Forum Miłośników Symulatorów Lotniczych

Kantyna => Dyskusje przy barze => Wątek zaczęty przez: JG300_Hauptmann Kuba w Października 01, 2005, 21:58:22

Tytuł: A to co?
Wiadomość wysłana przez: JG300_Hauptmann Kuba w Października 01, 2005, 21:58:22
http://www.heroesofthepacific.com/screenshots1.htm

Czy ktoś wie co to jest?
Tytuł: A to co?
Wiadomość wysłana przez: F. von Izabelin w Października 01, 2005, 22:04:54
"This is ruthless, seat of your pants stuff, packed to bursting with breathtaking missions" - Official Xbox Magazine

"Classic arcade dogfighting where every battle is against the odds" - PC Format
   
"Truly stunning. One of the most thrilling dogfighters on PS2" - PSW


starczy>>???:P

[ Dodano: Sob 01 Paź, 2005 23:10 ]
i jeszcze to ubisoft wydał  :chomik
Tytuł: A to co?
Wiadomość wysłana przez: JG300_Hauptmann Kuba w Października 01, 2005, 22:12:02
Widać w jakim kierunku dązy PF i nasze słoneczko Oleg.
Ende.
Tytuł: A to co?
Wiadomość wysłana przez: F. von Izabelin w Października 01, 2005, 22:13:07
to oleg zrobił????
Tytuł: A to co?
Wiadomość wysłana przez: JG300_Hauptmann Kuba w Października 01, 2005, 22:34:08
Nie wiem czy Olo ale widzisz ten znaczek Ubisoftu? Zresztą nawet adres mówi sam za siebie:
http://store.ubi.com/productimages/xb_heroes_pacific_b.gif
Tytuł: A to co?
Wiadomość wysłana przez: zack w Października 01, 2005, 23:17:49
Tak, tak - ogień z broni pokładowej jak dopalacz f-16, Tempest, Black Widow, a przede wszystkim... Bearcat. Lekuchno przegięli. A u nas klasyk - "Black Evil - Oleg M. - Kill him, Kill him...". Chłopaki, juz kiedys pisłem na ten temat - bez dziecinady, Ok? Czy wszystko ze znaczkiem Ubi to robota tego gościa? Obłęd.
Tytuł: A to co?
Wiadomość wysłana przez: JG300_Hauptmann Kuba w Października 02, 2005, 00:08:43
Źle się wyraziłem pisząc "Widać w jakim kierunku dązy PF i nasze słoneczko Oleg. ".
Chciałem napisać:
Obawiam się że także PF oraz przyszłe produkty Ola będą dążyć w stronę arcade.
Tytuł: A to co?
Wiadomość wysłana przez: Bartolnikow w Października 02, 2005, 09:21:14
Panowie, az tak bym sie nie martwiil - toz to przeciez na konsole jest :) A widzial ktos sima na konsole?
Tytuł: A to co?
Wiadomość wysłana przez: Molnar w Października 02, 2005, 09:33:05
Na Pacific coś tam napisali:
Cytuj
Release Date: September 2005 (October 2005 for PC)


Więc też arcade game dla PC  :wink:
Tytuł: A to co?
Wiadomość wysłana przez: Bartolnikow w Października 02, 2005, 12:01:47
Ale nikt nie twierdzi, ze to sim, wiec w mojej opinii - nie ma co sie martwic :)
Tytuł: A to co?
Wiadomość wysłana przez: Molnar w Października 02, 2005, 20:54:23
http://gry.onet.pl/galeria.html?OID=1496&Pic=1
  :rofl:    :rofl:
Tytuł: A to co?
Wiadomość wysłana przez: JG300_Hauptmann Kuba w Października 02, 2005, 21:28:38
To jeszcze nic...spójrz na to:

http://gry.onet.pl/galeria.html?OID=1496&Pic=6

I ten komentarz:

http://gry.onet.pl/1,6,8,14624146,41156308,1810460,0,forum.html

 :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:
Tytuł: A to co?
Wiadomość wysłana przez: tomek1988 w Października 02, 2005, 21:43:18
Mnie po prostu zniszczył ten komentarz:
http://gry.onet.pl/1,6,8,14668043,41266087,1810460,0,forum.html
 :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:
Tytuł: A to co?
Wiadomość wysłana przez: Schmeisser w Października 02, 2005, 21:48:04
buhahahaa

następnym razem poprosze tego trolla o to samo tylko na onecie , gdzie intelektualnie lepiej wpisze się w tło, nawet jesli sygnuje to moim nickiem

Mnie bardzo cieszą takie akcje - dają mi klolejny dowód tego jak potworne efekty daje nieleczony Kompleks Szmajsera  :twisted:  :twisted: że są gotowe poświęcac czas i energie na  wymyślanie i realizacje tego co wymysliły.

Bardzo dobrze - źle czy dobrze - niech mówia. A legenda rośnie i staje sie coraz mocniejsza :D
Tytuł: A to co?
Wiadomość wysłana przez: Link w Października 02, 2005, 23:20:42
Cytat: Bartolnikow
A widzial ktos sima na konsole?


