Forum Miłośników Symulatorów Lotniczych

Hangar => Lock On/Flaming Cliffs/Flaming Cliffs 2.0/Flaming Cliffs 3/Flaming Cliffs 2024 => Wątek zaczęty przez: Schmeisser w Sierpnia 04, 2005, 09:28:14

Tytuł: edytor - problem z AI
Wiadomość wysłana przez: Schmeisser w Sierpnia 04, 2005, 09:28:14
Chciałem zrobić misje z taka wojna jakich już sie nie robi :D Czyli rolling thunder na krymie - postawilem 4 B-52 z niepoliczalna ilością mk82, ustawilem waypoint w któym mają rozpocząc atak i okreslilem w targeting miejsce jako pirmary ,coordinates , a weapon -bombs
Wysokosc 2000 m predkosc 500 default editora
Ichlopaki przelatują nad celem machają skrzydłąmi , ale chyba sie najarali trawska albo nasluchali hipisow bo sa pełnbi milosci do swiata , zamiast otworzyc komory i wiooo...

To samo z próbą uzycia pocisku manewrującego z głowicą atomowa :D ( swoją drogą dlaczego okłamano mnie ze nie ma takich w locku :D ) AGM84c ( albo 86 nie jestem pewien)
okreslam cel jako koordynaty i 500 km od niego kaze go odpalic
i nic chlopaki chyba czekaja na autoryzacje od prezydenta



edit - problem znalazłl rozwiązanie , AI musi miec określony profil misji , w przeciwienstwie do gracza

Swoją drogą sabotaż!!! Te aclm'y maja konwencjonalne głowice. Ja sie przygotowałem na spektakl , a tu marny wybuch i po zabawie
Tytuł: edytor - problem z AI
Wiadomość wysłana przez: swier w Sierpnia 04, 2005, 10:19:41
Tajest

ai zachowuje się zupełnie inaczej w zależności od charakteru misji który jej zadamy.

W sumie to niegłupio pomyślane  :)
Tytuł: edytor - problem z AI
Wiadomość wysłana przez: NESQUIK w Sierpnia 09, 2005, 17:01:59
Mam podobny problem :( Czy może ktoś napisac jak zmusić takiego B-52 do zrzucenia całego ładunku bomb na wyznaczony cel? Samolot zrzuca bomby ale tylko 2 sztuki :(
Tytuł: edytor - problem z AI
Wiadomość wysłana przez: Kusch w Sierpnia 09, 2005, 17:09:13
Za blisko zaznaczasz waypiont od celu.Pozwól aby samolot miał dogodne warunki do tego typu zrzutu.
Przynajmniej 15 km od celu,a wysokość tak coś ok 1000m.No i nie zapomnij załadować bomb :wink:

(http://img211.imageshack.us/img211/9848/screenshot0038zq.jpg)
(http://img237.imageshack.us/img237/130/screenshot0044jt.jpg)
Tytuł: edytor - problem z AI
Wiadomość wysłana przez: NESQUIK w Sierpnia 09, 2005, 18:15:52
No no rzeczywiscie dziala zrobilem podobna misje jak ta na screenach i B-1 zrzuca caly ladunek bomb, Tu-160 tez ale jak wezme np. B-52, Tu-22 czy F-18 to znowu zrzucaja po 1 albo 2 bomby, a ustawienia sa identyczne jak tego B-1 tylko samoloty podmienione. Czy wplyw na ten zrzut ma tylko odleglosc punktu attack? Jest jeszcze taki minus ze jak sie ustawi punkt atakowania tak daleko to niektore samoloty zwalniaja do 400km/h i dolot nad cel z taka predkoscia to pewne zestrzelenie :(
Tytuł: edytor - problem z AI
Wiadomość wysłana przez: Kusch w Sierpnia 09, 2005, 20:10:27
Cytat: NESQUIK
ale jak wezme np.  F-18 to znowu zrzucaja po 1 albo 2 bomby


Tak niestety z samolotami klasycznymi to jest nieporozumienie.Też mnie to strasznie irytuje,np jak robie misje z Su24,ktore maja zniszczyc pas startowy to też dawkują po jednej pigułce.

Co do B-52 to popróbuj bo kiedyś tak unicestwiałem całe miasta :mrgreen:
Tytuł: edytor - problem z AI
Wiadomość wysłana przez: kaa w Września 02, 2005, 23:05:21
ciut z innej beczki. otóż robię sobie treningowego doga, czyli ja w migu a 50k z przodu viper. no i się bawimy... do momentu, w którym on sobie przypomina, że żelazko włączone zostawił, po czym zapala światełka (że niby mam do niego nie walić) i kieruje się do domu nie reagując na moje zaczepki. Sun[/] mnie oświecił, że ai za ostro daje w palnik i wacha mu się szybko kończy. da się jakoś temu zaradzić (poza oczywiście podwieszeniem mu zbiornika)?

ps
co to są "samoloty klasyczne"?
Tytuł: edytor - problem z AI
Wiadomość wysłana przez: Kusch w Września 02, 2005, 23:17:29
Cytat: kaa
da się jakoś temu zaradzić (poza oczywiście podwieszeniem mu zbiornika)?


Tak.
Nie baw się z nim tak długo  :mrgreen:

Jezeli się bawicie na działka (tak zakładam) to po co tak daleko od siebie ustawiasz?

Klasyczne tak mi się tylko powiedziało.Czyli np nie bombowiec strategiczny,a zwykły na ten przykład Tornado/Su-24 z kilkunastoma bombami.Niestety nie można ustawić aby pozbyly sie ładunku przy pierwszym podejsciu.Tylko krąża jak za przeproszeniem... nad celem,a artyleria plot robi swoje.
Tytuł: edytor - problem z AI
Wiadomość wysłana przez: kaa w Września 02, 2005, 23:23:19
odległość chyba nie przeszkadza, bo on daje w palnik dopiero jak się kotłujemy. a bawimy się gunzo+iry (aim-9/r-60)... postaram się go szybciej spuszczać.  :mrgreen:

[ Dodano: Pią 02 Wrz, 2005 23:24 ]
Cytat: Kusch
nie bombowiec strategiczny,a zwykły

taktyczny?  :P
Tytuł: edytor - problem z AI
Wiadomość wysłana przez: Schmeisser w Września 03, 2005, 09:29:01
to pobaw sie z F4 Fantomem tak  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  gwarancja mocnych wrazeń, zważywsze iż ma prawie unlimetd fuel i ammo w porównaniu do miga
Tytuł: edytor - problem z AI
Wiadomość wysłana przez: NESQUIK w Września 11, 2005, 15:05:01
Czy ktoś z was próbował atakować cele naziemne za pomocą Tomahowków wystrzeliwanych z Ticonderogi  :mrgreen:
Tytuł: edytor - problem z AI
Wiadomość wysłana przez: Kusch w Września 13, 2005, 17:35:07
A czy ktoś próbował je zestrzeliwac za pomoca Su-33 :mrgreen:
Gdzies na Check-six jest chyba jeszcze moj track dla wersji 1.02 upamietniajacy to zdarzenie.
Tytuł: edytor - problem z AI
Wiadomość wysłana przez: meryphillia w Września 15, 2005, 16:08:24
No i w koncu ktos obczail te akcz B52 zrzucajacym po jednej bombce? chociaz ja jestem w pelni zadowolony symulujac nalot dywanowy 20 B1B z 84 Mk.84 w lukach bombowych  :twisted:  Ale fajnie by bylo pomieszac B52 z B1 :)
Tytuł: edytor - problem z AI
Wiadomość wysłana przez: kaa w Września 16, 2005, 13:34:46
da się zaparkować samoloty ai na kuzniecowie? udało mi się tylko zmusić je do startowania z niego, a chciałem żeby sobie po prostu stały.
Tytuł: edytor - problem z AI
Wiadomość wysłana przez: meryphillia w Września 16, 2005, 15:14:44
A ja mam kolejny, ciekawy problem. :? Otoz obmyslilem sobie wstep do mojej kampanii, w ktorym gracz nic nie robi tylko oglada sobie wyprawe pod brzegi Krymu Grupy Lotniskowcowej. W trakcie tego dochodzi oczywiscie do wymiany zelastwa miedzy USA, a Ukraina i Rosja. No i wszystko fajnie i w ogole, tyle ze jesli wybiore w Grupie USA lotniskowiec i towarzyszace mu Ticonderogi i naszych Pulawskich, to wszystkie 8 okretow laduje sie w jednym miejscu i dochodzi do ladnego bul... bul...  :) . Mysle sobie , dobra, niech mu bedzie chcialem kazdy z okretow porozstawiac oddza nie w grupie, a tu... po wybraniujako pierwszego Carla Vinstona, wybor kolejnego statku, ktory ma byc czyms innym niz lotniskowcem, konczy sie zawieszeniem kompa  :?  Co to niby cholera jest!? Obczai ktos?
Tytuł: edytor - problem z AI
Wiadomość wysłana przez: kaa w Września 16, 2005, 15:20:53
hmm... ja do treningu zapodałem grupę w składzie: kuzniecow i 2x nieustraszymnyj i płyną sobie ładnie w szyku, ale nie dokładnie jeden za drugim, żeby lądowania nie utrudniać  8)

ps
a u mnie użycie szukajki w rejestrze windowsa pwoduje restart.
reinstalka?