1.Zazwyczaj przyspiesza się regulując mocą silnika.
Czy da się na przykład ustawić tak ażeby po na przykład włączeniu przeglądarki internetowej dalej gra szła?, u mnie jest tak że się automatycznie pauza załancza.
W settings->general odznacz "pause on task switch", wtedy przy przełączaniu na inny program, minimalizacji do paska itp symulator nie będzie robił pauzy tylko dalej brykał sobie w tle.
[piston_engine]
power_scalar = 1.0 //Piston power scalar
cylinder_displacement= 62.83 //Cubic inches per cylinder
compression_ratio= 5.4 //Compression ratio
number_of_cylinders=8 //Number of cylinders
number_of_magnetos = 1 //Number of magnetos
max_rated_rpm= 1400 //Max rated RPM
max_rated_hp= 90 //Max rated HP, czyli POWER
fuel_metering_type= 1 //0=Fuel Injected, 1=Gravity Carburetor, 2=Aerobatic Carburetor
cooling_type= 1 //0=Cooling type Air, 1=Cooling type Liquid
normalized_starter_torque= 0.3 //Starter torque factor
turbocharged= 0 //Is it turbocharged? 0=FALSE, 1=TRUE
max_design_mp= 0 //Max design manifold pressure, (inHg)
min_design_mp= 0 //Min design manifold pressure, (inHg)
critical_altitude= 0 //Altitude to which the turbocharger will provide max design manifold pressure (feet)
emergency_boost_type= 0 //0=None, 1=Water Injection, 2=Methanol/Water injection, 3=War Emergency Power
emergency_boost_mp_offset= 0 //Additional manifold pressure supplied by emergency boost
emergency_boost_gain_offset= 0 //Multiplier on manifold pressure due to emergency boost
fuel_air_auto_mixture= 0 //Automixture available? 0=FALSE, 1=TRUE
auto_ignition= 0 //Auto-Ignition available? 0=FALSE, 1=TRUE
max_rpm_mechanical_efficiency_scalar= 1.0 //Scalar on maximum RPM mechanical efficiency
idle_rpm_mechanical_efficiency_scalar= 1.0 //Scalar on idle RPM mechanical efficiency
max_rpm_friction_scalar= 1.0 //Scalar on maximum RPM friction
idle_rpm_friction_scalar= 1.0 //Scalar on idle RPM friction
Przesuwam przepustnice na joyu i dźwigienki w grze też się przesuwają ale tylko na chwilę :/
Czy ktoś może mi pomóc bym mógł tymi "Delfinkami" polatać?
Jak zepsuć samolot. Próbowałem jakoś uszkodzić silnik ale mi nie wychodziło. Moc na 100% i próba przekręcenia.Defaultowych nie zepsujesz, model uszkodzeń ma bardzo niewiele samolotów (np Dornier Do-27 od DA).
Zobacz pliki z Avsim - może któryś (nowszy?) ma poprawione "contact points
Mam pytanie. Chodzi o grę FS 2002. Ustawiłem poziom trudności na 'trudny' i mam problem w sterowaniu. Każdy samolot w grze skręca podczas lotu w lewo. Czy w rzeczywistości tak jest? Jak sobie z tym poradzić? Szczególnie denerwujące jest to podczas dłuższych lotów.Moment obrotowy śmigła, niesymetryczny opływ sterów w strumieniu zaśmigłowym, efekt żyroskopowy, daje się we znaki zwłaszcza w śmigłowych samolotach jednosilnikowych. Kontruj orczykiem podczas startu, w powietrzu trymuj.
1-Czy istnieje możliwość połączenia wirtualnego kokpitu z modelem zewnętrznym innego dodatku . Przykład - Mamy niezły model zewnętrzny darmowego Benia 747-400 od POSKY ( z przyzwoitą jak na FS fizyką tego akurat samolotu) , jednak w dodatku tym , jak to już u POSKY - nie uświadczymy wirtualnego kokpitu. Czy zatem istnieje możliwość "wszczepienia" do niego defaultowego choćby (lub z innego darmowego ) kokpitu VC (brzydki bo brzydki- ale jest) od 747? Czy zwyczajnie model zewnętrzny jest zapisany razem z modelem 3D kokpitu w jednym pliku z rozszerzeniem mdl.?
...więc czy po jego użyciu nadal latamy na legalnej kopi? :karpik
Jedyną możliwością utraty legalności wydaje mi się sytuacja, w której producent softu zastrzega w licencji, że taki sposób używania programu (z crackiem) nie jest dozwolony,
Tak postępuje np Microsoft, który nie wydaje duplikatów naklejek licencyjnych do systemów OEM, a naklejki owe wykonuje w taki sposób, że bez dodatkowego ich zabezpieczenia (najlepiej taśmą przezroczystą) są bardzo podatne na wytarcie lub zerwanie (dotyczy to szczególnie notebooków, w których naklejka przyklejana jest na spodzie obudowy, a że notebooki często trzyma się np na kolanach, to i o wytarcie numerów z tandetnego papieru nietrudno).
na PL VATSIM nie zadbali nawet o kontakt i pomoc z chętnymi do latania, nie podali E-mailu!!Nie ma czegoś takiego jak PL VATSIM, jest tylko PL-VACC. Po co Ci mail do VACCu? Są maile do poszczególnych kontrolerów. Od spraw ogólnych jest forum (http://www.forum.vatsim.pl/).
ps. Przy okazji, czy jest jakiś manual dotyczący pliku ".cfg"?
Nie wiem ale mi to nie chodzi, ani jednego samolotu na niebie już mnie to naprawdę wkur.....
Customer Support : SIMCharts 4.0Generalnie, SimCharts ma staaarą bazę, kompatybilną z AIRACiem zaszytym w FSie. Polecam raczej coś aktualnego.
We regret to inform you that Jeppesen's SIMCharts 4.0 service, which works in conjunction with Microsoft Flight Simulator version 10 (FSX), ended on April 1, 2009. There is no new version being planned at this time. Support for the SIMCharts 4.0 service will continue for until March 31, 2010. Access to the service after March 31, 2010 will no longer be available.
Teraz zastanawiam się i tu było pytanie do użytkowników tego modelu czy jest gdzieś błąd w samym Tu-134, czy może FS ma jakieś ograniczenia na prędkościach i z góry zakłada że np. samolot pasażerski nie może poruszać się z taką a taką prędkością bo jest to przekroczenie eksploatacyjne.