Forum Miłośników Symulatorów Lotniczych

Hangar => IŁ-2 Szturmowik/Forgotten Battles/Ace Expansion Pack/Pacific Fighters/1946 => Wątek zaczęty przez: I/JG53_Angel w Lipca 01, 2006, 20:35:49

Tytuł: Kod w files.sfs złamany?
Wiadomość wysłana przez: I/JG53_Angel w Lipca 01, 2006, 20:35:49
Polecam do lektury,bardzo ciekawe rzeczy tam piszą

http://forums.ubi.com/eve/forums/a/tpc/f/23110283/m/8321002954
Tytuł: Odp: Kod w files.sfs złamany?
Wiadomość wysłana przez: Loku w Lipca 01, 2006, 20:38:27
To dopiero jest UFO :D
http://forum.sukhoi.ru/attachment.php?attachmentid=57823&d=1151413795 
próbowałem to powtórzyć na ustawieniach: realistic i easy z 25% paliwa , NIE DA SIE
to teraz Olo ma problem   :]
Tytuł: Odp: Kod w files.sfs złamany?
Wiadomość wysłana przez: Leon w Lipca 01, 2006, 20:40:33
4.07? Oooo nie wiedziałem ;).
Tytuł: Odp: Kod w files.sfs złamany?
Wiadomość wysłana przez: I/JG53_Angel w Lipca 01, 2006, 20:41:37
A jednak :021:
Tytuł: Odp: Kod w files.sfs złamany?
Wiadomość wysłana przez: Sundowner w Lipca 01, 2006, 21:18:13
Forumowicze UBI popuszczają w gacie i biegają we wszystkich kierunkach wymachując rękoma, a ja sie zapytam gdzie to mogę zdobyc i jak duże są możliwości modyfikacji? Czy będe mógł po rozpakowaniu tego pliku zwiększyc opór generowany przez klapy w F4U ?
Tytuł: Odp: Kod w files.sfs złamany?
Wiadomość wysłana przez: KosiMazaki w Lipca 01, 2006, 21:28:47
Forumowicze UBI popuszczają w gacie i biegają we wszystkich kierunkach wymachując rękoma, a ja sie zapytam gdzie to mogę zdobyc i jak duże są możliwości modyfikacji? Czy będe mógł po rozpakowaniu tego pliku zwiększyc opór generowany przez klapy w F4U ?

Sure, ale nie bedzie Ci to potrzebne bo po modyfikacji będziesz mógł zasadzić kaloryfer pionowo w lotniskowiec a i tak mu się nic nie stanie tylko popisowe lądowanie na śmigle bedzie ;]
Tytuł: Odp: Kod w files.sfs złamany?
Wiadomość wysłana przez: I/JG53_Angel w Lipca 01, 2006, 22:07:24
O wiszeniu na śmigle godzinę nie wspomnę :021:
Tytuł: Odp: Kod w files.sfs złamany?
Wiadomość wysłana przez: some1 w Lipca 01, 2006, 22:11:13
A mogli zrobić po prostu lepszą Fokę, crackerz'y nie mieli by wtedy motywacji.  :003:
Tytuł: Odp: Kod w files.sfs złamany?
Wiadomość wysłana przez: I/JG53_Angel w Lipca 01, 2006, 23:56:18
Co ma do tego Foka?Ten fakt IMHO zasadniczo podważa sens gry online :005:
Tytuł: Odp: Kod w files.sfs złamany?
Wiadomość wysłana przez: SG4_Rush w Lipca 02, 2006, 00:06:36
A czy jest możliwość, że w samego traka ktoś zaingerował? Bo jakoś krzywo lata ten parch.
W dodatku start "jak cię mogę" potem to już jakaś loteria no i skiepane lądowanie przy 270 kmh. Coś tu nie tak jak na samo złamanie sfs-a.
Wszystko wyglada jak nieudolne latanie na klawiaturze, a może to w traku ktoś jakieś wartości powpisywał i tak to wyszło?
Tytuł: Odp: Kod w files.sfs złamany?
Wiadomość wysłana przez: I/JG53_Angel w Lipca 02, 2006, 00:13:52
Cóż,nie neguję tego że można by w tracka ingerować,ale zgranie pozycji samolotu ze wskazaniem speedbara?Coś mi tu śmierdzi.....trupem
Tytuł: Odp: Kod w files.sfs złamany?
Wiadomość wysłana przez: Molnar w Lipca 02, 2006, 02:10:20
http://koti.mbnet.fi/kegetys/il2-morane.avi
omfg  :003:
Tytuł: Odp: Kod w files.sfs złamany?
Wiadomość wysłana przez: KosiMazaki w Lipca 02, 2006, 02:19:57
http://koti.mbnet.fi/kegetys/il2-morane.avi
omfg  :003:

BUAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHA!!!!!!! Dobrze że jeszcze pionowo nie wystartwał  :021: :021: :021:
Tytuł: Odp: Kod w files.sfs złamany?
Wiadomość wysłana przez: Loku w Lipca 02, 2006, 06:33:14
No to pięknie ,kokpit jest przeniesiony z Buffalo MkI, teraz jeszcze tylko czekac na La7 latające z predkościami naddźwiękowymi i startującymi jak Harrier i mamy prawdziwy OLEGTRIX :D
Tytuł: Odp: Kod w files.sfs złamany?
Wiadomość wysłana przez: Kelso w Lipca 02, 2006, 08:32:22
Wg mnie temat nie jest nowy. Już w lutym ściągnąłem skądś tracka z pionowo startującym i lądującym P-38. Swoją drogą, gdyby rzeczywiście złamano kod gry, to niesie to ze sobą zdecydowanie więcej minusów niż plusów. Owszem - mogą się pojawić np. nowe mapy, obiekty, samoloty i właściwie modyfikacje wszystkich elementów gry, co będzie niewątpliwie ożywcze dla iłkowego świata. Nie wyobrażam sobie natomiast walki on-line z zupełnie "odlecianymi" konstrukcjami. No chyba, że pojawi się jakiś kodeks honorowy, którego przestrzegać będzie większość graczy. W to ostatnie raczej wątpię .....
Tytuł: Odp: Kod w files.sfs złamany?
Wiadomość wysłana przez: Schmeisser w Lipca 02, 2006, 08:48:41
będzie dokładnie tak samo jak w MSCFS 3
czyli nie będzie
Tytuł: Odp: Kod w files.sfs złamany?
Wiadomość wysłana przez: F. von Izabelin w Lipca 02, 2006, 10:53:31
Albo wprowadzi się coś, co będzie sprawdzało .sfs-om checksumy etc...
Tytuł: Odp: Kod w files.sfs złamany?
Wiadomość wysłana przez: I/JG53_Angel w Lipca 02, 2006, 11:28:33
Tzn co?Patch na same checksumy?Do każdego patcha w takim razie musiał by być patch!Poza tym myślę że nie tu leży pies pogrzebany
Tytuł: Odp: Kod w files.sfs złamany?
Wiadomość wysłana przez: Josiv w Lipca 02, 2006, 11:56:18
Bedzie potrzebna nowa łata, tym razem solidna z nowym rodzajem zabezpieczenia, której głównym zadaniem będzie sprawdzanie zmian w pozozstałych plikach sfs, tak żeby grający online mieli pewność, że wszyscy w tej samej rozgrywce mają ten sam mod (zapewnie będzie w związku z tym nowy exec oraz kolejny plik nazwijmy go sfs2). Tak to widzę, to jedyne logiczne rozwiązanie w tym momencie, otwarcie gry na mody ( właściwie zalegalizowanie i uregulowanie tego faktu). Oczywiście potrzeba będzie jeszcze pare innych zabezpieczeń, jak to na sukhoiu ktoś słusznie zauważył przed zmianami w sfs w czasie gry (własciwie w podmianą w czasie gry bo szyfrowania do sfs w czasie rzeczywistym raczej nie widze :) )

Nie myślcie że skoro każdy może zmnić i podejżeć kod gry to gra online już nie ma sensu, to jest takie same rozumowanie jak  pewnej byłej minister któregoś resortu co powiedziała że linux nie może być bezpieczny skoro każdy zna jego budowę (kody źródłowe), więc nakazała wybrać windowsa do czegoś tam bo jego zna tylko microsoft :/


Ogólnie jak Oleg pomyśli będzie z tego duuuzo więcej dobrego niż złego.

ps. Tutaj jeszcze screenshot z sukhoia :P
http://img247.imageshack.us/img247/6268/cheat2zx.jpg

Tytuł: Odp: Kod w files.sfs złamany?
Wiadomość wysłana przez: Rammjager w Lipca 02, 2006, 12:17:36
Ogólnie jak Oleg pomyśli będzie z tego duuuzo więcej dobrego niż złego.

