Forum Miłośników Symulatorów Lotniczych
Lotnisko => Współczesne lotnictwo wojskowe => Wątek zaczęty przez: 303_Shpacoo w Kwietnia 25, 2006, 02:18:01
-
Sznurek do wywiadu z ukraińskim pilotem helikopterowym, który brał udział w sprzątaniu całego bajzlu, jaki powstał po "posadzeniu się" grzybka-zakalca w Czernobylu:
http://media.wp.pl/kat,19511,wid,8285110,wiadomosc.html?P%5Bpage%5D=1&ticaid=117d2&_ticrsn=3
-
Ale gość, wielki szacunek !! Wspaniała historia ! Szczerość aż poraża...
-
Ot słowiańska dusza
-
Dla mnie najsmutniejsze jest to, że ich oszukiwano.
-
Kunszt godny najwyższego respektu, zwłaszcza że, pomijając już promieniowanie, nie były to zbyt bezpieczne loty - kilka maszyn uległo rozbiciu na terenie zakładu, zahaczając o to i owo przy podejściu do 4tego bloku.
-
(http://www.gorbenko.com/photo/Kiev15-01-04/TN_IMG_4313.JPG)
Więcej zdjęć i filmiki z Czernobyla;
http://www.militaryphotos.net/forums/showthread.php?t=76567
-
I jeszcze kilka zdjęć:
(http://icrtforum.4bb.ru/uploads/0006/16/21/130-3-f.jpg)
(http://icrtforum.4bb.ru/uploads/0006/16/21/130-2-f.jpg)
(http://icrtforum.4bb.ru/uploads/0006/16/21/130-1-f.jpg)
(http://icrtforum.4bb.ru/uploads/0006/16/21/143-1-f.jpg)
-
Ja się trochę czepię artykułu. Nie śmiem podważać bohaterstwa człowieka, bo odwalił kawał porządnej roboty. Fakt że przełożeni nie byli całkiem szczerzy i nie mógł odmówić nie zmienia faktu że pewnie i tak by nie odmówił.
Co do śmierci kolegów... Czemu nie jest napisane jak zmarli? Bo kiedyś oglądałem dane dotyczące zmarłych osób pracujących w elektrowni i później przy zabezpieczaniu uszkodzonego reaktora i wg tamtych danych liczbę zmarłych w wyniku promieniowania można było policzyć na pacach rąk. Większość zmarła z przyczyn naturalnych lub różnych wypadków (np. samochodowych). Stąd mam wrażenie pewnej manipulacji faktami. To że człowiek ten żyje nadal bez oznak białaczki świadczy najlepiej o tym że to co się mówi i mówiło o katastrofie w Czernobylu było trochę naginane do celów antyrosyjskich i antyatomowych.
Poza tym przyczepię się jeszcze do jednej rzeczy (być może błąd w tłumaczeniu). Jaki śmigłowiec jest w stanie rozwinąć prędkość 300km/h w locie bokiem? Tym bardziej ciężki. Tam jest napisane ILA-90 ale to zapewne jakiś błąd, bo jak sadzę chodzi o ILA (czyli wystawę w Berlinie) w roku 90 (ILA jest w latach parzystych).
-
Znalazłem takie coś i nie wiem co o tym myśleć :/ Do czego to coś służyło lub miało służyć? Wrzuciłem tu bo to kilka mil od Czernobyla i myślę że to nie przypadek :)
Źródło: http://englishrussia.com/?p=1882 (http://englishrussia.com/?p=1882)
(http://englishrussia.com/images/rls_duga/1.jpg)
(http://englishrussia.com/images/rls_duga/7.jpg)
-
http://wikimapia.org/455/Chernobyl-2-Russian-Woodpecker-OTH-Radar-of-type-DUGA-3
http://en.wikipedia.org/wiki/Russian_Woodpecker
Też kiedyś szukałem :)
-
Dzięki kolego! Niezły sprzęt tak wogóle :007:
Do tej pory myślałem, że takie rzeczy to tylko w grach typu Red Alert hehe :)
-
bo to kilka mil od Czernobyla i myślę że to nie przypadek :)
Rzeczywiście nie jest to przypadek, chodziło o łatwy dostęp do ogromnej ilości prądu potrzebnego do działania stacji.
Sporo ciekawych reportaży: http://www.lost.co.ua/en/reports/zona
-
http://englishrussia.com/?p=680
Film z tego wypadku śmigłowca.
-
Ta stronka na dłuzej mnie przykuła- www.lost.co.ua , świetna dużo świeżych galerii, widać że goście dużo podróżują po strefie z gpsem i walą ciekawe foty. Dzięki Lukas
-
widać że goście dużo podróżują po strefie z gpsem i walą ciekawe foty.
Ale ich sposób podróżowania momentami mnie zaskakuje:
(http://www.lost.co.ua/images/stories/yaniv/yaniv_101008_16.jpg)