Forum Miłośników Symulatorów Lotniczych
Kantyna => Dyskusje przy barze => Wątek zaczęty przez: AnD w Sierpnia 10, 2005, 12:33:12
-
Serwis GamersHell (http://www.gamershell.com/news/23829.html) podał informację, że BoB II: Wings of Victory zostało przekazane do tłoczni i ukaże się w sklepach 26 sierpnia!!
-
No to zobaczymy... Czyżby nadeszła Chwila Sądu, Olo? :twisted:
-
Tak... w singleplayer mejbi :(
-
Tia. Ależ oni są głupi, no nie? Tracą z 2/3 klientów!
Albo gra jest naprawdę super... :shock:
-
BoB II: Wings of Victory zostało przekazane do tłoczni i ukaże się w sklepach 26 sierpnia!!
Czyli za jakieś dwa tygodnie, be su....... :mrgreen:
-
Tia. Ależ oni są głópi, no nie? Tracą z 2/3 klijentów!
Albo gra jest naprawdę super... :shock:
Zbudowanie stabilnego multiplayera w Rowan's BoBie to dodatkowy rok pracy. A za rok to wszyscy bedą w Olo BoBie.
Troche więcej skrinów:
http://www.shockwaveproductions.com/bob/
pozdrawiam
ROB
-
Hmm, no to chyba jeszcze za mojego zycia... :D
-
Chyba czytałem coś o jakimś filmie dokumentalnym, który miał być dodawany do gry, a w tej reklamówce ani słowa na ten temat.
-
Super! Tylko w naszym normalnie nienormalnym kraju pewnie i tak nikt tego nie wyda ( bo jak na razie to nic o wydawcy nie wiadomo?). Albo wyda ale za ileś tam czasu.
-
wyda nie wyda......
PF tez nie wydane:)
no i co? no i nic:)
Tutaj kawałek tekstu został wycięty z premydytacją.Na szczęście spłonka była trefna.
Kusch.
alez ja jestem blyskotliwy:)
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
BTW przez to ze to tylko single.... to kupa a nie gra bedzie:)
zobaczycie:) ja wam to mowie! Ja, Sufler:)
hmm.... dziekuje bardzo Herr Kusch za wyrozumialosc, ale juz nawet o srodkach transportu nie mozna mowic? ehhh no dobrze...... ide ze schmeissem do kantyny ziemniaki obierac.....
-
PF tez nie wydane:)
Jakto? Przecież wydali :roll:
-
Na demo oczywiscie nie ma co liczyc?
-
A będzie możliwość robienia skinów ? lol :)
-
Gra musiałaby odnieść bardzo dobry wynik na świecie aby ktoś Polsce ją wydał bezstresowo.
I nie należy tu winić naszego pięknego acz czasami dziwnego kraju. Za całą sprawą stoi zwykła arytmetyka: symulaotry mają dość wąski target - np. wśród 80 mln Niemców statystyczny odsetek miłosników symulacji to w miarę fajna, warta ryzyka liczba. Ten sam odsetek w Polsce jest o połowe mniejszy? Chyba coś koło tego.
Oczywiście można zwiększyć czasowo liczbę "miłośników" w sposób sztuczny: seria reklam przed i po programie Dzyzgi, wszytko elegancko podpprogowe i obiecać jakiś gadżet - toster, lodówka. Ale na stać chyba tylko UBIków.
pozdrawiam
Robert
PS. Dema nie ma
-
To ja czekam na recenzję braci pilotów :mrgreen:
Jak wypadnie dobrze to kaska się znajdzie :wink:
-
Zbudowanie stabilnego multiplayera w Rowan's BoBie to dodatkowy rok pracy. A za rok to wszyscy bedą w Olo BoBie.
no tak - płatnym , jeśli pamiętam i się nie mylę. A ponadto mając w pamięci serię Szturmowika az po Pacyffik, i mając nadzieję jednocześnie że BoB II spełni chociaż w 85 % obietnice o tym jak nie jest świetna, to śmiało można powiedziec ,ze Olowego BoB-a multi ja osobiście będę miał w d.....użym poważaniu i sądzę że Olowy produkt będzie to najwyżej próba dorównania produktowi ze stajni Shockvawe.
My tutaj sobie gdybamy , a tak naprawdę czas rozwieje wątpliwości . Trzeba czekać cierpliwie do końca wakacji , kupić i spróbować . Byc może te sto parę złotych nie będzie kolejnym wywaleniem kasiory w błocko.
Pozdro!