Nie sądzę żeby Oleg pomyslał ... wszystkie patche jakie wyszły do tej gry (FB) to raczej był dowód na to że ten facet przestał mysleć.

Bedzie potrzebna nowa łata, tym razem solidna z nowym rodzajem zabezpieczenia, której głównym zadaniem będzie sprawdzanie zmian w pozozstałych plikach sfs, tak żeby grający online mieli pewność, że wszyscy w tej samej rozgrywce mają ten sam mod (zapewnie będzie w związku z tym nowy exec oraz kolejny plik nazwijmy go sfs2). Tak to widzę, to jedyne logiczne rozwiązanie w tym momencie, otwarcie gry na mody ...

A ja tego tak nie widzę Jos ...
Doprowadzi to do tego że na HL'u pojawią się serwery dogowe typu "Most realistic changes in FM and DM" i bedziesz potrzebował 50-ciu modów pliku .sfs żeby zagrać na 50-ciu serwerach.
Wojny wirtualne umrą po prostu - admin każdej wojny będzie mógł wybrac dowolną modyfikację .sfs która bedzie miała obowiązywać  i jak znam życie to oczywiste bedzie, że druga strona nie będzie chciała latać na tym "wybranym" modzie a zaproponuje swój - ich zdaniem lepszy ...
Czyli dojdzie do tego, ze kazdy będzie miał swoją "v-war" tyle tylko, ze nie bedzie do niej przeciwników.

Podsumowywując - moim skromnym zdaniem otwarcie kodu gry to śmierć danej gry w sieci (jesli chodzi o symulatory z II wś).
Taka rzecz jest dobra do rozgrywek offline -tworzenia nowych map. modeli samolotów, dzwięków, kampanii i takich tam gadzetów dla single playera ...
Ta gra żyje jeszcze tylko dlatego że dosyć sporo ludzi gra online. Otwarcie kodu gry zdusi granie "virtualne" i tym samym gra po prostu umrze ...
I wtedy poproszę Schmeissa o link do symulatora czołgów :003: :003:

No chyba, ze zaraz wyjdzie Bobek i cała karuzela zacznie kręcić się od nowa ....

Ramm.
Tytuł: Odp: Kod w files.sfs złamany?
Wiadomość wysłana przez: rutkov w Lipca 02, 2006, 12:19:56

Ta gra żyje jeszcze tylko dlatego że dosyć sporo ludzi gra online. Otwarcie kodu gry zdusi granie "virtualne" i tym samym gra po prostu umrze ...
I wtedy poproszę Schmeissa o link do symulatora czołgów :003: :003:

No chyba, ze zaraz wyjdzie Bobek i cała karuzela zacznie kręcić się od nowa ....

Ramm.

racja


ps. Tutaj jeszcze screenshot z sukhoia :P
http://img247.imageshack.us/img247/6268/cheat2zx.jpg



ewidentnie złamany kod! Jak oni mu tę lamkę nocną w kokpicie zrobili ? :D :020: :021:
Tytuł: Odp: Kod w files.sfs złamany?
Wiadomość wysłana przez: BamSey w Lipca 02, 2006, 12:29:12
Olo ma to na co zasłużył. Jak się wypuszcza coś niedopracowanego to tak się to musi skończyć a w tym wypadku jego pazerność zeżre jego samego razem z butami.
Tytuł: Odp: Kod w files.sfs złamany?
Wiadomość wysłana przez: I/JG53_Angel w Lipca 02, 2006, 12:53:38
Hmmm,jego nie zeżre,doprowadzi do sytuacji kiedy będziemy się drapać po głowach i zastanawiać kto tu oprócz ROOSów jeszcze czituje :020:
Tytuł: Odp: Kod w files.sfs złamany?
Wiadomość wysłana przez: KosiMazaki w Lipca 02, 2006, 13:30:07
Wszystko zależy do czego ten ktoś to wykorzysta. W CFS2 było tak że były serwery z czystą grą i z z dodatkami. Na jednych Mazaczek śmigał czarnym A6M2 a na innych od czasu do czasy TIE fighterem wyciągając 63G w obie strony :P.

Co do śmierci gry po rozpracowaniu kodu sie nie zgodzę, kilka przykładów: Falcon 4.0, Wolf:ET, Quake, COD, FS2004. Oczywiście niektóe z tych gier mają otwartą architekturę ale co nie zmienia faktu że każdy może w nich namieszać więc na jedno wychodzi. Napewno po tym niusie samo latanie na serwerach ze zbieraniną ludzi straci sens ale we własnym gronie będzie się można dobrze bawić, a i nikt nie odwarzy się latać na zagrzebanych SFS bo go się zwyczajnie zlinczuje po wyjsciu tego faktu na światło dzienne. W tym wypadku hermetyzacja ma też minusy bo raczej forntów się nie polata, no chyba że jakieś radykalne kroki ze strony pomysłodawców tego typu rozrywki.

Co by nie mówić rozwiązanie jest dość proste. Wystarczyła by opcja "Pure On/Off" znana z gier od ID Software. po włączeniu serwer wpuszczał tylko osoby z orginalnymi plikami PK3 a reszcie dziękowano. Co by też nie mówić jak już raz zostało coś złamane to żadne Punkbustery, czy tego typu podobne dziadostwa nie pomogą, bo to są tylko półśrodki które w jakimś stopniu eliminują daną liczbę cziterów i ułamek grających na legalu :P Najzdrowsza opcja to taka w której sami gracze tej społeczności by eliminowali takie jednostki czyli ban,pokazywanie palcem itp. Poporstu któś złapany na czymś takim ma zakaz wstępu na HL i jednym słowem nie ma już życia (cóż zawsze jeszcze może zmienić nick...trudno). Do tego przekombinowanie plików SFS na nowo ale może być cieżko bo może się to wiązać z przekombinowaniem całej gry.

Pożyjemy zobaczymy, z jednej strony może przybyć wiele dobrego. z drugiej może być wiele złego wszystko zależy w czyje łapy gra wpadnie. Pasjonaci mogą zrobić wiele dobrego, statsiarze i 13latki z Kansas mogą wszystko popsuć.
Tytuł: Odp: Kod w files.sfs złamany?
Wiadomość wysłana przez: AnD w Lipca 02, 2006, 13:57:44
"A very annoying marketing measure to boost the 4.07 vvs-fantasy plane AddOn (now with anti chest feture), which was not interesting for the western market until now. "

Coś w tym może być ;)
Po za tym od samego początku Oleg był naiwny. Iłek nie ma nic co sprawdza zgodność plików (poza ostateczną wersją). To tak jakby iść z 3 rotweilerami bez smyczy i kagańców i później się dziwić, że kogoś ugryzły... Minimalizm...
Tytuł: Odp: Kod w files.sfs złamany?
Wiadomość wysłana przez: bandyta w Lipca 02, 2006, 14:13:01

ps. Tutaj jeszcze screenshot z sukhoia :P
http://img247.imageshack.us/img247/6268/cheat2zx.jpg


To fotomontaż też coś takiego zrobie. :021:
Tytuł: Odp: Kod w files.sfs złamany?
Wiadomość wysłana przez: Kelso w Lipca 02, 2006, 16:35:26
Panowie - a może to misternie uknuty uber plan ? Przecież nowy BoB właściwie za pasem, a "złamanie" kodu i powszechne zniechęcenie do nierównej walki z cziterami on-line, zapędzi wszystkich ceniących sobie ten rodzaj rozrywki do zakupu nowego produktu made in Olo ! Przecież i tak po ukazaniu się tego jednak oczekiwanego sima, większość z nas przesiądzie się na niego, by znowu tropić niedoróki, narzekać i krytykować. A stary, poczciwy FB odejdzie w niepamięć, podobnie jak IL-2, by wracać czasem we wspomnieniach jako ten, w którym jeszcze było jako tako, bo przecież BoB to już nie symulator, a Olegotrix  :118:
Tytuł: Odp: Kod w files.sfs złamany?
Wiadomość wysłana przez: bandyta w Lipca 02, 2006, 17:22:50
A co do startującego pionowo P-38 :021: http://rapidshare.de/files/24734635/abrvalg.ntrk.html (http://rapidshare.de/files/24734635/abrvalg.ntrk.html) :020: :020: :021: :021: :020: :020:
Tytuł: Odp: Kod w files.sfs złamany?
Wiadomość wysłana przez: BOCZEK w Lipca 02, 2006, 18:08:08
Allo.No to ja mam pytanie.

Wiekszość z Was jest lekko poddenerwowana sytuacją.Skoro tak..czy można zmianiać możliwości samolotów pod względem FM na "lepsze"( bliższe orginałowi )?Bo zawsze jak mowa była o PF to padały teksty-ee tam Ubersamoloty,Olegtrix.Wiec ja sie pytam czy istnieje możliwość poprawienia modelu lotu maszyn już istniejących?Biorąc pod uwagę materiały badawcze - bo takich jest sporo.Że o wspomnieniach pilotów juz nie wspomnę?

Czy jest jakiś cFaniak ,który wie jak to uczynić? ;)
Tytuł: Odp: Kod w files.sfs złamany?
Wiadomość wysłana przez: Doe_PL w Lipca 02, 2006, 18:40:59
Czy jest jakiś cFaniak ,który wie jak to uczynić? ;)

Taak..., teraz niektórzy będą mogli zrobić coś więcej niż tylko gadać   :118:
Efekty mogą być interesujące lub ... drastycznie zmaleje liczba fachowców od FM   :cool:
Tytuł: Odp: Kod w files.sfs złamany?
Wiadomość wysłana przez: AnD w Lipca 02, 2006, 19:35:03
Niestety Doe, ale tu nie wystarczy znajomość modelu lotu "fizycznego". Potrzeba też znajomości javy.
Tytuł: Odp: Kod w files.sfs złamany?
Wiadomość wysłana przez: YoYo w Lipca 03, 2006, 09:20:12
No link na Forum Ubi coś już nie działa (albo chwilowo). Tak, zapowiada sie nieciekawie, ale juz jak jeszcze sporo latalem w ilka online znajdowali się tacy, co na MiGu-3 wykrecali ratę, a w pionie brali wszystko co się rusza. Ogolnie male zmiany w kodzie trudno wychwycic, dopiero znajomosc i obcykanie online pozwala naocznie stwierdzic ze ktos oszukuje. Z tego co pamietam jest komunikat Cheater - czyli coś tam jednak się porównuje, pytanie tylko co jeśli nie zgodność plików?
Tytuł: Odp: Kod w files.sfs złamany?
Wiadomość wysłana przez: Meehau w Lipca 03, 2006, 09:41:09
Dobra, popanikowaliśmy sobie, ale chciałbym w końcu dorwać to cudowne narzędzie w swoje ręce. Bo póki co istnienie tego zostało stwierdzone tylko przez jakiegoś pojedynczego ruska i oprócz jednego skrinszota nic więcej nie mamy. Może to być jedynie prowokacja.
Tytuł: Odp: Kod w files.sfs złamany?
Wiadomość wysłana przez: Redspider w Lipca 03, 2006, 09:42:43
Jeśli te złe proroctwa sie sprawdzą i Olo nie będzie mógł  przeciwdziałać temu, to będzie to wyrok na wszystkie wirtualne fronty. Przyjdzie latać tylko off line lub z zaufanymi graczami, ale czy tak na prawdę można liczyć na uczciwość w 100 % ??

Natomiast bardzo dziwi mnie, że ktoś zadał sobie tyle trudu aby złamać kod pliku. Czy już wytrenowanie i własna inwencja twórcza, że tak powiem, nie wystarcza aby odnieść zwycięstwo ?? Ja osobiście twierdzę, że bez oszustwa smak zwycięstwa jest dużo lepszy. Chyba jestem za stary na te numery, bo nie pojmuję w mojej pacynce tego wszystkiego...
Tytuł: Odp: Kod w files.sfs złamany?
Wiadomość wysłana przez: 303_Shpacoo w Lipca 03, 2006, 11:15:00
Natomiast bardzo dziwi mnie, że ktoś zadał sobie tyle trudu aby złamać kod pliku. Czy już wytrenowanie i własna inwencja twórcza, że tak powiem, nie wystarcza aby odnieść zwycięstwo ?? Ja osobiście twierdzę, że bez oszustwa smak zwycięstwa jest dużo lepszy.


Kod prawdopodobnie nie zopstał złamany przez jakiegoś onlajnowego latacza, możliwe, że gość w ogóle ma mało wspolnego z PFem. A działa to na zasadzie: "Wiesz Saszka, jesteś taki hakjer wielki, no a jest taka pewna gra..."
Tytuł: Odp: Kod w files.sfs złamany?
Wiadomość wysłana przez: Ros w Lipca 03, 2006, 11:18:01
Jeśli te złe proroctwa sie sprawdzą i Olo nie będzie mógł  przeciwdziałać temu, to będzie to wyrok na wszystkie wirtualne fronty. Przyjdzie latać tylko off line lub z zaufanymi graczami, ale czy tak na prawdę można liczyć na uczciwość w 100 % ??

Nie będzie jeżeli znajdzie się grupa lub grupy ludzi, którzy podejdą do tego z głową, sercem i umiejętnościami. Jako przykład wystarczy podać Falcona czy EAW (a właściwie OAW), w których ludzie bez problemów i oszustw latają on-line a obydwie gry są znacząco zmodyfikowane w stosunku do tego co najpierw zaserwował Microprose. Oczywiście jak ludzie będą myśleć tylko o tym żeby zrobić z Mietka czy Iszaka Tie Fightera to będzie tak jak mówisz.
Tytuł: Odp: Kod w files.sfs złamany?
Wiadomość wysłana przez: Dziobas w Lipca 03, 2006, 11:21:57
Sam osobiście mam nadzieję, że szybko powstanie jakieś genialne zabezpieczenie co zniechęci przed kolejną próbą złamania kodu.
Z resztą nie mam zamiaru bawienia się w zmianę kodu gry, nie widzę w tym sensu.

Z innej strony jest to też dobry sposób na Ola aby wypuszczał kolejne patche, teraz kod złamany, no to katch kolejny i tak w kóło. Tylko czy one coś wniosą oraz może się wnerwić i dać sobie spokój.
Tytuł: Odp: Kod w files.sfs złamany?
Wiadomość wysłana przez: Dziobas w Lipca 03, 2006, 11:24:01
Oczywiście jak ludzie będą myśleć tylko o tym żeby zrobić z Mietka czy Iszaka Tie Fightera to będzie tak jak mówisz.

To mogą być osoby 13 lat i w dół. Niestety ich jest najwięcej :/
Tytuł: Odp: Kod w files.sfs złamany?
Wiadomość wysłana przez: Sundowner w Lipca 03, 2006, 11:50:20
To musiało sie stać, prędzej czy później, jak się nie pozwala ludziom nic zrobić i zmusza sie ich do używania swoich nie zawsze prawidłowych rozwiązań, to sie w końcu zbuntują. Jest to naturalna kolej rzeczy, Falcon 4.0, EAW, FS, EECH, Strike Fighters - te gry żyją tylko dzięki modom i z każdym kolejnym łamią kolejną granicę "can't be done" i stają się lepsze, a Ilek cały czas dreptał w miejscu. Ja bym bardzo chętnie zajrzał do tego pliku i spróbował poprawić pewne elementy, zaczynając od charakterystyki lotu Corsaira na małych prędkościach, gdy po odjęciu mocy szybuje sobie jak paralotnia zamiast opadać na pokład jak kowadło, od tego bym zaczął, potem poprawna charakterystyka przeciągnięcia, ze zwalaniem się na lewe skrzydło, możliwość wyzerowania każdego Km'u w inny punkt na różnych odległościach tez by się przydała itp. itd.

Jest niezwykle wiele rzeczy jakie można w tej grze poprawić.
Tytuł: Odp: Kod w files.sfs złamany?
Wiadomość wysłana przez: Dziobas w Lipca 03, 2006, 11:55:02
No tak, z tym się zgodzę. Ale cała zabawa polega na tym, aby nie było sytuacji, że ciebie foka wykręca jak lecisz czajką :/
Tytuł: Odp: Kod w files.sfs złamany?
Wiadomość wysłana przez: Ranwers w Lipca 03, 2006, 11:56:56
Sundi - spowodowałeś, że i ja napiszę o rozwaleniu kodu gry:
WRESZCIE !  :118:
I jeśli kod będzie ogólnie dostepny to myślę, że modowanie pójdzie we właściwym, tj bardziej urealniającym grę kierunku. To właśnie dobre mody powodują, że gierka żyje.
Tytuł: Odp: Kod w files.sfs złamany?
Wiadomość wysłana przez: Paulus w Lipca 03, 2006, 13:58:01
No link na Forum Ubi coś już nie działa (albo chwilowo).
Całe forum nie działa. I do tego zwalili wszystko na chomika: http://www.pacific-fighters.com/en/home.php?skin=S2 (http://www.pacific-fighters.com/en/home.php?skin=S2).
Tytuł: Odp: Kod w files.sfs złamany?
Wiadomość wysłana przez: Razorblade1967 w Lipca 03, 2006, 14:15:20
Jest niezwykle wiele rzeczy jakie można w tej grze poprawić.

I jeśli kod będzie ogólnie dostepny to myślę, że modowanie pójdzie we właściwym, tj bardziej urealniającym grę kierunku. To właśnie dobre mody powodują, że gierka żyje.

Jeżeli informacja okaże się prawdziwa to faktycznie będzie to ratunek dla tej gry - będzie szansa na poprawienie realizmu, bo przecież grafika i grywalność jest OK (no tylko ta woda  :004:)

... to będzie to wyrok na wszystkie wirtualne fronty. Przyjdzie latać tylko off line lub z zaufanymi graczami, ale czy tak na prawdę można liczyć na uczciwość w 100 % ??

To mogą być osoby 13 lat i w dół. Niestety ich jest najwięcej :/

Niekoniecznie, przecież w "ostro modowanym" na tym Forum LockOn-ie w ciągu 10 minut można stworzyć np. MiG-29, w który zabiera paliwa tyle co powietrzny tankowiec, a na podwieszeniach ma rakiety od R-60 do Phoenix'ów w ilości np. dwukrotnie większej niż ilość rakiet w Su-33 (nie tracąc nic z manewrowości), a do tego nie zapobiegnie tym zmianom żadne ustawienie na serwerze - i co ile takich samolotów spotkaliście "w powietrzu".

Po prostu bezsensowne mody się wśród tzw. poważnych graczy nie przyjmą, a z niepoważnymi chyba się nie lata ... prawda ?!.
Tytuł: Odp: Kod w files.sfs złamany?
Wiadomość wysłana przez: F. von Izabelin w Lipca 03, 2006, 14:19:04
Tylko mało osób gra w Lock'a na necie, i jak grają to w zamkniętych gronach, po max kilkanaście osób.
Zalewu 13latków z Kanzaz z airhackiem w locku nie bedzie.
Miejmy nadzieje, że w ił-2 serii też nie, bo wygląda na to, że to narzędzie do Javy nie jest takie proste, by byle scriptkiddie zmieniał sobie la5tki na mig-29.
Tytuł: Odp: Kod w files.sfs złamany?
Wiadomość wysłana przez: Sundowner w Lipca 03, 2006, 14:32:01
Jak na razie jednak to nie wiadomo czy to narzędzie faktycznie powstało, jedyne co jest, to kilka tracków (które można przecież edytować) i filmik z gościem biegającym koło samolotu, co jest dosyć ciekawe ale nie musi być związane z tym tematem.

Forum UBI i SimHQ jest przepełnione tematami z biadoleniem na temat początku końca świata, z niczym konkretnym, nawet nie wiadomo czy ze zmodyfikowanym files.sfs można grac online, czy nie spowoduje to wykrzaczenia sie gry z powodu desynchronizacji działań między serwerem, a klientem. Już nie wspominając o tym, że nikt nie widział tego programu rozpakowującego files.sfs.
Tytuł: Odp: Kod w files.sfs złamany?
Wiadomość wysłana przez: YoYo w Lipca 03, 2006, 16:02:45
(http://ftp.ubi.com/uk/forums/hammy.jpg)

 :651: http://www.pacific-fighters.com/en/home.php?skin=S2 nie no toż to Skandal (tm) ! Przyznać się, kto im podesłał moją zabawke  :icon_chomik-w-tasmiea_274: !!!

 :icon_luger_148:
Tytuł: Odp: Kod w files.sfs złamany?
Wiadomość wysłana przez: zack w Lipca 03, 2006, 16:16:44
Ja chciałem podesłać moją, ale nie przyjęli:
(http://img62.imageshack.us/img62/6439/pc1204284yw.jpg)
Sorry,że nie na temat i że foto takie wielkie. Jak można, to niech Admin albo Mod troszkę zmniejszy...
 :002:
Tytuł: Odp: Kod w files.sfs złamany?
Wiadomość wysłana przez: AnD w Lipca 03, 2006, 17:02:38
Po pierwsze filmik z tym gostkiem biegającym dookoła samolotu. Gość na SimHQ napisał, że rozkompilował pliki sfs, jakieś pół roku temu. Pobawił się w javie (robiąc m.in. ten filmik). Był w szoku, że gra nie jest wogóle zabezpieczona, zgłosił to do teamu Olega i nikomu nie udostępnił swojego programu. On sam nie wie, czy to o jego programiku jest głośno czy ktoś inny to zrobił. Zaznaczył, że nie było to trudne i ktoś kto wie co robi może taki programik napisac bez problemu. Tak więc słonko wiedział o tym już pół roku temu, a teraz czytamy "za późno się dowiedzieli o tym programiku, więc dopiero w patchu 4.07 będzie łatka".

I tutaj jest po drugie:
Pomyśleli ile pe2 się sprzedało, a tutaj jesszcze 2 dodatki płatne, które mogą się sprzedać jeszcze gorzej. Co można zrobić? Dać powód dla którego ludzie kupią ostatni dodatek (a bez wcześniejszych nie będzie oczywiście działało)... Co za problem taki programik puścić, z zabezpieczeniem gotowym w momencie wypuszczenia. I później zablokować go jedną stałą przy którymś patchu... Moze to pachnie teorią spiskową, ale wcale bym się nie zdziwił...
Chcesz grać bez cheatów, kup 4.07, ale musisz mieć także 4.05 i 4.06, bo inaczej 4.07 nie zadziała  :021:
Tytuł: Odp: Kod w files.sfs złamany?
Wiadomość wysłana przez: I/JG53_Angel w Lipca 03, 2006, 17:11:55



Pomyśleli ile pe2 się sprzedało

Sprzedało,dobre sobie.Andy,Ty to potrafisz ludzi rozśmieszyć :020: :020: :020:
Tytuł: Odp: Kod w files.sfs złamany?
Wiadomość wysłana przez: Paulus w Lipca 03, 2006, 20:23:48
nie no toż to Skandal (tm)
Dlatego o tym napisałem, bo wiem że kwestia chomików jest nader istotna.  :002:
Tytuł: Odp: Kod w files.sfs złamany?
Wiadomość wysłana przez: Pchelka w Lipca 04, 2006, 11:30:01
Nareszcie mam nadzieje że zabije to iła do końca jednocześnie dając szanse na 2-gie życie pod opieką moderów (będzie musiało tylko minąć trochę czasu) życzył bym iłowi teraz rozwoju takiego jak FreeFalcon (inna sprawa to problemy z kompatybilnością no ale coś za coś).

Kolejna sprawa spisek jest bardzo ale to bardzo prawdopodobny ,dodatek z petlakowem to była zwyczajna kpina z graczy mocno naciągana. Nie sprzedało się ?? No to olo wymyślił...... brzmi to niestety nieładnie ale bardzo prawdopodobnie (jakie zgranie z czasem złamali kod akurat na płatny dodatek ;/ ).