Tak, mam wymieniać? :568:
Tytuł: A to co?
Wiadomość wysłana przez: Czaju w Października 03, 2005, 21:56:44
Cytat: Hauptmann Kuba
Obawiam się że także PF oraz przyszłe produkty Ola będą dążyć w stronę arcade.


I wnioskujesz to na podstawie tej gierki? Bez przesady, czy każda gra z samolotami w roli głównej musi być od razu realistycznym symulatorem?
Tytuł: A to co?
Wiadomość wysłana przez: Molnar w Października 03, 2005, 22:07:56
Cytat: Czaju
czy każda gra z samolotami w roli głównej musi być od razu realistycznym symulatorem?

Olo mówi, że robi realistyczny sim  :wink: i z każdym patchem jest coraz bardziej realistycznie  :lol:
Tytuł: A to co?
Wiadomość wysłana przez: JG300_Hauptmann Kuba w Października 03, 2005, 22:35:29
Ja wnioskuje po wielu innych oznakach i nie są to gwiazdy na niebie.I po tym o czym napisał przedmówca.Poaztym,przecież to moje subiektywne odczucie.
Tytuł: A to co?
Wiadomość wysłana przez: KosiMazaki w Października 03, 2005, 23:42:09
Cytat: Czaju

Bez przesady, czy każda gra z samolotami w roli głównej musi być od razu realistycznym symulatorem?


Tak, bo samo określenie symulator zobowiązuje i jak z definicji wynika opiera się i ma za zadanie odwzorować rzeczywistość. Oczywiście to co napisałem to w dużym uogólnieniu, przeczytaj definicję słowa symulacja.

Gdybym chciał pograć w strzelankę z samolotami w roli głównej to wybrałbym strzelankę od Schmeissera lub kilka innych produktów pokroju Rive Raid'a :) A na brak strzelanek nie narzekam, a na brak simów tak!
Tytuł: A to co?
Wiadomość wysłana przez: Czaju w Października 04, 2005, 08:47:23
Cytat: KosiMazaki
Cytat: Czaju

Bez przesady, czy każda gra z samolotami w roli głównej musi być od razu realistycznym symulatorem?


Tak, bo samo określenie symulator zobowiązuje i jak z definicji wynika opiera się i ma za zadanie odwzorować rzeczywistość. Oczywiście to co napisałem to w dużym uogólnieniu, przeczytaj definicję słowa symulacja.


A czy twórcy Heroes of the Pacific twierdzą, że zrobili symulator? Zwykła gra akcji jest dla Was pretekstem do załamywania rąk nad dogorywającym gatunkiem symulatorów lotniczych. Przecież to bez sensu.  :roll:
Tytuł: A to co?
Wiadomość wysłana przez: KosiMazaki w Października 04, 2005, 14:30:53
Moja wypowiedź dotyczyła serii IL2, do tej gry nic nie mam bo ona miała być arcade.
Tytuł: A to co?
Wiadomość wysłana przez: macras w Października 04, 2005, 14:40:13
A gdzie tak bylo napisane Kosi ze ona miala byc ARCADE ?? :roll:
Tytuł: A to co?
Wiadomość wysłana przez: KosiMazaki w Października 04, 2005, 15:08:23
Cytat: macras
A gdzie tak bylo napisane Kosi ze ona miala byc ARCADE ?? :roll:


Wejdź na główną stronę i masz komentarze z recenzji (http://www.heroesofthepacific.com/)

Dwa gra jest na konsolę więc to też może sugerować jej charakter, aczkolwiek z tym bym uważał bo są wyjątki. Miałem możliwość pokatować grę pt. "Forza Motorsport" na Xpudło i wg. mnie sim pełną gębą. Po wyłączeniu wszystkich "wspomagaczy" w postaci ABSu i TCSu poprostu sztuką było utrzymać się na właściwym torze jazdy. Polecam Każdemu :)
Tytuł: A to co?
Wiadomość wysłana przez: Link w Października 04, 2005, 21:48:17
Ja sam posiadam GT4 na PS2 i także jest fajnie (żeby nie było, że nie bronie świetności Sonki :twisted: ). Ubolewam tylko nad faktem, iż nie ma zbyt zaawansowanego tuningu (vide Forza) oraz multi (vide Forza...).
Tytuł: A to co?
Wiadomość wysłana przez: KosiMazaki w Października 05, 2005, 12:49:27
O GT4 mi nic nie mów bo to dla mnie wciąż jest numero uno + dużo miłych wspomnień [;  A sprawę tuningu pozostawiam grom typu NFS a w GT4 liczy się czysty sport stąd zawsze szczytem modyfikacji była wrzuta karoserii sportowej a nie body kitu :)

Każdy lubi to co lubi ale dla mnie Pan Kazunori Yamauchi jest Bogiem podobnie jak ID Software na PC  8)  8)  8)

Dobra wracamy do "Bohaterów Passyfiku" a resztę tej dyskusji jak coś to możemy zakończyć na PW.