-
Hmm, o ile jest prawdą że Olowy BoB to nowy kod/engine to nie należy porównywac go do BoBa z Shockwave, który jest "tylko" remejkiem. Kod oryginalnego Rowana pochodzi z tamtego wieku i przysporzył programistom Shockwava niejednego bólu głowy i to nie raz - stąd półroczne opóźnienie.
W obecnej sytuacji nikt rozsądny nie stawał by do otwartej konfrontacji z Oloem za którym stoi UBI. Teraz mamy do czynienia z ukrytą konfrontacją po hasłem "Olo robi online, Shockwave offline" i wszyscy udają że jest spoko i fajnie. Ale w perspektywie, w przypadku finansowego sukcecu BoB:WoV Shockwave nabierze rumieńców i może stanie się pełnowartościowym przeciwnikiem dla 1C. A to oznacza tylko jedno: dobre czasy dla miłośników symulacji - i to nie tych z Kansas ale ortodoksów - bo to oni będą kształtowac opinie publiczną i pod nich będa robione gry w czasie "Head2Head". Potem któraś strona wygra, pozostanie sama na placu i wtedy "Kansas rules again". Tak już kiedyś było: CFS2/Il2
pozdrawiam
ROB
-
Wczoraj zainstalowalem ponownie doswiadzalnie FB+AEP+PF. Sprzet: 128 MB RAM, PIII 800 MHz. Czas instalacji: ca. 4,5 h. Po ustawieniu grafy na najbardziej "wydajna" wszedlem na HL i o dziwo - dalo sie grac. Oczywiscie na serwerze same La-7 za przeciwnikow. Wzialem Spita VIII i w pierwszym locie zrobilem im "mayhem" nad lotniskiem: 2 zestrzelenia Laparchow. Po mniej wiecej 15 minutach grania zobaczylem tekst: "He (she) is good". :D , wiec zmienilem maszyne na IARa 81c. Zaliczylem 1 zestrzelenie. Potem bawilem sie Ki-43 - juz nie bylo tak fajnie, po czym zakonczylem gre. Oczywiscie malo widzialem, bo przy tych ustawieniach samoloty przeciwnika wygladaly jak latajace krzyze, ale jakos sie latalo.
Jesli chodzi o konfrontacje z UbiSoftem po prostu dziwie sie, ze zadna firma nie postawi na target typu: wielbiciel symulacji. Popatrzmy na Falcona 4.0. Tam samoloty lataja jak powinny, jest cala wirtualna kampania, klikalny kokpit, a do tego wspolczesny pilot wykonuje dziesiatki czynnosci w porownaniu do pilota WWII. Wiec niech nikt mi nie mowi, ze nie da sie zrobic sensownego symulatora WWII. Po prostu - nie oplaca sie, nie ma tylu fanow-programistow lotnictwa WWII lub nie chce sie tego zrobic, bo liczba kupujacych nie pozwoli na zysk odpowiedni do potrzeb tworcow. Patrz: nowe Mercedesy i Audi.
-
Po prostu - nie oplaca sie, nie ma tylu fanow-programistow lotnictwa WWII lub nie chce sie tego zrobic, bo liczba kupujacych nie pozwoli na zysk odpowiedni do potrzeb tworcow.
Dokładnie.
Kto będzie płacił 24 miesiące dużej grupie osób (miesiąc w miesiąc) za ich pracę? (zapominamy na moment o Chinach: wyobrażcie sobie 1000 chincyków/programistów/grafików w ogromnej hali :) - co miesiąc nowa premiera)
Widac teraz dokładnie co się kryje pod projektem "IL2" - jednorazowa "kosztowna" (sdjełano w ju es es a) inwestycja w pierwotmego IL2 a potem przepychanie staruszka minimalnym nakładem sił przez kolejne lata. Takie są realia.
pozdrawiam
ROB
-
Ech, znowu psujecie mi humor? A miałem taki dobry, bo przestałem grać w iła. Znaczy, planuję loty relaksujące, krajoznawcze. Zrobię sobie czyste mapy multi (każde lotnisko do jednej strony [niebieskiej ofkorz :D ] ze wszystkimi samolotami) i będę sobie spokojnie podziwiał krajobrazy... puszczę spokojną muzykę i będę się relaksował... 8)
P.S.: Popatrzcie na te swastyki na statecznikach! Może jeszcze tego BoB'a kupię? :mrgreen:
[NIE JESTEM NAZISTĄ]
-
Nigdzie nie mogę znaleźć informacji o kosztach przesyłki... Na oficjalnej stronie BOBa na pewno takiego info nie ma. Czy ktoś się orientuje, ile będę musiał posmarować dodatkowo?
