :D). Patch 1.02 wyszedł w czerwcu '04. Karty nVidii serii 6xxx to schyłek 2004.
Poza tym nie pamiętam aby na tych kartach były jakieś problemy z cieniami, przynajmniej nie takie jak obecnie, gdzie nie działają bez wyjątku. Skoro mi brykały na 7800, to i na 6600 powinny, nie widzę powodu dla którego miałoby być inaczej...
-
Masz rację some1 :020: ,myliłem się odnośnie początków gry w LO ,bo to był komp brata i faktycznie zanim wmontował GF6600GT 128MB -która była bardzo długo... -to miał jakąś 3DFX :003: Ach ten mijający czas może "zatrzeć historię".. :005:
Ale faktem jest ,że na 6600 nie mogłem włączyć "Full Shadows" ,bo były "białe linie" na samolotach i to co było czarne w śmigłowcach (samolotach?) robiło się szare :005: ,np.opony,działka,wnętrza kabin; a jak było na jakowymś 3DFX to nie pamiętam.. :008:
Wnioskuję ,że jeśli na 7800 było OK to może w "tamtych czasach" 7800 miał już "coś" czego brakło w 6600 ,albo brat nie aktualizował drivera ,który wprowadził "poprawki" a ja się wogóle wtenczas nie wyznawałem co i jak z driverami :karpik
Z postu vowthyna wynika ,że Radeony wtenczas z shadows OK ... ,ciekawe jak współczesne Radeony sobie "radzą" bo jak "widzimy" obecne GeForce akurat z tą grą niebardzo.. :005: