Forum Miłośników Symulatorów Lotniczych
Lotnisko => Współczesne lotnictwo wojskowe => Wątek zaczęty przez: Ramzey w Maja 29, 2006, 06:29:32
-
http://jonesbeachairshow.com/images/gallery/2006/gallery8.html (http://jonesbeachairshow.com/images/gallery/2006/gallery8.html)
http://jonesbeachairshow.com/images/gallery/2006/gallery9.html (http://jonesbeachairshow.com/images/gallery/2006/gallery9.html)
http://jonesbeachairshow.com/images/gallery/2006/gallery13.html (http://jonesbeachairshow.com/images/gallery/2006/gallery13.html)
http://jonesbeachairshow.com/images/gallery/2006/gallery10.html (http://jonesbeachairshow.com/images/gallery/2006/gallery10.html)
http://jonesbeachairshow.com/images/gallery/2006/gallery12.html (http://jonesbeachairshow.com/images/gallery/2006/gallery12.html)
http://jonesbeachairshow.com/images/gallery/2006/gallery6.html (http://jonesbeachairshow.com/images/gallery/2006/gallery6.html)
http://jonesbeachairshow.com/gallery.html (http://jonesbeachairshow.com/gallery.html)
Enjoy:-)
-
Co ciekawe, 16 idzie na klapach a 15 nie !
-
W F-16 sloty i klapy są sterowane automatycznie przez komputer, by zapewnić zawsze optymalną ilość wytwarzanej siły nośnej i generowanego oporu do prędkości i kąta natarcia, w F-15 klapy są operowane manualnie, a maszyna ma na tak małe obciążenie powierzchni nośnej, że na prawdę nie ma potrzeby ich wykorzystywać do innych czynności niż start i lądowanie