-
Zobacz na stronie europejskiego wydawcy - GMX Media (Londyn).
http://www.gmxmedia.net/bob2/
pozdrawiam
ROB
-
ROB - od tej strony zacząłem swoje poszukiwania. Niestety mimo moich chęci i zapału, nie znlazłem info na temat ceny dostawy. Możem ślepym siem urodził... sam nie wiem. Nie ma bólu, zawsze zostaje mail i telefon.
-
A może zacznij wypełniac zamówienie - po drodze cena dostawy powinna się pojawic.
Na innego - czytaj amerykańskiego dostawcę bym nie liczył - tam cena dostawy przekroczy parę razy cenę gry.
Zorientuję się czy czasem nie będzie możliwości zakupu i sciągnięcia gry w niedalekiej przyszłości.
pozdrawiam
ROB
PS. Tu masz stronę developera:
http://www.shockwaveproductions.com/bob/
Fajnie bo dodatkowy DVD ale raczej tylko na terenie Stanów...
-
A po co płacić za dostawę? 8) http://www.dvdboxoffice.com (http://www.dvdboxoffice.com)
-
Jeden z forumowiczów SIMHQ podaje, że PC GAMER w swojej drukowanej recenzji obniża ocenę gry za zbyt trudny model lotu. Jeżeli była to fila PCGamera w Kansas to dobrze.
http://www.simhq.com/simhq3/sims/boards/bbs/ultimatebb.php?ubb=get_topic;f=130;t=000100 (http://www.simhq.com/simhq3/sims/boards/bbs/ultimatebb.php?ubb=get_topic;f=130;t=000100)
Mnie osobiście model lotu kojarzy się z oryginalnym IL2.
pozdrawiam
ROB
-
obniża ocenę gry za zbyt trudny model lotu
buhahahahahahaha :mrgreen: ja chcę tą grę :twisted:
-
Światełko w tunelu? eee nie....ja się wstrzymam z euforią bo pamiętacie PFa i bety 4.0 ;]
-
Tak, ale jak znam zycie to i tak ja kupie, niezaleznie od ocen :) Zawsze cos nowego w klimacie WWII. IL2/PF juz od dluzszego czasu nuda wieje... Ciekawym, jak wpisali w gre udzial Polskich dywizjonow? :)
[ Dodano: Sro 17 Sie, 2005 16:10 ]
Jeden z forumowiczów SIMHQ podaje, że PC GAMER w swojej drukowanej recenzji obniża ocenę gry za zbyt trudny model lotu. Jeżeli była to fila PCGamera w Kansas to dobrze.
Tak, tylko teraz pozostalo trwac w napieciu i niepewnosci, czy aby producenci nie wydadza patcha obnizajacego trudnosc lotu a podnoszacego ocen w grajo-brukowcach!
-
Nowy filmik z BoB:WoV - "Start i Lądowanie" (37MB)
http://www.shockwaveproductions.com/bob/movies/bob2_takeoff_landing.zip (http://www.shockwaveproductions.com/bob/movies/bob2_takeoff_landing.zip)
pozdrawiam
ROB
-
Obejrzałem.
PANOWIE, ZMIENIAMY LOTNISKO !
-
Wygląda super, ale niestety, pewnie zabraknie mi środków :roll: . Ale zobaczę, jak nigdzie nie znajdę monografii Bf 109 Aj-Pressa, to może kupię.
-
Filmik prezentował się spoko ale wstrzymam się jeszcze z brawami. No i te dźwięki silnika. Fajnie będzie łupać z MGFF do tych Spitów siedząc w Foczce A4 albo Mietku ;] Poza tym duże brawa za to co programiści zrobili z Rowana :D
Tylko żeby multi był jeszcze :cry:
-
Dla mnie filmik jest bomba. Niezly klimacik i dzwiek silnika. No i samolot wydaje sie, ze jakos lata (nie-pionowo do gory, znaczy sie :D ).
Mysle, ze jesli programisci z Rowana zrobia multi, a potem jeszcze udostepnia kod gry, to bedziemy miec wreszce cos wartosciowego. Za rok, dwa, maybe...
-
widzialem filmik i wymieklem - oczywiscie chodzi o dzwiek merlina i oglny klimacik :)
z ostatecznymi brawami proponuje sie wstrzymac do momentu jak oblatamy FM, ale trza przyznac ze jest obiecujaco a na pewno lepiej niz sie mozna bylo spodziewac po odgrzewanej gierce sprzed paru lat.
W polaczeniu z genialnym systemem kampanii z oryginalnego BoB Rowana giera powinna po prostu wymiatac. Sprawe odwzorowania "gruntu" zalatwia mody pewnie.
Ciekawe co na to Olo - Bob VoW obnaza niestety cala jego glupote i koszmarne bledy...FB powinno miec dokladnie to co ma BoB2 - klikalne kokpity, prawdziwe dzwieki i podrasowany FM (zamiast tysiecy samolotow). Mysle, ze Olowi zostalo jeszcze tyle oleju w glowie, zeby to zaczaic i jego BoB nie bedzie jednak strzlanka.
W ogole ida dobre czasy dla simow mysle - wypuszczony przez shockwave dodatek do Fs04 "Wings of Power" ma podobno najlpeszy FM foki dostepny na rynku - filmiki i opis tutaj (http://www.shockwaveproductions.com/wingsofpower/movies/)
Poza tym jest jeszcze jedna wazna iformacja - srednia wieku graczy komputerowych idzie w ogore ! Nie dziwi nic - w koncu co robicie Panowie po powrocie z roboty/uczelni ? :) Ogladalem ostatnio jakis program o zabojadzkiej firmie Infogrames, gdzie bylo o tym, ze jest coraz wiekszy popyt na gry "powazne" a nie po prostu strzelanki. Nastpeuje powolna smierc 13-latka z Kansas. Nie znaczy to oczywiscie, ze nie bedzie gier dla gnojkow ale na pewno beda rosly segmenty gier dla ludzi w wieku "slusznym" lol (czyli naszym)
I tym optymistcznym akcentem.....
-
Fimik :shock:
Tekstury gruntu :?
Dźwięk :D (tylko kmy zbyt mało mięsiste, ale mogę się mylić :wink: )
W 2 czy 3 miejscach kamerka trochę wariowała, takie "podskoki"
Wychylanie się :)
Woda-za mało było widać
Ogólnie :D
FM trzeba by samemu sprawdzić
-
zamiast jesc obiad... właśnie stygnie.... oglądnełem filmik.....
no jestem pod wrażeniem
co do klikalnego kokpitu, to mam nadzieję, że zamiast myszką będę mógł przypisać sobie klawiature... jakoś tak wole...
cool.. jest to wychylanie się z kokpitu .... odjazd
zwróciliście uwagę na jakość tekstur? na pewno:)
woda całkiem całkiem, chumry odjazd
na dzwiekach się nie znam i już :) więc sie nie wypowiadam:)
no tak, trzeba bedzie sprawdzić FM i DM
mam nadzieję, że jak wsiąde do foki której nie lubie to jednak dam rade Spitowi z AI na poziomie ACE
no i zobaczymy jak zrobią AI, mam nadzieję, iż będzie to lepiej zrobione niż w Il2/FB/AEP/PF
mnie sie podoba, tylko, że u mnie chyba nie pójdzie :(
-
Co wy z tą foką? Foka i foka. Foki nie ma. :)
pozdrawiam
ROB
-
ale sie pojawi:)
Butcher Bird must be !
-
W filmie "Bitwa o Anglie" nie widzialem ani jednej. :D :lol:
Dla mnie ta gra bedzie dopiero warta, jak wystapi w niej La-7 3x20. Buahahhaa.
-
co do klikalnego kokpitu, to mam nadzieję, że zamiast myszką będę mógł przypisać sobie klawiature... jakoś tak wole...
Pewnie będzie można, to w końcu nie tak wiele funkcji, miejsca na klawiaturze na pewno wystarczy :) .
Zauważyliście, jaki zawodowy, "herbaciany" akcent ma pilot :D ? Mam nadzieję, że Niemcy nie będą mieli takiego głosu, jak na ogół w filmach...
-
Ja też się jeszcze wstrzymam z oceną - tekstury ziemi ehem :shock: spodziewałem sie czegoś wiecej. Ale super uczucie głębi widzenia przy starcie i lądowaniu (o możliwości wystawienia facjaty z kabiny już nie wspomnę), a dźwięki...sam miód. Mam też nadzieję, że pilot nie pytał wieży o kierunek wiatru z czystej ciekawości :lol: ale zgadzam się w 100% z Wami - FM trzeba będzie samemu poczuć i sprawdzić.
Co do Foki to też mam dziwne wrażenie, że się pojawi - przecież po zakończeniu okresu właściwej BoB nie zafundują nam chyba napisu GAME OVER...
~S~
PS: Jestem dumny ze swojego wkładu do wzrostu średniej wieku graczy :lol: :lol: :lol:
-
Zauważyliście, jaki zawodowy, "herbaciany" akcent ma pilot :D ? Mam nadzieję, że Niemcy nie będą mieli takiego głosu, jak na ogół w filmach...
Oryginalna gra była zrobiona przez fajfokloków. Jej nowe wcielenie jest robione w międzynarodowym, nie zamerykanizowanym za bardzo składzie.
pozdrawiam
ROB
-
Mnie się też poboba. Jestem ciekaw czy ruchy głową (wychylanie) były realizowane za pomocą hata czy np tracIR. Dziwięki super choć kaemy faktycznie takie jakieś bez mocy.
Oby ktoś u nas wydał.
-
Ruszanie makówką i jej wychylanie to definitywnie track ir z 6dof.
-
Ruszanie makówką i jej wychylanie to definitywnie track ir z 6dof.
Tak to prawda, stąd te zrywy co jakiś czas.
Ale jest też podobna opcja z klawiatury: można się przesuwać/wychylac w lewo i w prawo - coś nie do pomyślenia w 2D malowankach np. LOCKONa
pozdrawiam
ROB
-
Oby byla to naprawde nowa jakosc. Przezylem juz kilkanascie "superrealistycznych" tytulow w branzy wyscigow samochodowych. I tylko 5% nie okazalo sie bublem.
-
Oby byla to naprawde nowa jakosc. Przezylem juz kilkanascie "superrealistycznych" tytulow w branzy wyscigow samochodowych. I tylko 5% nie okazalo sie bublem.
Nie nazwałbym tej gry nową jakością. To ciągle jest remejk starego tytułu i do "jakości" zabrakło tego i owego, np. ziemia.
Lista "ficzerów", przypadkiem lub nie, oscyluje wokół listy spapranych rzeczy w Il2: widzenie AI przez chmury i do tyłu; pełny/pełen TrackIR, "I" magic, wysokie pułapy itp, itd.
Nie pchano się w multi bo ten akurat nie jest spaprany w Il2, no i charakter gry - historyczna dynamiczna kampania - jest troche nie po drodze. Multiplayer to druga gra.
Jedno co jest dobre dla graczy, a dla developerów nie, to konkurencja. Olegowy BoB właśnie teraz się zmienia na coś lepszego, I hope.
pozdrawiam
ROB
-
hmm...... tak myslisz, że 1C zrobi coś na prawde extra?
bo ja nie sądze:)
od iłka słyszymy co ma być poprawione i co?
FM - znacznie pogorszony
DM - wreszcie w PF widać co robiły 20mm działka, ale i tak i tak to nie to..... (4 pociski MK108 w Jaku(M a on dalej poleciał :) )
dziwęk chociaż mnie on nie rusza bo jak napisałem się nie znam jest jaki jest
wg mnie Olo pójdzie drogą większej kasy a nie większego realizmu
-
wg mnie Olo pójdzie drogą większej kasy a nie większego realizmu
Poczekajmy i zaufajmy prawom wolnego rynku.
Jeśli BoB2 będzie dobry to Olo nie będzie miał wyjścia, jeśli będzie chciał się liczyć na rynku.
-
hmm...... tak myslisz, że 1C zrobi coś na prawde extra?
bo ja nie sądze:)
od iłka słyszymy co ma być poprawione i co?
FM - znacznie pogorszony
DM - wreszcie w PF widać co robiły 20mm działka, ale i tak i tak to nie to..... (4 pociski MK108 w Jaku(M a on dalej poleciał :) )
dziwęk chociaż mnie on nie rusza bo jak napisałem się nie znam jest jaki jest
wg mnie Olo pójdzie drogą większej kasy a nie większego realizmu
1. Zakładam jeden fakt: BoB Ola to nowy engine. Dużo na to wskazuje: popychanie oryginalnego IL2 przez lata minimalnym nakładem sił - w tym czasie zespół robił coś innego, bo nie FB a PF to już napewno nie.
2. FM, DM, milimetry i MK108? To są detale. Jak się ma rynek w 100% w ręku i się go samemu tworzy to nie zwraca się uwagi na mamrotanie garstki znawców.
3. Zaczyna się zwracać uwagę na uprzejme uwagi znawców, bo chcemy się im na powrót przypodobać, bo to oni na nowo są opiniotwórczy w momencie gdy dochodzi do debat i porównań na rynku. Normalni gracze stają są zdezorientowani w momencie gdy mają przed nosem dwa rozwiązania tej samej sprawy.
pozdrawiam
ROB
-
Wracając do filmu - czy w 1940 chmury nad Anglią rzeczywiście były takie kwadratowe? :wink:
-
Haha. Wlasnie zobaczylem wymagania sprzetowe BoB2: VoW.
800 MHz CPU or better
Windows 98/Me/2000/XP
256 MB RAM or better
32 MB 3D accelerator or better
Direct X 8 Compatible Sound Board
Moj komp tylko w 3 punkcie nie daje rady: 128 MB RAM. :mrgreen:
Git !!! Oczywiscie nie napisali, ile FPSow bedzie na takim sprzecie. :D
-
Sorka a możesz podać zalecane..bo jeżeli wymagane są takie jak podałeś to jest bardzo dobrze!
-
800 MHz CPU or better :lol:
256 MB RAM or better :lol:
32 MB 3D accelerator or better :lol:
Haha z tego co pamiętam - LOMAC tez miał takie wymagania. I co wyszło? :570:
Co do filmiku: zwróćcie uwagę na chwilę zaraz po starcie - przecież mamy tam max 15 fps!!! Nie no, kto jak kto ale twórcy mogli odpalić tą reklamówkę na jakimś wypasionym sprzęcie.
Chyba że takiego sprzętu jeszcze nie ma.... :wink:
Pozostaję więc pesymistą.
-
Fraps czy co tam+gra=spadek fps. więc może nie będzie tak źle
-
Zwróćcie uwagę że w na filmie nie widać żadnego ząbka więc giera na bank leciała z AA i Anizo. Poza tym kiedyś chyba Laba albo Josiv mi mówił że fimy się nagrywa wolniej a później przyśpiesza żeby nie było przycięć.
-
SYSTEM SPECIFICATIONS (RECOMMENDED):
Pentium IV or equal AMD
512MB RAM
128MB DX9 Compliant Video Card
Tak napisali na oficjalnej stronie. Jak sami widzicie są one enigmatyczne przynajmniej dla mnie.
Można powiedzieć: będzie dobrze albo źle. Można mieć 2000MHz albo 3400MHz. Można mieć GF6200 albo 6800 :? Czyli czeski film, nikt nic nie wie.
No i ta cena
-
Można powiedzieć: będzie dobrze albo źle.
i wszystko jasne :wink:
LOMAC chodzi mi b. dobrze - mam nadzieję że pogram w oba BOB'y
Filmik z Boba2 był niskiej jakości (kompresji) więc nie było widać zębów na krawędziach, a tekstury się zlewały - nawet mogło to byc nagrywane bez AA. Drzewka zaraz po starcie zamiast sie przesuwać, skaczą żabką. Wokoło nie widac żadnych innych obiektów w powietrzu! Obiektów naziemnych też brak. Filmik ma wymiary albo 800x600 albo nawet 640x480 - myślę że nie przypadkowo. Filmik przepuszczono chyba przez filtr BLUR, to taka ściema kryjąca przejścia kolorów. Robiłem tak przy filmikach Iłka. Chmm... gdy gościu lata juz sobie wysoko to rzeczywiście wyciska chyba ok 30 fps.
Aha - ciemne zachmurzone niebo robi na mnie niesamowite wrażenie - co za klimat! Mam nadzieję że czynności które gostek wykonuje przed startem za pomocą myszki można przypisać klawiaturze, gdyż może to dodaje klimatu ale nie jest zbyt wygodne.
-
obejrzałem filmik - fajny ale nic wiecej
pokazana procedura startu i lądowania ( łącznie z podanąm w instrukcji ilością "pompnięć" paliwa w zależności od temperatury ) niczym sie nie różni od starego boba
lepsza grafa
co do reszty zobaczymy
-
Z filmiku niema sensu wnioskowac jak gra bedzie działać, kompresja robi swoje. A nagrywanie flmu z gry 800x600 to juz przesada znaczna....
-
Praktycznie nie podobaja mi sie tylko dwie rzeczy...dzwiek KM'ow (ale to moze byc kwestia kompresji dzwieku) oraz..."latanie" samolotu. Wedlug mnie ten samolot nie wyglada jakby latal tylko jakby "latal" (poslugujac sie okresleniem Elwooda). Mam nadzieje, ze to kwestia prowadzenia kamery ale na razie wyglada to jak lewitacja...:/
Za to glos pilota - genialny!!!
I chyba wyglada na to, ze Rowan wreszcie zrobil porzadny engine a nie taki, ktory wyglada jakby sie mial zaraz rozsypac...
-
Fantastycznie są zrobione efekty trafienia pociskami z kaemów w wodę i ziemię...a ten rozrzut jest genialny :D
No i lądowanie. Wreszcie widać, że ten samolot ma masę a nie tak jak u Ola, że tonowa maszyna skacze po trawie jak piłeczka pingpongowa.
-
Jesli ktos kiedys zrobi symulator wyscigowy lub lotniczy, w ktorym prawidlowo bedzie odwzorowana masa samolotu (samochodu), bede gral do usr...j smierci.
-
Samochodówka to TOCA 2-świetny model jazdy, ale nad masą samochodu się nigdy nie zastanawiałem...
-
Wole GTR Racing ;) ale TOCA też fajna :P Wkrótce do tego mam nadzieję dołączy GT LEGENDS bo na silniku GTRa jest.
ALe wracamy do BoBa
-
Obejrzalem ten filmik i coz moge powiedziec..........chyba nic
Mozliwe ze gierka bedzie takim przelomem jak kiedys IL 2
Na scrinach nie widac uszkodzenia samolotow tylko dym i ogien
A gdzie takei smaczki jak w IL 2 (dziury w poszyciu odpowiedni kolor dymku zaleznie od trafienia itp)
Jakos tego nie widze
Pozostake nam tylko czekac do 26
Pozdrowienia
-
Jesli ktos kiedys zrobi symulator wyscigowy lub lotniczy, w ktorym prawidlowo bedzie odwzorowana masa samolotu (samochodu), bede gral do usr...j smierci.
rajdowy
Richard Burns Rally :!:
-
Aaa, na to sie nie zalapalem. Bo juz zaczalem grac tylko w symulatory lotnicze. Ale sprawdze. Nawet cos niecos czytalem, ze spox.
-
Czy ktoś z Was zamawiał coś z gmxmedia, jeśli tak, to jakie są koszty przesyłki?
A w ogóle, to gdzie jest ten sklep, bo jeśli w Stanach, to przesyłka może trochę kosztować.
-
No i chyba już po magicznej dacie premiery na dziś.Wszędzie gdzie zaglądam na sklepy piszą datę premiery na 13.IX a nawet gdzieś znalazłem na 23.IX.
Czy ktos może to potwierdzić czy dobrze to wyszukałem??? :shock:
-
No właśnie - Czy już jest czy go nie ma? Czy ktoś widział (w sklepie, pnp czy gdzie indziej... :wink: ) Czy moze ktoś już grał? Oto jest pytanie. :?:
-
Witam wszystkich :)
jestem tutaj nowy (czyt. na forum), ale sie staram :lol:
wygląda na to ze BoB: Wov już jest
forum BoB na stronie Shockwave'a (http://shockwaveproductions.com/forum/viewforum.php?f=10&sid=ece08065e482d74cdc616d463e87ff91)
-
Witam Wszystkich :)
No właśnie, Yank, z jednej strony dzięki za zapodanie nam linku do forum Shockwava, z drugiej, po przeczytaniu prawie wszystkich postów wolałbym jednak o istnieniu tego forum nie wiedzieć.
Znudzony niekończącymi się patchami do olotrixa zmieniającymi wszystko na wszystko lub wszystko na jeszcze coś innego, byłem bardzo napalony na kupno Bob VoV...
Niestety, po przeczytaniu około 100 postów (ależ ci Amerykanie z Angolami się nie lubią, nie wiedziałem, że do takiego stopnia :lol: ) doszedłem do wniosku, że gra nie jest po prostu warta takich pieniędzy, ba, ona nie jest warta dużo mniejszych pieniędzy, przynajmniej przed wydaniem dość sporej ilości patchy...Nie wspomnę o screenach zamieszczonych na tymże forum - trzeba pamiętać, że jednak jest to remake starej gry, więc nie ma się co za bardzo czepiać (chociaż wygląd ziemi po prostu...no po prostu razi).
Podstawowe bugi wymienione przez pierwszych nabywców:
Problemy z instalacją (to akurat tylko u niektórych)
Niestabilność (wysypywanie się giery do windy)
Problemy ze współpracą z niektórymi joyami i TrackIR
WYMAGANIA !!!! (jak na taka grafikę). Klient z mocnym sprzętem ( o ile pamiętam: Athlon 64 3400, 1GB RAM, Geforce 6800GT) wszystko sobie zmaksował, dał 2xAA i 2xAF przy 1280x960 i teraz UWAGA: sam na sam z Bf109 przy bezchmurnym niebie miał około 15 FPS a w kampanii przeciwko bombowcom 4-5 FPS! Toż to masakra...
Do tego dochodzi brak multiplaya, którego brak w przyszłości został na tym forum potwierdzony (nie wiem, czy oficjalnie, bo nie bardzo się jeszcze orientuje who is who na tym forum, ale jednak...)
Reasumując - mam nadzieję, że za 2-3 miesiące zdecydują się wypuścić demo - wtedy sobie je zassam i przetestuję sam...do tego jednak czasu poczekam ze zmianą lotniska i będę przycinał w starego Iłka - moze nie spełnia on do końca ideału Schmeissera (wpadanie i wychodzenie z korka), ale przy szybkości 170 kph na małej wysokości naprawdę lepiej jest lecieć prosto i niczego nie dotykać :lol:
I tym pesymistycznym akcentem...
