Forum Miłośników Symulatorów Lotniczych

Lotnisko => Współczesne lotnictwo wojskowe => Wątek zaczęty przez: Ramzey w Maja 29, 2006, 06:29:32

Tytuł: Jones Beach, New York Airshow 2006
Wiadomość wysłana przez: Ramzey w Maja 29, 2006, 06:29:32
http://jonesbeachairshow.com/images/gallery/2006/gallery8.html (http://jonesbeachairshow.com/images/gallery/2006/gallery8.html)

http://jonesbeachairshow.com/images/gallery/2006/gallery9.html (http://jonesbeachairshow.com/images/gallery/2006/gallery9.html)

http://jonesbeachairshow.com/images/gallery/2006/gallery13.html (http://jonesbeachairshow.com/images/gallery/2006/gallery13.html)

http://jonesbeachairshow.com/images/gallery/2006/gallery10.html (http://jonesbeachairshow.com/images/gallery/2006/gallery10.html)

http://jonesbeachairshow.com/images/gallery/2006/gallery12.html (http://jonesbeachairshow.com/images/gallery/2006/gallery12.html)

http://jonesbeachairshow.com/images/gallery/2006/gallery6.html (http://jonesbeachairshow.com/images/gallery/2006/gallery6.html)

http://jonesbeachairshow.com/gallery.html (http://jonesbeachairshow.com/gallery.html)

Enjoy:-)
Tytuł: Odp: Jones Beach, New York Airshow 2006
Wiadomość wysłana przez: Ranwers w Maja 29, 2006, 08:51:42
Co ciekawe, 16 idzie na klapach a 15 nie !
Tytuł: Odp: Jones Beach, New York Airshow 2006
Wiadomość wysłana przez: Sundowner w Maja 29, 2006, 11:54:33
W F-16 sloty i klapy są sterowane automatycznie przez komputer, by zapewnić zawsze optymalną ilość wytwarzanej siły nośnej i generowanego oporu do prędkości i kąta natarcia, w F-15 klapy są operowane manualnie, a maszyna ma na tak małe obciążenie powierzchni nośnej, że na prawdę nie ma potrzeby ich wykorzystywać do innych czynności niż start i lądowanie