~S~
V_Frycu
PS: Zaraz lecę na forum ubikacji zobaczyć, czy tam już strzelają szampany :cry:
-
nie siej propagandy, ojciec - bugi ma kazda nowo wydana gra. mnie bardziej zainteresowaly komentarze na temat FM - podobno jest bardzo trudny - np. caly czas trzeba regulowac trym....pogramy zobaczymy.
Profilaktycznie,czyszczę broń...
Kusch
-
Ja nie sieję propagandy. Bugi ma kazda nowo wydana gra - to prawda, tak samo jak każdy ma prawo do swojego zdania na jakiś temat. Post na temat ciągłego trymowania w czasie walki czytałem (o ile sobie przypominam autor gonił jakiegoś mietka spitem) i faktycznie brzmi to bardzo obiecująco. Tylko ja niestety bardzo wyraźnie widzę wszystko co jest poniżej 30-35 fps, a są ludzie, którzy wyłapują różnicę pomiędzy jeszcze wyższymi ilościami klatek (wbrew opini pseudospecjalisty z tamtejszego forum, który twierdził, że nasze oko powyżej 24 fps nie jest w stanie odczuć żadnej różnicy - jest to wierutna bzdura). Mówiąc krótko - jeżeli chodzi o mnie, to nawet najwspanialszy FM mnie nie ucieszy, jeżeli będzie temu towarzyszył slide-show. Ale to wcale nie znaczy, że innym nie będzie sie podobał - czytałem na jakimś forum jak gościu się chwalił, że zmaksowany Lock u niego "śmiga" 16 klatek na sekundę - w tym momencie ja się z niego absolutnie nie nabijam, widocznie dla niego taka szybkość jest zupełnie wystarczająca...
A tak przy okazji - "nie siej propagandy, ojciec", "pogramy, zobaczymy" - bardzo protekcjonalnie brzmisz, wiesz? Czy to dlatego, że Ty jesteś na tym forum długo, a ja jestem nowy?
~S~
V-Frycu
-
ok, przepraszam za kolokwializmy tudziez spoufalenia.
co do BoB 2, to jak z kazda nowa gra sa jakies glupie bugi, ktore pewnie zostana wyeliminowane w paczu. Co do FM - sam jestem ciekawy jak to wyglada - z tego co pisza na forum, jest raczej "hardcorowo" - a pisza to goscie, ktorzy od dawna graja w IL2/FB. Tekstury ziemi sa biedne, ale w koncu "nie latamy dla grafiki" lol.
Zreszta, chwilowo mnie ten problem mniej zajmuje - wracam na Atlantyk (SH3).
-
No i Olo znów został sam jeden... niestety dla nas. I znowu bedziemy musieli grać w jego gnioty.
Zastanawia mnie jednak to, czy ten najazd na BoB2 to właśnie nie jest robiony spejalnie prez fanów ola.
SKONCZCIE Z TYMI BZDURNYMI POLSKIMI ZNAKAMI!
-
Przepraszam, mozna wiecej szczegolow? Jestem ciekawy.
-
Ja też nie łapie o co chodzi Kostkowi. Na forum Shockwave wszystko OK. Pojawiło się mnóstwo screenów. Niektóre robią duże wrażenie.
-
Moze jakies inne forum przegladamy, ale z tego co przeczytalem, to ludzie z extra sprzetem maja okolo 20-25 fpsow, glownie o to mi chodzi.
-
Aaaa... o to chodzi. Bo zabrzmiało, jakby co najmniej ruska mafia posprzątała w Shockwave :D.
Trochę optymizmu, prędzej czy później zagramy. Ważne, że coś się rusza w tej materii.
-
a kiedy to wkońcu wyjdzie???
-
, ale z tego co przeczytalem, to ludzie z extra sprzetem maja okolo 20-25 fpsow, glownie o to mi chodzi.
Też tak słyszałem i miejmy nadzieje że popracują jednak trochę nad optymalizacją kodu gry,bo inaczej to trzeba będzie czekać aż sprzęt się dostosuje do tego dzieła programistów.... :?
-
No wlasnie kiedy wyjdzie ta gra??????????????????????
A moze juz wyszla?
-
Właśnie się ukazała !!!!!!
Kto ma ,kto już grał???????????
Czekamy na opinie!!!!
-
Chwila...jeszcze 2 godziny i opowiem :D :mrgreen:
-
To szybki listonosz musi być :shock: Tylko uważaj bo może moderator się przebrał :mrgreen: i w czasie podpisywania kwitu może bez uprzedzenia strzelić w kolano :mrgreen: :mrgreen: